Immer....quote:
Krijg je dan ondertussen ook dat irritante geblaat van derksen tussendoor?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm, nee de Voetbal International app
ik ben opgeleid tot mediadesigner enzoquote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef AirwiN het volgende: [..] Je Facebookfoto's zeggen iets anders.
![]()
Heb je geen vergaderbingo gedaan?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele dag vergaderingEn vervolgens uit eten... nu moe
Mooi spul he dat photoshopquote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben opgeleid tot mediadesigner enzo!
Vandaar die vervelende Instagram filtertjes over al je foto's heen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben opgeleid tot mediadesigner enzo!
Nee joh.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijg je dan ondertussen ook dat irritante geblaat van derksen tussendoor?
Blijkbaar kijk je dus ook VI.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijg je dan ondertussen ook dat irritante geblaat van derksen tussendoor?
zo je bed inrollenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele dag vergaderingEn vervolgens uit eten... nu moe
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je geen vergaderbingo gedaan?
Waarom zo je zoveel nutteloze informatie willen opslaan?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh.
Kan daar gewoon de uitslagen zien van eigenlijk zo goed als elke prof-wedstrijd.
echt niet over al mijn foto'squote:Op woensdag 11 december 2013 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar die vervelende Instagram filtertjes over al je foto's heen.Laat onverlet dat die boobs gewoon echt zijn.
Je neusje gepoederd?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Nee.
Wel ander werk dan wat er besproken werd
zeker. Zo mooi dat ik nu barvrouw benquote:
Ik sla niets op hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zo je zoveel nutteloze informatie willen opslaan?
PM?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, gewoon mijn reguliere werkEn daarbij de PM lastig vallen via email die tegenover me zat
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeker. Zo mooi dat ik nu barvrouw ben
Dus je leest de uitslagen voor niets?quote:
Ah, ik begrijp dat ons verschil van mening over het al dan niet aanwezig zijn van jouw boobs opgelost is en dat het nu enkel gaat over je Instagramfiltergebruik? Bij deze heb je gelijk, kom nu maar door met je boobs.quote:
quote:
+1quote:
Echt dreads of vlechtjes?quote:
Alleen noemenswaardige uitslagen onthoud ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
Dus je leest de uitslagen voor niets?
tal heeft vast wel een foto van mijn boobs. Ik heb niks op de ipad staanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp dat ons verschil van mening over het al dan niet aanwezig zijn van jouw boobs opgelost is en dat het nu enkel gaat over je Instagramfiltergebruik? Bij deze heb je gelijk, kom nu maar door met je boobs.
Handig vasthouden met seksquote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt dreads of vlechtjes?
[..]
Alleen noemenswaardige uitslagen onthoud ik.
Nou Huppel, kom maar op dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
tal heeft vast wel een foto van mijn boobs. Ik heb niks op de ipad staan
Over uitslagen gesproken, ik zat beneden in een meetingroom, ik hoorde een collega schreeuwen dat Galatasaray ofzoiets gewonnen had, terwijl hij 1 etage hoger zat. Hoe bedoel je overdreven enthousiastquote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel een foto van jouw bips op mijn foon.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We kunnen ook ff Facetimen, kun je ze live showen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik was verrast dat Galatasaray had gewonnen want er waren geen toeterende turken voorbij komen rijden.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over uitslagen gesproken, ik zat beneden in een meetingroom, ik hoorde een collega schreeuwen dat Galatasaray ofzoiets gewonnen had, terwijl hij 1 etage hoger zat. Hoe bedoel je overdreven enthousiast
Bips?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van jouw bips op mijn foon.
Hoiquote:Op woensdag 11 december 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was verrast dat Galatasaray had gewonnen want er waren geen toeterende turken voorbij komen rijden.
Het mooie daaraan was dat er pas in de slotfase werd gescoord door onze Sneijder
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is toch altijd zo.quote:
Hebben?quote:
Hier geen last vanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is toch altijd zo.
Een Turkse ploeg wint in een internationale competitie en dus rijden die gekke Turken in hun afgetrapte mercedesjes rondjes door het dorp al toeterend
Neh, haar tieten wil ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wiel gewoon tuuterenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is toch altijd zo.
Een Turkse ploeg wint in een internationale competitie en dus rijden die gekke Turken in hun afgetrapte mercedesjes rondjes door het dorp al toeterend
Ja prima!! Doen ze maar in een andere straat, en dat hebben ze vandaag dus ook gedaanquote:
Je moest eens weten wat ik wil!quote:
Ik hier dus blijkbaar ook nietquote:
Een opblaaskrokodil?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja prima!! Doen ze maar in een andere straat, en dat hebben ze vandaag dus ook gedaan
[..]
Je moest eens weten wat ik wil!
Jajajaja, een goeie beurt na 3 maanden droogstaan. Dat weet iedereen onderhand. Het gaat nu alleen ff niet over jou Peu... uh... Huppel.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hier dus blijkbaar ook niet
Bijvoorbeeld!!quote:
Baas boven baas, jeweetzelluf!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan vin en sedan? Beetje gemeen tegenover die jongens
Eerder verdacht.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef rival het volgende:
[..]
Google daar maar eens opquote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja prima!! Doen ze maar in een andere straat, en dat hebben ze vandaag dus ook gedaan
Ik heb toch al fotos van jou gekkiequote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef rival het volgende:
[..]
zulkequote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jajajaja, een goeie beurt na 3 maanden droogstaan. Dat weet iedereen onderhand. Het gaat nu alleen ff niet over jou Peu... uh... Huppel.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zulkeDaar gaat iets misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jajajaja, een goeie beurt na 3 maanden droogstaan. Dat weet iedereen onderhand. Het gaat nu alleen ff niet over jou Peu... uh... Huppel.
paarse bipsquote:Op woensdag 11 december 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je doet zelf die onthouding!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
1) ik wil nog meer!
2) dat is een te gemene opmerking meneer
ja, laat maar. Stomme ipadquote:
Waarop?quote:
Mooie foto welquote:
Foto gezien en ik zeg neequote:
Jij levert geen GvsE tieten aan mij. Dan verdien je dat. Net als die seksloze 3 maanden. Karma noemen ze dat.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
2) dat is een te gemene opmerking meneer
Egostrelersquote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Baas boven baas, jeweetzelluf!
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb toch al fotos van jou gekkie
Als je je dreads goed bijhoudt komt er dus niet van die troep in.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef Uiltje90 het volgende:
ik hou niet meer zo van dreads.. een jongen bij mij op school had ze altijd.. tot hij ze zat was, toen knipte hij ze af en open en bleken er maden in te zittenik wilde ook altijd dreads totdat hij die foto's kwam showen.. of dat lag aan zijn persoonlijke hygiëne.. geen idee.. maar het was goor
Net geen 2 maanden!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij levert geen GvsE tieten aan mij. Dan verdien je dat. Net als die seksloze 3 maanden. Karma noemen ze dat.
maar dreadsquote:
HUTSPOT!!!!quote:
Ik wens je een voortijdige ongesteldheid toe.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Net geen 2 maanden!
Als het goed is haal ik net de 2 pandapunten niet
ik niet.. Deed niet eens zeerquote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarop?
[..]
Mooie foto wel![]()
Ik was bijna trots op je scharrel
Heb wel eens begrepen dat het puur aan de omgang ermee ligt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:52 schreef Uiltje90 het volgende:
ik hou niet meer zo van dreads.. een jongen bij mij op school had ze altijd.. tot hij ze zat was, toen knipte hij ze af en open en bleken er maden in te zittenik wilde ook altijd dreads totdat hij die foto's kwam showen.. of dat lag aan zijn persoonlijke hygiëne.. geen idee.. maar het was goor
Klinkt als een goed planquote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HUTSPOT!!!!![]()
Oh ja en naar GvsE en vrijdag even vrienden van mn moeder pesten
Maar stinken doet het altijd als je goede dreads hebtquote:Op woensdag 11 december 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je je dreads goed bijhoudt komt er dus niet van die troep in.
Donequote:
Ik zei dan ook bijna!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik niet.. Deed niet eens zeer
Pure haat ditquote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wens je een voortijdige ongesteldheid toe.
Half, misschien met mn broertje het wagenpark van zijn vriendin dr familie onder handen nemen (winter banden, beurtjes, remmetjes, etc).quote:
onzin, je kan ze prima wassen en er is speciaal spul tegen de stankquote:Op woensdag 11 december 2013 21:56 schreef rival het volgende:
[..]
Maar stinken doet het altijd als je goede dreads hebt
Mijn oma is 11 januari pas jarig, tegelijk met hun trouwdagquote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Uiltje90 het volgende:
dan zijn er veel oma's jarig dit weekendsame plan here..
Je hebt nog tot volgende week om het om te keren tot iets goeds. Je hoeft enkel invulling te geven aan het verzoek van GvsE om mij een foto van haar naakte jetsers aan te leveren.quote:
Met dit weer? Da's klotequote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef rival het volgende:
[..]
Centerpark, vanaf vrijdag een weekje relaxen
Werkplaats opruimen, wat een ramp is datquote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Half, misschien met mn broertje het wagenpark van zijn vriendin dr familie onder handen nemen (winter banden, beurtjes, remmetjes, etc).
Maar dan moet de werkplaats eerst opgeruimd worden.
Of we zijn somehow connectedquote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Uiltje90 het volgende:
Je houdt het toch nog wel een maandje meer vol?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei dan ook bijna!!
[..]
Pure haat dit
ik heb nergens naakt gezetquote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog tot volgende week om het om te keren tot iets goeds. Je hoeft enkel invulling te geven aan het verzoek van GvsE om mij een foto van haar naakte jetsers aan te leveren.
Ik heb geen oma's meerquote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Uiltje90 het volgende:
Bemoei je er niet mee, je hebt deze opdracht gedelegeerd naar Huppel.quote:
Amsterdamquote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
Kut, ik moet nog naar Amsterdam daarvoor.
Nee die heb ik ook niet meerquote:Op woensdag 11 december 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Ook geen opa's
Was ik dus ook niet van plan om te doen. De werkplaats bij mijn ouders was altijd super netjes. Na elke klus alles weer opruimen, de vloer vegen, etc. Bij hele grote dingen tussendoor ook. Dat werkt echt veel fijner.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkplaats opruimen, wat een ramp is dat
Oh maar die foto heb ik niet, nooit gehad ookquote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog tot volgende week om het om te keren tot iets goeds. Je hoeft enkel invulling te geven aan het verzoek van GvsE om mij een foto van haar naakte jetsers aan te leveren.
How about noquote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je houdt het toch nog wel een maandje meer vol?
Amateur.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh maar die foto heb ik niet, nooit gehad ook
ik heb nog 1 omaquote:
Oh is een werkplaats van iemand anders? Dan zou ik het ook niet opruimen neequote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was ik dus ook niet van plan om te doen. De werkplaats bij mijn ouders was altijd super netjes. Na elke klus alles weer opruimen, de vloer vegen, etc. Bij hele grote dingen tussendoor ook. Dat werkt echt veel fijner.
Maar daar wordt alles gewoon overal neer geflikkerd. Heb geen zin om dat op te ruimen en mn broertje ook niet![]()
Ohja, dan ook de thermostaat van mijn eigen auto vervangen.
Ik heb nooit echt een band met mijn opa en oma gehad....quote:
Ik heb blijkbaar sinds oktober 1 opa minder.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Ook geen opa's
Koud, mistig, ijzigquote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo zou dat in godsnaam klote zijn? Leg uit....
Een cleavage foto met zeer sensuele blikquote:
het gaat om mijn tettersquote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, je hebt deze opdracht gedelegeerd naar Huppel.
Jouw omaquote:
Ik nog een, de andere is afgelopen zomer vertrokken en ineens vind de hele familie elkaar weer leukquote:
idem.quote:
ze kan goed hutspot maken. Verder is het net zo'n kreng als ik ben.. Oma heeft me zowat opgevoedquote:
Ik wacht, al iets minder geduldig dan 10 minuten geleden.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Een cleavage foto met zeer sensuele blik
ook tepels zijn tettersquote:Op woensdag 11 december 2013 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je die niet had
Ik zal ze met respect behandelen.quote:
oh god.. Welke?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een cleavage foto met zeer sensuele blik
De vader van mijn vader is pedoquote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een band met mijn opa en oma gehad....
Van mijn vaders kant waren ze al overleden voor ik geboren werd
Zijn schoonmoeder woont bij haar opa en oma op een groot terrein waar vroeger een bouwsloop zat van haar opa. Die had dus ook een werkplaats voor het materieel, ideaal want vlakbij.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh is een werkplaats van iemand anders? Dan zou ik het ook niet opruimen nee![]()
Wat een ramp is dat
jij hebt er dozijnen he?quote:
Dat is ook apart eigenlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een band met mijn opa en oma gehad....
Van mijn vaders kant waren ze al overleden voor ik geboren werd
I'm sorry to hear thatquote:Op woensdag 11 december 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar sinds oktober 1 opa minder.
Mooi ditquote:
Hmm goed puntquote:Op woensdag 11 december 2013 22:04 schreef rival het volgende:
[..]
Open haard, tropisch zwem"paradijs"
Boeit mij het weer nou
Ik niet!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is ook apart eigenlijk
Ik met mijn opa's wel, voornamelijk van mijn vaders kantAltijd helpen met klusjes doen, en van oma kreeg ik altijd van die creme sprits en dubbeldrank
[..]
I'm sorry to hear that
ik vrees dat dit niet goed isquote:
Hmm daar zit wat inquote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet!
Als je zo sneu bent als mijn opa en ooms dan verdien je het niet eens om mijn affectie te krijgen/laatstewoord
Gewoon als je d'r ziet wraak nemenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vrees dat dit niet goed is
Het is te merken dat ACM genoeg heeft aan gelijkspel. Zijn alleen maar aan het verdedigen en aanstellenquote:
Had je het nou maar gewoon zelf gestuurd.quote:
Dat jij zelf niet weet welke foto is idd niet zo goed neequote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vrees dat dit niet goed is
Veel plezier, ik nietquote:Op woensdag 11 december 2013 22:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik loop vant weekend gewoon in mijn zwembroek rond hoor
Nice, welke was het nu geworden?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Oh mijn schilderij is vandaag verzonden'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |