eh... sinds wanneer heeft de mac spa rood?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:49 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Spa blauw is een flesje. Spa rood komt gewoon uit apparaat
Je mag blijkbaar spa rood nemen. Door op de drankentap op water te duwen krijg je water mrt co2.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:11 schreef cathyceet het volgende:
[..]
eh... sinds wanneer heeft de mac spa rood?
Het is zoiets als spa rood. En je mag het verkopen. Voor de rest boeie.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:50 schreef cathyceet het volgende:
eh... ja ik weet wel hoe je water met co2 uit het apparaat krijgt, maar dat maakt het nog geen spa rood he
dit als spa rood verkopen mag dus ook niet
Brood komt uit België, vlees uit Duitsland. Is voor heel Nederland hetzelfde omdat alles via HAVI gaatquote:Op zondag 5 januari 2014 14:46 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Oh ik dacht in duitsland. Nouja kan een foutje zijn ja. Brood en vlees komt wel uit Duitsland dan. Kan misschien ook per franchiser nog een klein beetje verschillen (je zit natuurlijk gebonden aan Mc-nl).
Oh naja ben aardig in de war zo te merken :p .quote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Brood komt uit België, vlees uit Duitsland. Is voor heel Nederland hetzelfde omdat alles via HAVI gaat
Die doosjes van de double hadden ze natuurlijk op voorraad en die stickertjes zijn natuurlijk lekker goedkoop.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
Triple cheese bestellen.. krijg je er een double cheese doosje om.. met een lullig stikkertje waar TRIPLE op staat :|
klopt de voedingswaarde tabel ook meteen niet meer.. oh heerlijk snugger bij de MCD..
positief: de Triple CB is wel goed te eten
Is ook logischer, is alleen operationeel niet te doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja maar voor 2 euros meer.. dan een std CB.. verwacht ik toch wel een CORRECT doosje..
owh en de en de layout van de CB kon in mijn ogen ook beter.. :|
leek mij logischer
alles kan...quote:Op maandag 6 januari 2014 00:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is ook logischer, is alleen operationeel niet te doen.
Bonnenboekjes?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sowieso die hele double en triple ellende
Vanavond een heel drukke rush gehad, het is bijna niet bij te houden met al die singles, doubles, triples én bonnenboekjes met Big Tasty alles
Hoop dat die verrekte double en triple snel weer weg zijn
Jup, datquote:Op maandag 6 januari 2014 00:17 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Bonnenboekjes?
http://www.mcdonalds.nl/s(...)s_voordeelbonnen.pdf
kaasstukjes in de burger \o/quote:Op maandag 6 januari 2014 00:19 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Denk maar eens na. kaas erop, spatel pakken, vlees afsteken, spatel neerleggen, kaas er op leggen, spatel pakken, vlees afsteken, spatel neerleggen, kaas er op, hiel er op.
Ja daar wordt je moe van :p .
Is een kut werk. Maarja had je ook met die klote baguette. Die er trouwens nog steeds is.
Waarom doen we dan niet plakje kaas
Burge
Burger
Burger
Plakje kaas
?
Is nog makkelijker. Maarja zal al helemaal klote zijn.
Gitaarboy. Bedoel je niet grillbonnen?
Ik bestel binnenkort wel drie triples, puur om jou te pestenquote:Op maandag 6 januari 2014 00:19 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Denk maar eens na. kaas erop, spatel pakken, vlees afsteken, spatel neerleggen, kaas er op leggen, spatel pakken, vlees afsteken, spatel neerleggen, kaas er op, hiel er op.
Ja daar wordt je moe van :p .
Is een kut werk. Maarja had je ook met die klote baguette. Die er trouwens nog steeds is.
Waarom doen we dan niet plakje kaas
Burge
Burger
Burger
Plakje kaas
?
Is nog makkelijker. Maarja zal al helemaal klote zijn.
Gitaarboy. Bedoel je niet grillbonnen?
Ik st 9/10 bop. Jammer joh :p .quote:Op maandag 6 januari 2014 09:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik bestel binnenkort wel drie triples, puur om jou te pesten
Cola komt uit Dongen, daar is de Cola fabriek. En het brood komt uit Belgie waar een broodfabriek staat voor McD. Belgie en Nederland. Het vlees komt oa uit Duitsland, maar ook voor een deel uit Italie dacht ik. Nederland en Belgiesche McD's hebben veel dezelfde leveranciers voor oa Shake, sundae, sla en cola bijvoorbeeld. Buiten Nederland en Belgie zijn de verschillen wel groter.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:46 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Oh ik dacht in duitsland. Nouja kan een foutje zijn ja. Brood en vlees komt wel uit Duitsland dan. Kan misschien ook per franchiser nog een klein beetje verschillen (je zit natuurlijk gebonden aan Mc-nl).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |