SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2013 18:29:12 ]
inb4 Crossfitquote:Op woensdag 11 december 2013 17:58 schreef JeffreyXL het volgende:
We hebben lucas parker nogid als gym mascotte
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:10 schreef JeffreyXL het volgende:
Even klokov is doing it these days
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef Drinky het volgende:
Gvd ik moet zo hard lachen om al die US topics. Waar zouden wij als mensheid zijn zonder dat soort kwaliteitsusers
?quote:maar nu ik weet wie de man achter de penis is
KPD, zoek het maar opquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Beach het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2048680/1/999#134047110
waarom zoek ik ook nog
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
Handig dat de TT is verborgen omdat het uit afgeschermd forum komt. Ik dacht dat het foto's van chics waren dus ik klik, ineens zo'n anus op m'n beeldscherm..
beach, ik kliktequote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Beach het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2048680/1/999#134047110
waarom zoek ik ook nog
mooie kale ballenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
Handig dat de TT is verborgen omdat het uit afgeschermd forum komt. Ik dacht dat het foto's van chics waren dus ik klik, ineens zo'n anus op m'n beeldscherm..
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:03 schreef McNulty het volgende:
Waarom scroll ik van onder naar boven en klik ik op Beach zijn link?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:09 schreef Montelly het volgende:
Huh, maar hoe heb ik opeens toegang tot kpd?
Mike wordt ontslagen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hey hey, ben pas bij S1E10. Niet gaan spoilen. Maar idd, supervette serie
I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you stop spoiling shit, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you stop spoiling shit, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you.Rachel krijgt een levensbedreigende ziekte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik dacht dat jij zou stoppen met FOK!quote:Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Rachel krijgt een levensbedreigende ziekte.
Kan je weer een maandje huur betalenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net is mijn homegym opgehaald. 525 euries rijker. Juwait.
Dat zou nu wel van pas komen he.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zou stoppen met FOK!
Nee brah zoveel betaal ik niet, en die 525 investeer ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan je weer een maandje huur betalen[ afbeelding ]
Koop je een bitcoin?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zou nu wel van pas komen he.
[..]
Nee brah zoveel betaal ik niet, en die 525 investeer ik.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2013 23:12:36 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |