Maar in de richting van rechten/advocatuur?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet dan nog werk zoeken natuurlijk he.
Ja dat gaat dus pijnlijk worden hahaquote:Op woensdag 11 december 2013 18:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je op dat moment maar het initiatief neemt, anders wordt het zo'n gênant moment.
Gewoon d'r hoofdpakken en de goede kant op gooien. Wel subtiel natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus pijnlijk worden haha
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon d'r hoofdpakken en de goede kant op gooien. Wel subtiel natuurlijk.
Valt waar ik woon goed mee. Ik ben vaker vanuit Brussel met de taxi naar huis gegaan en dan keken de taxichauffeurs hun ogen uit over hoe schoon en goed georganiseerd het in Limburg was. Maar richting de grote steden en zeker in Wallonië is het alsof je in het oostblok zit.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:12 schreef TwenteFC het volgende:
Maar Raja, woon je voor je plezier ook in België? Ik vind het er daar allemaal zo post-apocalyptisch uitzien. Vooral buiten de steden.
Je merkt het al op het moment dat je de grens over gaat, van een normale weg met een relatief schone berm naar een grote puinzooi.
Ik heb het gevoel dat het natuurlijk moet gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 18:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon d'r hoofdpakken en de goede kant op gooien. Wel subtiel natuurlijk.
Is ze een beetje een geil ding JR, toch niet zo'n Ugly Betty?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het natuurlijk moet gaan
Ooh young grasshopper.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het natuurlijk moet gaan
Niets mis mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef DonRaja het volgende:
Maar richting de grote steden en zeker in Wallonië is het alsof je in het oostblok zit.
Ik vind haar lekker jaquote:Op woensdag 11 december 2013 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ze een beetje een geil ding JR, toch niet zo'n Ugly Betty?
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt waar ik woon goed mee. Ik ben vaker vanuit Brussel met de taxi naar huis gegaan en dan keken de taxichauffeurs hun ogen uit over hoe schoon en goed georganiseerd het in Limburg was. Maar richting de grote steden en zeker in Wallonië is het alsof je in het oostblok zit.
Ben nog niet zo vaak naar België geweest, maar Antwerpen zag er wel oké uit. (Wanneer je eenmaal in de stad zelf was).quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt waar ik woon goed mee. Ik ben vaker vanuit Brussel met de taxi naar huis gegaan en dan keken de taxichauffeurs hun ogen uit over hoe schoon en goed georganiseerd het in Limburg was. Maar richting de grote steden en zeker in Wallonië is het alsof je in het oostblok zit.
Vind het eigenlijk gewoon een goed liedje.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie bij dit nummer ook het gevoel alsof je met een vliegtuig op zo'n baan rijd maar nooit de lucht in gaat?
Nee. Ik vind ACDC ook overschatte pulprock.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie bij dit nummer ook het gevoel alsof je met een vliegtuig op zo'n baan rijd maar nooit de lucht in gaat?
Het is niet best inderdaad, maar ik denk dat als je met de trein een willekeurige grote stad in Nederland binnenrijdt, je ook niet vrolijk wordt van de huizen langs het spoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |