quote:Op woensdag 11 december 2013 18:04 schreef Elan het volgende:
Ze zouden eigenlijk een soort banmeldtopic moeten maken.
Gouden idee
Dat is niet te doen man. Moet je kijken wat je op weekbasis aan reistijd kwijt bent.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met de trein was het voor mij 1.50. En dan woon ik in België he...
Nu met de auto is het zonder files 1.20. Maar ja, de dag zonder files in België moet ik nog meemaken...quote:Op woensdag 11 december 2013 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet te doen man. Moet je kijken wat je op weekbasis aan reistijd kwijt bent.Meer dan een werkdag zit je dan in de trein.
Sowieso moet je dan zowel over Antwerpen als Brussel?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu met de auto is het zonder files 1.20. Maar ja, de dag zonder files in België moet ik nog meemaken...
Komt wel goedquote:Op woensdag 11 december 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houdt je date ook van de Lion King?
Nee nog nooit.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:58 schreef TwenteFC het volgende:
Je hebt toch al wel eens gezoend of niet JR?
Woon je in Luik ofzo?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu met de auto is het zonder files 1.20. Maar ja, de dag zonder files in België moet ik nog meemaken...
Nee, ik ga via Leuven. Al is dat ook een gegarandeerd file momentje.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso moet je dan zowel over Antwerpen als Brussel?Daar ga je al.
Meester Visserquote:Op woensdag 11 december 2013 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rijdende Rechter
maar dan met een zachte ch
Ik voel me niet aangevallen hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn is wederom jaloers. Niks van aantrekken.
Ohquote:Op woensdag 11 december 2013 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, in Belgisch Limburg op 20 minuten van Eindhoven.
Dan post je een filmpje van ZZ Top, en dan is het niet het originele filmpje. Verrekte homoowquote:
Gaat om de muziek.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan post je een filmpje van ZZ Top, en dan is het niet het originele filmpje. Verrekte homoow
OKquote:Op woensdag 11 december 2013 18:10 schreef hafcfan het volgende:
Gvd zijn vandaag overgestapt naar Ziggo. Nu kom ik niet meer ingelogd op mijn XBOX acc.
HAHA JUVENTUS HAHAHAHAHA EUROPA LIEK HAHA HOMO'SS!!! HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 11 december 2013 18:10 schreef hafcfan het volgende:
Gvd zijn vandaag overgestapt naar Ziggo. Nu kom ik niet meer ingelogd op mijn XBOX acc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |