Jouw Youtube comments blijven het waard makenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De advertentie van Monitorstore.nl zal ze weinig nieuwe klanten opleveren denk ik
[ afbeelding ]
Die blanke gast die opeens GGMM ziet en bang is dat hij er met Nicki Minaj vandoor gaatquote:Op woensdag 11 december 2013 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het bedenken wat ik meest verontrustend vind aan deze foto.
Is dat niet lomp veel? Ik moet nu al tering veel wennen aan 2x 24". Moet ook mij hoofd helemaal naar rechts draaien om de rand te zien.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Een jaar geleden had ik 3x 24"
Nu nog maar 1
Ik twijfel tussen hem en de braboneger..quote:Op woensdag 11 december 2013 17:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die blanke gast die opeens GGMM ziet en bang is dat hij er met Nicki Minaj vandoor gaat
Het was ook wel een goed gemaakte clip, het zou zomaar een Dr.Mikey production kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw Youtube comments blijven het waard maken
Went snel. Voordeel van 3x 24 is dat bij een normale opstelling je juist niet de randen in het midden hebtquote:Op woensdag 11 december 2013 17:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is dat niet lomp veel? Ik moet nu al tering veel wennen aan 2x 24". Moet ook mij hoofd helemaal naar rechts draaien om de rand te zien.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was ook wel een goed gemaakte clip, het zou zomaar een Dr.Mikey production kunnen zijn.
1x 27" met 25xx resolutie met Win7 vind ik fijner dan 2 losse schermen, lekker die snap functie gebruiken waarmee hij je window op 50% gooitquote:Op woensdag 11 december 2013 17:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is dat niet lomp veel? Ik moet nu al tering veel wennen aan 2x 24". Moet ook mij hoofd helemaal naar rechts draaien om de rand te zien.
Ik heb dan ook wel informatie ingewonnen nadat een audiobestand alleen niet zou werken.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was ook wel een goed gemaakte clip, het zou zomaar een Dr.Mikey production kunnen zijn.
Hoe is het met de hossel?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zal even iets vertellen wat niemand boeit.
Ik heb een cd hoesje gemaakt op school.
Ik kan nu mooi mijn code recht voor me gooien, en de databases/browser rechts van me.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1x 27" met 25xx resolutie met Win7 vind ik fijner dan 2 losse schermen, lekker die snap functie gebruiken waarmee hij je window op 50% gooit
U is nerd.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik kan nu mooi mijn code recht voor me gooien, en de databases/browser rechts van me.
c'est formidable.
Newflash..quote:Op woensdag 11 december 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:
NIEUWSFLASH
Ik heb m'n keuzes voor awards ingevuld.
Uh, wtf.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de tussentijd alvast op je hand oefenen met zoenen.
Houdt je date ook van de Lion King?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm artis. Leeuwen kijken rawrrr
Werk je vanuit thuis?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik kan nu mooi mijn code recht voor me gooien, en de databases/browser rechts van me.
c'est formidable.
En als ik FOK! ofzo, dan heb ik Skype/Facebook/Steam/Origin daar
Gemeubileerde studio huren als je geen huisgenoot wil. Tenzij het bedrijf gaat betalen, dan zou ik gewoon iets moois uitzoeken op expatriates.com. (Het hangt ook wel heel erg af van de gemeente waar je zit.)quote:Op woensdag 11 december 2013 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ron, als je in Brussel werkt...wat kun je dan qua wonen het beste doen volgens jou?
Kussen bedoel je?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de tussentijd alvast op je hand oefenen met zoenen.
Je moet daar eens vergeten om iets te vertellen in je OP.. ze maken je af.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Tweakers is een erg autistisch forum. Nog erger dan FOK!.
Op en neer pendelen vanuit Breda oid is niet te doen zeker?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gemeubileerde studio huren als je geen huisgenoot wil. Tenzij het bedrijf gaat betalen, dan zou ik gewoon iets moois uitzoeken op expatriates.com. (Het hangt ook wel heel erg af van de gemeente waar je zit.)
Ga je Nederland verlaten Kapi?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op en neer pendelen vanuit Breda oid is niet te doen zeker?
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde een zeer hatelijke opmerking maken, maar dat doe ik toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |