Dat kanquote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen wachttijd omdat er een patch geinstalleerd zou moeten worden als ik wel online wil spelen. Ik heb het er voor over.
[..]
Ik heb nog drie jaar aan abo
Ahh, ideaalquote:
DIT x1000000quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen wachttijd omdat er een patch geinstalleerd zou moeten worden als ik wel online wil spelen. Ik heb het er voor over.
Gewoon aanbiedingen afwachten, automatisch elke maand afschrijven is de duurste oplossing.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh, ideaal. Ik moet me er nog eens in verdiepen. Kunnen ze het gewoon automatisch afschrijven van Credit-Card of iets?
Maar vervolgens wel wachten tot je game geladen is? Komop!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Pheno het volgende:
Dat is niet te omzeilen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel wachten tot je game geladen is? Komop!
20 euro op jaarbasis vind ik ook niet belangrijkquote:
Het gaat mij niet om het geld hoor, maar ik heb gewoon niks met standby. Een update meteen downloaden vind ik geen reden om het te gaan gebruiken.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet te omzeilen.
[..]
20 euro op jaarbasis vind ik ook niet belangrijk
quote:
Ditquote:Op donderdag 12 december 2013 14:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik niet, zo'n patch duurt een minuutje ofzo
Geld ergens anders aan uitgevenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:44 schreef Santello het volgende:
Het doet me veel pijn iedere keeer geconfronteerd te worden over het feit dat ik mijn geld niet kan uitgeven aan een PS4. HELP MIJ!
Ze liggen nu gewoon overal in de winkels toch!?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:44 schreef Santello het volgende:
Het doet me veel pijn iedere keeer geconfronteerd te worden over het feit dat ik mijn geld niet kan uitgeven aan een PS4. HELP MIJ!
Jij denkt dat een FOK!er een winkel binnenstapt? Naar buiten gaat?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze liggen nu gewoon overal in de winkels toch!?
Komt een fokker bij de dokter.... TUURLIJK NIET!!! Die zoeken alles op internet!!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat een FOK!er een winkel binnenstapt? Naar buiten gaat?
Geen punt... Ik bespaar al op mijn stand-byquote:Op donderdag 12 december 2013 15:08 schreef portie het volgende:
[..]
Gewoon aanbiedingen afwachten, automatisch elke maand afschrijven is de duurste oplossing.
tijd is ook geldquote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen punt... Ik bespaar al op mijn stand-by
Daarom... En ik heb de tijd niet om naar aanbiedingen te zoekenquote:
Of het geld niet om ze aan te schaffen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Daarom... En ik heb de tijd niet om naar aanbiedingen te zoeken
Zo kun je hem ook nog zienquote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Of het geld niet om ze aan te schaffen.
Als controller 1 bij mij leeg is staat hij al uitquote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef HostiHawaii het volgende:
Leuk weetje trouwens voor de mensen met 2 controllers.
Als controller 1 leeg is, PS knop op controller 2 indrukken en inloggen met je primaire account.
Controller 1 word dan uitgeschakeld en je kan verder met controller 2 (welke dan als primaire controller ingesteld staat)
Best handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |