Neequote:
Oh ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zi je toch geen posts meer?
CSS overriden, dan is 't probleem verholpen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jawel, ingeklapt. Alleen dat irriteert me nog meer dan het wél zien van de posts.
Ik kreeg hier spontane oogaids van, bedankt hè.quote:
Ik heb geen flauw idee wat dit betekentquote:Op woensdag 11 december 2013 13:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
CSS overriden, dan is 't probleem verholpen.
Je weet toch wel dat je met een abo een custom stylesheet kan gebruiken?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat dit betekent![]()
. Het is niet echt een probleem, aangezien er geen users zijn waar ik een tergende hekel aan heb.
Neen, in KPD.quote:
Euh...? Costum stylesheet is dat het aangepast is naar voorkeur neem ik aan? Mwaah, niet echt zin om daar mee te klotenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je met een abo een custom stylesheet kan gebruiken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mailtje sturen naar de AIVD, is ook voor Danny.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, in KPD.
Dat is voor Danny, dus dat leest die vast.
Ja, eigen style, alle kleurtjes en zo aanpassen. Icoontjes vervangen alles.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Euh...? Costum stylesheet is dat het aangepast is naar voorkeur neem ik aan? Mwaah, niet echt zin om daar mee te kloten
Mijn mama zei altijd dat het om het innerlijk ging.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Rezania het volgende:
Tweakers Pricewatch - HTC One Mini blauw
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja man, echt een totaal andere mobiel, is die ¤50,- extra meer dan waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |