Uiteraard. Zo win je LB in een minuut voor je.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice. Dat ga ik vanavond meteen kijken.
Ga hem klappen dan swa.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:40 schreef Roburtt het volgende:
taakplanner voer tmijn script nie tuit, luie donder
Probleem zit tussen de stoel en het toetsenbord.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:40 schreef Roburtt het volgende:
taakplanner voer tmijn script nie tuit, luie donder
M'n mobiel?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Probleem zit tussen de stoel en het toetsenbord.
Of toch die pen?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Probleem zit tussen de stoel en het toetsenbord.
SPOILER: Cover the middle and you go faster, cover the sides and you go slower.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:46 schreef Rezania het volgende:
een tijdmachineSPOILER: Cover the middle and you go faster, cover the sides and you go slower.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:54 schreef Rezania het volgende:
Ze zitten ook echt gewoon te lullen, selfies te maken, te sms'en, etc. tijdens een herdenkingsdienst.
Ja erg hequote:Op woensdag 11 december 2013 14:54 schreef Rezania het volgende:
Ze zitten ook echt gewoon te lullen, selfies te maken, te sms'en, etc. tijdens een herdenkingsdienst.
Dan vind ik het na een paar keer luisteren meestal wel tofquote:Op woensdag 11 december 2013 14:58 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik haat het als ik muziek luister, en niet weet of ik het tof of kut vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |