abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134232659
Eh, ik ben nou ook weer niet van plan om elke homo op de Portugese tv te gaan bekijken hoor. :D

Maar bedankt voor de naam van die serie.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2013 18:25:13 ]
pi_134233410
I got carried away. :D
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:36:21 #253
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_134235368
Mocht uitblinkert nog terugkomen. Misschien interessant voor hem om te weten dat homoseksualiteit ook onder vele diersoorten voorkomt. Hier is het Wikipedia lijstje.

Wellicht dat onder pinguïns ook immorele types voorkomen. Dat zou natuurlijk kunnen. Of is dat onderzoek misschien een Joods-Homoseksueel-Linkse samenzwering? Dat zou ook nog kunnen. Ik persoonlijk denk dat het gewoon een volkomen natuurlijk verschijnsel is. Maar ja ik ben dan ook geen uitblinkert he.
  Moderator vrijdag 13 december 2013 @ 19:54:07 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134236223
moedertje natuur is de grootste (sluip/massa) moordenaar ter wereld

nagenoeg alles wat wij ooit hebben bedacht om elkaar het leven zuur te maken komt in de natuur ook gewoon voor van pesten, tot verkrachten en van martelen tot chemische en bacteriologische oorlogsvoering tot het opvreten van je eigen kinderen als je er bij de geboorte niet helemaal tevreden over bent!

of iets wel of niet natuurlijk is zou er bij het maken van wetten en regels niet toe mogen doen want moedertje natuur is hier een hele slechte raadgever

we mogen blij zijn dat er geen dieren zijn die kernwapens kunnen bakken in hun maag want de wereld zou dat echt niet overleven _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_134242484
Waar. Zelfs zelmoordbommen bij bepaalde mieren.

Maar als je niet weet wat een geaardheid is en je denkt dat het een keuze is ofzo, valt er niet te discussieren.
Het is echt onwetendheid en indoctrinatie die een mens zover brengen dat ze denken dat het slecht is of dat God er ook maar iets over gezegd heeft.
Sommigen kunnen nog wel wat leren door kennis te nemen van dingen in het leven, anderen blijven hangen in wat ze van de ouders geleerd hebben of wat geschriften opleggen.

Kijk voor de aardigheid eens naar verschillende reacties op scholen:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1018244
Daar zitten er ook bij die denken dat je door goede opvoeding homoseksualiteit tegengaat... of dat ze maar dood moeten.
(Je hoort zo hun ouders of iman praten door hun mond...)
  zaterdag 14 december 2013 @ 09:05:08 #256
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_134254680
quote:
moedertje natuur is de grootste (sluip/massa) moordenaar ter wereld

nagenoeg alles wat wij ooit hebben bedacht om elkaar het leven zuur te maken komt in de natuur ook gewoon voor van pesten, tot verkrachten en van martelen tot chemische en bacteriologische oorlogsvoering tot het opvreten van je eigen kinderen als je er bij de geboorte niet helemaal tevreden over bent!

of iets wel of niet natuurlijk is zou er bij het maken van wetten en regels niet toe mogen doen want moedertje natuur is hier een hele slechte raadgever

we mogen blij zijn dat er geen dieren zijn die kernwapens kunnen bakken in hun maag want de wereld zou dat echt niet overleven _O-
Klopt. Ook volkomen logisch lijkt mij. Eten of gegeten worden en zo. De natuur is één voortdurende wapenwedloop van soort tegen soort. Best wel een nare wereld heeft die god van de gristenen / islamietjes / vulmaarin ons gegeven. Enge man moet dat toch zijn. En dan ook nog sommige mensen eerst voorzien van een homoseksuele geaardheid en daarna de rest ophitsen!

Uit deze discussie kan maar een conclusie komen! God is een homofobe sadist met een persoonlijkheidsstoornis.
pi_134264297
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 09:05 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Klopt. Ook volkomen logisch lijkt mij. Eten of gegeten worden en zo. De natuur is één voortdurende wapenwedloop van soort tegen soort. Best wel een nare wereld heeft die god van de gristenen / islamietjes / vulmaarin ons gegeven. Enge man moet dat toch zijn. En dan ook nog sommige mensen eerst voorzien van een homoseksuele geaardheid en daarna de rest ophitsen!

Uit deze discussie kan maar een conclusie komen! God is een homofobe sadist met een persoonlijkheidsstoornis.
Amen.
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:10:39 #258
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_134273142
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:42 schreef Alentejana het volgende:

Een vrouw alleen, dat is pas schandalig. :+
Heeft alles te maken met aangeleerde normen en waarden.
Maar wat zijn de gevolgen dan voor zo'n vrouw?
Is het dan alleen maar "mensen vinden dan iets" ?

In dat geval conformeren ze zich zelf naar de heersende publieke mening en dragen ze zelf bij aan het beeld dat er heerst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')