quote:Op woensdag 11 december 2013 13:12 schreef Deshain het volgende:
Ben het er niet mee eens maar goed dat er nog landen zijn die zich niet conformeren naar hoe wij vinden dat je een land moet runnen.
mwahquote:Op woensdag 11 december 2013 13:02 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens de hoogste rechters is 'Section 377', een 148 jaar oud wetsartikel uit de Britse koloniale tijd, nog steeds van kracht.
Het Ottomaanse Rijk decriminaliseerde homoseksualitaiet in 1854, radicaaltje.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:42 schreef De_Ilias het volgende:
Goed gedaan van India, hopelijk gaan er meer landen volgen.
Ja waarschijnlijk wel. De regeringspartij wil er ook vanaf.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:45 schreef sp3c het volgende:
waarschijnlijker is dat India die 148 jaar oude Britse wet gewoon gaat schrappen
Nu nog lidwoorden leren en je bent bijna geïntegreerd!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:45 schreef De_Ilias het volgende:
Ottomaanse rijk was een rijk die duizend jaar Islamitisch heerschapij naar de klote heeft gebracht, dus dat zal mij niet veel verbazen idd.
Omdat Ilias homo's haat omdat hij denkt dat dat moet van zijn geloof..quote:Op donderdag 12 december 2013 18:46 schreef sp3c het volgende:
wat heeft het ottomaanse rijk er nu weer mee te maken
Toch mis je het, getuige je aanwezigheid hier, als je al de waarheid spreekt.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef De_Ilias het volgende:
Geintegreerd? Ik woon al lang niet meer in Nederland ondanks het feit dat ik daar ben geboren en getogen! Wat ben ik blij dat ik weg ben, geen moment spijt van gekregen!
Ik ben inderdaad tegen Homoseksualiteit. Dit omdat het niet toegestaan is volgens mijn religie en ook omdat mijn natuurlijke aanleg deze ziekte niet als norm kan accepteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Omdat Ilias homo's haat omdat hij denkt dat dat moet van zijn geloof..
Ja ik weet dat je mensen op wil sluiten omdat ze van elkaar houden. Puur uit angst voor repercussies in het hiernamaals.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad tegen Homoseksualiteit. Dit omdat het niet toegestaan is volgens mijn religie en ook omdat mijn natuurlijke aanleg deze ziekte niet als norm kan accepteren.
Ik mis alleen mijn familie die nog in kikkerland wonen. Wat betreft mijn aanwezigheid hier dan heb ik daar een makkelijke antwoord op en dat is..... Ik wil het Nederlands niet kwijt raken en het communiceren op een NL Forum is een goede manier om toch nog een beetje het Nederlands te gebruiken.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:51 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Toch mis je het, getuige je aanwezigheid hier, als je al de waarheid spreekt.
Je bedreigd voelen door homo's. How sad.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad tegen Homoseksualiteit. Dit omdat het niet toegestaan is volgens mijn religie en ook omdat mijn natuurlijke aanleg deze ziekte niet als norm kan accepteren.
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bedreigd voelen door homo's. How sad.
Homoseksualiteit is gewoon moreel fout, maar aangezien Nederlanders niet in God geloven hoe dan ook, is hun gebrek aan moraliteit mijn geen nieuws onder de zon.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welk jaartal we hanteren, met de dag worden wij alleen maar stupider, en we gaan echt niet ergens op vooruit, als dat je verwachting is.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:22 schreef Ixnay het volgende:
In 2013 nog steeds geen homo's accepteren vind ik een zeer trieste zaak.
Mensen moeten onbeperkt zichzelf kunnen zijn en onbeperkt gelukkig kunnen zijn zolang het nergens ten koste gaat van iemand anders.
Gelukkig leven wij hier wél in een ontwikkeld land. Een voorbeeld voor de rest van de wereld.
Sorry als ik een gelovige hiermee gekwetst heb.
Wat heeft dit te maken met homo's?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:24 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welk jaartal we hanteren, met de dag worden wij alleen maar stupider, en we gaan echt niet ergens op vooruit, als dat je verwachting is.
we zijn alleen maar sneller, sterker, efficienter, en beter in het doden van elkaar, en toebrengen van letsel en schade.
Chapeau, we zijn grotere beesten dan de beesten zelf
En vooral dit.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:22 schreef De_uitblinker het volgende:
Homoseksualiteit is gewoon moreel fout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |