Misschien zijn er posts verwijderd. Ik zag dat A_A bezig was geweest in het topicquote:
Wat heeft de afstand tot de modem te maken met de modem die besluit te resetten?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoever van dat ding zit je vandaan normaal gesproken? Of op rare sites gezeten?
Jij bent toch wel een redelijk vaag persoontje hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef rival het volgende:
TT:
Waar Sedan leert tellen
OF
Lief zijn voor Sedan.
Want er is niks vaags
M'n reet, er stond hier 307.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef rival het volgende:
TT:
Waar Sedan leert tellen
OF
Lief zijn voor Sedan.
Want er is niks vaags
Misschien is dat ding ondersteboven van je.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien zijn er posts verwijderd. Ik zag dat A_A bezig was geweest in het topic
[..]
Wat heeft de afstand tot de modem te maken met de modem die besluit te resetten?
Is dat zo? Ik probeer juist altijd zo duidelijk mogelijk te zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch wel een redelijk vaag persoontje hoor
Ik had een serieuze vraag en hoopte op serieuze reactiesquote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien is dat ding ondersteboven van je.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik probeer juist altijd zo duidelijk mogelijk te zijn
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een serieuze vraag en hoopte op serieuze reacties![]()
My bad!
modem van provider? welke provider?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een serieuze vraag en hoopte op serieuze reacties![]()
My bad!
Ik zou niet weten hoe de utp dat veroorzaakt maar je kan het altijd eens proberen...quote:Modem dat zichzelf steeds reset (dus internet en telefoon steeds plat)?
Het klinkt wellicht gek, maar gebruik voor de aardigheid eens een andere UTP-kabel tussen je modem en computer. Ook ik had het probleem dat m'n modem constant uit zichzelf een reset deed, dus internet en telefoon plat. Via helpdesk kreeg ik steeds te horen dat verbinding ok was (wat dus ook klopte), monteur heeft zelfs alles hier vervangen. Probleem bleef, wat mij dus op het idee bracht een andere utp kabel te gebruiken. Nee zeg, nu werkt alles goed! Het bizarre is dat de kabel die alle ellende veroorzaakte notabene door UPC zelf geleverd was. Enfin, het heeft weinig zin om nu helemaal uit te leggen waarom en waardoor een foute utp-kabel zoveel ellende kan veroorzaken, maar neem deze tip ter hande zou ik zeggen!
Je bedoelt op die gatewayshizzle? Daar staan dan gewoon groene ok vinkjes bij up- en downstream.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Props for trying![]()
Nee serieus, wat voor merk is het dan en kan je niets erop zien als je inlogt?
Ze moeten wat zeggenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:03 schreef rival het volgende:
bij upc forum....
[..]
Ik zou niet weten hoe de utp dat veroorzaakt maar je kan het altijd eens proberen...
Hmm, worth a try! Volgende week even zo'n kabeltje halenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:03 schreef rival het volgende:
bij upc forum....
[..]
Ik zou niet weten hoe de utp dat veroorzaakt maar je kan het altijd eens proberen...
Is van een gebruiker.....quote:Op woensdag 11 december 2013 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze moeten wat zeggen
Maar die standaard dingen zijn wel vrij bagger, dat wel
Kut ding dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ziggo
ubee modem, gekregen van ziggo.
[..]
Je bedoelt op die gatewayshizzle? Daar staan dan gewoon groene ok vinkjes bij up- en downstream.
Om de zoveel resets verandert het modem ook mijn WiFi-naam dus dan moet ik daar sowieso zijn om die weer terug te zetten.
Ik snap al niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 11 december 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
Kanaal veranderen schijnt ook wel eens willen helpen. Alleen weet ik niet meer hoe. Maar misschien valt dat te Googlen
Het is begonnen toen ik een gloednieuwe kreegquote:Op woensdag 11 december 2013 13:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kut ding dus.
Beste om hem helemaal zelf in te stellen en alle functies uit, firewall wil ook nog wel eens raar doen bij dat ding omdat die al niet zo snel is.
Heb je niet gewoon een defecte?
Daar had ik hier last van namelijk.
Okay!!quote:Op woensdag 11 december 2013 13:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
@ Hups: Ja, zondagmiddag.
@ Rival, niet te hard, anders moet ie straks naar de EHBO
Dat geeft niet. Geef het alleen maar aan. Doe wat je er meewilt doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap al niet wat je bedoelt
Dat hoef je bijna nieteens te vragen he mutsquote:Op woensdag 11 december 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay!!
Dan neem ik je cadeautje ook mee![]()
Kan ik met jou mee terugrijden naar huis?
Wellicht gewoon defect dan hoor, die dingen zijn al niet zo bijster goed namelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is begonnen toen ik een gloednieuwe kreeg
Is toen ook de kabel vernieuwd? (Dat UTP ding dus..)quote:Op woensdag 11 december 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is begonnen toen ik een gloednieuwe kreeg
dat is alleen voor wanneer je wifi stoort en je moeite hebt met verbinden.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
Kanaal veranderen schijnt ook wel eens willen helpen. Alleen weet ik niet meer hoe. Maar misschien valt dat te Googlen
Het was geen aanval hoor! Iks nap gewoon niet welk kanaal je bedoelt en ik heb het idee dat als ik ga googlen op "kanaal veranderen ziggo modem" dat ik dan een uitleg krijg over hoe de afstandsbediening werktquote:Op woensdag 11 december 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Geef het alleen maar aan. Doe wat je er meewilt doen.
Kan ook niks zeggen natuurlijk
Moet ie maar reageren op appjesquote:Op woensdag 11 december 2013 13:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
@ Rival, niet te hard, anders moet ie straks naar de EHBO
Kan natuurlijk...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja want een UPC medewerker kan niet registreren daar.
Dat is ook weer zo jaquote:
maw, je weet het zelf ook niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Geef het alleen maar aan. Doe wat je er meewilt doen.
Kan ook niks zeggen natuurlijk
Dat ook nog kunnen jaquote:Op woensdag 11 december 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was geen aanval hoor! Iks nap gewoon niet welk kanaal je bedoelt en ik heb het idee dat als ik ga googlen op "kanaal veranderen ziggo modem" dat ik dan een uitleg krijg over hoe de afstandsbediening werkt
Die bevalt welquote:Op woensdag 11 december 2013 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoef je bijna nieteens te vragen he muts
Ligt er wel aan of mijn verrassing bevalt of niet
Mjah maar als ik ziggo bel krijg ik uiteraard te horen dat dat niet mogelijk is en dat het klauwen vol geld kost als ik een monteur laat komen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht gewoon defect dan hoor, die dingen zijn al niet zo bijster goed namelijk.
Alles.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is toen ook de kabel vernieuwd? (Dat UTP ding dus..)
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja
Zo ken ik er ook eentje![]()
Oh, die ken jij ook trouwens..
Minst gebruikte =/= snelstequote:Op woensdag 11 december 2013 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is alleen voor wanneer je wifi stoort en je moeite hebt met verbinden.
Ik zet het kanaal altijd vast nadat ik gekeken heb welke kanalen het minste gebruikt worden in de buurt.
Jij mag mij altijd helpen schatquote:Op woensdag 11 december 2013 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ook nog kunnen ja![]()
Beter help ik gewoon niet
Nou dat zal dan 1 van die 2 zijn... Die reageren altijd op mijn appjesquote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo ja
Zo ken ik er ook eentje![]()
Oh, die ken jij ook trouwens..
ja wel. Heb ooit eens ingelogd adv een mailtje die uitleg gaf over het veranderen van kanaal. Iets met frequentie. Maar lang geleden en mailheb ik natuurlijk niet meer.quote:
Dat je erop reageert gesuggereerd iets andersquote:Op woensdag 11 december 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken
ja duh daarom zet ik em ook altijd vast op een van de lege kanalenquote:
uhuhquote:Op woensdag 11 december 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag mij altijd helpen schat
Smurf is echt expert in timing van zijn appjes.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Nou dat zal dan 1 van die 2 zijn... Die reageren altijd op mijn appjes
Ook dan app je mij gewoon.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smurf is echt expert in timing van zijn appjes.
Zodra ik in een uhm "leuk" gesprek zit met vlinderman gaat die smurf appen.
Niet echt bevorderlijk voor onze sexting-sessies dus
Dat kan ik toch ook niet ruikenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Block block block... zo'n fijne functiequote:Op woensdag 11 december 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ding lostrekken, bellen, en als ze dan gaan meten zeggen dat die toch echt aangesloten isquote:Op woensdag 11 december 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah maar als ik ziggo bel krijg ik uiteraard te horen dat dat niet mogelijk is en dat het klauwen vol geld kost als ik een monteur laat komen.
Hij zei niet = he.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja duh daarom zet ik em ook altijd vast op een van de lege kanalen
Of je laat em per ongeluk vallen. ...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ding lostrekken, bellen, en als ze dan gaan meten zeggen dat die toch echt aangesloten is
Of gewoon zeggen dat dat ding naar de kloten is en ze een andere sturen/omwisselen. Die dingen zijn 9/10 keer al kapot voordat ze aan zijn geweest. Chinese rommel...
Oh? Is dat zo?quote:
Nee, maar dan weet je wel waarom ik vaak zat niet reageer.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ik toch ook niet ruiken
Elk kanaal even doormeten, snelste pakken ongeacht wat erop zit.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja duh daarom zet ik em ook altijd vast op een van de lege kanalen
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben mijzelf juist aan het aanleren om dan juist NIET te appenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, misschien niet helemaal relevant, maar:
[ afbeelding ]
Oh ja.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh? Is dat zo?
[..]
Nee, maar dan weet je wel waarom ik vaak zat niet reageer.
Jij en mijn moeder zijn daar echt zo goed in. Al gaat mijn moeder gewoon bellen, zit je net een leuk appje te lezen komt er opeens in beeld MOM's CALLING!!
BAM uitdroging
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Verkeerde voeding gebruiken helpt ook wel eens
Ruikt ook lekker
Eentje met een te hoge output zodat de boel smelt?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Verkeerde voeding gebruiken helpt ook wel eens
Ruikt ook lekker
Haha, ja dat kan ook. Genoeg te bedenkenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of je laat em per ongeluk vallen. ...
Heb veel last gehad van storingen, dat vind ik irritanter dan een iets lagere snelheid.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elk kanaal even doormeten, snelste pakken ongeacht wat erop zit.
Staat me vaagjes iets van bijquote:Op woensdag 11 december 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat verhaal ken je toch wel ?
Of Jules er overheen laten zeikenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik ga volgende week dat geintje met die kabel wel ff proberen. En als dat niet lukt zijn er nog genoeg andere opties zo te lezen
Uhm nee, ben juist blij dat ze zindelijk isquote:Op woensdag 11 december 2013 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of Jules er overheen laten zeiken
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat me vaagjes iets van bij
Modem in de kattenbak zettenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee, ben juist blij dat ze zindelijk is
Echt he!!quote:
Ik ben vrouw, ik weet het sowieso al beterquote:Op woensdag 11 december 2013 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vooral als je het dan zelf beter weet![]()
Die zijn het ergst inderdaad!!quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
Vooral de denigrerende typetjes....
Nou mevrouwtje ik ben de expert dus ik bepaal of het de HD is die stuk is....
En dan achteraf met pijn en moeite durven toe geven dat je gelijk had.....
Die illusie mag je hebbenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben vrouw, ik weet het sowieso al beter
Krijg altijd vrij snel reactie dus ik denk ja, misschien hoop je stiekem dat ik er dan ook een vies plaatje bij stuur?quote:
Ja en dan zwanger zijn en vol hormonen zitten...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn het ergst inderdaad!!
Ik trap er ook altijd weer in om dan in discussie te gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
Nog erger zijn gebruikers die langskomen.. "Mijn man werkt ook in de ICT en die zegt dat het daaraan ligtquote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het gewoon erg dat ze er bij voorbaat al van uit gaan dat ze een dom persoon voor zich hebben.. want vrouw ...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik trap er ook altijd weer in om dan in discussie te gaan
Maar dan gaan ze lopen dreigen met een rekening
Mja die types vind ik dan wel weer dom... mijn kind zegt ook zoveel.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nog erger zijn gebruikers die langskomen.. "Mijn man werkt ook in de ICT en die zegt dat het daaraan ligt
9 van de 10 keer is dat waarschijnlijk ook zoquote:Op woensdag 11 december 2013 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg dat ze er bij voorbaat al van uit gaan dat ze een dom persoon voor zich hebben.. want vrouw ...
Dan ben je bij mij toch echt aan het verkeerde adres.
[..]
Mja die types vind ik dan wel weer dom... mijn kind zegt ook zoveel.
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is dat waarschijnlijk ook zo
Dat ontken ik ook niet, maar tegenwoordig heeft een vrouwelijk persoon toch wel een beetje wat verstand van computers e.d?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja kan je gapen
Veel problemen zijn nou eenmaal gewoon een user error
Denk dat dat wel ergens rond de 9 v/d 10 ligt iddquote:Op woensdag 11 december 2013 13:33 schreef S95Sedan het volgende:
Veel problemen zijn nou eenmaal gewoon een user error
Sommige mannen net zo erg hoor....quote:Op woensdag 11 december 2013 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar tegenwoordig heeft een vrouwelijk persoon toch wel een beetje wat verstand van computers e.d?
Of ben ik nou te positief in gesteld
Dat is meer een autistenprobleem jaquote:Op woensdag 11 december 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige mannen net zo erg hoor....
Sommige mensen melden "de PC is stuk"
Ga je kijken dan kunnen ze een programma niet starten.... reden.. de snelkoppeling is een stukje verplaatst... Maarja ze kunnen niet meer klikken waar ze altijd klikken dus is de PC stuk
Er zullen altijd uitschieters zijn natuurlijk maar denk dat veel mensen denken dat omdat ze ermee werken/omgaan meteen verstand van hebben.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar tegenwoordig heeft een vrouwelijk persoon toch wel een beetje wat verstand van computers e.d?
Of ben ik nou te positief in gesteld
Heb je ff?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je ff?
Onze printerprint niet meer dubbelzijdig......
Ik vink dubbelzijdig aan maar het komt nog steeds maar aan 1 kant...
Mevrouw had een document van 1 pagina
[..]
Heb je ff?
Jij appt niet zo vaak naar mij, denk eerder dat het daaraan ligtquote:Op woensdag 11 december 2013 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg altijd vrij snel reactie dus ik denk ja, misschien hoop je stiekem dat ik er dan ook een vies plaatje bij stuur?
[..]
Heb je ff?
Serieus, ik zou echt knettergek wordenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je ff?
Ben geen stalker neequote:Op woensdag 11 december 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij appt niet zo vaak naar mij, denk eerder dat het daaraan ligt
Erge daaraan is dat je zelf nooit heel simpel denkt.... dus je gaat eerst van alles proberen......quote:Op woensdag 11 december 2013 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Serieus, ik zou echt knettergek worden
Maar je mag er toch ook wel een beetje vanuit gaan dat mensen meer dan een halve hersencel hebben?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Erge daaraan is dat je zelf nooit heel simpel denkt.... dus je gaat eerst van alles proberen......
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 december 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Erge daaraan is dat je zelf nooit heel simpel denkt.... dus je gaat eerst van alles proberen......
Eh nee? Uitgaan van het slechtste kan het alleen maar beterquote:Op woensdag 11 december 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je mag er toch ook wel een beetje vanuit gaan dat mensen meer dan een halve hersencel hebben?
Nee ik weet nu.. Mensen leren een truucje.... Ze hebben verder geen enig idee wat ze doenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je mag er toch ook wel een beetje vanuit gaan dat mensen meer dan een halve hersencel hebben?
Bullshit excuses to make up for their own fuckups, uhuquote:Op woensdag 11 december 2013 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik weet nu.. Mensen leren een truucje.... Ze hebben verder geen enig idee wat ze doen
En staan niet open voor nieuwe dingen. Al jaren gebeurt het op manier A dus ook al is manier B sneller, efficiënter, makkelijker we blijven manier A gebruiken!quote:Op woensdag 11 december 2013 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik weet nu.. Mensen leren een truucje.... Ze hebben verder geen enig idee wat ze doen
Waar?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
Gisteren al geile dm's nu vieze plaatjes. Ik krijg die nooit
Waarom het wiel opnieuw uitvindenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En staan niet open voor nieuwe dingen. Al jaren gebeurt het op manier A dus ook al is manier B sneller, efficiënter, makkelijker we blijven manier A gebruiken!
Niet hierquote:
Ach ik kon er toen op kantoor wel om lachen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom het wiel opnieuw uitvinden
Schaapjes noem ik ze altijd maar
Die volgen elkaar ook.
[..]
Niet hier
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Haar antwoord: nee, want jij snapt dat toch allemaal niet daarom ben ik leidinggevende en jij niet.
Kreeg ik eindelijk PMetjes..... was het een kerelquote:Op woensdag 11 december 2013 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
Gisteren al geile dm's nu vieze plaatjes. Ik krijg die nooit
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Kreeg ik eindelijk PMetjes..... was het een kerel
Ik ben daar toen ontslagen omdat ik haar KO had geslagenquote:
Ik ben heul geen kerel!!quote:Op woensdag 11 december 2013 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Kreeg ik eindelijk PMetjes..... was het een kerel
Kon je er ook een zakcentje mee verdienen?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Haha nee jij niet, iemand die om foto's ging vragen
Gewoon terecht.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben daar toen ontslagen omdat ik haar KO had geslagen![]()
Ter verdediging:
Mevrouw had 4 weken eerder haar verstandskies laten trekken en wij moesten de hele dag (al 4 weken dus) aanhoren hoeveel pijn dat had gedaan en hoeveel pijn ze nog had.
Mijn vader was overleden, 2 weken later was ik weer aan het werk, ik kreeg een huilbui en zij stond naast me en zei: ja nu klaar met huilen, je vader is dood, tranen halen hem echt niet terug hoor, leer er maar mee leven.
Toen knapte er iets in mij![]()
Niet trots op.
Ik wil ook wel foto'squote:Op woensdag 11 december 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Haha nee jij niet, iemand die om foto's ging vragen
Niet eensquote:Op woensdag 11 december 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kon je er ook een zakcentje mee verdienen?
Heb later wel excuses gekregen van haar leidinggevende, die vond het ook zeer ongepast. Collega's waren de volgende dag ook behoorlijk uitgevallen tegen die trut en binnen een maand was ze er weg.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon terecht.
Leidinggevende of niet, je hebt gewoon normaal te doen helemaal dan.
Mag ik daar later op terug komen?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je naar google gaat en dan afbeeldingen staan er genoeg
Welke Lucy?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Sedan vindt Lucy niks
Onmogelijk dit
Zit jij hem vieze plaatjes te DM-en?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Sedan vindt Lucy niks
Onmogelijk dit
Er is er maar 1 toch!quote:
quote:
GMTAquote:
ja plaatje met kots en een blondine met neptoetersquote:Op woensdag 11 december 2013 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit jij hem vieze plaatjes te DM-en?
Je mag best hopen dat ik dan net zo vrijgevig ben als nuquote:Op woensdag 11 december 2013 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik daar later op terug komen?
Vind haar gezicht niet leuk.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Sedan vindt Lucy niks
Onmogelijk dit
Dan KPDquote:
Voor mij ben jij dat welquote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag best hopen dat ik dan net zo vrijgevig ben als nu
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind haar gezicht niet leuk.
[..]
Dan KPD
Oh, die Lucy, niks mis mee toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou het wel weten
Ja gawdquote:Op woensdag 11 december 2013 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, die Lucy, niks mis mee toch?
Die je doorstuurde vond ik niet leuk, deze is al beter ja maar moet gewoon altijd leuk zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou het wel weten
Niks mis met d'r gezicht, en die ogenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja gawdnatte droom dit dat joh
Dat is dezelfdequote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die je doorstuurde vond ik niet leuk, deze is al beter ja maar moet gewoon altijd leuk zijn
Vanuit elke hoek dus
Denk dat er van iedereen waar je het op kan een foto bestaat waar je het niet op kanquote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die je doorstuurde vond ik niet leuk, deze is al beter ja maar moet gewoon altijd leuk zijn
Vanuit elke hoek dus
Dat weet je pas als je paparazzi foto's van het strand oid ziet..... Hier weet je nooit hoeveel make up en photoshop erbij zitquote:Op woensdag 11 december 2013 14:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks mis met d'r gezicht, en die ogen
Neequote:
Oh vast wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
Denk dat er van iedereen waar je het op kan een foto bestaat waar je het niet op kan
Net wakkerquote:
Veel.. er was een keer een filmpje dat ze werd opgemaakt voor een shoot....quote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je paparazzi foto's van het strand oid ziet..... Hier weet je nooit hoeveel make up en photoshop erbij zit
Dan helemaal niet dus, geef mij maar een vrouw met minimaal makeup.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel.. er was een keer een filmpje dat ze werd opgemaakt voor een shoot....
Zwart wit kan ik helemaal niks meequote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
Lucy met wat minder make up![]()
[ afbeelding ]
Geen idee hoeveel; Maar al leuker.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zwart wit kan ik helemaal niks mee
Dat sowieso.quote:
Lucy is een instagramsletje dus daar staan genoeg foto's op zonder make up...quote:Op woensdag 11 december 2013 14:24 schreef rival het volgende:
http://www.egotastic.com
Op deze site staan vaak paparazzi foto's van celebs.... Sommige zien er "irl" echt niet uit.....
Lucy staat er alleen op met "professionele" foto's....
Instagram sletjequote:Op woensdag 11 december 2013 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lucy is een instagramsletje dus daar staan genoeg foto's op zonder make up...
Dat zal kunnen, maar geen enkele van de foto's die ik hier van haar heb gezien zijn naturelquote:Op woensdag 11 december 2013 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lucy is een instagramsletje dus daar staan genoeg foto's op zonder make up...
Je scharrel = lucy?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal kunnen, maar geen enkele van de foto's die ik hier van haar heb gezien zijn naturel
Veel gebruikt ze sowieso nietquote:Op woensdag 11 december 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Nopes.
Daarover gesproken die vind ik zonder make up ook leuker
Ach vrouwen, ik snap ze ook niet hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Nopes.
Daarover gesproken die vind ik zonder make up ook leuker
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel gebruikt ze sowieso niet
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga trouwens naar het zwembad
tabee schatjes
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
tabee schatjes
Met recht dat je er niet trots op bent, maar gezien je emotionele staat wel volkomen begrijpelijk. Ik had precies hetzelfde gedaan waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben daar toen ontslagen omdat ik haar KO had geslagen![]()
Ter verdediging:
Mevrouw had 4 weken eerder haar verstandskies laten trekken en wij moesten de hele dag (al 4 weken dus) aanhoren hoeveel pijn dat had gedaan en hoeveel pijn ze nog had.
Mijn vader was overleden, 2 weken later was ik weer aan het werk, ik kreeg een huilbui en zij stond naast me en zei: ja nu klaar met huilen, je vader is dood, tranen halen hem echt niet terug hoor, leer er maar mee leven.
Toen knapte er iets in mij![]()
Niet trots op.
Have funquote:Op woensdag 11 december 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
tabee schatjes
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens inpakpapier bietsen bij moeders
Aww, ik kan bij mams ook gewoon fokken hoor, hebben toch 6 pc's staan, stelletje Farmville verslaafdenquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, ik kan bij mams ook gewoon fokken hoor, hebben toch 6 pc's staan, stelletje Farmville verslaafden
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rival was er anders al, jij komt net weer binnen
En jij bent..?quote:
Dat maakt blijkbaar helemaal niets uitquote:
Had ik iets tegen jou gezegd?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rival was er anders al, jij komt net weer binnen
Ik heb al die kutspellen geblokkeerd, en ieder verzoekje van een nieuw spel krijgt meteen dezelfde behandelingquote:
Duh. Als ik een spelletje wil spelen slinger ik de xbox wel aanquote:Op woensdag 11 december 2013 14:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb al die kutspellen geblokkeerd, en ieder verzoekje van een nieuw spel krijgt meteen dezelfde behandeling
Dit is dacht ik een vrij forum, doe eens niet zo op je teentjes getraptquote:Op woensdag 11 december 2013 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij bent..?
[..]
Dat maakt blijkbaar helemaal niets uit
[..]
Had ik iets tegen jou gezegd?
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Had ik iets tegen jou gezegd?
quote:
Joh, anders ben je lekker serieus ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 14:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit is dacht ik een vrij forum, doe eens niet zo op je teentjes getrapt
Ook die is geblocktquote:
Of de PS3 in mijn geval, of ik blijf thuis en achter m'n eigen pc hangenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Duh. Als ik een spelletje wil spelen slinger ik de xbox wel aan
Je gunt me niet eens een leven?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook die is geblockt
[..]
Of de PS3 in mijn geval, of ik blijf thuis en achter m'n eigen pc hangen
Als ik negatieve smileys gebruik ben ik dat meestal nietquote:Op woensdag 11 december 2013 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joh, anders ben je lekker serieus ofzo
Juist jaquote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik negatieve smileys gebruik ben ik dat meestal niet
Dat is net zoiets als tegen een dove zeggen dat ie moet luisterenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
doe eens niet zo op je teentjes getrapt
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HoiJij bent dus mijn poes?
Ik vind een kotssmiley best ernstig.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik negatieve smileys gebruik ben ik dat meestal niet
Dus datquote:Op woensdag 11 december 2013 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of de PS3 in mijn geval, of ik blijf thuis en achter m'n eigen pc hangen
Ah, oke!quote:Op woensdag 11 december 2013 14:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]![]()
![]()
Edit: nee, van Woezel en Pip...
Het is goedkoper dan doneren aan Giro 555.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gun het je wel, maar van mij krijg je er geen
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is goedkoper dan doneren aan Giro 555.
Dat doe ik dan ook nietquote:Op woensdag 11 december 2013 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is goedkoper dan doneren aan Giro 555.
Ga je dan achter me staan terwijl ik Candycrush speel?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet
Ik kom je wel een keer aanmoedigen ofzo
Kloon van zeefjequote:
Naast je zitten op de grondquote:Op woensdag 11 december 2013 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga je dan achter me staan terwijl ik Candycrush speel?
Creepy.
Fixed.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:48 schreef Royco1 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal weer aardig vandaag.
Het is bijna kerst, vrede op aarde en dat is shit.
Dan kan ik je wel over je koppie aaien voor geluk.quote:
Ook als ie naast je staatquote:Op woensdag 11 december 2013 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kan ik je wel over je koppie aaien voor geluk.
Niet haten op kerst.quote:
Net als zo'n iers kabouter.... Heuj, wacht eens evenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kan ik je wel over je koppie aaien voor geluk.
Ik ben aardigquote:Op woensdag 11 december 2013 14:48 schreef Royco1 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal weer aardig vandaag.
Het is bijna kerst, vrede op aarde en shit.
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net als zo'n iers kabouter.... Heuj, wacht eens even
Klopt. Krijg ik ook niet, krijg ik van Hupsquote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij krijgt geen cadeautjes van de kerstman met zo'n instelling
Ik zag ze net allebei nog in hetzelfde topic posten. Dus als dat een kloon is ... Dan zou het wel heul triest zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Is die er daarom niet meer? was net zo lekker aant DMen
Zeefje zit gewoon op het doorvraagtopic... ik denk dat ze op de loop is gegaan voor de sfeer hier.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Is die er daarom niet meer? was net zo lekker aant DMen
Wow,quote:
Ein-de-lijk iemand die het snapt.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag ze net allebei nog in hetzelfde topic posten. Dus als dat een kloon is ... Dan zou het wel heul triest zijn.
Door chocoladevla te eten.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wow,
Zulks een burn!!
Hoe ga ik deze te boven komen
Of het is gewoon heul triest. Wie zal het zeggen?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ein-de-lijk iemand die het snapt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Of het is gewoon heul triest. Wie zal het zeggen?
[..]
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zeefje zit gewoon op het doorvraagtopic... ik denk dat ze op de loop is gegaan voor de sfeer hier.
[..]
Is het ook, ze kan nieteens eigen vragen verzinnenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 day a year, and today is not that day!
jij bent toch met haar geweest?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het ook, ze kan nieteens eigen vragen verzinnen
En er staat nog wel eenwaardige text op die laatste pagina daar van haar.. (Dat stukje over vreemdgaan..)
En op dat moment, of 1 van de momenten, ging zij vreemd.quote:
Doe je daarom nu zo?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En op dat moment, of 1 van de momenten, ging zij vreemd.
Ik kan het zo snel niet vinden.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het ook, ze kan nieteens eigen vragen verzinnen
En er staat nog wel eenwaardige text op die laatste pagina daar van haar.. (Dat stukje over vreemdgaan..)
Nee. Zij ging vreemd met mijquote:
Lucht het op?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee. Zij ging vreemd met mij
Maar dat ik zo doe heeft andere redenen. Vraag het Hups maar. Die kan het je haarfijn per dm of app uitleggen
Weet ik niet tegen mij is ie meestal wel vriendelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij doet toch altijd zo?
hij hoopt dat hij dan zielig gevonden wordt misschien? Hij vergeet voor het gemak dat zij toen minderjarig wasquote:
Waarom laat je toch altijd anderen het uitleggen?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dat ik zo doe heeft andere redenen. Vraag het Hups maar. Die kan het je haarfijn per dm of app uitleggen
Niks tegen Hups, maar waarom kun je dat zelf niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
O ja, dat ene regeltje.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks tegen Hups, maar waarom kun je dat zelf niet?
Als het goed is vond ze dat op dat moment niet vies.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef rival het volgende:
Joof, heb je met een 17 jarig meisje vieze dingen gedaan?
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom laat je toch altijd anderen het uitleggen?
'Vraag Hups maar dit, vraag GvsE maar dat'.
Omdat ik er zelf geen zin in heb om het steeds te herhalen. En ik nu sowieso er vandoor moetquote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks tegen Hups, maar waarom kun je dat zelf niet?
[..]
O ja, dat ene regeltje.
En Hups heeft dat wel?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik er zelf geen zin in heb om het steeds te herhalen. En ik nu sowieso er vandoor moet
Als het niet vies is doe je iets verkeerd toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het goed is vond ze dat op dat moment niet vies.
je roept zelf de vragen opquote:Op woensdag 11 december 2013 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik er zelf geen zin in heb om het steeds te herhalen. En ik nu sowieso er vandoor moet
Not really tbh!quote:
Oké.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Inloggen gaat per IP toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:04 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon inloggen op Firefox+ie kan prima hoor
Hey Lolaquote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom altijd gezellig doen als ik er niet bij ben
als jij er bent moeten we lief doenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ligt al thuis bij m'n oudersquote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
Succes met inpakpapier scoren. Al zal dat nu niet zo moeilijk zijn.
mag ook stout hoor maar dat is wat andersquote:Op woensdag 11 december 2013 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
als jij er bent moeten we lief doen
Of je vertelt het me een keer als je wel zin hebt.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt al thuis bij m'n ouders
----
En anders gaan mensen maar lekker teruglezen als ze nieuwsgierig zijn, ik ben er vandoor..
Dat mogen we toch ook niet bij jou?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mag ook stout hoor maar dat is wat anders
Dat zou een beetje awkward zijn toch. Stout zijn in mijn huis. ..quote:Op woensdag 11 december 2013 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat mogen we toch ook niet bij jou?
Ja, lekkerquote:Op woensdag 11 december 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben in een lieve bui!!
Kan ik voor iemand iets te drinken inschenken?
Heb jij dat ook altijd, ga je weg wordt het leukquote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
Theequote:Op woensdag 11 december 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Kom je het brengen dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Samen op de bank, onder een dekentje, genieten van een bak thee en elkaar?quote:
Wegens gebrek aan auto en financiële middelen moet ik daar helaas negatief op antwoordenquote:
Lekker, theequote:Op woensdag 11 december 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Doe maar een biertjequote:Op woensdag 11 december 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed plan wel. Ik hou van dekentjes.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen op de bank, onder een dekentje, genieten van een bak thee en elkaar?
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan auto en financiële middelen moet ik daar helaas negatief op antwoorden
Koffie?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Thee voor TGND, Koffie voor Royco, extra zacht playboyfleecedekentje voor LoLa,voor sedan
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Thee voor TGND, Koffie voor Royco, extra zacht playboyfleecedekentje voor LoLa,voor sedan
Geen bier in huisquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, bierquote:Op woensdag 11 december 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
1 cola voor Rivalquote:
Geen piemel?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
1 Lucy voor Lola....
Of een andere lekkere chick mag ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |