Misschien zijn er posts verwijderd. Ik zag dat A_A bezig was geweest in het topicquote:
Wat heeft de afstand tot de modem te maken met de modem die besluit te resetten?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoever van dat ding zit je vandaan normaal gesproken? Of op rare sites gezeten?
Jij bent toch wel een redelijk vaag persoontje hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef rival het volgende:
TT:
Waar Sedan leert tellen
OF
Lief zijn voor Sedan.
Want er is niks vaags
M'n reet, er stond hier 307.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef rival het volgende:
TT:
Waar Sedan leert tellen
OF
Lief zijn voor Sedan.
Want er is niks vaags
Misschien is dat ding ondersteboven van je.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien zijn er posts verwijderd. Ik zag dat A_A bezig was geweest in het topic
[..]
Wat heeft de afstand tot de modem te maken met de modem die besluit te resetten?
Is dat zo? Ik probeer juist altijd zo duidelijk mogelijk te zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch wel een redelijk vaag persoontje hoor
Ik had een serieuze vraag en hoopte op serieuze reactiesquote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien is dat ding ondersteboven van je.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik probeer juist altijd zo duidelijk mogelijk te zijn
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een serieuze vraag en hoopte op serieuze reacties![]()
My bad!
modem van provider? welke provider?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een serieuze vraag en hoopte op serieuze reacties![]()
My bad!
Ik zou niet weten hoe de utp dat veroorzaakt maar je kan het altijd eens proberen...quote:Modem dat zichzelf steeds reset (dus internet en telefoon steeds plat)?
Het klinkt wellicht gek, maar gebruik voor de aardigheid eens een andere UTP-kabel tussen je modem en computer. Ook ik had het probleem dat m'n modem constant uit zichzelf een reset deed, dus internet en telefoon plat. Via helpdesk kreeg ik steeds te horen dat verbinding ok was (wat dus ook klopte), monteur heeft zelfs alles hier vervangen. Probleem bleef, wat mij dus op het idee bracht een andere utp kabel te gebruiken. Nee zeg, nu werkt alles goed! Het bizarre is dat de kabel die alle ellende veroorzaakte notabene door UPC zelf geleverd was. Enfin, het heeft weinig zin om nu helemaal uit te leggen waarom en waardoor een foute utp-kabel zoveel ellende kan veroorzaken, maar neem deze tip ter hande zou ik zeggen!
Je bedoelt op die gatewayshizzle? Daar staan dan gewoon groene ok vinkjes bij up- en downstream.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Props for trying![]()
Nee serieus, wat voor merk is het dan en kan je niets erop zien als je inlogt?
Ze moeten wat zeggenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:03 schreef rival het volgende:
bij upc forum....
[..]
Ik zou niet weten hoe de utp dat veroorzaakt maar je kan het altijd eens proberen...
Hmm, worth a try! Volgende week even zo'n kabeltje halenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:03 schreef rival het volgende:
bij upc forum....
[..]
Ik zou niet weten hoe de utp dat veroorzaakt maar je kan het altijd eens proberen...
Is van een gebruiker.....quote:Op woensdag 11 december 2013 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze moeten wat zeggen
Maar die standaard dingen zijn wel vrij bagger, dat wel
Kut ding dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ziggo
ubee modem, gekregen van ziggo.
[..]
Je bedoelt op die gatewayshizzle? Daar staan dan gewoon groene ok vinkjes bij up- en downstream.
Om de zoveel resets verandert het modem ook mijn WiFi-naam dus dan moet ik daar sowieso zijn om die weer terug te zetten.
Ik snap al niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 11 december 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
Kanaal veranderen schijnt ook wel eens willen helpen. Alleen weet ik niet meer hoe. Maar misschien valt dat te Googlen
Het is begonnen toen ik een gloednieuwe kreegquote:Op woensdag 11 december 2013 13:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kut ding dus.
Beste om hem helemaal zelf in te stellen en alle functies uit, firewall wil ook nog wel eens raar doen bij dat ding omdat die al niet zo snel is.
Heb je niet gewoon een defecte?
Daar had ik hier last van namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |