De enige betere locatie is gebruiken als banaan in de bananenbar.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou godverdomme geniaal zijn.De Fok! stok in Kosovo leggen.
Alleen m'n paarse helmquote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neem je je blauwe helm wel mee?
Lekker man. Heb ik me dagelijks tegoed aan gedaan toen ik in Nederland was. Net als broodjes tartaar met uiquote:Op woensdag 11 december 2013 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga even een bordje en een mes halen zodat ik de filet american van gisteren op een boterham kan smeren
Hoe was je vakantie in Nederland man?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker man. Heb ik me dagelijks tegoed aan gedaan toen ik in Nederland was. Net als broodjes tartaar met ui
Is een obsessie van hem.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er met de kut van Karina?
Familie gezien, verder niet heel veel. Was wel pijnlijk om te zien dat m'n broertje m'n zolder heeft ingenomenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie in Nederland man?
quote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet quoten Karina.
Maar dat was één reactie op meerdere opmerkingen. Ik reageerde zoals altijd als ik word aangevallen. Dat wordt dan weer tegen me gebruikt. Ik snap je wel. Je zit zelf ver in de VBL-SC tegenwoordig en wisselt recepten uit. Maar je negeert het feit dat in elk topic dat ik opende er werd gescholden op me, ik belachelijk word gemaakt, het topic omzeep wordt geholpen en gevraagd wordt om een slotje. Ik dacht er goed aan te doen me kwetsbaar op te stellen en een soort vriendschap te sluiten. Deed ik in die SC en via een topic. Dacht dat ze coulant zouden zijn en Mea Culpa zouden zeggen. Helaas niet. Ik weet nu dat het niet aan mij lag of ligt. De haat tegenover mij is nergens op gebaseerd. Behalve de hoeveelheid aan topics. Ik heb gezegd dat ik zal minderen.
Heeft niet geholpen. Heb geen spijt van het topic. Weet nu wat voor een soort users het zijn. Zal nu wel weer een semi-lollige anti Tong reactie komen. Maar vanaf nu trek ik het me niet meer aan. Lach erom. Succes Karina met je Slowchatters.
Apart om dat uit jouw mond te horenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op zondag 1 december 2013 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat is juist mijn punt. Jij hoort inmiddels ook bij die sektarische SC-Kliek onder leiding van Happel waarvoor ze in hun broek schijten. En wie zegt dat het gaat escaleren ? Het is mijn topic. Niet dat van hun. Dus je gooit hem opslot omdat ik een handreiking doe, nog net niet door het stof.
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef Doublepain het volgende:
Hij opent een topic over zichzelf in VBL en dan klagen waarom ie op slot ging
Dat is de echte, daar heb ik wel respect voorquote:Op woensdag 11 december 2013 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Buig voor de meester
Wat een gejank van die gast. Hij blijft gewoon als een totale malloot posten. Dat is t gewoon. Totaal onzinnige grappen en posts achter elkaar door. En dan ligt t aan iedereen behalve hem. Lachwekkend.quote:
Doublepain - godquote:Op woensdag 11 december 2013 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even schematische weergave.
Don Raja - Baas boven baas
Happel - inspirator, geestelijk leider
Knut - bewaker van kwaliteit
Modjes (GGMM, DRIZZT,KARINA) - Uitvoerders van het beleid.
Je vergeet HMFquote:Op woensdag 11 december 2013 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even schematische weergave.
Don Raja - Baas boven baas
Happel - inspirator, geestelijk leider
Knut - bewaker van kwaliteit
Modjes (GGMM, DRIZZT,KARINA) - Uitvoerders van het beleid.
Je hoeft niet per se op elke award te stemmen toch, wil je meedoen?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:42 schreef DonRaja het volgende:
VBL / *** VBL Awards 2013 Stemtopic ***
Dan was dit al z'n 8ste pauze geweest.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker na zo'n ochtendje plantsoen dienst.
Orderpicken jongen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker na zo'n ochtendje plantsoen dienst.
Nope, niet nodig.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se op elke award te stemmen toch, wil je meedoen?
Goedzo. Geen flauw idee op wie ik zou moeten stemmen bij #9quote:
Morpheus2002.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Goedzo. Geen flauw idee op wie ik zou moeten stemmen bij #9
en onze koerdquote:Op woensdag 11 december 2013 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
tompsv ofzo
Maar sowieso wel alle psv-ers behalve lans en mexicano.
Ik wel?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
tompsv ofzo
Maar sowieso wel alle psv-ers behalve lans en mexicano.
Dumpertquote:Op woensdag 11 december 2013 12:02 schreef GGMM het volgende:
Wie heeft dat filmpje voor me dat hier laatst stond van die hond die maarnet op tijd gered werd omdat hij bijna onthoofd werd door een lift?
Durf je nou godverdomme te beweren dat ik in 020 slaap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga je ook naast Jimbo in de Coentunnel slapen?
Jij bent mijn leider.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Lol, deze heb ik gemist.
Hilarisch .
Doe normaal tegen sjaak vieze hoerenjoodquote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Durf je nou godverdomme te beweren dat ik in 020 slaap.
Sjaak, ze zijn je vergeten te vergassen toen ze de kans hadden, pleuriskind.
Hou je bek tegen Sjaak, mongoolquote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Durf je nou godverdomme te beweren dat ik in 020 slaap.
Sjaak, ze zijn je vergeten te vergassen toen ze de kans hadden, pleuriskind.
over hoerenjoden gesproken, herinner me dr morgen even aan dat ik je moeder nog moet betalen, ik had gister geen geld bij mequote:Op woensdag 11 december 2013 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe normaal tegen sjaak vieze hoerenjood
Dat klop dat heeft je vader van je gepakt toen hij je misbruikte.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
over hoerenjoden gesproken, herinner me dr morgen even aan dat ik je moeder nog moet betalen, ik had gister geen geld bij me
Notequote:Op woensdag 11 december 2013 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou je bek tegen Sjaak, mongool
Geen nood, op dinsdag avond is het altijd 2 voor de prijs van 1.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
over hoerenjoden gesproken, herinner me dr morgen even aan dat ik je moeder nog moet betalen, ik had gister geen geld bij me
snel, bel een exorcist, blijkbaar spookt het hier!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat klop dat heeft je vader van je gepakt toen hij je misbruikte.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen nood, op dinsdag avond is het altijd 2 voor de prijs van 1.
Ik vond z'n zusje gister al zo naar mannelijke aars smaken, nu weet ik waaromquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat klop dat heeft je vader van je gepakt toen hij je misbruikte.
Kan je nagaan, zo lelijk en jij moet nog betalen ookquote:Op woensdag 11 december 2013 12:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een mannelijke aars geproefd.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vond z'n zusje gister al zo naar mannelijke aars smaken, nu weet ik waarom
Bewering kunnen maken op basis van uitsluiten. Het was geen vrouwelijke aarsquote:Op woensdag 11 december 2013 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, jij hebt een mannelijke aars geproefd.
In de doofpotquote:Op woensdag 11 december 2013 12:10 schreef Saind het volgende:
Hey waar zijn de stemmen van Knut en Bruno heen
Waarvan akte.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb als ontbijt twee borden Indonesische rijsttafel op, moet niet denken aan lunch
Papzakquote:Op woensdag 11 december 2013 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb als ontbijt twee borden Indonesische rijsttafel op, moet niet denken aan lunch
Voel je je buitengesloten?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:14 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom geen enkele Award wat betrekking heeft op VI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |