abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134141240
quote:
Een agent van de inlichtingendienst AIVD was in 2007 actief in de virtuele online wereld Second Life. Hij liep daar met drie virtuele persoonlijkheden rond, schrijft De Telegraaf op basis van stukken die de krant heeft ingezien. Second Life stond in 2007 nog in de belangstelling en telde toen een stuk meer gebruikers dan nu.

Eerder deze week meldde de Britse krant The Guardian dat Britse en Amerikaanse inlichtingendiensten sinds 2008 actief waren in Second Life en een andere online wereld, namelijk World of Warcraft. De AIVD zou tijdens een congres in New York in 2008 aan andere inlichtingendiensten hebben toegelicht hoe de dienst actief is in Second Life.

Het is niet duidelijk of de andere diensten naar aanleiding van de bevindingen van de AIVD ook actief in online spellen zijn geworden of daar zelf al plannen toe hadden. Ook is niet bekend of de activiteit in Second Life de AIVD bruikbare informatie heeft opgeleverd en of de AIVD nog in zulke spellen actief is. De spellen werden geïnfiltreerd uit vrees dat zulke gemeenschappen werden misbruikt voor het heimelijk delen van informatie en het overmaken van geld.
Die baas moet ook wel 1 van de meest simpele zielen op aarde zijn. :')

quote:
- Euuhmm baas
+ Ja werknemer?
- We moeten infiltreren in GTA Online, er kunnen terroristen zitten. En pedo's!!!!
+ Weet je het zeker?
- Ja.
+ Jij gaat vanaf nu non stop GTA spelen, betaald, en spoort de terroristen en pedo's op!
- chill
  woensdag 11 december 2013 @ 09:28:14 #2
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_134141381
quote:
- Euuhmm baas
+ Ja werknemer?
- We moeten infiltreren in GTA Online, er kunnen terroristen zitten. En pedo's!!!!
+ Weet je het zeker?
- Ja.
+ Jij gaat vanaf nu non stop GTA spelen, betaald, en spoort de terroristen en pedo's op!
- chill
_O-
pi_134141599
Ik verdenk Tong80 ervan te zijn geïnfiltreerd op het forum. Volgens mij schuilt er een heel team achter die naam ;(
pi_134141780
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik verdenk Tong80 ervan te zijn geïnfiltreerd op het forum. Volgens mij schuilt er een heel team achter die naam ;(
Dat verklaart de ban :+
Danny voelde zich bedreigd :T
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Moderator woensdag 11 december 2013 @ 09:56:39 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_134141978
Zou ik nog kunnen solliciteren? Beetje WoW spelen in de baas zijn tijd lijkt me wel wat :7
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_134142288

Gelukkig waren ze wel vrij herkenbaar.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_134142793
quote:
6s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
pi_134143832
quote:
6s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[ afbeelding ]

Ik die docu gezien, later had die avatar een regenton om toch?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_134145170
quote:
99s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:56 schreef Karina het volgende:
Zou ik nog kunnen solliciteren? Beetje WoW spelen in de baas zijn tijd lijkt me wel wat :7
Dad deed je toch al? :P
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_134145234
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:15 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ik die docu gezien, later had die avatar een regenton om toch?
_O-
pi_134147124
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')