Ja en als je droomt dat jij of je partner vreemdgaat is er ook iets mis. Als ik zaad op mijn mond heb ben ik homo maar ik moet er nog achterkomen zeker. Dit is echt de grootste onzin die er bestaat.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
ALS JE droomt over de dood van een geliefde, suggereert dit dat je een bepaalde eigenschap mist die de geliefde met zich meedroeg. Vraag jezelf eens af wat deze persoon zo speciaal maakt en wat je zo in hem/haar waardeert. Wellicht is het precies datgene dat je mist in jezelf of in je relatie.
quote:Op woensdag 11 december 2013 08:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dromen dat bekenden zijn overleden waarschuwt u voor aanstaande tegenslagen of verdriet. Een dergelijke droom wordt altijd gevolgd door teleurstellingen. Als u in een droom verneemt dat vrienden of familieleden zijn overleden zult u over hen slecht nieuws ontvangen.
Met dat laatste bedoelde ik te zeggen of die persoon misschien een paar dagen na jouw droom is komen te overlijden. Dus dat ik geen reacties krijg als: ' Ik heb ook gedroomd dat een familielid dood ging en diegene stierf vijf jaar later'. Dat zegt namelijk niets omdat iedereen wel eens doodgaatquote:Op woensdag 11 december 2013 08:34 schreef spierbal het volgende:
Dat laatste is een grap toch?
Maar nee dromen heeft niks met werkelijkheid te maken.
Wat heb je in godsnaam aan die info? Als dat al zo is, is het puur toeval geweest.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:45 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Met dat laatste bedoelde ik te zeggen of die persoon misschien een paar dagen na jouw droom is komen te overlijden.
op die fiets, maar stel je droom heeft een ingeving wat werkelijk gaat gebeuren. Wa ga je dan doen?quote:Op woensdag 11 december 2013 08:45 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Met dat laatste bedoelde ik te zeggen of die persoon misschien een paar dagen na jouw droom is komen te overlijden. Dus dat ik geen reacties krijg als: ' Ik heb ook gedroomd dat een familielid dood ging en diegene stierf vijf jaar later'. Dat zegt namelijk niets omdat iedereen wel eens doodgaat
Als hij droomt over een goede vriend of familielid die op het punt staat te overlijden wordt hij gewaarschuwd voor een immorele gedachte of handelingquote:Op woensdag 11 december 2013 08:47 schreef kristalhelder het volgende:
Maakt het ook niet een verschil dat diegene nog niet is overleden, maar weet dat hij doodgaat en dus een afscheidsfeest houdt?
Hoeft niet altijd, maar ik vroeg het omdat het me zou geruststellen als ik nu te horen kreeg dat veel meer mensen zo'n droom hadden, maar diegene waar die droom over ging niet op korte termijn is doodgegaanquote:Op woensdag 11 december 2013 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam aan die info? Als dat al zo is, is het puur toeval geweest.
Misschien adviseren om baar dokter te gaan. Het familielid waar de droom over ging is wel redelijk gezond, maar heeft ook medische problemen. Misschien voorstellen om bepaalde dingen die lang niet meer zijn bekeken even te checken.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:48 schreef spierbal het volgende:
[..]
op die fiets, maar stel je droom heeft een ingeving wat werkelijk gaat gebeuren. Wa ga je dan doen?
Je zegt net: geen reacties van mensen die zo'n droom hebben gehad en de persoon jaren later pas overleden is want iedereen gaat wel een keer dood. En nu zeg je dat je wel op zoek bent naar die reacties?quote:Op woensdag 11 december 2013 08:51 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd, maar ik vroeg het omdat het me zou geruststellen als ik nu te horen kreeg dat veel meer mensen zo'n droom hadden, maar diegene waar die droom over ging niet op korte termijn is doodgegaan
Wat deed jij allemaal voor immoreels?quote:Op woensdag 11 december 2013 08:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik droom regelmatig dat er iemand dood gaat en dat is nog nooit binnen afzienbare tijd daarna irl gebeurd.
ik ga hier van uitquote:Op woensdag 11 december 2013 08:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat deed jij allemaal voor immoreels?
quote:Op woensdag 11 december 2013 08:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat deed jij allemaal voor immoreels?
Nee dokter, ik heb nergens last van, maar iemand had een droom dat ik dood ging - nee geen specifieke ziekte - dus een full bodyscan graag.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:55 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Misschien adviseren om baar dokter te gaan. Het familielid waar de droom over ging is wel redelijk gezond, maar heeft ook medische problemen. Misschien voorstellen om bepaalde dingen die lang niet meer zijn bekeken even te checken.
Dat spirituele verhaal gaat niet voor mij op. Die persoon heeft geen eigenschappen die ik in mezelf mis.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ga hier van uit
Vraag jezelf eens af wat deze persoon zo speciaal maakt en wat je zo in hem/haar waardeert. Wellicht is het precies datgene dat je mist in jezelf of in je relatie.
Ik wil mezelf verbeteren
quote:Op woensdag 11 december 2013 09:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dokter, ik heb nergens last van, maar iemand had een droom dat ik dood ging - nee geen specifieke ziekte - dus een full bodyscan graag.
je wordt gewaarschuwd voor een immorele gedachte of handeling.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:02 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dat spirituele verhaal gaat niet voor mij op. Die persoon heeft geen eigenschappen die ik in mezelf mis.
Nou, wel specifieke dingen met het hart of andere plekken in het lichaam die ik hier niet ga melden.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dokter, ik heb nergens last van, maar iemand had een droom dat ik dood ging - nee geen specifieke ziekte - dus een full bodyscan graag.
Wat?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je wordt gewaarschuwd voor een immorele gedachte of handeling.
Zie je die persoon al aankomen bij de dokter? Nee nergens last van, maar iemand droomde.....quote:Op woensdag 11 december 2013 09:04 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nou, wel specifieke dingen met het hart of andere plekken in het lichaam die ik hier niet ga melden.
Zolang het bij een immorele gedachte blijft maakt het me niet zoveel uitquote:Op woensdag 11 december 2013 09:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je wordt gewaarschuwd voor een immorele gedachte of handeling.
Wat geeft jou het idee dat jij voorspellende dromen zou hebben?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:04 schreef kristalhelder het volgende:
Nou, wel specifieke dingen met het hart of andere plekken in het lichaam die ik hier niet ga melden.
jij droomt altijd over mensen die dood gaan?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat?
Dan is mijn leven een aaneenschakeling van zonden.
Ok, ik moest toch wel even lachenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie je die persoon al aankomen bij de dokter? Nee nergens last van, maar iemand droomde.....
Het gebeurt redelijk vaak dat anderen of ikzelf dood gaan in mijn dromen ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij droomt altijd over mensen die dood gaan?
nou, dan zou ik maar vast gaan nadenken over je plekje in de helquote:Op woensdag 11 december 2013 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het gebeurt redelijk vaak dat anderen of ikzelf dood gaan in mijn dromen ja.
Hahaha. Wat schattig.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, dan zou ik maar vast gaan nadenken over je plekje in de hel
Omdat ik bijna nooit zo helder en realistisch droom.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat geeft jou het idee dat jij voorspellende dromen zou hebben?
Omdat je een droom hebt?
Was het echt kristalhelder? heuheuheuquote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Omdat ik bijna nooit zo helder en realistisch droom.
Vind je dat zelf ook niet een magere basis?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef kristalhelder het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was het echt kristalhelder? heuheuheu
Dromen die zo schokkend zijn blijven je altijd veel beter bij, en lijken ook veel meer gefocussed op bepaalde personen/gebeurtenissen, waardoor ze veel helderder lijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Als ik zeker ben dat het een voorspellende droom is ga ik niet naar R&P, maar in TRU verkondigen dat ik net een helderziende droom heb gehad.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je dat zelf ook niet een magere basis?
werd je wakker door die droom?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
en dat.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dromen die zo schokkend zijn blijven je altijd veel beter bij, en lijken ook veel meer gefocussed op bepaalde personen/gebeurtenissen, waardoor ze veel helderder lijken.
Toen ik gecondoleerd tegen hem zei, werd ik wakkerquote:Op woensdag 11 december 2013 09:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
werd je wakker door die droom?
Als je je normaal maar flarden herinnert, wil dat niet zeggen dat die dromen minder realistisch/helder zijn. Het kan ook dat je niet meteen wakker wordt, of niet helemaal wakker bent en nu wel.
schattig.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:16 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dat sommige mensen ze wel eens krijgen, ja.
Dan zal je vannacht wel dromen dat Suske en Wiske dood gaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dat.
Ik droomde dat ik een stapel erotische Suske en wiskes aan het uitzoeken was op een hooizolder. Ben nog helemaal van slag
dan is het wel logisch dat de droom zo helder is, je werd er middenin wakker.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Toen ik gecondoleerd tegen hem zei, werd ik wakker
Ik heb vaak genoeg dromen met doodgaan als thema die ik me goed kan herinneren, maar dit was gewoon een heel ander soort droom.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
Kristal, hoe denk je over meisjes die een halve week boos zijn op hun vriendje nadat ze droomden dat hij vreemd ging?
Dus, opgelost, slotje?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:25 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg dromen met doodgaan als thema die ik me goed kan herinneren, maar dit was gewoon een heel ander soort droom.
En dat met die meisjes is wat anders, omdat ik nu wel begrijp dat ik er niets achter hoef te zoeken.
Ja, inderdaad, zoals misschien is de relatie met je familielid veranderd en pik je dat op in een droom.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef Copycat het volgende:
Maar dan toch eerder symbolisch in de zin van iets uit je dagelijks leven 'verwerken', dan een vooruitziende blik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |