je wordt gewaarschuwd voor een immorele gedachte of handeling.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:02 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dat spirituele verhaal gaat niet voor mij op. Die persoon heeft geen eigenschappen die ik in mezelf mis.
Nou, wel specifieke dingen met het hart of andere plekken in het lichaam die ik hier niet ga melden.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dokter, ik heb nergens last van, maar iemand had een droom dat ik dood ging - nee geen specifieke ziekte - dus een full bodyscan graag.
Wat?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je wordt gewaarschuwd voor een immorele gedachte of handeling.
Zie je die persoon al aankomen bij de dokter? Nee nergens last van, maar iemand droomde.....quote:Op woensdag 11 december 2013 09:04 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nou, wel specifieke dingen met het hart of andere plekken in het lichaam die ik hier niet ga melden.
Zolang het bij een immorele gedachte blijft maakt het me niet zoveel uitquote:Op woensdag 11 december 2013 09:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je wordt gewaarschuwd voor een immorele gedachte of handeling.
Wat geeft jou het idee dat jij voorspellende dromen zou hebben?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:04 schreef kristalhelder het volgende:
Nou, wel specifieke dingen met het hart of andere plekken in het lichaam die ik hier niet ga melden.
jij droomt altijd over mensen die dood gaan?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat?
Dan is mijn leven een aaneenschakeling van zonden.
Ok, ik moest toch wel even lachenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie je die persoon al aankomen bij de dokter? Nee nergens last van, maar iemand droomde.....
Het gebeurt redelijk vaak dat anderen of ikzelf dood gaan in mijn dromen ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij droomt altijd over mensen die dood gaan?
nou, dan zou ik maar vast gaan nadenken over je plekje in de helquote:Op woensdag 11 december 2013 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het gebeurt redelijk vaak dat anderen of ikzelf dood gaan in mijn dromen ja.
Hahaha. Wat schattig.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, dan zou ik maar vast gaan nadenken over je plekje in de hel
Omdat ik bijna nooit zo helder en realistisch droom.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat geeft jou het idee dat jij voorspellende dromen zou hebben?
Omdat je een droom hebt?
Was het echt kristalhelder? heuheuheuquote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Omdat ik bijna nooit zo helder en realistisch droom.
Vind je dat zelf ook niet een magere basis?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef kristalhelder het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was het echt kristalhelder? heuheuheu
Dromen die zo schokkend zijn blijven je altijd veel beter bij, en lijken ook veel meer gefocussed op bepaalde personen/gebeurtenissen, waardoor ze veel helderder lijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Als ik zeker ben dat het een voorspellende droom is ga ik niet naar R&P, maar in TRU verkondigen dat ik net een helderziende droom heb gehad.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je dat zelf ook niet een magere basis?
werd je wakker door die droom?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:09 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
en dat.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dromen die zo schokkend zijn blijven je altijd veel beter bij, en lijken ook veel meer gefocussed op bepaalde personen/gebeurtenissen, waardoor ze veel helderder lijken.
Toen ik gecondoleerd tegen hem zei, werd ik wakkerquote:Op woensdag 11 december 2013 09:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
werd je wakker door die droom?
Als je je normaal maar flarden herinnert, wil dat niet zeggen dat die dromen minder realistisch/helder zijn. Het kan ook dat je niet meteen wakker wordt, of niet helemaal wakker bent en nu wel.
schattig.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:16 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dat sommige mensen ze wel eens krijgen, ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |