Dan zal je vannacht wel dromen dat Suske en Wiske dood gaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dat.
Ik droomde dat ik een stapel erotische Suske en wiskes aan het uitzoeken was op een hooizolder. Ben nog helemaal van slag
dan is het wel logisch dat de droom zo helder is, je werd er middenin wakker.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Toen ik gecondoleerd tegen hem zei, werd ik wakker
Ik heb vaak genoeg dromen met doodgaan als thema die ik me goed kan herinneren, maar dit was gewoon een heel ander soort droom.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
Kristal, hoe denk je over meisjes die een halve week boos zijn op hun vriendje nadat ze droomden dat hij vreemd ging?
Dus, opgelost, slotje?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:25 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg dromen met doodgaan als thema die ik me goed kan herinneren, maar dit was gewoon een heel ander soort droom.
En dat met die meisjes is wat anders, omdat ik nu wel begrijp dat ik er niets achter hoef te zoeken.
Ja, inderdaad, zoals misschien is de relatie met je familielid veranderd en pik je dat op in een droom.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:18 schreef Copycat het volgende:
Maar dan toch eerder symbolisch in de zin van iets uit je dagelijks leven 'verwerken', dan een vooruitziende blik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |