Was echt leuk in die tijd.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik wist dat het zoiets was, heb het zelf ook lang gespeeld
Dan misschien Jones in the Fast Lane ?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:40 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Nee helaas die is het niet.
Zo kinderlijk zag het er niet uit en het was niet getekend.
Nee, dat lijkt wel voor Win95quote:
Misschien dat je hier wat aan hebquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:49 schreef Digitalwater het volgende:
Goedendag allemaal. Cool om zo'n topic te hebben gevonden.
Ik zag aan de verschillende antwoorden al dat er hier een hoop kennis rondhangt.
Ik ben op zoek naar een aantal spellen van ergens in de jaren 90.
Allemaal voor de PC, ik geloof zelfs nog onder Windows 98.
Spel 1 was een platform spel met "prinses" in de titel. En nee het was niet Zelda. Je moest volgens mij rode bolletjes (appeltjes?) pakken.
Spel 2 was een spel waarbij je een soort battle-suit/exoskelet aandeed en je moest vechten. Omgeving was 3d, vond het toendertijd erg gaaf.
Was eerder vandaag ook nog op zoek naar een Tekken-achtig vechtspel met robots die je kon upgraden, maar het antwoord daarop (One Must Fall 2097) inmiddels gevonden.
Alvast bedankt voor alle antwoorden.
Ik ben even verder met zoeken gegaan over spel 1.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:10 schreef Digitalwater het volgende:
thnx voor de antwoorden 0108daniel, maar helaas zijn het geen van allen.
Moet zeggen, the Legend of princess lijkt er wel enigszins op, maar not quite.
Voor wat betreft spel 2, was echt in een 3d omgeving, en je kon ook je "pak" verlaten en in een ander "pak" stappen...
Hoop dat jullie hier iets aan hebben.
Hmm oke dan weet ik het nu even nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:56 schreef Digitalwater het volgende:
:$:$:$
spel 2: bij nader inzien twijfel ik een beetje of het een exosuit achtig iets was, of meer een soort tank.
Graphics waren voor die tijd wel erg goed.
En de spellen die je noemde waren het overigens niet...
Ah, dat was ook mijn gok inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2014 08:41 schreef Digitalwater het volgende:
Jongens, spel 2 ben ik uit: Mechwarrior
Zo cool. Thuis gelijk even kijken of het te downloaden is. (ben nu aan t werk)
tja, dat is wel erg weinig info zoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:49 schreef Digitalwater het volgende:
Spel 1 was een platform spel met "prinses" in de titel. En nee het was niet Zelda. Je moest volgens mij rode bolletjes (appeltjes?) pakken.
Ik dacht nog aan Realms of Chaos of Nicky Boom of Xargon of Captain Claw.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:28 schreef Digitalwater het volgende:
Qua gameplay lijkt het het meest op Aladdin
Weet dat het heel lastig is, zelf ook al een hele tijd op zoek geweest, maar kom niet verder dan het woord Princess...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |