Beetje duur zeg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bij de modjes en je moet via mij inschrijven en een motivatiebrief indienen. Kost 0,5 btc en dan moet je alleen nog door een screening.
Ach, ik dacht ik zit toch al in Bitcoin, Litecoin, BBQcoin, ergens nog wat MegaCoin en nu ook WorldCoin. Dan kan een staatslot er ook nog wel bijquote:
Coins > Staatslotenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, ik dacht ik zit toch al in Bitcoin, Litecoin, BBQcoin, ergens nog wat MegaCoin en nu ook WorldCoin. Dan kan een staatslot er ook nog wel bij
450.000quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie hiermee al verdiend eigenlijk? In totaal het hele cryptocurrency gebeuren.
Genoeg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
Hoeveel geld hebben jullie hiermee al verdiend eigenlijk? In totaal het hele cryptocurrency gebeuren.
fok neemt tijd-referenties niet over...quote:
Zeg ik nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
Niets, maar heb m'n kitten van 12 weken oud verkocht zodat ik weer kon instappen. Deze keer gaat het lukkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:23 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
fok neemt tijd-referenties niet over...
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets, maar heb m'n kitten van 12 weken oud verkocht zodat ik weer kon instappen. Deze keer gaat het lukken
doen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:27 schreef Duuc-nl het volgende:
Denken jullie dat MEC nog gaat stijgen?
Heb nu 60% winst maar lees overal dat het maar een gewone coin is, niks speciaals.
Ik zou je huis verkopen als ik jou was. kan niet fout gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |