Eerst even hardlopen!quote:Op maandag 23 december 2013 09:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dan ga je workflow maar eens beschrijven in mijn Photoshop/Lightroom topic!
Topquote:Op maandag 23 december 2013 09:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Eerst even hardlopen!
Daarna zal ik dat doen!
Goed bezig!quote:Op maandag 23 december 2013 11:48 schreef Xilantof het volgende:
Momenteel ren ik inderdaad niet zo hard... M'n snelheid is afgelopen zomer behoorlijk weggezakt.
Maar net wel lekker 11 km erop zitten.
Op zich wel, maar wetende dat ik eigenlijk voor de halve marathon aan het trainen ben valt dit een beetje tegen (als ik m'n trainingschema bekijk)quote:
Dan moet je nog een tandje bijzetten idd. Maar je hebt vakantie toch? Kun je extra trainen ^^quote:Op maandag 23 december 2013 11:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Op zich wel, maar wetende dat ik eigenlijk voor de halve marathon aan het trainen ben valt dit een beetje tegen (als ik m'n trainingschema bekijk)
Dat is inderdaad het planquote:Op maandag 23 december 2013 11:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan moet je nog een tandje bijzetten idd. Maar je hebt vakantie toch? Kun je extra trainen ^^
Die ga je goed halen dan dat scheelt. Ik moet een nieuw squash raket kopen. Dwars doormiddenquote:Op maandag 23 december 2013 11:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het plan
Mocht ik daarna er een hard hoofd in hebben geef ik me op voor de 10 km
Thanksquote:Op maandag 23 december 2013 09:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Eerst even hardlopen!
Daarna zal ik dat doen!
Hoop wel m'n snelheid nog wat te verbeteren...quote:Op maandag 23 december 2013 12:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die ga je goed halen dan dat scheelt. Ik moet een nieuw squash raket kopen. Dwars doormidden![]()
Graag gedaanquote:
Goed oefenen dat lukt je welquote:Op maandag 23 december 2013 12:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoop wel m'n snelheid nog wat te verbeteren...![]()
En hoe krijg je dat voor elkaar?was je kwaad?
[..]
Graag gedaan![]()
als je (gerichte) vragen hebt hoor ik het graag natuurlijk
Dit is niet jouw topic vriend!quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 12:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dit is niet jouw topic vriend!
Hmm lekker hoor!quote:Op maandag 23 december 2013 12:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
First I was like
[ afbeelding ]
Then! I was like![]()
[ afbeelding ]
TRTRRRRRTRRRRRRRTRRTRTRTRTRRTRRRRRquote:Op maandag 23 december 2013 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hij doet van TRRRRRRRTTTRRRRTRTRTRTRTRRRRR.
100 foto's gemaakt.
Precies. Niet moeilijker maken dan het is. Eens kijken of dat glazen huis bestand is tegen 1dX powersss.quote:Op maandag 23 december 2013 13:19 schreef Uncle het volgende:
[..]
TRTRRRRRTRRRRRRRTRRTRTRTRTRRTRRRRR![]()
Spray and pray = bazenfotografie
quote:Op maandag 23 december 2013 13:22 schreef Uncle het volgende:
HD filmen zonder filmfunctie
TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR --> timelapse --> done
Dit is niet het patstopic...quote:
Dan alleen nog bewerken.quote:Op maandag 23 december 2013 13:22 schreef Uncle het volgende:
HD filmen zonder filmfunctie
TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR --> timelapse --> done
Is dat een selfie van de camera? Betekent dat dat er ein-de-lijk hippe filtertjes in dat ding zitten?quote:
Als je echt cool wil zijn crop je alles vierkant.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:49 schreef SunChaser het volgende:
Denk ook eens aan staande foto's met de 50mm, dan komt ie ook erg goed tot zijn recht
Je vergeet het alles zwartwit maken...quote:Op maandag 23 december 2013 13:35 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Als je echt cool wil zijn crop je alles vierkant.
De x100s staat voorlopig standaard op zwart/wit EN vierkant.quote:Op maandag 23 december 2013 13:35 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Als je echt cool wil zijn crop je alles vierkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |