Hmm, nu je het zegtquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien kun je de brandweersirenes horen?
Hij is zelf raarquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef Vansschoen het volgende:
Mijn vriend vind dat ik niet naar de house-warming meet moet gaan. Want hij vind het maar raar allemaal
Thanks.quote:
Bij wie is dat dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef Vansschoen het volgende:
Mijn vriend vind dat ik niet naar de house-warming meet moet gaan. Want hij vind het maar raar allemaal
Mijn ex vond meets ook altijd vreemd. Maar die dacht dat het massaorgies waren of zo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef Vansschoen het volgende:
Niet dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex vond meets ook altijd vreemd. Maar die dacht dat het massaorgies waren of zo.
Dat zijn het toch ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex vond meets ook altijd vreemd. Maar die dacht dat het massaorgies waren of zo.
Wist hij ook dat het van fok was enzo dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Ik ga naar de verkeerde meets dus. Oké.quote:
Bang dat je gehosseld wordt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wist hij ook dat het van fok was enzo dan?
Ik heb liever dat hij dat niet weet
Aardappels, kroten met spek en stukje duim van hupsquote:
Ik zei altijd "van het forum waar ik lid ben". Boeide hem verder niet hoe het heette, hij vond het allemaal kinderachtig en stom. Dus ja, ook al zou ik hem mijn account vertellen, hij was er toch niet in geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wist hij ook dat het van fok was enzo dan?
Ik heb liever dat hij dat niet weet
Vooral die duim klinkt goed!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardappels, kroten met spek en stukje duim van hups
Ik zal wel wat tuigjes en zweepjes halenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik ga naar de verkeerde meets dus. Oké.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga naar de verkeerde meets dus. Oké.
Iedereen die anders beweert liegt gewoonquote:
Brr aardappelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardappels, kroten met spek en stukje duim van hups
Ik ben opgegroeid met kroten!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Iedereen die anders beweert liegt gewoon
[..]
Brr aardappelen.
Zijn bieten trouwens
Extra vlees
I see.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal wel wat tuigjes en zweepjes halen
'Spelletjesmeet' [ afbeelding ]
Bietjesquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met kroten!!
Zo een met ijzeren pinnetjes aan de uiteinden?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
I see.
Ik heb nog een leuk Hongaars zweepje.
Kroten!!quote:
Ja maar nee. Dan kunnen we het ook over spruiten hebbenquote:
Heel de terugweg gehuildquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:18 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja daarom ging je naar huis natuurlijk
Nee, maar wel een goed idee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo een met ijzeren pinnetjes aan de uiteinden?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar wel een goed idee.
* Fera zet het op haar verlanglijstje
Gefeliciteerd! Ik moet ook stoppen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:19 schreef Vansschoen het volgende:
Ben trouwens al 2 weken gestopt met roken
Wil je een serieus of een leuk antwoord?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:19 schreef Vansschoen het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:19 schreef Vansschoen het volgende:
Ik had er ook al een bedacht, maar ik hou m'n mond maarquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je een serieus of een leuk antwoord?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had er ook al een bedacht, maar ik hou m'n mond maar
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kroketten!!
Gisteren nog gegeten. Mjam!
Bietenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kroten!!
Gisteren nog gegeten. Mjam!
Potverdorie jij bent oud.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je een koekje nu? Ben al 29 jaar gestopt
De kans dat ik ooit kroten voor jou ga bereiden wordt nu wel heel erg klein natuurlijkquote:
Thnxquote:
Gelukkig want ik hou toch niet zo veel van bietjes.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans dat ik ooit kroten voor jou ga bereiden wordt nu wel heel erg klein natuurlijk
quote:
Prima hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed man, hoe is het met je huisje?
Oow al goed op weg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima hoorBeetje kaal en nog een beetje een zooitje met papieren, maar dat is bijna opgeruimd
Je kan eten wat Hups heeft gekookt prima overleven hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig want ik hou toch niet zo veel van bietjes.
Plus ik wil nog langer leven
[..]![]()
Ben je je groene muur al bijna zat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima hoorBeetje kaal en nog een beetje een zooitje met papieren, maar dat is bijna opgeruimd
Nope, voorlopig nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:26 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben je je groene muur al bijna zat?
De eerste keer was het ook niet moeilijk. Alleen het is zo fijn als ik stress heb, dat ik toen weer ben begonnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dankje
Kosten me eigenlijk totaal geen moeiteTerwijl ik het zwaar ingeschat had,
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet dat ik lekker ben... maar je kan het ook overdrijven
Die gedachtegang kan ik nooit snappen, dan zoek je toch iets anders.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste keer was het ook niet moeilijk. Alleen het is zo fijn als ik stress heb, dat ik toen weer ben begonnen.
Wat ga je doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hihi, klaar met inkopen en shit.
Nu eten. En bier. En straks de trein in bestemming onbekend.
Eten. Maar dat werkt ook niet echt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Die gedachtegang kan ik nooit snappen, dan zoek je toch iets anders.
Ja maar dat is niet handigquote:
Sigaartjes wel. Sigaretten vind ik inderdaad vies.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet handig
En als je wil stoppen stop je toch gewoon lijkt me? Die bende is niet eens lekker.
Tss!! Je weet niet wat je mist man!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig want ik hou toch niet zo veel van bietjes.
Plus ik wil nog langer leven
[..]![]()
Ik niet. Geen idee waar het over gaat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:40 schreef Buurpoes het volgende:
Maar die kansloze DMs uit TT, daar hebben jullie ook last van?
Al jaren niet meer gelukkig maar vroeger wel eens pareltjes ontvangenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:40 schreef Buurpoes het volgende:
Ik doe wat verkeerd..quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al jaren niet meer gelukkig maar vroeger wel eens pareltjes ontvangen
Nee ik krijg nooit perverse voorstellenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:40 schreef Buurpoes het volgende:
Wil ik dat dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss!! Je weet niet wat je mist man!
Ik ben een ramp in de keuken maar dit is toch 1 van de weinige gerechten die ik tot in perfectie beheers !!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ik krijg nooit perverse voorstellen
[..]
Wil ik dat dan?
En dat moeten wij geloven?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een ramp in de keuken maar dit is toch 1 van de weinige gerechten die ik tot in perfectie beheers !!
Jij wil een aanbieding van iemand dat hij voor jou lingerie gaat kopen zodat je daarin op de foto kan en hij ergens op kan fappen?quote:
Dan kan je toch wel meer dingen koken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een ramp in de keuken maar dit is toch 1 van de weinige gerechten die ik tot in perfectie beheers !!
Jij moet gewoon je mond houden met je thuisbezorgd.nlquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je mond houden met je thuisbezorgd.nl
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je mond houden met je thuisbezorgd.nl
Kan ik ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan kan je toch wel meer dingen koken?
Ik wil géén DM van kansloze figuren meer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil een aanbieding van iemand dat hij voor jou lingerie gaat kopen zodat je daarin op de foto kan en hij ergens op kan fappen?
Als je ooit nog op visite kom dwing ik je om al mijn misbaksels te etenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 keer iets besteld sinds ik hier woon
Duidelijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wil géén DM van kansloze figuren meer.
En bedanktquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wil géén DM van kansloze figuren meer.
Dat is niet echt handig neequote:Op dinsdag 10 december 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik ook.
Maar ik ben vooral een expert in het verpesten van eten![]()
Of mijn kokkerellen eindigt weer eens in het ziekenhuis omdat ik een pan kokend water over mn arm giet
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je ooit nog op visite kom dwing ik je om al mijn misbaksels te eten
Hou eens op grapjas.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ik krijg nooit perverse voorstellen
Ik denk doe eens lief, wordt ik meteen kansloos genoemdquote:
Met die ondertitel verdien je het eigenlijk ook wel een beetjequote:
*wordquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk doe eens lief, wordt ik meteen kansloos genoemd
[..]
Met die ondertitel verdien je het eigenlijk ook wel een beetje
Wat moet ik dan al ondertitel gebruiken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk doe eens lief, wordt ik meteen kansloos genoemd
[..]
Met die ondertitel verdien je het eigenlijk ook wel een beetje
Misschien 'gewaardeerd' schrijven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat moet ik dan al ondertitel gebruiken?
Ik sla je hersenen in als je mij DM stuurt?
Wat dacht je van gewoon niets?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat moet ik dan al ondertitel gebruiken?
Ik sla je hersenen in als je mij DM stuurt?
quote:
Misschien komen er nu minder DM's binnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gedaan. Dank voor de mededeling.
Of juist meer PM'squote:Op dinsdag 10 december 2013 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien komen er nu minder DM's binnen.
Ik vrees van niet...mannen....quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien komen er nu minder DM's binnen.
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik krijg alleeb dms van spionnen voor hups en gvse
Geen limiet aan het aantal tekensquote:
Haal die lijn gewoon weg dan...quote:
Lastige wezens hequote:Op dinsdag 10 december 2013 18:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Haal die lijn gewoon weg dan...
Geez, vrouwen
Je kan het mij wel vertellen. Ik ben Zwitserland.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastige wezens he![]()
Pff!! Je kan ze beter allemaal op een onbewoond eiland zetten en aan hun lot overlaten!
Je houdt er een paar achter om in je kelder op te sluiten en te misbruiken als seksslaaf?quote:
Jij bent toch de kloon van zeefje?quote:
Like duhquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je houdt er een paar achter om in je kelder op te sluiten en te misbruiken als seksslaaf?
Hoeveel klonen heeft zij wel niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch de kloon van zeefje?
Maagdelijk wit en vrij om ingepikt te worden?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan het mij wel vertellen. Ik ben Zwitserland.
Ik kan niet koken, ik heb een haat aan schoonmaken maar ik wil best de rest van mijn leven in je kelder doorbrengen hoorquote:
Ik vond het meer een kloon van faxie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel als een zeef gaten heeftquote:
Ik vind zeefje wanhopiger dan faxie, en dat wil wat zeggen hoor uit mijn mondquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond het meer een kloon van faxie.
En gevuld met chocola.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maagdelijk wit en vrij om ingepikt te worden?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel als een zeef gaten heeft
Ja maar jij stribbelt niet tegenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet koken, ik heb een haat aan schoonmaken maar ik wil best de rest van mijn leven in je kelder doorbrengen hoor
Als jij dat wil dan ga ik wel tegenstribbelen hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar jij stribbelt niet tegen
Nee. Zeefje is ergens 18 jaar en (als ik mij niet vergis) vrijgezel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Faxie is een man! Grrr...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond het meer een kloon van faxie.
Dat kan jij wel zeggen maar ik geloof het niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee. Zeefje is ergens 18 jaar en (als ik mij niet vergis) vrijgezel.
Ik ben bijna dubbel zo oud en getrouwd.
Typische zeefje reactie ditquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Faxie is een man! Grrr...
*knoopt bloesje open om borsten te laten zien*
Pas op voor de DM's!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pics!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dát deed, was de stroom DM helemaal niet te stelpen...quote:
Volgens mij hou je gewoon van de aandacht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dát deed, was de stroom DM helemaal niet te stelpen...
Waarom doe je dat dan als je niet van aandacht houdt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dát deed, was de stroom DM helemaal niet te stelpen...
Ach, is het alweer die tijd van de maand voor je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan jij wel zeggen maar ik geloof het niet.
Ik ga er wel gewoon vanuit dat jij de kloon bent en ik weet gewoon dat ik gelijk heb
Ik was nieuw hier..quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan als je niet van aandacht houdt?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach, is het alweer die tijd van de maand voor je?
*schuift chocoladereep*
Wat,heb ik tetten gemist?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent nieuw en je post gelijk foto's ........
Altijd fijn die beginnersfoutenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent nieuw en je post gelijk foto's ........
Ik kwam trouwens van de week nog een fijne foto tegen in KPDquote:
Volgens 'haar' welquote:
Ze weten het ook gelijk al zo goed te vindenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd fijn die beginnersfouten
Staan er wel meer in KPDquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam trouwens van de week nog een fijne foto tegen in KPD![]()
Ja maar deze was niet in het vrouwentopicquote:
Iets wat alleen een kloon lukt maar als ik dat roep ben ik gelijk ongesteld en heb ik chocolade nodigquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens 'haar' wel
[..]
Ze weten het ook gelijk al zo goed te vinden
Picsquote:
Oh, nee verder kom ik daar nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar deze was niet in het vrouwentopic
[..]
Iets wat alleen een kloon lukt maar als ik dat roep ben ik gelijk ongesteld en heb ik chocolade nodig
Kijk maar uit, straks valt ze je nog aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar deze was niet in het vrouwentopic
[..]
Iets wat alleen een kloon lukt maar als ik dat roep ben ik gelijk ongesteld en heb ik chocolade nodig
Niks mis met een worstelpartij tussen 2 vrouwen Vin.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks valt ze je nog aan.
Bring it onquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks valt ze je nog aan.
Daar word ik niet warm van hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met een worstelpartij tussen 2 vrouwen Vin.
Naakt, ingesmeerd met olie
*BAM*!quote:
In my shirtquote:
Alleen als je ongesteld bentquote:
Picsquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In my shirt
[..]
Alleen als je ongesteld bent
Ja, maar....quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In my shirt
[..]
Alleen als je ongesteld bent
En dat jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen pics van huppels tetten hebben
Wel in dm/pm/whatsapp/e-mail/facebookbericht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag niet![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel in dm/pm/whatsapp/e-mail/facebookbericht.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen pics van huppels tetten hebben
Ik zou die meid over de reling hebben gegooidquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag niet![]()
Nee, het ging over haar ventquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Zijn naam is Hertog Jan, leer het eens
Nee, ik zei dat JULLIE het zo noemenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Nog erger. Ik wil geen eens pics meer sturenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je mag al geen pics meer sturen
Jij bent echt niet op de hoogte he?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:45 schreef Viro het volgende:
[..]
hoi!quote:
Ik ben blijkbaar ongesteld en wil chocolade.quote:
You're screwedquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog erger. Ik wil geen eens pics meer sturen
[..]
Jij bent echt niet op de hoogte he?
Jawel, af en toe zie ik posts voorbij komenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog erger. Ik wil geen eens pics meer sturen
[..]
Jij bent echt niet op de hoogte he?
Was ik dat maarquote:
Jij en chocolaquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar ongesteld en wil chocolade.
En dat allemaal omdat ik denk dat iemand de kloon van zeefje is
quote:
de 20e pas toch? En je lust niet eens chocolade, tenzij 1x per jaar chocoladevlaquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar ongesteld en wil chocolade.
En dat allemaal omdat ik denk dat iemand de kloon van zeefje is
Hoe gaat het met jouw relatie?quote:
wat?quote:
Hagelslag op geroosterd broodquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hooguit hagelslag op mijn brood.
Ja!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de 20e pas toch? En je lust niet eens chocolade, tenzij 1x per jaar chocoladevla
Hmm.. Er zijn er een aantal.. Maar ik gok dat we het over een poes hebben? Dat is een kloon ja
10 euro bij de blokkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hagelslag op geroosterd brood
Ik heb geen broodrooster
Er zitten er een paar in mijn dm te vissen naar jullie verrassingquote:
Wat?quote:
Mijn minionsquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zitten er een paar in mijn dm te vissen naar jullie verrassing
Ik ben nog steeds erg gelukkig met mezelf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw relatie?
1) heb jij die dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds erg gelukkig met mezelf.
Zal ik je een foto van mijn penis sturen?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso weet huppel het al nu, krijg je als je je verspreekt
Lul, geen wonder dat je single bent, je kan je bek niet houdenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso weet huppel het al nu, krijg je als je je verspreekt
ik ken jou te goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!!
Inderdaad en dan meteen een asociale bak vla![]()
Klopt! Ligt er zo overduidelijk op dat het niet leuk meer is
Maar op brood is het lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hooguit hagelslag op mijn brood.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hagelslag op geroosterd brood
Ik heb geen broodrooster
1 Laatste keer dat ik keek welquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) heb jij die dan?
2) waarom zou ik dat willen?
3) ik ben al voorzien in de aanvoer van piemelfoto's
[..]
ik heb niemand ingezetquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zitten er een paar in mijn dm te vissen naar jullie verrassing
Maar het is alweer weg geloof ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ken jou te goed
Echt he.. Belabberde poging is belabberd
Babe, we're a teamquote:
Toch je eigen schuldquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lul, geen wonder dat je single bent, je kan je bek niet houden
dat zie ik juist als een positief ietsquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lul, geen wonder dat je single bent, je kan je bek niet houden
mooi. Opgerot staat netjesquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het is alweer weg geloof ik![]()
Heeft haar chocolade meegenomen
[..]
Babe, we're a team
Nou, ik wist het wel, maar het herinnert mij er nu weer aan omdat ik nu zin heb in geroosterd broodquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voor je er achter kwam dat jij er geen 1 hebt?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ondertussen vraag ik mij af of het serieus is of dat sedan en smurf een spelletje spelen!!
spelletje.. Leer mij die smurf kennenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ondertussen vraag ik mij af of het serieus is of dat sedan en smurf een spelletje spelen!!
Je was het gewoon vergetenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, ik wist het wel, maar het herinnert mij er nu weer aan omdat ik nu zin heb in geroosterd brood
Snel naar de mediamarkt danquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, ik wist het wel, maar het herinnert mij er nu weer aan omdat ik nu zin heb in geroosterd brood
Ghehe.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
spelletje.. Leer mij die smurf kennen
maar de mijne dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Maar ondertussen is de kans dat ik 1 van mijn cadeautjes weet er wel
Smurf ontdekte het voor mijn spion verder kon vissenquote:
Ik heb lekker een broodje shoarma nuquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Raad eens wat ik nu eet![]()
[..]
Wel een duur broodje met een smerige nasmaak
Ik tosti's met hela curryquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb lekker een broodje shoarma nu
Smurf kan het ons beter vertellen... Lijkt me beter voor zijn gezondheidquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smurf ontdekte het voor mijn spion verder kon vissen![]()
Maar ik heb meer spionnen!!
quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Smurf kan het ons beter vertellen... Lijkt me beter voor zijn gezondheid
Samen met je katten op dieet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vind het zielig om nu te eten
gerne.. Ga je mee?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
GvsE wilde jij Sedan zijn postcode nog hebben? Iets met ballen!
ja want ze kijken zo hongerigquote:
Dan nog zijn het gewoon bietjes!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
GvsE wilde jij Sedan zijn postcode nog hebben? Iets met ballen!
Zekersquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja want ze kijken zo hongerig
Ze stellen zich aan!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja want ik merk dat ik agressief word van het niet wetenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Hij moet gewoon zn plannen voor vrijdag afzeggen en meegaan naar Nijmegen
Hoe bozer jij doet hoe langer hij het uitstelt om met ons af te spreken hequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja want ik merk dat ik agressief word van het niet weten
gezellig!quote:
Komt nog welquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof ik bang ben voor jullie
Ik zou het wel zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ja maar moet je voorstellen als ik zo geblowd heb hoe hongerig ze dan zijnquote:
Waarom zijn ze op dieet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe langer hij er over doet hoe agressiever ik word.. Hij kan beter nu al naar nmgn komenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bozer jij doet hoe langer hij het uitstelt om met ons af te spreken he
quote:
Waarvoor.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja maar moet je voorstellen als ik zo geblowd heb hoe hongerig ze dan zijn
Ik heb al heel lang niet meer in een tepel/tiet gebeten!!quote:
Dan ga je op het balkon staan blowenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja maar moet je voorstellen als ik zo geblowd heb hoe hongerig ze dan zijn
Jij hebberig kreng!! En ik dan? Ik wil ook weten wat ik krijg hoor!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe langer hij er over doet hoe agressiever ik word.. Hij kan beter nu al naar nmgn komen
Goedzo, blijf zo maar denkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
spelletje.. Leer mij die smurf kennen
Nee klopt, in de pan maar het zuster eenheid staat te koken en ik vreet niks wat zij maken. Alles wat zij maken is om tequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tosti maak je niet in de broodrooster
hoeft ook niet.. Als je maar vast snotlappen voor jezelf in huis haaltquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Apart zullen ze best lief zijn maar ik denk dat ze met zijn tweetjes zo'n beetje hetzelfde zijn als de hel zelf?quote:
Ging best goed vandaag hoor!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee klopt, in de pan maar het zuster eenheid staat te koken en ik vreet niks wat zij maken. Alles wat zij maken is om teHet is nog erger dan Huppel in de keuken
![]()
Kijk eens naar benedenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer in een tepel/tiet gebeten!!
Ik zou je nog langer laten wachten, tot nieuwjaar ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe langer hij er over doet hoe agressiever ik word.. Hij kan beter nu al naar nmgn komen
Je houdt van onsquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
apart zullen ze best lief zijn maar ik denk dat ze met zijn tweetjes zo'n beetje hetzelfde zijn als de hel zelf?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee klopt, in de pan maar het zuster eenheid staat te koken en ik vreet niks wat zij maken. Alles wat zij maken is om teHet is nog erger dan Huppel in de keuken
![]()
Daar bijt ik niet zelf in natuurlijk, dat laat ik doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kijk eens naar beneden
[..]
Ik zou je nog langer laten wachten, tot nieuwjaar ofzo
weet je hoe koud?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer in een tepel/tiet gebeten!!
[..]
Dan ga je op het balkon staan blowen
Whahaha. Vertel dan gewoon dat je rooktquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je hoe koud?ik moet al op het balkon roken, moeders zal morgen wel binnen komen denk ik
Ik weet het wel zekerquote:
Eh dat gaat niet op nu toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar bijt ik niet zelf in natuurlijk, dat laat ik doen
Niet nodigquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoeft ook niet.. Als je maar vast snotlappen voor jezelf in huis haalt
Hoe erg kan het nou zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Apart zullen ze best lief zijn maar ik denk dat ze met zijn tweetjes zo'n beetje hetzelfde zijn als de hel zelf?
Je ma weet niet dat je rookt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je hoe koud?ik moet al op het balkon roken, moeders zal morgen wel binnen komen denk ik
Een goede tosti komt uit de vriezerquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
Tosti's uit de pan vind ik niet lekkerMaar beter dan vergif
Jouw roti was wel lekker voor een non-surinaamsequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ging best goed vandaag hoor!!
Ik mis een stukje duim en heb 3 blaren op mijn arm van opspetterend vet
Ik ken gvse niet dus dat is dan een beetje raar he?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha. Vertel dan gewoon dat je rookt
[..]
Ik weet het wel zeker
Voorspelbaar ditquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een goede tosti komt uit de vriezer
klein stukje om via dat gat van jou is dan heus ook wel te regelenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebberig kreng!! En ik dan? Ik wil ook weten wat ik krijg hoor!!
Volgende weekquote:
Die roti mag eigenlijk geen roti heten he. Is gewoon een knorr wereldgerecht pakjequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Jouw roti was wel lekker voor een non-surinaamseMaar deze eenheid verpest alles, maar dan ook echt alles. Babyvoedsel uit potjes is nog lekkerder dan hun vergif
Hmm, roti.... dat ga ik volgende week eens makenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Jouw roti was wel lekker voor een non-surinaamseMaar deze eenheid verpest alles, maar dan ook echt alles. Babyvoedsel uit potjes is nog lekkerder dan hun vergif
Mooi!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
klein stukje om via dat gat van jou is dan heus ook wel te regelen
maar ik vind het zo goed van mij dat ze al 15 jaar tegen iedereen zegt dat ik nog nooit gerookt heb, ja af en toe een blowtje maar dat telt niet (volgens mij weet ze ook niet dat ik dat elke avond doequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha. Vertel dan gewoon dat je rookt
[..]
Ik weet het wel zeker
Oh ja dat was het, maar het was lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende week
[..]
Die roti mag eigenlijk geen roti heten he. Is gewoon een knorr wereldgerecht pakje
Succesquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, roti.... dat ga ik volgende week eens maken
Dan moet je kou lijdenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik vind het zo goed van mij dat ze al 15 jaar tegen iedereen zegt dat ik nog nooit gerookt heb, ja af en toe een blowtje maar dat telt niet (volgens mij weet ze ook niet dat ik dat elke avond doe
Zeker lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh ja dat was het, maar het was lekker
[..]
Succes
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik vind het zo goed van mij dat ze al 15 jaar tegen iedereen zegt dat ik nog nooit gerookt heb, ja af en toe een blowtje maar dat telt niet (volgens mij weet ze ook niet dat ik dat elke avond doe
Dank jequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh ja dat was het, maar het was lekker
[..]
Succes
ik ben geweldig,wie ben jij? *schud hand*quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken gvse niet dus dat is dan een beetje raar he?
Matras moet je op neukenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga van de week aan de kip matras
Awesomeness itselfquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben geweldig,wie ben jij? *schud hand*
En hoe eet je dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga van de week aan de kip matras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |