Hmm, nu je het zegtquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien kun je de brandweersirenes horen?
Hij is zelf raarquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef Vansschoen het volgende:
Mijn vriend vind dat ik niet naar de house-warming meet moet gaan. Want hij vind het maar raar allemaal
Thanks.quote:
Bij wie is dat dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef Vansschoen het volgende:
Mijn vriend vind dat ik niet naar de house-warming meet moet gaan. Want hij vind het maar raar allemaal
Mijn ex vond meets ook altijd vreemd. Maar die dacht dat het massaorgies waren of zo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef Vansschoen het volgende:
Niet dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex vond meets ook altijd vreemd. Maar die dacht dat het massaorgies waren of zo.
Dat zijn het toch ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex vond meets ook altijd vreemd. Maar die dacht dat het massaorgies waren of zo.
Wist hij ook dat het van fok was enzo dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Ik ga naar de verkeerde meets dus. Oké.quote:
Bang dat je gehosseld wordt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wist hij ook dat het van fok was enzo dan?
Ik heb liever dat hij dat niet weet
Aardappels, kroten met spek en stukje duim van hupsquote:
Ik zei altijd "van het forum waar ik lid ben". Boeide hem verder niet hoe het heette, hij vond het allemaal kinderachtig en stom. Dus ja, ook al zou ik hem mijn account vertellen, hij was er toch niet in geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wist hij ook dat het van fok was enzo dan?
Ik heb liever dat hij dat niet weet
Vooral die duim klinkt goed!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardappels, kroten met spek en stukje duim van hups
Ik zal wel wat tuigjes en zweepjes halenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik ga naar de verkeerde meets dus. Oké.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga naar de verkeerde meets dus. Oké.
Iedereen die anders beweert liegt gewoonquote:
Brr aardappelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardappels, kroten met spek en stukje duim van hups
Ik ben opgegroeid met kroten!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Iedereen die anders beweert liegt gewoon
[..]
Brr aardappelen.
Zijn bieten trouwens
Extra vlees
I see.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal wel wat tuigjes en zweepjes halen
'Spelletjesmeet' [ afbeelding ]
Bietjesquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met kroten!!
Zo een met ijzeren pinnetjes aan de uiteinden?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
I see.
Ik heb nog een leuk Hongaars zweepje.
Kroten!!quote:
Ja maar nee. Dan kunnen we het ook over spruiten hebbenquote:
Heel de terugweg gehuildquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:18 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja daarom ging je naar huis natuurlijk
Nee, maar wel een goed idee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo een met ijzeren pinnetjes aan de uiteinden?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar wel een goed idee.
* Fera zet het op haar verlanglijstje
Gefeliciteerd! Ik moet ook stoppen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:19 schreef Vansschoen het volgende:
Ben trouwens al 2 weken gestopt met roken
Wil je een serieus of een leuk antwoord?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:19 schreef Vansschoen het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:19 schreef Vansschoen het volgende:
Ik had er ook al een bedacht, maar ik hou m'n mond maarquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je een serieus of een leuk antwoord?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had er ook al een bedacht, maar ik hou m'n mond maar
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kroketten!!
Gisteren nog gegeten. Mjam!
Bietenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kroten!!
Gisteren nog gegeten. Mjam!
Potverdorie jij bent oud.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je een koekje nu? Ben al 29 jaar gestopt
De kans dat ik ooit kroten voor jou ga bereiden wordt nu wel heel erg klein natuurlijkquote:
Thnxquote:
Gelukkig want ik hou toch niet zo veel van bietjes.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans dat ik ooit kroten voor jou ga bereiden wordt nu wel heel erg klein natuurlijk
quote:
Prima hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed man, hoe is het met je huisje?
Oow al goed op weg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima hoorBeetje kaal en nog een beetje een zooitje met papieren, maar dat is bijna opgeruimd
Je kan eten wat Hups heeft gekookt prima overleven hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig want ik hou toch niet zo veel van bietjes.
Plus ik wil nog langer leven
[..]![]()
Ben je je groene muur al bijna zat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima hoorBeetje kaal en nog een beetje een zooitje met papieren, maar dat is bijna opgeruimd
Nope, voorlopig nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:26 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben je je groene muur al bijna zat?
De eerste keer was het ook niet moeilijk. Alleen het is zo fijn als ik stress heb, dat ik toen weer ben begonnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dankje
Kosten me eigenlijk totaal geen moeiteTerwijl ik het zwaar ingeschat had,
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet dat ik lekker ben... maar je kan het ook overdrijven
Die gedachtegang kan ik nooit snappen, dan zoek je toch iets anders.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste keer was het ook niet moeilijk. Alleen het is zo fijn als ik stress heb, dat ik toen weer ben begonnen.
Wat ga je doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hihi, klaar met inkopen en shit.
Nu eten. En bier. En straks de trein in bestemming onbekend.
Eten. Maar dat werkt ook niet echt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Die gedachtegang kan ik nooit snappen, dan zoek je toch iets anders.
Ja maar dat is niet handigquote:
Sigaartjes wel. Sigaretten vind ik inderdaad vies.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet handig
En als je wil stoppen stop je toch gewoon lijkt me? Die bende is niet eens lekker.
Tss!! Je weet niet wat je mist man!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig want ik hou toch niet zo veel van bietjes.
Plus ik wil nog langer leven
[..]![]()
Ik niet. Geen idee waar het over gaat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:40 schreef Buurpoes het volgende:
Maar die kansloze DMs uit TT, daar hebben jullie ook last van?
Al jaren niet meer gelukkig maar vroeger wel eens pareltjes ontvangenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:40 schreef Buurpoes het volgende:
Ik doe wat verkeerd..quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al jaren niet meer gelukkig maar vroeger wel eens pareltjes ontvangen
Nee ik krijg nooit perverse voorstellenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:40 schreef Buurpoes het volgende:
Wil ik dat dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss!! Je weet niet wat je mist man!
Ik ben een ramp in de keuken maar dit is toch 1 van de weinige gerechten die ik tot in perfectie beheers !!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ik krijg nooit perverse voorstellen
[..]
Wil ik dat dan?
En dat moeten wij geloven?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een ramp in de keuken maar dit is toch 1 van de weinige gerechten die ik tot in perfectie beheers !!
Jij wil een aanbieding van iemand dat hij voor jou lingerie gaat kopen zodat je daarin op de foto kan en hij ergens op kan fappen?quote:
Dan kan je toch wel meer dingen koken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een ramp in de keuken maar dit is toch 1 van de weinige gerechten die ik tot in perfectie beheers !!
Jij moet gewoon je mond houden met je thuisbezorgd.nlquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je mond houden met je thuisbezorgd.nl
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je mond houden met je thuisbezorgd.nl
Kan ik ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan kan je toch wel meer dingen koken?
Ik wil géén DM van kansloze figuren meer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil een aanbieding van iemand dat hij voor jou lingerie gaat kopen zodat je daarin op de foto kan en hij ergens op kan fappen?
Als je ooit nog op visite kom dwing ik je om al mijn misbaksels te etenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 keer iets besteld sinds ik hier woon
Duidelijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wil géén DM van kansloze figuren meer.
En bedanktquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wil géén DM van kansloze figuren meer.
Dat is niet echt handig neequote:Op dinsdag 10 december 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik ook.
Maar ik ben vooral een expert in het verpesten van eten![]()
Of mijn kokkerellen eindigt weer eens in het ziekenhuis omdat ik een pan kokend water over mn arm giet
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je ooit nog op visite kom dwing ik je om al mijn misbaksels te eten
Hou eens op grapjas.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ik krijg nooit perverse voorstellen
Ik denk doe eens lief, wordt ik meteen kansloos genoemdquote:
Met die ondertitel verdien je het eigenlijk ook wel een beetjequote:
*wordquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk doe eens lief, wordt ik meteen kansloos genoemd
[..]
Met die ondertitel verdien je het eigenlijk ook wel een beetje
Wat moet ik dan al ondertitel gebruiken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk doe eens lief, wordt ik meteen kansloos genoemd
[..]
Met die ondertitel verdien je het eigenlijk ook wel een beetje
Misschien 'gewaardeerd' schrijven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat moet ik dan al ondertitel gebruiken?
Ik sla je hersenen in als je mij DM stuurt?
Wat dacht je van gewoon niets?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat moet ik dan al ondertitel gebruiken?
Ik sla je hersenen in als je mij DM stuurt?
quote:
Misschien komen er nu minder DM's binnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gedaan. Dank voor de mededeling.
Of juist meer PM'squote:Op dinsdag 10 december 2013 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien komen er nu minder DM's binnen.
Ik vrees van niet...mannen....quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien komen er nu minder DM's binnen.
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik krijg alleeb dms van spionnen voor hups en gvse
Geen limiet aan het aantal tekensquote:
Haal die lijn gewoon weg dan...quote:
Lastige wezens hequote:Op dinsdag 10 december 2013 18:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Haal die lijn gewoon weg dan...
Geez, vrouwen
Je kan het mij wel vertellen. Ik ben Zwitserland.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastige wezens he![]()
Pff!! Je kan ze beter allemaal op een onbewoond eiland zetten en aan hun lot overlaten!
Je houdt er een paar achter om in je kelder op te sluiten en te misbruiken als seksslaaf?quote:
Jij bent toch de kloon van zeefje?quote:
Like duhquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je houdt er een paar achter om in je kelder op te sluiten en te misbruiken als seksslaaf?
Hoeveel klonen heeft zij wel niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch de kloon van zeefje?
Maagdelijk wit en vrij om ingepikt te worden?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan het mij wel vertellen. Ik ben Zwitserland.
Ik kan niet koken, ik heb een haat aan schoonmaken maar ik wil best de rest van mijn leven in je kelder doorbrengen hoorquote:
Ik vond het meer een kloon van faxie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel als een zeef gaten heeftquote:
Ik vind zeefje wanhopiger dan faxie, en dat wil wat zeggen hoor uit mijn mondquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond het meer een kloon van faxie.
En gevuld met chocola.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maagdelijk wit en vrij om ingepikt te worden?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel als een zeef gaten heeft
Ja maar jij stribbelt niet tegenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet koken, ik heb een haat aan schoonmaken maar ik wil best de rest van mijn leven in je kelder doorbrengen hoor
Als jij dat wil dan ga ik wel tegenstribbelen hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar jij stribbelt niet tegen
Nee. Zeefje is ergens 18 jaar en (als ik mij niet vergis) vrijgezel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Faxie is een man! Grrr...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond het meer een kloon van faxie.
Dat kan jij wel zeggen maar ik geloof het niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee. Zeefje is ergens 18 jaar en (als ik mij niet vergis) vrijgezel.
Ik ben bijna dubbel zo oud en getrouwd.
Typische zeefje reactie ditquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Faxie is een man! Grrr...
*knoopt bloesje open om borsten te laten zien*
Pas op voor de DM's!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pics!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dát deed, was de stroom DM helemaal niet te stelpen...quote:
Volgens mij hou je gewoon van de aandacht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dát deed, was de stroom DM helemaal niet te stelpen...
Waarom doe je dat dan als je niet van aandacht houdt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dát deed, was de stroom DM helemaal niet te stelpen...
Ach, is het alweer die tijd van de maand voor je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan jij wel zeggen maar ik geloof het niet.
Ik ga er wel gewoon vanuit dat jij de kloon bent en ik weet gewoon dat ik gelijk heb
Ik was nieuw hier..quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan als je niet van aandacht houdt?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach, is het alweer die tijd van de maand voor je?
*schuift chocoladereep*
Wat,heb ik tetten gemist?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent nieuw en je post gelijk foto's ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |