Maar ze weet dus dat jij niet verliefd bent en toch hebben jullie relatie?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet echt; vorig jaar december zei ik al dat ik niet verliefd was. Maar we doen wel veel leuke dingen samen en het is gewoon een superlieve (ken niemand die zo lief is, het is echt overweldigend), beschaafde en mooie meid.
[ afbeelding ]
Want om een relatie te hebben moet je per se verliefd zijn?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar ze weet dus dat jij niet verliefd bent en toch hebben jullie relatie?Wat zijn haar redenen om bij je te blijven dan? inb4 money
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dunno mate moet tenminste elke dag even zeggen dat je ene kutturk bent.
Hoop. En we doen leuke dingen samen en dat blijven we doen. Het is pijnlijk maar goed, ik kan mijn gevoelens niet dwingen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar ze weet dus dat jij niet verliefd bent en toch hebben jullie relatie?Wat zijn haar redenen om bij je te blijven dan? inb4 money
Thanks zinatje. Zo voel ik me tenminste nog een beetje geliefd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dunno mate moet tenminste elke dag even zeggen dat je ene kutturk bent.
Begint een relatie niet meestal met verliefd zijn dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Want om een relatie te hebben moet je per se verliefd zijn?
Lijkt mij wel, maar dat kan niet eeuwig duren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Begint een relatie niet meestal met verliefd zijn dan?
Vind ik wel eigenlijk. In mijn vorige relaties was dat steeds wel zo. Maar met een geweldige laatste ex is het moeilijk, zelfs in het meer dan verleidelijke Colombia. Vergelijkbaar met Italie of Stockholm voor de dames, denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk wordt het houden van of waait het over.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, maar dat kan niet eeuwig duren.
Ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Het is dus okay om naar dame van plezier te gaan??
Dat bestrijd ik. Dat veel relaties niet zo werken mag zo zijn, maar dat sluit niet uit dat het prima kan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, maar dat kan niet eeuwig duren.
Dat kan je lichaam niet aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bestrijd ik. Dat veel relaties niet zo werken mag zo zijn, maar dat sluit niet uit dat het prima kan.
Jij bent de enige die erovergaat (pun intended). Als jij het ok vindt, doe je het. Anders niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Het is dus okay om naar dame van plezier te gaan??
Hij is nog maagd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent de enige die erovergaat (pun intended). Als jij het ok vindt, doe je het. Anders niet.
Wat is daar moeilijk aan?
Nee maar toch met verliefdheid begint het meestal wel meequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Die constante endorfine en dopamine? Oeh zeker wel.quote:
shit ja, ik vergeet wel es dat KLB meer 18- is.quote:
Heb beetje medelijden met haar wel. Maar je bent ieder geval eerlijk naar haar toequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoop. En we doen leuke dingen samen en dat blijven we doen. Het is pijnlijk maar goed, ik kan mijn gevoelens niet dwingen.
Ligt eraan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Begint een relatie niet meestal met verliefd zijn dan?
Aan of je verliefd bent ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |