Alsof jij niet graag in je bruinester gedoopt wordt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker, sta je daar in haar kont te pissen.
Chick met parkinson lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze hebben meer spasmes dan scheldkanonnades.
TIL Chai heeft Tourette.
Is juist lekker toch. Spant dat kutje elke keer net even wat harder.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze hebben meer spasmes dan scheldkanonnades.
TIL Chai heeft Tourette.
Dat vind ik iets heel anders dan met urine gevuld worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij niet graag in je bruinester gedoopt wordt.
Bij dopen zit Holy Water, die goud gele substantie had ik het over.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vind ik iets heel anders dan met urine gevuld worden.
fascinerend vind ik het.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:13 schreef ntm het volgende:
Het gaat hier serieus wel bijna elke dag over anaal.
Hij niet hoor. Zijn wijf wordt geneukt in haar kont, door een ander.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
fascinerend vind ik het.
[ [url=http://krisiz.nl/wp-content/uploads/2012/12/Steen-De-Stijl-www.h4w.nl_-1024x640.jpg]afbeelding[/url] ]
Hey joh zeikstraal, bemoei je effe met je eigen zaken wil je.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij niet hoor. Zijn wijf wordt geneukt in haar kont, door een ander.
Pics.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spiegelduckface.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had vrijdag berichtje gestuurd naar tinder meisje
"jij ziet er wel slim uit"
kreeg net opeens berichtje terug
"ik ben eigenlijk blond"
zal ik zeggen: "jij gaat altijd in een hoek zitten als je het koud hebt?"Swa, waarom moeite steken in tinder, hossel een labiel foksletje ewah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had vrijdag berichtje gestuurd naar tinder meisje
"jij ziet er wel slim uit"
kreeg net opeens berichtje terug
"ik ben eigenlijk blond"
zal ik zeggen: "jij gaat altijd in een hoek zitten als je het koud hebt?"Haha jij moet cabaretier worden. xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Sterf anders lekker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry, geen spiegels in dit huis.
dan moet ik kloon maken en tijdje posten zodat niet verdacht is dat kloon is...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Swa, waarom moeite steken in tinder, hossel een labiel foksletje ewah.
Alles is geoorloofd in liefde en oorlog.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dan moet ik kloon maken en tijdje posten zodat niet verdacht is dat kloon is...
ik heb al eentje geprobeerd te hosselen (bekende) maar is niet gelukt lolquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alles is geoorloofd in liefde en oorlog.
Wel met duckface graag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry babe, ik maak wel een webcam foto met Macbook Pro ©.
Wie?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb al eentje geprobeerd te hosselen (bekende) maar is niet gelukt lol
Hahahaha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gotta catch'em all the dreams
Niet opgeven joh, je bent best ver.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
neenee is anderequote:
Dat tij valt nog wel te keren. Labieler dan haar ga je niet vinden. En anders gewoon fapmateriaal blijven binnen hengelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
neenee is andere
maar die ene, ik ben gewoon klaagmuur voor haar
Zo ben ik niet. Laat nou maar zien.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Onder het motto; " Everything can and will be used against you ", no ty
Meloewa?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat tij valt nog wel te keren. Labieler dan haar ga je niet vinden. En anders gewoon fapmateriaal blijven binnen hengelen.
Ntm?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat tij valt nog wel te keren. Labieler dan haar ga je niet vinden. En anders gewoon fapmateriaal blijven binnen hengelen.
Valt hard tegen ofniet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Laat nou maar zien.
Jou whatsfapp :$quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Die bevind zich niet in al die vunzige whatsfappgroepjes.
Nee hoor, blij dat je geen kort kapsel hebt. Mag ik je haar een keer vlechten?quote:
Haha SNORLAX.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie je de pokemon verwijzing wel
Zolang ik nog weelderig haar heb hou ik het nog, op 60 een keer kaal zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, blij dat je geen kort kapsel hebt. Mag ik je haar een keer vlechten?
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Die bevind zich niet in al die vunzige whatsfappgroepjes.
Ambirol werd wel nat van je foto toch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |