We hebben het nu erg rustigquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:49 schreef richolio het volgende:
Ik word ook wel mod dan, van dit subforum. Wanneer kan ik beginnen?
Nope.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:50 schreef flesjewater88 het volgende:
Maken er nog mensen hier gebruik van een trading bot?
Hm, dat is waar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:52 schreef µ het volgende:
[..]
We hebben het nu erg rustig.
We weinig chaos om nog een mod hier neer te zetten.
Op welke exchange kan je training orders inschieten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:53 schreef strbo het volgende:
Ik ga niet op donderdag in fiat, op vrijdag, zaterdag en zondag ook niet. Gewoon (trailing) stoploss en kijken waar we heen gaan.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik vind dat er ook een vrouw mod moet worden als dit zo goed blijft gaan. Hint hint.
Hint hintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Metatrader BTC-equote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef µ het volgende:
[..]
Op welke exchange kan je training orders inschieten?
Lokale software of een webservice?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef strbo het volgende:
[..]
Metatrader BTC-eMooi stukje software, neemt een hoop werk uit handen. Nadeel is dat het af en toe niet helemaal snel werkt, er soms problemen met uitbetalingen zijn en je niet echt BTC/LTC bezit. Maar dat neem ik voor lief.
Wat voor bots hebben we het dan over?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Nee maar lees er goede dingen over
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:49 schreef richolio het volgende:
Ik word ook wel mod dan, van dit subforum. Wanneer kan ik beginnen?
Mod willen zijnquote:
http://www.btcrobot.com/quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:56 schreef µ het volgende:
[..]
Wat voor bots hebben we het dan over?
Op 1 exchange een strategie uitvoeren of meer arbitrage?
Hmz. Eens bedenken of ik BTC-e een betrouwbare site vindquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:56 schreef strbo het volgende:
[..]
Lokaal. Te downloaden vanaf BTC-e website. Gebruik op eigen risico
Nope. Zit je er met google translate ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:58 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
niemand hier die op BTC China trade? Geen transactiekosten, net mn eerste trade gemaakt sweeet.
Spammy.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
http://www.btcrobot.com/
Alles full
Niet langer dan bitcoin toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Net de litecoin wallet gedownload. Maar dat syncroniseren gaat echt achterlijk lang duren zie ik al.
Voor zover ik weet heeft BTCChina ook een Engelse interface.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef µ het volgende:
[..]
Nope. Zit je er met google translate ofzo?
Krakenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef µ het volgende:
[..]
Op welke exchange kan je training orders inschieten?
Ah, interestingquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef strbo het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft BTCChina ook een Engelse interface.
En de vrouwen zijn ook een voordeel natuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef µ het volgende:
[..]
De ploegendiensten zijn minder.
Salaris daarentegen.
Nee er is gewoon een engelse pagina. Ga mn bitcoins daarheen verkassen. Gratis transactiekosten zijn trouwens tijdelijk. https://vip.btcchina.com/page/aboutus#feesquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef µ het volgende:
[..]
Nope. Zit je er met google translate ofzo?
Ze hebben daar al genoeg kerelsquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef richolio het volgende:
[..]
GrrrMoge de beste mod worden. Ooit..
Ja man, blauwquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En de vrouwen zijn ook een voordeel natuurlijk![]()
5 ploegendienst ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef µ het volgende:
[..]
De ploegendiensten zijn minder.
Salaris daarentegen.
Computer een dag aan laten staanquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Net de litecoin wallet gedownload. Maar dat syncroniseren gaat echt achterlijk lang duren zie ik al.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij moet netjes op je beurt wachten, dat weet je.
Grapje en zulks, je weet, niet slaan
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]![]()
Ineens is het helemaal rustig hier
Oeh!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Ja, topic voor ons alleen
Spelbederverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |