Niet langer dan bitcoin toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Net de litecoin wallet gedownload. Maar dat syncroniseren gaat echt achterlijk lang duren zie ik al.
Voor zover ik weet heeft BTCChina ook een Engelse interface.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef µ het volgende:
[..]
Nope. Zit je er met google translate ofzo?
Krakenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:54 schreef µ het volgende:
[..]
Op welke exchange kan je training orders inschieten?
Ah, interestingquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef strbo het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft BTCChina ook een Engelse interface.
En de vrouwen zijn ook een voordeel natuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef µ het volgende:
[..]
De ploegendiensten zijn minder.
Salaris daarentegen.
Nee er is gewoon een engelse pagina. Ga mn bitcoins daarheen verkassen. Gratis transactiekosten zijn trouwens tijdelijk. https://vip.btcchina.com/page/aboutus#feesquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef µ het volgende:
[..]
Nope. Zit je er met google translate ofzo?
Ze hebben daar al genoeg kerelsquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:59 schreef richolio het volgende:
[..]
GrrrMoge de beste mod worden. Ooit..
Ja man, blauwquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En de vrouwen zijn ook een voordeel natuurlijk![]()
5 ploegendienst ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:01 schreef µ het volgende:
[..]
De ploegendiensten zijn minder.
Salaris daarentegen.
Computer een dag aan laten staanquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:00 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Net de litecoin wallet gedownload. Maar dat syncroniseren gaat echt achterlijk lang duren zie ik al.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij moet netjes op je beurt wachten, dat weet je.
Grapje en zulks, je weet, niet slaan
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]![]()
Ineens is het helemaal rustig hier
Oeh!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Ja, topic voor ons alleen
Spelbederverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |