Als… als als...quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh godverdommeals ik die dingen bewaard had had ik van 0.22 BTC al 0.60 gemaakt
Verstandig, hij kan zomaar in elkaar donderen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:24 schreef brombeer_ het volgende:
als ik nu verkoop heb ik 0,35 BTC winst. Denk dat ik dat maar ga doen.
Denk dat we nu al een dipje gaan zien, ook tot morgenvroeg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:27 schreef TimKuik het volgende:
Alle altcoins op BTC-e hebben een downward trend (op LTC na die vrij neutraal is)... Ik heb er weinig vertrouwen in op het moment.
boh, we zijn het weekend niet eens te boven…quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat we nu al een dipje gaan zien, ook tot morgenvroeg.
Tja, downtrends zijn toch onmiskenbaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
boh, we zijn het weekend niet eens te boven…
Terecht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij werd zojuist een kloon van tong80 genoemd in de trollbox
Als ze morgen in elkaar gedonderd zijn koop ik er 2x zoveel en doe met je mee nou gr grquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:42 schreef lf2 het volgende:
Ik heb besloten te blijven in quark tot minimaal dinsdag.
IK GELOOF.
IK NEEM DE BLAUWE PIL
Ja, zoiets. Hij heeft nu toch wel heel erg veel moeite na dit weekend om weer terug omhoog te kruipen. Mensen worden dan bang, gaan eerder weer verkopen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef mike-amersfoort het volgende:
Mijn glazen bol zegt me dat er een stevige weerstand is rond $1100, daar is hij al 2x niet doorheen gekomen.
Aangezien de weekend-dip iedere week eerder begint, lijkt het me dat als donderdag de $1100 nog niet is doorbroken, het tijd wordt om te verkopen, zodat we weer op <$1000 kunnen inkopen.
Wat zegt jullie bol? De mijne voelt een beetje kwaadaardig aan.
[ afbeelding ]
Over een tijdje begint de weekenddip op maandag, en is 't op vrijdag afgelopenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef mike-amersfoort het volgende:
Mijn glazen bol zegt me dat er een stevige weerstand is rond $1100, daar is hij al 2x niet doorheen gekomen.
Aangezien de weekend-dip iedere week eerder begint, lijkt het me dat als donderdag de $1100 nog niet is doorbroken, het tijd wordt om te verkopen, zodat we weer op <$1000 kunnen inkopen.
Wat zegt jullie bol? De mijne voelt een beetje kwaadaardig aan.
[ afbeelding ]
Wat verw8 je van die SBFS? zit er ook over te denken om een paar te kopen maar dividend is nog niet echt veel soeps. misschien over een jaartje ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:00 schreef Sosa het volgende:
[..]
Dat idd. En de volumes nemen nu al gestaag toe. Zit een prima kerel achter, ene Vernon, goed trackrecord. Ze kunnen de groei nog niet echt handelen, maar werken er hard aan. En daarbij, base in Florida, dus niet ergens in Oekraine oid.
SBFS is ook wel interessant (Scharmbeck). Dat is WDC. Daar gaan ook wat dingen gebeuren, lees hier maar. Ook 10 van gekocht, just in case.
Hij gaat niet crashen geloof mij 0.25 zal de bodem ongeveer zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ze morgen in elkaar gedonderd zijn koop ik er 2x zoveel en doe met je mee nou gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |