Dat van DWDD is al 9 maanden bekend, dus JdM zal er op hebben ingespeeldquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:35 schreef 5thencounter het volgende:
Utopia's redding?
Geen idee wie er aan welke touwtjes getrokken heeft, maar stom toevallig verhuist kijkcijferzuiger DWDD op 6 januari ineens naar NED1 van 19:30h naar 19:00h...een half uur eerder dus dan de uitzending van Utopia op SBS6
De TV draait door is bezig als Utopia begint, daarna muziekje, is een zapmoment en het laatste gedeelte heeft vaak rubriekjes als Jan Mulder, Taal, Koken, Freek Vonk of nog meer muziek. Dat zou voor mij vaak een zapmoment zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:43 schreef Copycat het volgende:
Maar of dat echt helpt? Om half acht is DWDD lekker aan de gang. Denk niet dat veel mensen dan zullen gaan zappen. Maar ik verwacht ook niet dat de grootste doelgroep DWDD kijkt.
Gek dat Matthijs dat niet wist toen John bij 'm aan tafel zat,hij zei toch letterlijk je zit met je programma recht tegenover ons..quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat van DWDD is al 9 maanden bekend, dus JdM zal er op hebben ingespeeld
Ze zitten dan ook nog steeds recht tegenover elkaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:45 schreef 5thencounter het volgende:
Gek dat Matthijs dat niet wist toen John bij 'm aan tafel zat,hij zei toch letterlijk je zit met je programma recht tegenover ons..
Is ook zo, Utopia duurt 20 minuten netto ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gek dat Matthijs dat niet wist toen John bij 'm aan tafel zat,hij zei toch letterlijk je zit met je programma recht tegenover ons..
Ja. En een programma over grote gezinnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:47 schreef SunChaser het volgende:
Wat zit er nou tussen 7 en 8 op Ned 1 eigenlijk? Lingo?
Ze eindigen rondom hetzelfde tijdstip.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
Blijft er toch net nog zo'n kleine 15min over na Matthijs om de gelikt gemonteerde cliffhanger te zien van Utopia..
Vergeet RTL Boelevaard niet ...... ook veel kijkersquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben een ontsnapte persoonlijkheid van jouquote:Op maandag 9 december 2013 14:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
What the flying fuck-a-duck doe jij met mijn UI?
Je bent beroemd, mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze eindigen rondom hetzelfde tijdstip.
Zolang het maar ongepast is!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef schizovreemd het volgende:
Je bent beroemd, mag ik je aanraken
Dus niet echt veel tijd om te kijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
Blijft er toch net nog zo'n kleine 15min over na Matthijs om de gelikt gemonteerde cliffhanger te zien van Utopia..
Hoorde het ook net, zoals hun zeiden komt het in de show zo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Disana het volgende:
'Straks in show.' Het zal wel weer om de late editie gaan? In elk geval wordt er een inkijkje gegeven in Utopia.
Het was me niet duidelijk. Maar een inkijkje lijkt me wel leuk, dus toch maar even kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde het ook net, zoals hun zeiden komt het in de show zo?
We zullen zien!
De BBC had lang geleden Castaway. Dit lijkt er behoorlijk veel op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Peunage het volgende:
Vraagje, in hoeverre is dit een uniek concept? Is dit niet eerder gedaan in de VS bijvoorbeeld? Of een soortgelijk programma?
Ja, is al eerder gedaan door NGC. Daar werd een roedel mensen in een oude fabriekshal gezet, ook met helemaal niets. Daarbij moesten ze het ook verdedigen voor rovers enzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Peunage het volgende:
Vraagje, in hoeverre is dit een uniek concept? Is dit niet eerder gedaan in de VS bijvoorbeeld? Of een soortgelijk programma?
zeker leuk, en het was/is er op!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was me niet duidelijk. Maar een inkijkje lijkt me wel leuk, dus toch maar even kijken.
Edit: ze kondigen het niet aan.
Ik zit ook te kijken. Dat wordt echt afzien hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zeker leuk, en het was/is er op!
Een overlevingsdeskundige erbij![]()
De koeien en de kippen droog in de stal.
De modderpoel waar ze groenten moeten gaan verbouwen en de hutten/barakken waar ze in moeten gaan leven.
Nog een paar weken en het feest kan beginnen!!!!
Ja is wel leuk als ze beetje bij beetje laten zien toch,quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken. Dat wordt echt afzien hoor![]()
Je gaat je er zo wel echt op verheugen ja.
Dicht tegen elkaar aan voor de warmte,quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:05 schreef beequeen het volgende:
Hoezo wat ze vinden in de loods om te gebruiken als slaapmateriaal? Er ligt toch niks????
Je moet wel helemaal achterlijk zijn om dat niet zelf te verzinnen, toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:07 schreef Dotteke het volgende:
Dicht tegen elkaar aan voor de warmte,
Maar ze kunnen ook van takken en zo een matras maken of van stro, dat lag in de stallen
Ach, het is wel leuk dat ze even de aandacht vestigen op de komende ontberingen. Ik hoop toch zo dat we op dag 1 al streams krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet wel helemaal achterlijk zijn om dat niet zelf te verzinnen, toch?
Zeker, komt vast en zeker helemaal goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet wel helemaal achterlijk zijn om dat niet zelf te verzinnen, toch?
Eensch!!! Als je pas dagen later binnenvalt, valt er ook niet te checken wat ze zelf meegenomen hebben of wat er eventueel "toevallig" lag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:12 schreef Disana het volgende:
Ach, het is wel leuk dat ze even de aandacht vestigen op de komende ontberingen. Ik hoop toch zo dat we op dag 1 al streams krijgen.
Dat zou wel het mooiste zijn vanaf dag1, dan kan je alles volgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, het is wel leuk dat ze even de aandacht vestigen op de komende ontberingen. Ik hoop toch zo dat we op dag 1 al streams krijgen.
Wie dan (nog) leeft, wie dan zorgt. En dan zijn er al verse kandidaten binnen hè?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:21 schreef Disana het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar wat ze mee mogen nemen. Het zal wel niet veel zijn. Een stel dikke truien en sokken lijken me om te beginnen wel handig, maar dan heb je 's zomers weer niks.
En roken. Ik moet nog zien dat de groep daar middelen voor vrij gaat maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie dan (nog) leeft, wie dan zorgt. En dan zijn er al verse kandidaten binnen hè?
gras genoeg ...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
En roken. Ik moet nog zien dat de groep daar middelen voor vrij gaat maken.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
En koeienmest. Kun je dat ook niet roken als het gedroogd is?
Zou zomaar kunnen, nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
En koeienmest. Kun je dat ook niet roken als het gedroogd is?
Ik denk ook dat ze zeker een inwoner zullen hebben die absoluut niet wil stoppen met roken, om voor conflict te zorgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
En roken. Ik moet nog zien dat de groep daar middelen voor vrij gaat maken.
Het lijkt me best wel stom als je als roker een jaar in zo'n setting denkt mee te kunnen draaienquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze zeker een inwoner zullen hebben die absoluut niet wil stoppen met roken, om voor conflict te zorgen.
O dat zit er vast inquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze zeker een inwoner zullen hebben die absoluut niet wil stoppen met roken, om voor conflict te zorgen.
Wel een manier om er van af te komen, iedereen kan stoppen met roken als hi'j/zij dat echt wil?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me best wel stom als je als roker een jaar in zo'n setting denkt mee te kunnen draaien
Ja, maar meestal niet onder dwang, haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een manier om er van af te komen, iedereen kan stoppen met roken als hi'j/zij dat echt wil?
Nogal. Als er zo een inzit kun je op je vingers natellen dat die voor de 'sfeer' gecast is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Disana het volgende:
Het lijkt me best wel stom als je als roker een jaar in zo'n setting denkt mee te kunnen draaien
Ik denk dat ze juist niet op zoek zijn naar dat soort kandidaten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef Gert het volgende:
Ze willen, denk ik, mensen die een serieuze poging doen om daar wat op te bouwen, en bereid zijn daarvoor te lijden. Geen 'kermis-attracties' die gaan flippen als hun verslaving niet bevredigd wordt.
The Colony!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:41 schreef static het volgende:
[..]
Ja, is al eerder gedaan door NGC. Daar werd een roedel mensen in een oude fabriekshal gezet, ook met helemaal niets. Daarbij moesten ze het ook verdedigen voor rovers enzo.
Heb je mijn eerdere post ook gezien?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
The Colony!
Maar dat was op Discovery Channel.
Ja, thnx.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je mijn eerdere post ook gezien?
Daarvan staan twee seizoenen op Netflix USA. De moeite waard?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:34 schreef Peunage het volgende:
The Colony!
Maar dat was op Discovery Channel.
Ik heb ze beide al gezien. Was een goede showquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvan staan twee seizoenen op Netflix USA. De moeite waard?
Ik dacht al dat het me ergens bekend voor kwam.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:41 schreef static het volgende:
[..]
Ja, is al eerder gedaan door NGC. Daar werd een roedel mensen in een oude fabriekshal gezet, ook met helemaal niets. Daarbij moesten ze het ook verdedigen voor rovers enzo.
Heavy shitquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb ze beide al gezien. Was een goede show
Ik weet nog dat ik ergens had gelezen dat het 3de seizoen op hold was gezet omdat iemand tijdens de show was omgekomen.
quote:The colony season 3 was forced to be put on hold after an applicant winds up dead when a hostile' weapon hits his head and he falls down a flight of stairs. The family of the deceased applicant is pursuing a law suit but is dead in the water due to the waver signed by the man dismissed all legal rights to the producers
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bertha 1 en 2
[ link | afbeelding ]
Miep 25
[ link | afbeelding ]
De moestuin
[ link | afbeelding ]
Parkeerterrein
[ link | afbeelding ]
En het eerste kakhuis
Ik gok op een razende reporter van Shownieuws. Dat gemak ziet er trouwens niet echt gemakkelijk uit. Zo hoort het!quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:17 schreef pullup het volgende:
Wie is de chick? En dan bedoel ik niet miep25
Dat is een kettingrokend mokkel dat eerder al aan wat talentenshows meedeed en nu is uitgenodigd (!) door Talpa om mee te doen aan Utopia.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:17 schreef pullup het volgende:
Wie is de chick? En dan bedoel ik niet miep25
sowieso halen ze dat soort mensen uit dezelfde pooltjesquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is een kettingrokend mokkel dat eerder al aan wat talentenshows meedeed en nu is uitgenodigd (!) door Talpa om mee te doen aan Utopia.
En ze schijnt ook zwanger te zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef Gert het volgende:
Dat is een kettingrokend mokkel dat eerder al aan wat talentenshows meedeed en nu is uitgenodigd (!) door Talpa om mee te doen aan Utopia.
Kijk daar komt onze speculaas vandaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze schijnt ook zwanger te zijn.
Mijn achterbuurman.quote:
Ik ben nu al fanquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
mag ik u aanraken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn achterbuurman.
Maar dan mag het wat kosten.
quote:
quote:
Ja, las het al op Glam0ramaquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoorde het via de grapevine. Of was het nou Twitter.quote:
Juist.quote:Daarnaast is de job, die overigens op vrijwillige basis is, niet geheel zonder risico: 'De bewoners van Utopia zijn natuurlijk anders dan anderen. Het zijn temperamentvolle mensen die snel in conflicten verzeild raken. Dan is 'die gekke man in die groene overall' natuurlijk een makkelijk slachtoffer. We zijn daarom erg blij dat Maxim de klus toch wil klaren!'
Ruimte zat om te vechten, toch? Voor de dames is er iig modder genoeg.quote:
Dan nemen ze maar koeienstront.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:02 schreef Leandra het volgende:
Zul je zien dat het tot half maart vriest...
Dat dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:08 schreef Copycat het volgende:
Laten we maar even hopen dat GlamOrama het eea uit den duim zuigt ...
Ik heb daar alle vertrouwen inquote:Op donderdag 12 december 2013 17:08 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft zich zelf aangeboden? of het leuker wordt met die Maxim ik weet het niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef tonja het volgende:
http://glamora.ma/2013/12/maxim_hartman_wordt_boswachter.html
Ik heb inderdaad het volste vertrouwen in de grote duim van Glamoramaquote:
Maxim is een heldquote:Op donderdag 12 december 2013 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij heeft zich zelf aangeboden? of het leuker wordt met die Maxim ik weet het niet.
Dan geef je je maar op voor Utopia2, want het wordt een kassucces, een heel jaar lang dus er komt een deeltje 2quote:Op donderdag 12 december 2013 20:31 schreef pullup het volgende:
Ik ben nu al aan het plannen wat ik in 2015 ga doen
Dat format zint me welquote:Op donderdag 12 december 2013 23:05 schreef Jian het volgende:
DGK in the bush, ik begin een sprankje hoop te krijgen ....
Eens.quote:
Utopia-proof is een totale chaos waar iets opbouwen een utopie isquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:20 schreef pullup het volgende:
Utopia proofdat zou inhouden dat er niets meer af te breken en alleen maar wat op te bouwen valt ?
Glamora zuigt niks uit de duim, ze baseren zich altijd ergens opquote:Op donderdag 12 december 2013 17:08 schreef Copycat het volgende:
Op een bos wachten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:27 schreef Jian het volgende:
Wat moeten ze eigenlijk met een boswachter, ze hebben volgens mij niet eens een bos ....?
JdM op oorlogspad.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:07 schreef sacha het volgende:
http://fd.nl/ondernemen/6(...)-met-sanoma-over-sbs
http://www.parool.nl/paro(...)-Mol-en-Sanoma.dhtmlquote:'We lopen tegen een muur aan,' zegt de Mol. Hij verwijt Sanoma onder meer het uitblijven van investeringen in het programmabudget, waardoor bijvoorbeeld de financiering voor het nieuwe realityprogramma Utopia maar moeilijk van de grond komt.
Maar in ieder geval zijn er al twee gesponsorde koeien!quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:14 schreef PC eend het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)-Mol-en-Sanoma.dhtml
Een zogeheten bramfart.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef snetje het volgende:
Ik vind dat er nu wel eens een keer wat meer qua programma inhoud openbaar mag worden.
We hebben nu 15 kandidaten, 2 koeien en 25 kippen... oja en een boswachter ...jey!!![]()
![]()
Anders krijg ik steeds meer het idee dat het weer een Bram luchtkasteeltje wordt
Kortom product placement is weer actief.quote:
Er komt nog een grote perspresentatie deze maand. Zal wel niet lang meer duren voordat deze wordt gehouden. Ik denk dan dat alles uit de doeken wordt gedaan hoe e.e.a. zal gaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef snetje het volgende:
Ik vind dat er nu wel eens een keer wat meer qua programma inhoud openbaar mag worden.
We hebben nu 15 kandidaten, 2 koeien en 25 kippen... oja en een boswachter ...jey!!![]()
![]()
Anders krijg ik steeds meer het idee dat het weer een Bram luchtkasteeltje wordt
Volgens mij is de presentatie donderdagquote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er komt nog een grote perspresentatie deze maand. Zal wel niet lang meer duren voordat deze wordt gehouden. Ik denk dan dat alles uit de doeken wordt gedaan hoe e.e.a. zal gaan.
klopt!quote:Op zondag 15 december 2013 17:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij is de presentatie donderdag
Met de saaie nuchtere nederlanders is het enige wat er gebeurt, is een korte discussie over wie het laatste plakje kaast gepakt heeft.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:04 schreef fokexpert het volgende:
Maar toch onnozel. Elke keer weer promoten met geen regels en wetten..... Als dat echt zo was ging ik zeker kijken. Maar echt wel dat de politie je komt halen als je iemand vermoord...
quote:René Oosterman: ‘Utopia wordt wereldhit’
by NICK JANSSEN on dec 12, 2013 • 7:44 am Geen reacties
René Oosterman is nu een maand in dienst als zenderbaas van SBS 6 en heeft alle vertrouwen in het nieuwe format Utopia. ‘Het is wereldwijd uniek wat daar gaat gebeuren’, aldus Oosterman.
Utopia
“Utopia kun je vergelijken met Big Brother. Dat was ook heel bijzonder met heel veel lovende woorden en kritiek voor aanvang. We kennen allemaal de uitkomst: een wereldhit. Wat mij betreft wordt Utopia ook een wereldhit.”
Oosterman is vandaag precies een maandje in dienst van SBS 6. “Ik val met mijn neus in de boter. Ik zit in een soort rollercoaster. De eerste indrukken zijn dat ik ongelooflijk veel vakkundige mensen heb aangetroffen in het pand. Veel enthousiasme en bovenal de drive om met SBS de weg naar boven weer te vinden.”
De menselijke kant van SBS 6
Hij wil de menselijke kant op met SBS 6. “SBS heeft haar bestaansrecht ooit afgedwongen door heel dicht op de huid van de kijkers te programmeren en de kijker naar huis te sturen met een goed gevoel.” Voorlopig treedt hij in de voetsporen van zijn voorganger. “De koers van Remko van Westerloo is bepaald. Die koers ga ik vooralsnog volgen. Op het moment dat blijkt dat die koers moet worden bijgesteld, stellen we hem bij.”
Wat Oosterman wil bereiken, is wel duidelijk. “We willen weer gevonden worden door het grote publiek en alles wat we daarvoor moeten aanpassen, passen we aan.”
In Utopia is te zien hoe een groepje mensen een compleet nieuwe wereld opbouwt op braakliggend terrein.
quote:JOHN DE MOL MET INTERVIEW OP 538
16 DECEMBER 2013 UTOPIAFACTS GEEF EEN REACTIE
John de Mol zal om 17:15 live in de uitzending zijn van Ruud de Wild op 538 om over het nieuwe programma Utopia te praten.
Wat heeft Ruud de Wild met Utopia te maken? Je hoort het straks op 538.
Radio 538 zal er ook wel mee verbonden zijn etc. miischien straks veel reclame op 538 en prijsvraagjes??quote:Op maandag 16 december 2013 15:12 schreef PC eend het volgende:
Wat heeft Ruud de Wild te maken met Utopia?
[..]
Wil? John is zijn baasquote:Op maandag 16 december 2013 17:19 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha Ruud de Wild gaat samen met Jelte en nog een paar mensen 24 uur in Utopia zitten ha ha ha ha. Morgen middag moet hij beslissen of hij dat wil, om 16.00 u ur
Yep, voordat de echte uitzendingen beginnen dus een opwarmertje. Nou ja, opwarmertje.....quote:Op maandag 16 december 2013 17:19 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha Ruud de Wild gaat samen met Jelte en nog een paar mensen 24 uur in Utopia zitten ha ha ha ha. Morgen middag moet hij beslissen of hij dat wil, om 16.00 u ur
Toch de 31ste al?quote:Op maandag 16 december 2013 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil? John is zijn baas
31 Dec gaan de kandidaten erin en beginnen de streams.
Dat is sowieso goed nieuws.quote:Op maandag 16 december 2013 17:22 schreef PC eend het volgende:
Leuk kijk er naar uit, alleen heb niet zoveel tijd voor de feestdagen ha haquote:Op maandag 16 december 2013 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, voordat de echte uitzendingen beginnen dus een opwarmertje. Nou ja, opwarmertje.....
Hij zal wel moeten bedoel jequote:Op maandag 16 december 2013 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil? John is zijn baas
Het zal niet echt veel voorstellen met maar 1 stroomdraadje.quote:Op maandag 16 december 2013 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Leuk kijk er naar uit, alleen heb niet zoveel tijd voor de feestdagen ha ha
Maar ik ga zeker kijken!!!
Getuige de vraag of hij nu al bekend moest maken dat hij dat ging doen of dat hij daarmee even moest wachten.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal niet echt veel voorstellen met maar 1 stroomdraadje.
Oh wat leuk, daar heb ik ook wel zin in met die stomme feestdagen. Ik hoop dat ze gauw vertellen waar we het kunnen zien.quote:Op maandag 16 december 2013 17:19 schreef Dotteke het volgende:
Daar lijkt het idd op, dom dom dom heb daar niet eens bij stil gestaanquote:Op maandag 16 december 2013 17:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Getuige de vraag of hij nu al bekend moest maken dat hij dat ging doen of dat hij daarmee even moest wachten.
Dit was vooraf al besproken natuurlijk.
Ben b nieuwd of we het dan ook kunnen zien, of dat ze het bewaren als Utopia begint!quote:Op maandag 16 december 2013 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat leuk, daar heb ik ook wel zin in met die stomme feestdagen. Ik hoop dat ze gauw vertellen waar we het kunnen zien.
Nu kan ik het niet meer helemaal volgen. PC Eend schrijft dat de kandidaten op de 31ste erin gaan en dat de streams dan beginnen. Waar willen ze dan de beelden van De Wild laten? In de uitzendingen? Die beginnen pas de zesde, en dan is er toch al genoeg van de echte deelnemers te zien?quote:Op maandag 16 december 2013 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben b nieuwd of we het dan ook kunnen zien, of dat ze het bewaren als Utopia begint!
Ik heb niet gehoord dat ze de 31ste ook gaan streamen ( kreeg natuurlijk telefoon tijdens het gesprek) Wel dat ze d e 31ste de kandidaten dumpen in Utopia!quote:Op maandag 16 december 2013 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu kan ik het niet meer helemaal volgen. PC Eend schrijft dat de kandidaten op de 31ste erin gaan en dat de streams dan beginnen. Waar willen ze dan de beelden van De Wild laten? In de uitzendingen? Die beginnen pas de zesde, en dan is er toch al genoeg van de echte deelnemers te zien?
Ik denk vast niet goed na
Hmm, jammer, verkeerd begrepen dus. Ik dacht dat ze het verblijf van De Wild ook zouden streamen.quote:Op maandag 16 december 2013 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord dat ze de 31ste ook gaan streamen ( kreeg natuurlijk telefoon tijdens het gesprek) Wel dat ze d e 31ste de kandidaten dumpen in Utopia!
Geen idee dus hoe het gaat! Misschien als tussenstukjes voor de TV !
Dat heb ik niet gehoord, hoop het van wel, altijd leuk om te zien!!!!quote:Op maandag 16 december 2013 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, jammer, verkeerd begrepen dus. Ik dacht dat ze het verblijf van De Wild ook zouden streamen.
Het zou wel goed testmateriaal zijn. Kijken of alles goed werkt.quote:Op maandag 16 december 2013 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord, hoop het van wel, altijd leuk om te zien!!!!
Ja verder kunnen ze in die 24 uur ze weinig eigenlijk.\quote:Op maandag 16 december 2013 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou wel goed testmateriaal zijn. Kijken of alles goed werkt.
Haha, hoe meer ik er over lees hoe minder het me waarschijnlijk lijkt dat dat programma iets als een Utopia gaat opleveren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:51 schreef Disana het volgende:
Een huisarts over hoe gezond Utopia voor de deelnemers is.
Waarheden als koeien: dikke mensen hebben het warmer en meer reserves, magere mensen en rokers hebben het kouder.
Bij onderkoeling moet je meer lagen aan doen. En 's nachts bij elkaar gaan liggen.
Nicotineverslaafden gaan afkicken. Bodybuilders moeten nu gaan afbouwen.
Komende donderdag gaat Koffietijd een kijkje op het terrein nemen.
Nou ja, het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze het omtoveren in een Utopiaquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, hoe meer ik er over lees hoe minder het me waarschijnlijk lijkt dat dat programma iets als een Utopia gaat opleveren.
Het had beter Survivor kunnen heten maar dat zal wel op wat juridische issues zijn gestuit.
Nou dat was de kans om net zo beroemd te worden als Huub .... Foetsiequote:Op dinsdag 17 december 2013 14:25 schreef Buffell het volgende:
Heb me voor de gein toen hiervoor aangemeld. Kijken of ik in aanmerking zou komen. En wat bleek, 2 dagen later werd ik inderdaad gebeld en uitgenodigd voor een eerste casting. Zou de hele dag in beslag nemen.
Natuurlijk niet gegaan, ben niet gek.
Thnx. Zal niet veel te zien zijn denk ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:51 schreef Disana het volgende:
Een huisarts over hoe gezond Utopia voor de deelnemers is.
Waarheden als koeien: dikke mensen hebben het warmer en meer reserves, magere mensen en rokers hebben het kouder.
Bij onderkoeling moet je meer lagen aan doen. En 's nachts bij elkaar gaan liggen.
Nicotineverslaafden gaan afkicken. Bodybuilders moeten nu gaan afbouwen.
Komende donderdag gaat Koffietijd een kijkje op het terrein nemen.
Nee, ze hadden vandaag ook al een 'leeg' shot van boven op het terrein. Maar in deze fase is eigenlijk alles leuk wat de voorpret groter maaktquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Zal niet veel te zien zijn denk ikAls ik er aan denk zal ik kijken
Wat leuk, even een nachtje sfeer opsnuiven, ik vind dat Gert hier min of meer de verantwoordelijkheid heeft om zich aan te melden. Als mod van een RLS-subforum moet je toch zo veel mogelijk weten waar je over praat en daar mag je best wat wel wat voor investeren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:30 schreef Razor21 het volgende:
Ze hebben besloten om het doen! Luisteraars kunnen ook kans maken op deze "prijs" : http://www.utopiatvshow.n(...)groot-24-uur-utopia/
Ik twijfel om mij aan te melden
Leuke voorpret zou zijn als Ruud de wild daar in een modderplas kukkelt en al die andere die er achterlopen er overheen vallen ha ha ha Het moet ook een beetje leuke beelden opleveren of niet dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ze hadden vandaag ook al een 'leeg' shot van boven op het terrein. Maar in deze fase is eigenlijk alles leuk wat de voorpret groter maakt
Wat let je, gewoon doen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:30 schreef Razor21 het volgende:
Ze hebben besloten om het doen! Luisteraars kunnen ook kans maken op deze "prijs" : http://www.utopiatvshow.n(...)groot-24-uur-utopia/
Ja natuurlijk. Maar ik vraag me dus wel af wat we ervan te zien krijgen en wanneer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke voorpret zou zijn als Ruud de wild daar in een modderplas kukkelt en al die andere die er achterlopen er overheen vallen ha ha ha Het moet ook een beetje leuke beelden opleveren of niet dan?
Gedaanquote:
Me to, goed FOK in de gaten houden we zien het vanzelf ( hoop ik )quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar ik vraag me dus wel af wat we ervan te zien krijgen en wanneer.
Spannend, ben benieuwd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef Jian het volgende:
Je bent hier al compleet gestoord...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
Is dat met vuurwerk Champagne en bitterballen/oliebollen en zo ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:30 schreef Razor21 het volgende:
Ja, de storm tussen Talpa en Sanoma die tot een climax gaat komen. Het zou me niets verbazen als dit hele project als gevolg daarvan wordt afgeblazen, c.q. uitgaat als een nachtkaars.quote:Op woensdag 18 december 2013 08:33 schreef Iwanius het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe dit hele gebeuren van start gaat want voorlopig heb ik op de zenders nog weinig schreeuwerige promo's elk half uur voorbij zien komen.
Stilte voor de storm?
Had je deze al gezien, daar moet jij toch een beetje blij van worden!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:13 schreef 5thencounter het volgende:
Willen die 15 stoere zowiezo alleen maar overleven zullen ze al ik weet niet hoeveel spullen toegestopt moeten krijgen van "Achter", laat staan dat ze ook nog iets op gaan bouwen...
Leuk gevonden,maar ligt het er net even te dik bovenop...geen lol aan zoquote:Op woensdag 18 december 2013 09:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Had je deze al gezien, daar moet jij toch een beetje blij van worden!
SER / Het anti-Serious Request topic
Je kan er niet tegen als nogal wat mensen het gewoon met je eens zijn hè .....quote:Op woensdag 18 december 2013 09:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk gevonden,maar ligt het er net even te dik bovenop...geen lol aan zo
Sjah, als je met de stroom mee pist, zie de straal niet meer hé...quote:Op woensdag 18 december 2013 09:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan er niet tegen als nogal wat mensen het gewoon met je eens zijn hè .....
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 december 2013 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, als je met de stroom mee pist, zie de straal niet meer hé...
Dit, een echte Utopia zal het nooit worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:04 schreef fokexpert het volgende:
Maar toch onnozel. Elke keer weer promoten met geen regels en wetten..... Als dat echt zo was ging ik zeker kijken. Maar echt wel dat de politie je komt halen als je iemand vermoord...
Als je tegen de stroom in pist word je geel.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, als je met de stroom mee pist, zie de straal niet meer hé...
quote:IGOR MILDER OVER TALPA CONNECT EN UTOPIA
SBS Broadcasting brengt vanaf de start van 2014 Utopia, een nieuw reality-programma dat alom wordt gezien als de langverwachte opvolger van Big Brother. Het is een Talpa-productie. Wij spreken met Igor Milder, directeur van Talpa Connect.
Wat is Talpa Connect?
“Talpa Connect is de digitale divisie van Talpa die als een nieuw bedrijf is opgezet binnen de Talpa organisatie. Talpa Connect moet ervoor zorgen dat we met de content die we maken verbindingen leggen naar onze kijkers. Talpa Connect is niet gebouwd als een vijfde divisie maar gemodelleerd naar het televisiebedrijf, met de afdelingen content, productie, commercie en internationaal.”
Hoe leg je de verbindingen naar de kijker?
“De televisieprogramma’s die wij maken, moeten meer doen met mensen dan het uurtje dat ze naar televisie kijken. Neem The Voice of Holland. Dat programma trekt een miljoenenpubliek op televisie maar op internet is het bereik nog veel groter. Daar doen mensen weer andere dingen dan ze doen als ze televisie kijken, zoals liedjes kopen. Dat is interessant voor het verdienmodel. Bijkomend voordeel van het leggen van de verbindingen is dat je de dialoog met de kijker kunt aangaan, vragen wat deze ervan vindt.”
Hoe kijk jij naar advertising?
“De strategische adverteerder is niet meer gebaat bij alleen maar zijn naam in beeld krijgen. De oude manier van product placement waarbij een product of logo geforceerd in beeld kwam, verschuift naar de programmacontent inzetten om de dialoog aan te gaan met de klant of potentiële klant.
Dat wordt een interessant spel want de content moet voor de kijker natuurlijk interessant zijn. Consequentie is dat adverteerders relevant aanwezig zijn. Ze zijn dan niet meer storend en je gaat dan naar een andere manier van samenwerken.
Je gaat op zoek naar de hobby die jij als adverteerder gemeenschappelijk hebt met je klant. Stel dat dit koken is, dan ga je een kookprogramma maken dat voor de kijker interessant is zonder dat je de kijker de hele tijd lastig gaat vallen met het product. Hoe vaker je de dialoog aangaat over het programma en naar mate je meer waarde levert, hoe vaker de kijker de adverteerder zal opzoeken.”
Hoe zie jij de relatie tussen televisiemakers en adverteerders ontwikkelen?
“Programmamakers en televisiezenders zullen steeds vaker met strategische adverteerders een relatie voor de langere termijn aangaan. De adverteerder zegt: ik wil van puur contact leggen naar brand engagement. Wat een adverteerder niet heeft, is relevante content om de dialoog met de kijker stand te brengen. Met een contentbedrijf als Talpa kun je die dialoog wel tot stand brengen.”
Kijkt Talpa ook zo naar Utopia?
“Ja, in Utopia gaan we hier ook van alles mee doen. Televisiecontent is tot meer in staat dan alleen maar mensen laten kijken. Je kunt kijkers uitnodigen om mee te doen en bij Utopia gaan we dat ook doen. Utopia is een format waarbij we bereik gaan inzetten maar ook conversatie en verbinding. De community gaat niet een alleen spreken over het programma maar gaat ook meedoen. Mensen die Utopia gaan volgen, krijgen een paspoort, wat hen toegang geeft tot content rondom het programma en uiteindelijk tot het programma zelf waar sommigen zelfs onderdeel van zullen gaan uitmaken.”
www.talpa.tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
Logische ontwikkeling.quote:
Gert gaaf om te horen (ps hoe kon je je hiervoor aanmelden of kan dat nog?).quote:Op woensdag 18 december 2013 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Logische ontwikkeling.
Wij worden allen Utopisten.![]()
Met een paspoort!
Zou Utopia ook een eigen vlag krijgen trouwens? En een volkslied?
Morgen wordt dus de pers ontvangen op het Utopia-terrein. FOK! heeft ook één hele accreditatie gekregen en ik ben de gelukkige. Wie heeft er nog interessante vragen?
Aanwezig zullen o.a. zijn: Remko van Westerloo, John de Mol en bovengenoemde Igor Milder.
Kun je vragen hoe het stemmen in zijn werk zal gaan?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Logische ontwikkeling.
Met een paspoort!
Zou Utopia ook een eigen vlag krijgen trouwens? En een volkslied?
Morgen wordt dus de pers ontvangen op het Utopia-terrein. FOK! heeft ook één hele accreditatie gekregen en ik ben de gelukkige. Wie heeft er nog interessante vragen?
Aanwezig zullen o.a. zijn: Remko van Westerloo, John de Mol en bovengenoemde Igor Milder.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je vragen hoe het stemmen in zijn werk zal gaan?
Het begint nu toch te kriebelen hoor. Zo tof dat het nu bijna begintquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:23 schreef Gert het volgende:
Hey Razor, aanmelden voor de persco kan niet meer. Het was druk en FOK! wilde met twee man komen maar kreeg slechts één accreditatie.
- Geldbedrag en DBK: genoteerd.
Betalen voor streams: dat is al bekend. Er moet wel voor betaald worden, echter dit zal slechts enkele euro's per maand kosten. Denk aan iets in de trant van ¤2,50.
Liesje heeft morgen kerst-lunch van de korfbalclub!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef beequeen het volgende:
Leuk Gert, maar waarom is Liesje niet aanwezig? Zij gaat toch modden hier.
Ja dat moet ook gebeurenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Liesje heeft morgen kerst-lunch van de korfbalclub!
Oh, wat jammer.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:05 schreef Gert het volgende:
Liesje heeft morgen kerst-lunch van de korfbalclub!
Ik denk nog een paarse milka koe erbij misschien?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, wat jammer.
Misschien kun je vragen wat het interactieve sponsor-gebeuren inhoudt wat hier is geplaatst door PC eend. Uiteindelijk zijn er nu alleen nog maar 2 koeien en 25 kippen.
Goeie.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef beequeen het volgende:
Misschien kun je vragen wat het interactieve sponsor-gebeuren inhoudt wat hier is geplaatst door PC eend. Uiteindelijk zijn er nu alleen nog maar 2 koeien en 25 kippen.
Ik kan nu al voorspellen dat er ook een elektricien bij zal zitten.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:34 schreef Razor21 het volgende:
Eén van de eerste kandidaten is dus timmerman van beroep : http://www.utopiatvshow.n(...)te-kandidaat-bekend/
Ik moet toch mee om te tolken zeker!quote:Op woensdag 18 december 2013 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Logische ontwikkeling.
Met een paspoort!
.FOK! heeft ook één hele accreditatie gekregen en ik ben de gelukkige. Wie heeft er nog interessante vragen?
Foto van je tieten zou helpen. Of niet natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:13 schreef sacha het volgende:
ik wil graag trouwen met meneer De Mol Gert, wil je dat voor mij vragen?
Thanks. Lekker een uurtje door de modder kuieren met John.quote:
Goed dat ik hier even keek.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:08 schreef Disana het volgende:
Nu op RTL4.
Ze mogen niets meenemen, worden zonder iets op het terrein gedropt en kennen elkaar niet.
Echt een kale boel hoor; dat wordt afzien.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed dat ik hier even keek.Effe checken.
Haha ja, zelfs die koeien hingen al wat suf rond.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt een kale boel hoor; dat wordt afzien.
Wel leuk dat ze ook een weitje hebben.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja, zelfs die koeien hingen al wat suf rond.
Gezellig!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:08 schreef Disana het volgende:
Nu op RTL4.
Ze mogen niets meenemen, worden zonder iets op het terrein gedropt en kennen elkaar niet.
Het enige eten komt in het begin van de twee koeien en 25 kippen.
Ze zouden een markt kunnen organiseren, met kraampjes.
Er zijn geen spelletjes en geen opdrachten.
Ha. Het was een ideetje van de presentatrice. Ze doelde op een soort boerenmarkt, met mensen van buiten dus.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Gezellig!Kraampjes met wat? 2 bekers melk en 1 verknoeid zacht gekookt ei?
Vraag of de strams ook beschikbaar zijn voor de mensen die niet in NL wonen.,meestal is het onmogelijk om naar de streams buiten het land van oorsprong te kunnen kijken ( 1 Europa? duh)quote:Op woensdag 18 december 2013 18:23 schreef Gert het volgende:
Hey Razor, aanmelden voor de persco kan niet meer. Het was druk en FOK! wilde met twee man komen maar kreeg slechts één accreditatie.
- Geldbedrag en DBK: genoteerd.
Betalen voor streams: dat is al bekend. Er moet wel voor betaald worden, echter dit zal slechts enkele euro's per maand kosten. Denk aan iets in de trant van ¤2,50.
Wat heb je nou aan 2 koeien zonder kalf?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:08 schreef Disana het volgende:
Nu op RTL4.
Het enige eten komt in het begin van de twee koeien en 25 kippen.
Ze zouden een markt kunnen organiseren, met kraampjes.
Er zijn geen spelletjes en geen opdrachten.
Tja. Je kunt ze opeten en kleding maken van de huiden. Misschien nog wat gereedschap van de botten.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan 2 koeien zonder kalf?
Gert komt hier vanavond vast verslag doenquote:
De pezen kan je gebruiken als een soort van touw bij het maken van de eerste instrumenten.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. Je kunt ze opeten en kleding maken van de huiden. Misschien nog wat gereedschap van de botten.
En van de darmen kun je in ieder geval snaren maken voor een fraaie gitaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:23 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De pezen kan je gebruiken als een soort van touw bij het maken van de eerste instrumenten.
Voor mij werk hij prima.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Website doet het nu al niet. Zoveel belangstelling?
Ik zat ook al naar een grijs vlak te kijkenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Website doet het nu al niet. Zoveel belangstelling?
Ah, de adblock Plus van FireFox vind deze site niet zo fijn. Nu uit gezet en hij doet het nu wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Voor mij werk hij prima.
Zoude de 1/2 word beschrijving bij de inwoners al wel afgesteld zijn op de echte inwoners of nog gewoon een voorbeeld?
Het gaat weer tijd worden voor een 'meld hier storingen en bugs thread "quote:Op donderdag 19 december 2013 15:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ah, de adblock Plus van FireFox vind deze site niet zo fijn. Nu uit gezet en hij doet het nu wel.
DWDD gaat verhuizen naar Ned1 op 6 januariquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:47 schreef SunChaser het volgende:
Helaas, maar gelukkig daarna niet meer hoor want dan worden ze noodgedwongen opgevretenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:58 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaaaaah koeienMoet ik nou tot januari naar die koeien staren? En nemen jullie een paspoort.
Ik heb me net aangemeld voor een paspoort, ik wil het wel proberen en het ziet er uit alsof het makkelijke is om je weer aftemeldenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:58 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaaaaah koeienMoet ik nou tot januari naar die koeien staren? En nemen jullie een paspoort.
Je emailadres. Ik zie verder niks.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:24 schreef freaky40 het volgende:
Ze willen wel alles van je weten he bij dat invullen van dat paspoort. Ben daar niet zo happig op eigenlijk. Minpuntje dit.
Oh, de volgende stapquote:Op donderdag 19 december 2013 16:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je emailadres. Ik zie verder niks.
Sjezus, heel amerika en rusland hebben je gegevens al, ze weten zelfs dat je een moedervlekje op je rechterbil hebtquote:Op donderdag 19 december 2013 15:24 schreef freaky40 het volgende:
Ze willen wel alles van je weten he bij dat invullen van dat paspoort. Ben daar niet zo happig op eigenlijk. Minpuntje dit.
Ik neem geen paspoort. Ik word altijd veel te hyper van streamen, daar pas ik voor.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:58 schreef yvonne het volgende:
Ja, lijkt me wel handig .quote:Op donderdag 19 december 2013 15:58 schreef yvonne het volgende:
Weet jij dan waar het voor is? Ik heb geen behoefte aan spelletjes enzo, maar als het voor het streamen moet, dan doe ik het wel.quote:
Gelul natuurlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus, heel amerika en rusland hebben je gegevens al, ze weten zelfs dat je een moedervlekje op je rechterbil hebt
Ik dacht dat het voor het streamen was, dus alleen al daarom neem ik er een. Maar ik begreep dat je er meer mee kon doen, maar dat moet ik nog even uitvogelen.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet jij dan waar het voor is? Ik heb geen behoefte aan spelletjes enzo, maar als het voor het streamen moet, dan doe ik het wel.
Ik zie dat je gelijk hebt. Ook maar eentje aanmaken dan. Niet duur trouwens, die streams straks.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voor het streamen was, dus alleen al daarom neem ik er een. Maar ik begreep dat je er meer mee kon doen, maar dat moet ik nog even uitvogelen.
Dat vroeg ik me dus ook al af, en zonder zo'n paspoort kan je de eerste maand niet kijken of watquote:Op donderdag 19 december 2013 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Is er niet ook een optie om streams te kijken zonder paspoort? Waarom niet net als in DGK een sms code aanvragen per telefoon, en hopla kijken maar.
Dan kun je dagelijks de uitzending bekijken.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af, en zonder zo'n paspoort kan je de eerste maand niet kijken of wat
En nu?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
Jeetje, heb ik gelijk al 2 stempels in m'n paspoort..
[ link | afbeelding ]
Heb er ook twee grapjasquote:Op donderdag 19 december 2013 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
Jeetje, heb ik gelijk al 2 stempels in m'n paspoort..
[ link | afbeelding ]
Wij gaan het vast allemaal schoppen tot Vierkante Ogen.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
Aan de rest van die stempels valt niet veel te verdienen lijkt het..
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:33 schreef Gert het volgende:
Hoi, net terug van de rondleiding. Zéér informatief!
Ik maak uiteraard nog een verslag, met foto's.
Het meest interessante ontdek ik eigenlijk in de persmap zojuist. Voor een afgeladen perszaaltje beweerde John de Mol tot twee keer toe dat pas a.s. weekend de 15 deelnemers gekozen zullen worden uit de laatste 40 overgeblevenen. In de persmap zit echter een stencil met 15 "korte biografieën van de inwoners".
Geen foto's van ze trouwens, en geen achternamen.
Maar goed, ik ga dat niet allemaal overtypen maar ik maak wel foto's van de tekst en zet ook die straks online.
Denk het wel. Tof hè?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:45 schreef Estherdv het volgende:
gaat de hele groep forum van DGK nu utopia volgen
Op de site, rechtsboven.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:53 schreef Chanel5 het volgende:
Waar kun je dat paspoort aanvragen?
Ja duh, dat vertelde ik zelfquote:Op donderdag 19 december 2013 15:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
DWDD gaat verhuizen naar Ned1 op 6 januari
Ik koop creditsquote:Op donderdag 19 december 2013 15:58 schreef yvonne het volgende:
Dat kan toch niet? Je zult of je nu wilt of niet zo'n paspoort moeten aanschaffen om te kunnen kijken ben ik bang...quote:
Dat zal ongetwijfeld goed dicht getikt zittenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Je zult of je nu wilt of niet zo'n paspoort moeten aanschaffen om te kunnen kijken ben ik bang...
En die zet je allemaal in op die ene deelneemster uit Zwolle?quote:
Ja ik ook waarschuw je even als ze dieren gaan slachten, daar kan ik niet tegen!quote:Op donderdag 19 december 2013 17:09 schreef Margo37 het volgende:
Aangeschaft, redelijke prijs 2.50 per maand, heb de voorwaarden trouwens niet gelezen
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Je zult of je nu wilt of niet zo'n paspoort moeten aanschaffen om te kunnen kijken ben ik bang...
Nee die rooktquote:Op donderdag 19 december 2013 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die zet je allemaal in op die ene deelneemster uit Zwolle?
Maar niet in Utopia, want dat mag niet mee naar binnen, begreep ik.quote:
Hij komt over 5 minuten zegt Beau net!quote:Op donderdag 19 december 2013 17:26 schreef Disana het volgende:
Op SBS6 komt John de Mol langs om over Utopia te praten. Misschien heeft iemand goed geluisterd, ik meen dat het zometeen in Show komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |