Dat van DWDD is al 9 maanden bekend, dus JdM zal er op hebben ingespeeldquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:35 schreef 5thencounter het volgende:
Utopia's redding?
Geen idee wie er aan welke touwtjes getrokken heeft, maar stom toevallig verhuist kijkcijferzuiger DWDD op 6 januari ineens naar NED1 van 19:30h naar 19:00h...een half uur eerder dus dan de uitzending van Utopia op SBS6
De TV draait door is bezig als Utopia begint, daarna muziekje, is een zapmoment en het laatste gedeelte heeft vaak rubriekjes als Jan Mulder, Taal, Koken, Freek Vonk of nog meer muziek. Dat zou voor mij vaak een zapmoment zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:43 schreef Copycat het volgende:
Maar of dat echt helpt? Om half acht is DWDD lekker aan de gang. Denk niet dat veel mensen dan zullen gaan zappen. Maar ik verwacht ook niet dat de grootste doelgroep DWDD kijkt.
Gek dat Matthijs dat niet wist toen John bij 'm aan tafel zat,hij zei toch letterlijk je zit met je programma recht tegenover ons..quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat van DWDD is al 9 maanden bekend, dus JdM zal er op hebben ingespeeld
Ze zitten dan ook nog steeds recht tegenover elkaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:45 schreef 5thencounter het volgende:
Gek dat Matthijs dat niet wist toen John bij 'm aan tafel zat,hij zei toch letterlijk je zit met je programma recht tegenover ons..
Is ook zo, Utopia duurt 20 minuten netto ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gek dat Matthijs dat niet wist toen John bij 'm aan tafel zat,hij zei toch letterlijk je zit met je programma recht tegenover ons..
Ja. En een programma over grote gezinnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:47 schreef SunChaser het volgende:
Wat zit er nou tussen 7 en 8 op Ned 1 eigenlijk? Lingo?
Ze eindigen rondom hetzelfde tijdstip.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
Blijft er toch net nog zo'n kleine 15min over na Matthijs om de gelikt gemonteerde cliffhanger te zien van Utopia..
Vergeet RTL Boelevaard niet ...... ook veel kijkersquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:47 schreef SunChaser het volgende:
Wat zit er nou tussen 7 en 8 op Ned 1 eigenlijk? Lingo?
Ik ben een ontsnapte persoonlijkheid van jouquote:Op maandag 9 december 2013 14:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
What the flying fuck-a-duck doe jij met mijn UI?
Je bent beroemd, mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze eindigen rondom hetzelfde tijdstip.
Zolang het maar ongepast is!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef schizovreemd het volgende:
Je bent beroemd, mag ik je aanraken
Dus niet echt veel tijd om te kijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
Blijft er toch net nog zo'n kleine 15min over na Matthijs om de gelikt gemonteerde cliffhanger te zien van Utopia..
Hoorde het ook net, zoals hun zeiden komt het in de show zo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef Disana het volgende:
'Straks in show.' Het zal wel weer om de late editie gaan? In elk geval wordt er een inkijkje gegeven in Utopia.
Het was me niet duidelijk. Maar een inkijkje lijkt me wel leuk, dus toch maar even kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde het ook net, zoals hun zeiden komt het in de show zo?
We zullen zien!
De BBC had lang geleden Castaway. Dit lijkt er behoorlijk veel op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Peunage het volgende:
Vraagje, in hoeverre is dit een uniek concept? Is dit niet eerder gedaan in de VS bijvoorbeeld? Of een soortgelijk programma?
Ja, is al eerder gedaan door NGC. Daar werd een roedel mensen in een oude fabriekshal gezet, ook met helemaal niets. Daarbij moesten ze het ook verdedigen voor rovers enzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Peunage het volgende:
Vraagje, in hoeverre is dit een uniek concept? Is dit niet eerder gedaan in de VS bijvoorbeeld? Of een soortgelijk programma?
zeker leuk, en het was/is er op!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was me niet duidelijk. Maar een inkijkje lijkt me wel leuk, dus toch maar even kijken.
Edit: ze kondigen het niet aan.
Ik zit ook te kijken. Dat wordt echt afzien hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zeker leuk, en het was/is er op!
Een overlevingsdeskundige erbij![]()
De koeien en de kippen droog in de stal.
De modderpoel waar ze groenten moeten gaan verbouwen en de hutten/barakken waar ze in moeten gaan leven.
Nog een paar weken en het feest kan beginnen!!!!
Ja is wel leuk als ze beetje bij beetje laten zien toch,quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken. Dat wordt echt afzien hoor![]()
Je gaat je er zo wel echt op verheugen ja.
Dicht tegen elkaar aan voor de warmte,quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:05 schreef beequeen het volgende:
Hoezo wat ze vinden in de loods om te gebruiken als slaapmateriaal? Er ligt toch niks????
Je moet wel helemaal achterlijk zijn om dat niet zelf te verzinnen, toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:07 schreef Dotteke het volgende:
Dicht tegen elkaar aan voor de warmte,
Maar ze kunnen ook van takken en zo een matras maken of van stro, dat lag in de stallen
Ach, het is wel leuk dat ze even de aandacht vestigen op de komende ontberingen. Ik hoop toch zo dat we op dag 1 al streams krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet wel helemaal achterlijk zijn om dat niet zelf te verzinnen, toch?
Zeker, komt vast en zeker helemaal goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet wel helemaal achterlijk zijn om dat niet zelf te verzinnen, toch?
Eensch!!! Als je pas dagen later binnenvalt, valt er ook niet te checken wat ze zelf meegenomen hebben of wat er eventueel "toevallig" lag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:12 schreef Disana het volgende:
Ach, het is wel leuk dat ze even de aandacht vestigen op de komende ontberingen. Ik hoop toch zo dat we op dag 1 al streams krijgen.
Dat zou wel het mooiste zijn vanaf dag1, dan kan je alles volgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, het is wel leuk dat ze even de aandacht vestigen op de komende ontberingen. Ik hoop toch zo dat we op dag 1 al streams krijgen.
Wie dan (nog) leeft, wie dan zorgt. En dan zijn er al verse kandidaten binnen hè?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:21 schreef Disana het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar wat ze mee mogen nemen. Het zal wel niet veel zijn. Een stel dikke truien en sokken lijken me om te beginnen wel handig, maar dan heb je 's zomers weer niks.
En roken. Ik moet nog zien dat de groep daar middelen voor vrij gaat maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie dan (nog) leeft, wie dan zorgt. En dan zijn er al verse kandidaten binnen hè?
gras genoeg ...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
En roken. Ik moet nog zien dat de groep daar middelen voor vrij gaat maken.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
En koeienmest. Kun je dat ook niet roken als het gedroogd is?
Zou zomaar kunnen, nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
En koeienmest. Kun je dat ook niet roken als het gedroogd is?
Ik denk ook dat ze zeker een inwoner zullen hebben die absoluut niet wil stoppen met roken, om voor conflict te zorgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
En roken. Ik moet nog zien dat de groep daar middelen voor vrij gaat maken.
Het lijkt me best wel stom als je als roker een jaar in zo'n setting denkt mee te kunnen draaienquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze zeker een inwoner zullen hebben die absoluut niet wil stoppen met roken, om voor conflict te zorgen.
O dat zit er vast inquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze zeker een inwoner zullen hebben die absoluut niet wil stoppen met roken, om voor conflict te zorgen.
Wel een manier om er van af te komen, iedereen kan stoppen met roken als hi'j/zij dat echt wil?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me best wel stom als je als roker een jaar in zo'n setting denkt mee te kunnen draaien
Ja, maar meestal niet onder dwang, haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een manier om er van af te komen, iedereen kan stoppen met roken als hi'j/zij dat echt wil?
Nogal. Als er zo een inzit kun je op je vingers natellen dat die voor de 'sfeer' gecast is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Disana het volgende:
Het lijkt me best wel stom als je als roker een jaar in zo'n setting denkt mee te kunnen draaien
Ik denk dat ze juist niet op zoek zijn naar dat soort kandidaten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef Gert het volgende:
Ze willen, denk ik, mensen die een serieuze poging doen om daar wat op te bouwen, en bereid zijn daarvoor te lijden. Geen 'kermis-attracties' die gaan flippen als hun verslaving niet bevredigd wordt.
The Colony!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:41 schreef static het volgende:
[..]
Ja, is al eerder gedaan door NGC. Daar werd een roedel mensen in een oude fabriekshal gezet, ook met helemaal niets. Daarbij moesten ze het ook verdedigen voor rovers enzo.
Heb je mijn eerdere post ook gezien?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
The Colony!
Maar dat was op Discovery Channel.
Ja, thnx.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je mijn eerdere post ook gezien?
Daarvan staan twee seizoenen op Netflix USA. De moeite waard?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:34 schreef Peunage het volgende:
The Colony!
Maar dat was op Discovery Channel.
Ik heb ze beide al gezien. Was een goede showquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarvan staan twee seizoenen op Netflix USA. De moeite waard?
Ik dacht al dat het me ergens bekend voor kwam.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:41 schreef static het volgende:
[..]
Ja, is al eerder gedaan door NGC. Daar werd een roedel mensen in een oude fabriekshal gezet, ook met helemaal niets. Daarbij moesten ze het ook verdedigen voor rovers enzo.
Heavy shitquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb ze beide al gezien. Was een goede show
Ik weet nog dat ik ergens had gelezen dat het 3de seizoen op hold was gezet omdat iemand tijdens de show was omgekomen.
quote:The colony season 3 was forced to be put on hold after an applicant winds up dead when a hostile' weapon hits his head and he falls down a flight of stairs. The family of the deceased applicant is pursuing a law suit but is dead in the water due to the waver signed by the man dismissed all legal rights to the producers
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bertha 1 en 2
[ link | afbeelding ]
Miep 25
[ link | afbeelding ]
De moestuin
[ link | afbeelding ]
Parkeerterrein
[ link | afbeelding ]
En het eerste kakhuis
Ik gok op een razende reporter van Shownieuws. Dat gemak ziet er trouwens niet echt gemakkelijk uit. Zo hoort het!quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:17 schreef pullup het volgende:
Wie is de chick? En dan bedoel ik niet miep25
Dat is een kettingrokend mokkel dat eerder al aan wat talentenshows meedeed en nu is uitgenodigd (!) door Talpa om mee te doen aan Utopia.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:17 schreef pullup het volgende:
Wie is de chick? En dan bedoel ik niet miep25
sowieso halen ze dat soort mensen uit dezelfde pooltjesquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is een kettingrokend mokkel dat eerder al aan wat talentenshows meedeed en nu is uitgenodigd (!) door Talpa om mee te doen aan Utopia.
En ze schijnt ook zwanger te zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef Gert het volgende:
Dat is een kettingrokend mokkel dat eerder al aan wat talentenshows meedeed en nu is uitgenodigd (!) door Talpa om mee te doen aan Utopia.
Kijk daar komt onze speculaas vandaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze schijnt ook zwanger te zijn.
Mijn achterbuurman.quote:
Ik ben nu al fanquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
mag ik u aanraken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn achterbuurman.
Maar dan mag het wat kosten.
quote:
quote:
Ja, las het al op Glam0ramaquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoorde het via de grapevine. Of was het nou Twitter.quote:
Juist.quote:Daarnaast is de job, die overigens op vrijwillige basis is, niet geheel zonder risico: 'De bewoners van Utopia zijn natuurlijk anders dan anderen. Het zijn temperamentvolle mensen die snel in conflicten verzeild raken. Dan is 'die gekke man in die groene overall' natuurlijk een makkelijk slachtoffer. We zijn daarom erg blij dat Maxim de klus toch wil klaren!'
Ruimte zat om te vechten, toch? Voor de dames is er iig modder genoeg.quote:
Dan nemen ze maar koeienstront.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:02 schreef Leandra het volgende:
Zul je zien dat het tot half maart vriest...
Dat dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:08 schreef Copycat het volgende:
Laten we maar even hopen dat GlamOrama het eea uit den duim zuigt ...
Ik heb daar alle vertrouwen inquote:Op donderdag 12 december 2013 17:08 schreef Copycat het volgende:
Laten we maar even hopen dat GlamOrama het eea uit den duim zuigt ...
Hij heeft zich zelf aangeboden? of het leuker wordt met die Maxim ik weet het niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef tonja het volgende:
http://glamora.ma/2013/12/maxim_hartman_wordt_boswachter.html
Ik heb inderdaad het volste vertrouwen in de grote duim van Glamoramaquote:
Maxim is een heldquote:Op donderdag 12 december 2013 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij heeft zich zelf aangeboden? of het leuker wordt met die Maxim ik weet het niet.
Dan geef je je maar op voor Utopia2, want het wordt een kassucces, een heel jaar lang dus er komt een deeltje 2quote:Op donderdag 12 december 2013 20:31 schreef pullup het volgende:
Ik ben nu al aan het plannen wat ik in 2015 ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |