Net onder de 700 is nog sociale huur.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met vrije woningmarkt? Want sociale huurwoningen hebben een limiet aan de huurprijs en die lag bij mijn weten rond de 640e in de maand.
Heeft ruim 4 minuten geduurd!quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:38 schreef PeuRac het volgende:
Ik wilde em net maken!
Zat ff aan de telefoon
Ja, ik zag niet dat ik het vol had gemaakt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft ruim 4 minuten geduurd!Toen dacht ik; dit duurt te lang
Maar dacht je in de tussentijd ook nog even aan ons?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:38 schreef PeuRac het volgende:
Ik wilde em net maken!
Zat ff aan de telefoon
Dat dacht ik al. Vandaar deze TTquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik zag niet dat ik het vol had gemaakt.
Van wel 4 hele minutenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dacht je in de tussentijd ook nog even aan ons?
Nee he
Wij vielen met ons gehele leven in een zwart gat, een sociaal isolement ...
Het spijt mequote:Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dacht je in de tussentijd ook nog even aan ons?
Nee he
Wij vielen met ons gehele leven in een zwart gat, een sociaal isolement ...
Die grens (voor 1 persoon iig) is 630 inderdaad, daar zit ik net onder. Pastte alleen niet in de inkomenseisquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:41 schreef Royco1 het volgende:
Nee ben niet in de war. Huis naast mijn ouders is toevallig deze maand vrijgekomen. 672 ex.
En dan zit je volgens mij wel boven de grens voor huurtoeslag.
http://www.rijksoverheid.(...)r-in-aanmerking.htmlquote:De maximale huur tot waar sprake is van een sociale huurwoning is ¤ 681,02 in 2013 en ¤ 699,48 in 2014. Het gaat hier om kale huur. Dat wil zeggen: huur zonder servicekosten en kosten voor gas, water en licht.
Dit is makkelijkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die grens (voor 1 persoon iig) is 630 inderdaad, daar zit ik net onder. Pastte alleen niet in de inkomenseis
Mag je maar zo weinig verdienen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is makkelijker
http://www.belastingdiens(...)_ouder_jonger_dan_65
Heeft geen geld verdienen toch nog ene voordeelquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Huurtoeslag van bijna 200 hier
Gaat omhoog toch volgend jaar? naar 34 dacht ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag je maar zo weinig verdienen?tering, zo kan bijna niemand huursubsidie krijgen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft geen geld verdienen toch nog ene voordeel
Die groep word juist steeds groter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag je maar zo weinig verdienen?tering, zo kan bijna niemand huursubsidie krijgen
Daar worden een hoop mensen die ik ken vrolijker vanquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat omhoog toch volgend jaar? naar 34 dacht ik.
Ja maargoed met deze huurprijzen gaat het niets oplossen. Veel te hoog.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar worden een hoop mensen die ik ken vrolijker van
Met de vrije markt prijzen niet nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maargoed met deze huurprijzen gaat het niets oplossen. Veel te hoog.
Oke ik vergeef het jequote:Op dinsdag 10 december 2013 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het spijt mewas echt een belangrijk telefoontje. Mn moeder belde over t verrassingsfeestje vanavond, mn wordt 60 vandaag
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige mensen seksen niet eens zo lang
Ach, laat ze de boel maar naar de kloten helpen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de vrije markt prijzen niet nee.
De ironie is, in Utrecht moet je bijv elk huis met een waarde onder de 175k verplicht zelf bewonen. Met als gevolg dat er geen huurwoning te vinden is onder de 1100-1200 euro
Of ze zijn heel klein of helemaal verkrot.
Inderdaadquote:
Klopt, broertje had dat ook. Boven de 23 pas.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ook geen recht op huursubsidie. Onder de 23? Mag je huur max 382 euro zijn ofzo
Tsja, dat kan niet iedereen altijdquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:55 schreef rival het volgende:
hypotheekrente is belachelijk laag momenteel, beter koop je
Klinkt vermoeiendquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Minstens driekwartier/uur
Ja, jij bent te jong om in zo'n dure woning te wonen. Mag niet van de staat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ook geen recht op huursubsidie. Onder de 23? Mag je huur max 382 euro zijn ofzo
Ik zat net naar de huurprijzen hier te kijken.... in mijn omgeving dus soortgelijke woningen... Dan betaal ik minder aan hypotheek...quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, dat kan niet iedereen altijd
Ik zou ook veel goedkoper kunnen wonen als ik een hypotheek kon krijgen. Helaas moet ik even wachten voordat ik die kan krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zat net naar de huurprijzen hier te kijken.... in mijn omgeving dus soortgelijke woningen... Dan betaal ik minder aan hypotheek...
Alle overige kosten zijn natuurlijk voor mezelf waarbij je als huurder nog de woningbouw oid hebt... maar toch..
Als je de tijd hebt dan moet je die ook nemenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Minstens driekwartier/uur
En dan tegen elkaar liggen jointje erbijquote:
eigen baas... dus jij moet 5 jaar inkomsten hebben ofzo toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou ook veel goedkoper kunnen wonen als ik een hypotheek kon krijgen. Helaas moet ik even wachten voordat ik die kan krijgen.
Wat een onzin zegquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, jij bent te jong om in zo'n dure woning te wonen. Mag niet van de staat.
Jaaaquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
Als je de tijd hebt dan moet je die ook nemen
[..]
En dan tegen elkaar liggen jointje erbij
Dat kan ik toch niet ruiken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen iemand met totaal geen conditie
Dan weet je waar je aan moet werken voor Buufquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen iemand met totaal geen conditie
Niet? Dat kan toch iedereen hier dacht ik met alles?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet ruiken?![]()
Werk er aan dan!
Ook niet helemaal, maar komt in de richting jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
eigen baas... dus jij moet 5 jaar inkomsten hebben ofzo toch?
Jaaquote:
De enige waarvoor ik het voor doe is voor mezelfquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dan weet je waar je aan moet werken voor Buuf
Haha zo hoort ie....quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa![]()
Fijnste is: wakker worden, seks, ontbijten, seks, jointje, douchen, seks, filmpje kijken, seks, avondeten, seks, jointje, slapen
Zo ongeveer
En wat doe je dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De enige waarvoor ik het voor doe is voor mezelf
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Haha zo hoort ie....
Dat klinkt als een weekend met scharrel
Sporten, soms cardio. Minimaal om de dag.quote:
Waarom? Ga lekker alleen dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sporten, soms cardio. Minimaal om de dag.
Alleen eens wat vrienden porren, zijn sjaak afhaak tegenwoordig![]()
Jawel want engquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom? Ga lekker alleen dan.
Sjaak afhakers heb je geen ruk aan en ze hoeven toch niet je handje vast te houden?
Dan heb je ook geen goede conditie nodig, want FOK!kers hebben geen seksquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat?
Als een echte fokker buiten=eng.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen goede conditie nodig, want FOK!kers hebben geen seks
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja kutquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iets gaat hier misquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:33 schreef PeuRac het volgende:
Je begint over seks en iedereen gaat weg
Ik ben er weer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:33 schreef PeuRac het volgende:
Het is saai hier, ik was naar R&P om daar te gaan lopen schelden op die debielen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:33 schreef PeuRac het volgende:
Dan ga ik ook maar fappenquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Of iedereen ging fappen/soppen![]()
Ik weet wel wat ik nu ga doen, bedenk me net dat ik al een week niet heb gesopt![]()
Hoe wie wat waar kan je nou geen tijd hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Geen tijd meer voor helaasVolgens mij ga ik pandapunten sparen
Wat doe je dan aan sporten? in de sportschool?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sporten, soms cardio. Minimaal om de dag.
Alleen eens wat vrienden porren, zijn sjaak afhaak tegenwoordig![]()
Met iemand erbij kan je elkaar lekker pushenquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom? Ga lekker alleen dan.
Sjaak afhakers heb je geen ruk aan en ze hoeven toch niet je handje vast te houden?
Studie + 2 baantjesquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe wie wat waar kan je nou geen tijd hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fitness ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wat doe je dan aan sporten? in de sportschool?
Ik zit hier tegenwoordig bijna alleen maar als ik op school zitquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik jou hier zie...... in die tijd kan je anders toch afspreken
Oh druk met de studie nuquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit hier tegenwoordig bijna alleen maar als ik op school zit
Op school kun je je toch ook uit laten wonen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit hier tegenwoordig bijna alleen maar als ik op school zit
Lekker achter het fietsenhokquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op school kun je je toch ook uit laten wonen.
Onmogelijk ditquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Of iedereen ging fappen/soppen![]()
Ik weet wel wat ik nu ga doen, bedenk me net dat ik al een week niet heb gesopt![]()
Jaquote:
Niet als ik de lessen wil volgenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op school kun je je toch ook uit laten wonen.
En je hebt nooit pauze?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
[..]
Niet als ik de lessen wil volgen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nou, dat dacht ik ook!
Niet iedereen is zo slim als jij natuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:12 schreef PeuRac het volgende:
Krijg ik een mail of ik ergens naar wil kijken, moet ik inloggen. Waarom sturen mensen dat niet meteen meeNu moeten ze eerst een account aanmaken
![]()
Stuur dan gewoon screenshots
Moest ff mn frustraties kwijt, gaat waarschijnlijk over iets wat mij nl totaal niet boeitquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo slim als jij natuurlijk
Ach die conditie bouw jij zo weer opquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Doe wel thuis pushups/situps e.d.... Maar heb ook al weken niet hardgelopen
Scharrel houdt me scherpquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach die conditie bouw jij zo weer op
quote:
Ik ben het ook niet van mij gewendquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zijn we niet van je gewend
Hardlopen is toch een stukkie zwaarder hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer
Neuken en conditie opbouwen
ultimate combi
What is wrong with you, woman?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
10 minuten gedurende de les. Verder niet.
[..]
Ik ben het ook niet van mij gewend
Johquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Hardlopen is toch een stukkie zwaarder hoor
Ik heb er een baantje bij. Ik denk dat dat het probleem is..quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
What is wrong with you, woman?
Ook niet voor het slapen gaan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb er een baantje bij. Ik denk dat dat het probleem is..
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook niet voor het slapen gaan?
lolquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef xFriendx het volgende:
Hoorde overigens dat mijn buurman gaat verhuizen, altijd maar weer afwachten wat er terugkomt. Tis te klein voor een gezin eigenlijk, dus hopelijk een jong blaadje of anders een milfie of zo.
Ik zou dit jaar misschien mee doen met een groepje maar het is LASTIGquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:54 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, ik heb de ideale carbage run auto gevonden, maar kan pas op z'n vroegst in 2015 meedoen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dit jaar misschien mee doen met een groepje maar het is LASTIG
Daarom lijkt mij het puik om dan maar samen met een leuke buurvrouw samen herrie te maken. Dan heb je er allebei ook geen last van.quote:
Neuh, ze is het trappenhuis aan het schoonmaken.quote:
Mijn buren zijn juist allemaal wezens waardoor menig mens zal uitdrogenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daarom lijkt mij het puik om dan maar samen met een leuke buurvrouw samen herrie te maken. Dan heb je er allebei ook geen last van.
Ik zou ook best mee willen doen maar ik kan gewoon niet 5 dagen weg ben ik bang..quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik zou echt zo graag mee willen doen!
Heb ook al wel een mooi thema bedacht, alleen nu die inschrijving en een eigen team fixxen.
Neem een oppas erbij voor 5 dagen. Echt, daar krijg je geen spijt vanquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou ook best mee willen doen maar ik kan gewoon niet 5 dagen weg ben ik bang..
dat wil ik J eigenlijk niet aan doen
Nou ja, moet het hier ook nog maar zien. Voor hetzelfde komt er weer een 60+'er voor terug. Dan haak ik toch wel afquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buren zijn juist allemaal wezens waardoor menig mens zal uitdrogen
Jij denkt echt te makkelijk over dat soort dingenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neem een oppas erbij voor 5 dagen. Echt, daar krijg je geen spijt van
Wees blij dat ze schoonmaaktquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, ze is het trappenhuis aan het schoonmaken.
Had ik vorige keer al woorden over gehad met haar
Aah joh, die heeft lekker wat ervaringquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, moet het hier ook nog maar zien. Voor hetzelfde komt er weer een 60+'er voor terug. Dan haak ik toch wel af
Geen idee, en ik denk misschien wat makkelijk ja, maar ik ben er ook van overtuigd, dat als je zoiets echt wilt er altijd een mogelijkheid is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij denkt echt te makkelijk over dat soort dingen
Weet je wat me dat gaat kosten
Ik heb een bovenbuuv van in de 50/60. Hiernaast een jonge alleenstaande moeder, getint maar wel heel erg uit de hoogte, dan heb ik beneden nog een vrouwtje die last heeft van overgewicht en een gebrek aan vrienden/sociaal leven dus zodra ze je tegenkomt ben je gewoon de lul en sta je zo een half uur te kletsen over haar vogels enz.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, moet het hier ook nog maar zien. Voor hetzelfde komt er weer een 60+'er voor terug. Dan haak ik toch wel af
Daar ging het niet om!quote:
Oh ja vast welquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, die heeft lekker wat ervaring
[..]
Geen idee, en ik denk misschien wat makkelijk ja, maar ik ben er ook van overtuigd, dat als je zoiets echt wilt er altijd een mogelijkheid is.
Zeikerds heb je helaas overal. Totdat ze zelf wat willen en dan moet opeens alles kunnenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ging het niet om!
Meestal doe ik de portiek, voel ik mij wel verplicht toe omdat die bezaaid ligt met haren van mijn hond.
Ik woon op 3 en doe alle trappen naar beneden. Vind ik ook helemaal niet erg.
Staat vorige week de bovenbuurvrouw voor de deur dat het tijd wordt dat ik de hele portiek schoonmaak omdat die bij haar voor de deur vies is.
Ik en mijn hond komen nooit op 4 hoog en dus ben ik niet degene die de haren naar boven loopt. Daarnaast kan ze zoiets vriendelijk en normaal vragen ipv eisen.
Dus nu is ze het zelf aan het doen. Maar alleen 4 hoog en die 2 trappen naar 3. De rest niet. Prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah ik vind het echt niet erg om de portiek ff te poetsen maar als het zo geëist wordt op een niet vriendelijke toon dan weiger ik gewoon. Ik ben er namelijk niet toe verplicht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeikerds heb je helaas overal. Totdat ze zelf wat willen en dan moet opeens alles kunnen
Helaas maar al teveel ervaring mee toen ik nog bij ouders zat...
Ik had het op een iets minder vriendelijke manier gedaan waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik vind het echt niet erg om de portiek ff te poetsen maar als het zo geëist wordt op een niet vriendelijke toon dan weiger ik gewoon. Ik ben er namelijk niet toe verplicht.
Alle buren onder mij hebben al zoiets van laat die muts met die hond het maar doen. Het afgelopen jaar ben ik dan ook de enige geweest die in de portiek aan het schoonmaken was.
Wij hadden zulke overburen. Over alles en niets zeiken. Tsja dan kan je het krijgen ook he. Ipv de auto op ons oprit te zetten, waar niemand het hoort als ik em start (zat toen een open pijp onder mn auto), parkeere ik elke keer als ze liepen te zeiken mijn auto onder hun slaapkamer raam.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had het op een iets minder vriendelijke manier gedaan waarschijnlijk
Hier waar ik nu woon heb ik wel ok buren, boven me zijn tof, naast me zijn zeikerds maar geen last van en achter ook tof (alleen gaan weg dus afwachten wat er komt)
Bij mn ouders kunnen ze serieus doodvallen. Had altijd alles gedaan als kind zelfs als ik er niet eens bij was
Och de bovenbuurvrouw is zo'n zeikwijf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had het op een iets minder vriendelijke manier gedaan waarschijnlijk
Hier waar ik nu woon heb ik wel ok buren, boven me zijn tof, naast me zijn zeikerds maar geen last van en achter ook tof (alleen gaan weg dus afwachten wat er komt)
Bij mn ouders kunnen ze serieus doodvallen. Had altijd alles gedaan als kind zelfs als ik er niet eens bij was
En je dan afvragen waarom je nog vrijgezel bentquote:
Terecht!quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou er spontaan argwaan van krijgen als dat zou gebeuren
Komt dat echt omdat ik dat lijstje altijd al uitdeel bij de eerste date denk je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je dan afvragen waarom je nog vrijgezel bent
Ghehe, herkenbaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij hadden zulke overburen. Over alles en niets zeiken. Tsja dan kan je het krijgen ook he. Ipv de auto op ons oprit te zetten, waar niemand het hoort als ik em start (zat toen een open pijp onder mn auto), parkeere ik elke keer als ze liepen te zeiken mijn auto onder hun slaapkamer raam.
Ik ging in die tijd tussen 6 en 7u weg en zij waren al met pensioen
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och de bovenbuurvrouw is zo'n zeikwijf.
Loopt zelf de gehele dag op schoenen door het huis te stampen maar zodra ze iets van mij hoort gaat ze als een mislukte olifant staan springen om mij duidelijk te maken dat het zachter moet.
Loop dan even naar beneden, bel aan en zeg dat je last hebt van de herrie.
Ik ben al heel trots op je dat je wacht op de eerste date ipv zoals vroeger direct bij ontmoeten al dat lijstje onder haar neus te duwen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Komt dat echt omdat ik dat lijstje altijd al uitdeel bij de eerste date denk je?
Weet ze tenminste waar ze aan toe is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al heel trots op je dat je wacht op de eerste date ipv zoals vroeger direct bij ontmoeten al dat lijstje onder haar neus te duwen.
Het staat ook op mijn profiel op alle datingsitesquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al heel trots op je dat je wacht op de eerste date ipv zoals vroeger direct bij ontmoeten al dat lijstje onder haar neus te duwen.
Dat is toch helemaal niet leukquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet ze tenminste waar ze aan toe is.
Ik zou dat toch bewaren voor date nummer 5 ofzo hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Het staat ook op mijn profiel op alle datingsites
Die weet dat soort dingen allemaal al, daarom gaat het zo goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb je hem al uitgeprint voor je scharrel?
Goed voor elkaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Die weet dat soort dingen allemaal al, daarom gaat het zo goed
Zo groot is dat lijstje niet hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet leuk
[..]
Ik zou dat toch bewaren voor date nummer 5 ofzo hoor![]()
Heb je hem al uitgeprint voor je scharrel?
Bij de juiste partner misschien niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is misschien een week leuk maar volgens mij zou ik echt knettergek worden.
Je hoort elkaar een beetje tegengas te geven af en toe. Iemand die alleen maar ja en amen zegt lijkt me echt fucking boring.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de juiste partner misschien niet.
Dunno, heb gewoon geen behoefte aan weer zo'n watje als mn laatste 2 exen
Is het probleem niet juist dat hij nog in een relatie zit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Zeur niet, jullie roepen allemaal dat ik in een relatie zit dus dan blijf je trouw!!
Hij wel ja. Althans als je dat een relatie kan noemen, ze delen een voordeur en meer niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het probleem niet juist dat hij nog in een relatie zit?
Ik geef je toch ook geen ongelijk, is alleen leuk dat je altijd zo haptquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Zeur niet, jullie roepen allemaal dat ik in een relatie zit dus dan blijf je trouw!!
Ik ben sowieso niet iemand die overal maar ja en amen op zegt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hoort elkaar een beetje tegengas te geven af en toe. Iemand die alleen maar ja en amen zegt lijkt me echt fucking boring.
Ja en dan klagen dat het een klootzak is zeker
Wil je seks?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet iemand die overal maar ja en amen op zegt.
Dan gaat het al niet op dusquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet iemand die overal maar ja en amen op zegt.
Ik heb geduld!!quote:
En zijn nog getrouwd toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wel ja. Althans als je dat een relatie kan noemen, ze delen een voordeur en meer niet.
Ik wil gewoon iemand die zich niet laat ondersneeuwen door mij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan gaat het al niet op dus
Dat idee krijg ik bij dat soort dingen namelijk
Zitten in scheiding nu. Duurt ff ivm mediation.quote:
Rotterdam, 10 december 2013.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geduld!!
En zodra ik hem in mijn bed heb sloop ik hem gewoon
In rotterdam zit ook iemand met een vlindermanquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Rotterdam, 10 december 2013.
Van onze verslaggever.
De dag waarop Miley Cyrus is uitgeroepen tot artiest van het jaar, mede door het nummer 'Wrecking Ball' nam een jongedame uit Rotterdam dat wel heel letterlijk.
Wat de date van het jaar had moeten worden voor X Vlindermans nam een totaal andere wending. De date bleef rustig tot aan het moment dat de voordeur werd opengedaan. In de hal was hij al snel al zijn kleding kwijt. Zijn date stond ook in Miley-kostuum voordat hij met zijn ogen kon knipperen.
Boven in de slaapkamer werden de sloopwerkzaamheden voortgezet. Ook hier was er sprake van een 'Wrecking ball', maar was het de bal zelf die het moest ontgelden.
Het aangeslagen slachtoffer reageerde: 'Ik schrok van deze wervelstorm, maar zoals met zoveel ander natuurgeweld wil je toch dichtbij blijven voor de spanning en het avontuur. En dat andere....tja, "collateral damage" zullen we dat maar noemen. Excuseer...ik moet aan de lader.'
Dat altijdquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
Plus liever duidelijk en weten waar je aan toe bent dan vaag gedoe toch.
Zo zwart wit is het niet....quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan gaat het al niet op dus
Dat idee krijg ik bij dat soort dingen namelijk
Hiquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
In alle eerlijkheid zou ik best wel een vent willen waarbij ik mij graag zo onderdanig opstel als in dat lijstje.
Gewoon iemand die een natuurlijke autoriteit uitstraalt maar mij toch in mijn waarde laat
Moet ik nog iemand helpen in de strijd tegen ouderdom?quote:Seks is een veel besproken onderwerp. In het boek ’Sex: 369 Facts To Blow You Away’ van Sadie Cayman staan heel wat seksfeitjes die je oren doen klapperen. Wij hebben er tien geselecteerd.
1 Elke dag vinden er maar liefst 100 miljoen vrijpartijen plaats. In andere woorden: zo’n 65.000 stellen hebben op dit moment seks met elkaar.
2 Er zitten zeven calorieën in een theelepeltje sperma.
3 Volgens onderzoek aan de universiteit van Californië in de Verenigde Staten hebben mannen die meehelpen in de huishouding 50 procent meer seks dan mannen die niks in het huishouden doen.
4 Als mannen helemaal niks aan seks doen dan kan hun penis krimpen.
5 De proteïne in sperma kan rimpels doen verminderen als je het op je huid smeert.
6 Ongeveer een op de vijftig vrouwen heeft een extra tepel.
7 De Russische Tatiata Kozhevnikova is wereldrecordhouder van het meeste gewicht tillen waarbij ze gebruik maakte van haar vaginaspieren: 14 kilo.
8 Van alle landen beweert Griekenland dat ze de meeste seks hebben. 87 procent van de Grieken beweert een keer per week seks te hebben.
9 De ene testikel hangt wat lager dan de ander zodat ze niet tegen elkaar aan schuren als een man zich beweegt.
10 Het dragen van twee condooms tegelijk geeft geen extra bescherming tegen lekken. Sterker nog, het vergroot de kans op lekken omdat de twee condooms tegen elkaar aan schuren.
Zolang niets aan je handen hebt weet je waar het staat toch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iemand die zich niet laat ondersneeuwen door mij.
Bij mn ex hoefde ik maar tegen mn glas te tikken en hij rende al om mn drinken bij te vullen. Dat wil ik echt nooit meer.
Ik zelf doe wel graag iets voor een ander..... Bijvoorbeeld wat te drinken pakken.... Maar zeg je tegen mij dat ik drinken moet pakken of tik je zo tegen je glas dan droog je uit natuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iemand die zich niet laat ondersneeuwen door mij.
Bij mn ex hoefde ik maar tegen mn glas te tikken en hij rende al om mn drinken bij te vullen. Dat wil ik echt nooit meer.
En ik dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon een pot thee op tafel. Hoef ik ook niet heen en weer te lopen.
WAAR IS MIJN BIER?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon een pot thee op tafel. Hoef ik ook niet heen en weer te lopen.
How about noquote:
Hij liet het toe!! DAT zit mij juist zo dwars want dan ga ik daar uiteraard misbruik van maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zelf doe wel graag iets voor een ander..... Bijvoorbeeld wat te drinken pakken.... Maar zeg je tegen mij dat ik drinken moet pakken of tik je zo tegen je glas dan droog je uit natuurlijk
Ik ook van jou hoor schatquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat in je waarde laten gaat idd niet lukken
Ik wil geen theequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pak een kopje, dan schenk ik ook voor jou in
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Die smurf heeft al 2 cadeautjes voor GvsE en 1 voor mij!!![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts pakt een kopje en gaat lekker naast LoLa zitten!!
Mag ik een bakje thee?
Liefdequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schenkt kopje thee in....
Doe ik ook.. volgens mij doet iedereen dat... kijken tot hoe ver dat gaatquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij liet het toe!! DAT zit mij juist zo dwars want dan ga ik daar uiteraard misbruik van maken.
Vieren jullie samen de feestdagen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik me dan vermommen enzo...quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefde![]()
Kunnen we meteen even kletsen over de spionageklus
Ja, ging bij mijn ex dus heel erg ver. Dat ging best wel vervelen, ik kreeg ook het idee dat ik gehandicapt was omdat ik maar ergens naar hoefde te kijken en hij regelde dat alquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
Doe ik ook.. volgens mij doet iedereen dat... kijken tot hoe ver dat gaat
Graag zelfsquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik me dan vermommen enzo...ah toe?
Nee, niet eensquote:
I see boobies!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima johhuppel zit al naast me
Ik wil wel iemand die lief is, niet iemand die een watje is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ging bij mijn ex dus heel erg ver. Dat ging best wel vervelen, ik kreeg ook het idee dat ik gehandicapt was omdat ik maar ergens naar hoefde te kijken en hij regelde dat al
Lange gogogadget regenjas en pilotenzonnebril en een petje enzoquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag zelfs
[..]
Nee, niet eens
Volgende keer geen knuffels voor jouquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima johhuppel zit al naast me
Daar begon het geloof ik mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
Maar jullie halen ook wel wat voor hem neem ik aan?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lange gogogadget regenjas en pilotenzonnebril en een petje enzo
En stiekem naakt ? Zoiets ?
Juist!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil wel iemand die lief is, niet iemand die een watje is.
En nee hoor, je bent niet nieuwsgierig he?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts likesquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verrek ik heb verdomd veel inkijk vandaag
Die 2 dingen staan los van elkaar smurfjequote:Op dinsdag 10 december 2013 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En nee hoor, je bent niet nieuwsgierig he?
Uhuh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts likes
[..]
Die 2 dingen staan los van elkaar smurfje
Huppel en Joof, sitting in a tree...quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar begon het geloof ik mee.
Ik kwam het perfecte cadeau voor smurf tegen en heb dat toen gekocht. En opeens is hij op cadeautjes-jacht
Daar krijg jij alleen maar spijt vanquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgende keer geen knuffels voor jou
Elk gesprek dat een vrouw met een Fokker aanknoopt is verdacht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Besef wel dat ieder gesprekje dat Lola nu met me aanknoopt verdacht is he..
Hoe komt hij in die boom dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Huppel en Joof, sitting in a tree...
Lief van je zeg
Wees gerust ik zal geen gesprek met je aan gaan hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Besef wel dat ieder gesprekje dat Lola nu met me aanknoopt verdacht is he..
Neuh hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar krijg jij alleen maar spijt van
Spreek voor jezelf aubquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Elk gesprek dat een vrouw met een Fokker aanknoopt is verdacht.
Hij is dus minder bang voor jou.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Duidelijk!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij is dus minder bang voor jou.
Ja hoi
Ik moet meteen aan pinkeltje denkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent in de war met een paddestoel
Niet kabouter spillebeen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan pinkeltje denken
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Huppel en Joof, sitting in a tree...
Lief van je zeg
Die ben ik aan het voorlezen momenteelquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet kabouter spillebeen?
Pinkeltje is wel heel stoer hoor
Pinkeltjequote:Op dinsdag 10 december 2013 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die ben ik aan het voorlezen momenteel
Wonen ze niet soms in (holle) bomen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent in de war met een paddestoel
Dat zijn kaboutersquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
Wonen ze niet soms in (holle) bomen?
Als dat onder de 20 euro blijft kan je dat best eens doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Het is dat ik jou nooit zie maar ben voor jou ook al diverse leuke dingen tegen gekomen.
Dingen die gewoon schreeuwen "KOOP MIJ VOOR RIVAL!!"
En dan nog een euro of 30 kwijt zijn om het naar jou te brengen ook zeker?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat onder de 20 euro blijft kan je dat best eens doen![]()
Nee, onderdeel van ons planquote:
Smurf is geen kabouterquote:
Dat komt vast ergens ooit wel goed....quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan nog een euro of 30 kwijt zijn om het naar jou te brengen ook zeker?
Welk plan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan nog een euro of 30 kwijt zijn om het naar jou te brengen ook zeker?
[..]
Nee, onderdeel van ons plan
Ik zal het de volgende keer in gedachten houden schatquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat komt vast ergens ooit wel goed....
Besef wel dat een hoop mensen dat al hebben opgegeven he, kado's voor rival
Daarom!quote:
Dat kan ik hier niet vertellen natuurlijk want hij leest meequote:
Kutquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik hier niet vertellen natuurlijk want hij leest mee
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Faxie het volgende:
Ik kan wel een zakcentje verdienen als ik een keer krap zit
Het zal best wel meevallenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ken je mijn slechte kant nog niet
Oh die gast heeft J ook benadertquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Faxie het volgende:
Haha ja die jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh die gast heeft J ook benadert
Lolquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Faxie het volgende:
Word je een keer gehosseld is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Faxie het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Faxie het volgende:
Ik denk niet dat het een leuke lieve dame isquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Word je een keer gehosseld is het weer niet goed.
Ja maar als je je ogen dicht doet voel je er toch niks van?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een leuke lieve dame is
Ik welquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb geen DM, ik voel me achtergesteld
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar als je je ogen dicht doet voel je er toch niks van?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik heb maar niet gereageerd. Da's het beste denk ik
Zwijgen is toestemmen maat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik heb maar niet gereageerd. Da's het beste denk ik
Tjah ze zien dat je hard op zoek bent en misschien ben je wel nieuwsgierig naar iets nieuws.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:43 schreef Faxie het volgende:
Trouwens niet de eerste keer dat het gebeurt...
En DM's van vrouwen ho maar
Ja dat zal het wel zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah ze zien dat je hard op zoek bent en misschien ben je wel nieuwsgierig naar iets nieuws.
Eerst een voorschot vragen zodat je de trein kan betalen oidquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon ergens langs de grens afspreken en vervolgens niet op komen dagen.
Lol, ja een voorschot van 100,-quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Eerst een voorschot vragen zodat je de trein kan betalen oid
Liefst cash ergens ongemerkt achterlaten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Eerst een voorschot vragen zodat je de trein kan betalen oid
Alleen een PM vanmorgenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wel
Maar niks over een extra zakcentje
Ja echt. Ik werd een keer gevraagd voor reboundseks omdat het net uit was met die gast zijn vriendinquote:
Je kan 'm toch ook zachtjes laten trillen? Of doe jij het alleen maar voor standje max?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef Vansschoen het volgende:
Had zon tril eitje gekocht leek me wel grappig voor in het openbaar.
Nou lijkt net of er een vliegtuig opstijgt als je het aan zet, dat lukt echt niet stiekem
Niet op standje 10 zetten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef Vansschoen het volgende:
Had zon tril eitje gekocht leek me wel grappig voor in het openbaar.
Nou lijkt net of er een vliegtuig opstijgt als je het aan zet, dat lukt echt niet stiekem
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt. Ik werd een keer gevraagd voor reboundseks omdat het net uit was met die gast zijn vriendin
Ik heb nog nooit zo hard moeten lachen.
Doe je pityfucks?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt. Ik werd een keer gevraagd voor reboundseks omdat het net uit was met die gast zijn vriendin
Ik heb nog nooit zo hard moeten lachen.
Ik wil ook zakcentjes verdienenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Faxie het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik wil ook zakcentjes verdienen
Standje zacht klinkt al alsof je telefoon op trillen afgaatquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan 'm toch ook zachtjes laten trillen? Of doe jij het alleen maar voor standje max?
Fax, heb jij zelf een luchtbed of zoiets? Die van ons is lek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef Faxie het volgende:
Vanavond niet werkenDonderdagavond pas weer
Zeker op zo'n dagaanbiedingsite gekocht?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Standje zacht klinkt al alsof je telefoon op trillen afgaat
Ik heb een 2persoonsquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Fax, heb jij zelf een luchtbed of zoiets? Die van ons is lek.
Ik ruik nietsquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Godverpielekes wat heb ik lekker gekookt
Nee niet eensquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeker op zo'n dagaanbiedingsite gekocht?
Mogen we die dan lenen?quote:
Ga ik nu ook doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Godverpielekes wat heb ik lekker gekookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |