Mijn idee:quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Het gaat alle goeie eigenschappen hebben van andere coins, geen scam, geen instamine, geen premine. 'BestCoin', 'CollectiveCoin'.
Is er al een samenvatting van basale specs? Ik had een leuk setje genoemd in post #8, maar weet niet of er al iets is samengesteld.
21 mlj. coins vind ik persoonlijk wel belangrijk, aangezien dat toch een weloverwogen basis is geweest bij BTC, het is dan ook makkelijker te relateren aan BTC 1.0.
Wat is er dan verbeterd ten opzichte van de Bitcoin/Peercoin?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Het gaat alle goeie eigenschappen hebben van andere coins, geen scam, geen instamine, geen premine. 'BestCoin', 'CollectiveCoin'.
Is er al een samenvatting van basale specs? Ik had een leuk setje genoemd in post #8, maar weet niet of er al iets is samengesteld.
21 mlj. coins vind ik persoonlijk wel belangrijk, aangezien dat toch een weloverwogen basis is geweest bij BTC, het is dan ook makkelijker te relateren aan BTC 1.0.
Als het aan mij ligt, pakt het de beste dingen uit alle coins:quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat is er dan verbeterd ten opzichte van de Bitcoin/Peercoin?
OK deal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt, pakt het de beste dingen uit alle coins:
PPcoin: PoW + PoS
Bitcoin: 21 mlj coins (meer is overkill en gewoon gekloot in de marge, aangezien 8 decimalen)
Litecoin: scrypt
PrimeCoin: een secundair doel
NameCoin: een secundair nut (huidig voorstel: encrypted messaging)
QuarkCoin: goeie beveiliging, al lijkt me dat overbodig ivm
QuarkCoin: minimale maar blijvende mining-reward, (QRK = 0,4%).
edit: en wat MaxBet zei, iets hogere blocktime, soepere diff-aanpassing
Ik ben een arts in opleiding.... Maar of je daar wat aan hebt :pquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:07 schreef Maxbet het volgende:
https://bitmessage.org/wiki/Main_Page
https://bitmessage.org/bitmessage.pdf
Is er een dokter in de zaal? (Liever een dev eigenlijk)
De source is beschikbaar dus we kunnen er naar kijken.quote:
Dat was ook alleen maar iets wat uit een Google search kwam.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef robin007bond het volgende:
BitMessage heeft trouwens nog wel een professionele audit nodig, dus de veiligheid kan nog niet gegarandeerd worden.
Onecoin bestaat al.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:20 schreef brombeer_ het volgende:
Goed idee. Ik mine wel mee mocht het zover komen![]()
Nog een alternatief voor de naam: Teslacoin of Onecoin
Zouden meer modjes moeten doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:15 schreef µ het volgende:
Dit is nu een reeks. Raken we de users ook niet kwijt als # wordt geopend.
Yay we hebben al 4 nodes volgens mijquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:34 schreef Born2trade het volgende:
Leuk, ik ga dit volgen. Ben geen developer maar wil wel een node draaien in de toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |