Maak je niet dik! Die komt vast snel!quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Rot op met dat rijmen, ik wil een REL!.
Oh fijn! Kan ik wel gebruiken, beetje weinig geslapen.quote:
Hopelijk wel met wat mooie knapenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh fijn! Kan ik wel gebruiken, beetje weinig geslapen.
Neen! Helemaal alleen!quote:
Zelfs dat niet nee. Wel heel lekker gegeten in Bridges gisteren, dat dan weer wel. Alleen zo kut dat je dan nog weer helemaal terug naar het verre oosten moet rijden.quote:
Kon je niet naar huis glijden?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs dat niet nee. Wel heel lekker gegeten in Bridges gisteren, dat dan weer wel. Alleen zo kut dat je dan nog weer helemaal terug naar het verre oosten moet rijden.
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie gaat er dan ook in het verre oosten wonen
Voor ons is het niet ver hequote:Op dinsdag 10 december 2013 09:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie gaat er dan ook in het verre oosten wonen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er woont daar niemand, dus voor iedereen is het ver.
Het zijn gewoon mijn plichtenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Rijmen en dichten, dat is zo voor nichten.
Doe maar duur met je bridges. Was het wat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs dat niet nee. Wel heel lekker gegeten in Bridges gisteren, dat dan weer wel. Alleen zo kut dat je dan nog weer helemaal terug naar het verre oosten moet rijden.
Ja, je zal maar voor peer pressure zwichtenquote:
Nee nee, dat kunnen ze mij niet verplichten!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je zal maar voor peer pressure zwichten.
Ja, die ligt nu te kezenquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:10 schreef Barbusse het volgende:
Sinterklaas is toch allang uitgewezen?
Het vieze oude mannetjequote:
Het viel niet tegen, alleen het voorgerecht vond ik niks, langoustines en een soort van mousse van mosselen.. Heerlijke rosbiefquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe maar duur met je bridges. Was het wat?
Rosbief in een visrestaurant?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het viel niet tegen, alleen het voorgerecht vond ik niks, langoustines en een soort van mousse van mosselen.. Heerlijke rosbief
Ja, was een vastgesteld menu (100 personen). En ach, ik klaag niet over goed vleesquote:
Ah ok. Gekke keuze voor een visrestaurantquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, was een vastgesteld menu (100 personen). En ach, ik klaag niet over goed vlees
Ja best welquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah ok. Gekke keuze voor een visrestaurant
Ja, the Grand is prachtig. Volgens mij staat die nog op de shortlist voor ons vriendenkerstdinerquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja best welMaar mooie locatie en lekker eten dus
En al helemaal in kerstsferen ook, maakte het nog mooierquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, the Grand is prachtig. Volgens mij staat die nog op de shortlist voor ons vriendenkerstdiner
Amsterdamquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En al helemaal in kerstsferen ook, maakte het nog mooier
Eigen werk. Naja, de leden van de kappersvereniging waar ik voor werk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Met wie was je? Eigen werk of klant?
Langoustinesquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het viel niet tegen, alleen het voorgerecht vond ik niks, langoustines en een soort van mousse van mosselen.. Heerlijke rosbief
Ik vond het niet te vretenquote:
Kan ook de bereiding zijn. Niet je smaak.quote:
Dat zou kunnen natuurlijk. Gelukkig waren er voor die tijd allemaal heerlijke hapjes langs gekomen, dus miste ik het voorgerecht niet zoquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan ook de bereiding zijn. Niet je smaak.
Bij Samhoud eerder en bij Lucas Rive afgelopen weekend had ik een oester die niet te vreten was.
Ben normal gek op oesters.
De oesters van Nam KeeVerse
*ril*quote:
Daar gaat het inderdaad niet om. Je gaat ook niet gezellig tafelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*ril*
Ziet er wel super gezellig uit daar, met al dat TL licht
(Ja, ik weet dat dat zo hoort en dat t daar niet om gaat. Vind de Zeedijk trouwens altijd wel leuk.)
Lucas Rive?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan ook de bereiding zijn. Niet je smaak.
Bij Samhoud eerder en bij Lucas Rive afgelopen weekend had ik een oester die niet te vreten was.
Ben normal gek op oesters.
De oesters van Nam KeeVerse
Dan was er iets mis mee lijkt me....quote:OESTERS
Gillardeau Marennes nr. 4, per 3 stuks
Samhoud is 2 sterren. Lucas is 1 ster maar was 18 jaar 2 sterrenchef bij de Bokkedoorns.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lucas Rive?Dat is toch één van de beste restaurants van Nederland? En dan oesters die niet te vreten zijn?
Bereide oesters niet verse. Die zijn prima.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:57 schreef Barbusse het volgende:
Van het menu:
[..]
Dan was er iets mis mee lijkt me....
Als je zegt dat je normaal gesproken gek bent op oesters kan het niet aan jou en je gezelschap liggen, dan moet er echt iets mis mee zijn geweest lijkt me.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Samhoud is 2 sterren. Lucas is 1 ster maar was 18 jaar 2 sterrenchef bij de Bokkedoorns.
En het lag niet aan mij. Bij beide waren we met 5 en niemand die het smakelijk wist te vinden.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je zegt dat je normaal gesproken gek bent op oesters kan het niet aan jou en je gezelschap liggen, dan moet er echt iets mis mee zijn geweest lijkt me.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bereide oesters niet verse. Die zijn prima.
Nee, die waren prima. Kan je ook weinig aan verpesten in elk geval.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:19 schreef Barbusse het volgende:
Overheen gelezen. Dat kan natuurlijk ook. Ik dacht aan verse.
Vaak zijn dat soort Oosterse tenten (met dat lelijke ongezellige licht) qua eten wel beter, omdat de rest de bagger gewoon verdoezeld met sfeerquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar gaat het inderdaad niet om. Je gaat ook niet gezellig tafelen.
Het eten is altijd goed en de oesters heerlijk.
Nou je hebt ze in alle klasse. Izakaya is natuurlijk gewoon mooi.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vaak zijn dat soort Oosterse tenten (met dat lelijke ongezellige licht) qua eten wel beter, omdat de rest de bagger gewoon verdoezeld met sfeer
Oequote:Op dinsdag 10 december 2013 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Lekker een zilte hap!
Heb van de sint ook een mooi oestermes gekregen!
Hij serveert geen oesters?quote:
Ook dat. Maar deze gaat niets langs huisquote:
Ben trouwens stuk verder met GTA.quote:
Goed bezig! Mij kon het niet meer echt boeien, ben beetje oudere games aan het spelen nu, net aan Red Dead Redemption begonnen. Ook best tof.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben trouwens stuk verder met GTA.
Onderzee alle Atomic waste gepakt. Alle Sub marine parts.
Nog 5 van de 5 unieke jumps dus 45 al binnen.
25 van de 50 bruggen gevlogen.
Gijzel de chauffeur!quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook dat. Maar deze gaat niets langs huis
RdR was heel tof. Beetje traag maar wel tof. Hoop echt op een nieuwe van Rockstar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed bezig! Mij kon het niet meer echt boeien, ben beetje oudere games aan het spelen nu, net aan Red Dead Redemption begonnen. Ook best tof.
Nope, heb nog een beetje backlog, na Uncharted 3 ga ik nu deel 2 maar eens spelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
RdR was heel tof. Beetje traag maar wel tof. Hoop echt op een nieuwe van Rockstar.
TombRaider 2013 gespeeld?
2 is beter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope, heb nog een beetje backlog, na Uncharted 3 ga ik nu deel 2 maar eens spelen.En tussendoor moet ik af en toe ook nog wat slapen.
Ik vond 3 al erg tof. Misschien dat ik vanavond wel weer even GTA ga spelen. Toch toch maar RDR verder. Wat een keuzes! First world problems.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
2 is beter.
En GTA kan me nog steeds boeien. Het gaat ook redelijk makkelijk. Wil hem wel ff op 100% halen als het even kan. En dat moet te doen zijn. Kan alleen 1 jump echt niet vinden tot nu toe Daar moet ik ff induiken.
Zware struggles ditquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook dat. Maar deze gaat niets langs huis
O, die foto's vind ik dan weer net een beetje sfeerloos te gelikt strak, zoals inmiddels iedere all you can eat er ook een beetje uitzietquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou je hebt ze in alle klasse. Izakaya is natuurlijk gewoon mooi.
http://www.izakaya-amsterdam.com/home.html
Okura en Dynasty ook.
O dat kan ik vanavond wel eens doen! Opnieuw beginnen met UC2!quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope, heb nog een beetje backlog, na Uncharted 3 ga ik nu deel 2 maar eens spelen.En tussendoor moet ik af en toe ook nog wat slapen.
Ik ben van beide. Lachen kan ik overal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, die foto's vind ik dan weer net een beetje sfeerloos te gelikt strak, zoals inmiddels iedere all you can eat er ook een beetje uitziet
Ik ben sowieso niet van het hele chique uit eten. Geef mij maar wat kaarsen, gezellige ronde tafel en een berg goeie tapas en een hoop gelach.
Ik denk dat het al veel meer sfeer uitstraalt als er wat mensen binnen zijn, ipv een uur voor openingstijd als ze net alles schoongemaakt en rechtgezet hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, die foto's vind ik dan weer net een beetje sfeerloos te gelikt strak, zoals inmiddels iedere all you can eat er ook een beetje uitziet
Ik ben sowieso niet van het hele chique uit eten. Geef mij maar wat kaarsen, gezellige ronde tafel en een berg goeie tapas en een hoop gelach.
Dat ook ja. Op veel van die foto's zie ik een toonzaal, geen restaurant. Wel mooi vaak.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk dat het al veel meer sfeer uitstraalt als er wat mensen binnen zijn, ipv een uur voor openingstijd als ze net alles schoongemaakt en rechtgezet hebben.
Kan nog best druk zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk dat het al veel meer sfeer uitstraalt als er wat mensen binnen zijn, ipv een uur voor openingstijd als ze net alles schoongemaakt en rechtgezet hebben.
mij ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Bij ons nog niet, en 's avonds deze week hebben we geen tijd om er één te halen. Dit weekend ben ik weg. Mrs. stbabylon wil hem wel samen opzetten. Dus dat wordt niet eerder dan volgende week woensdagquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:04 schreef Seikcid het volgende:
Vrijdag lopen we rond deze tijd alweer ergens op een kerstmarkt in Dusseldorf.Thuis staat de boom ook al.
Sowieso samen opzetten ja. Wij hebben 'm zaterdag gehaald, dit jaar was ie zo groot dat de top via m'n open zijraam naar buiten stak.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij ons nog niet, en 's avonds deze week hebben we geen tijd om er één te halen. Dit weekend ben ik weg. Mrs. stbabylon wil hem wel samen opzetten. Dus dat wordt niet eerder dan volgende week woensdag
Dat is met aziatisch eten ook vaak het gevalquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
nee maar ik vind alles waarbij je veel verschillende dingen kunt kiezen altijd wel leuk
Wilt u, me nu?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is met aziatisch eten ook vaak het geval
ja maar dat vind ik niet heerlijk of zoquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is met aziatisch eten ook vaak het geval
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat vind ik niet heerlijk of zo
ook niet verkeerd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |