Maak je niet dik! Die komt vast snel!quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Rot op met dat rijmen, ik wil een REL!.
Oh fijn! Kan ik wel gebruiken, beetje weinig geslapen.quote:
Hopelijk wel met wat mooie knapenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh fijn! Kan ik wel gebruiken, beetje weinig geslapen.
Neen! Helemaal alleen!quote:
Zelfs dat niet nee. Wel heel lekker gegeten in Bridges gisteren, dat dan weer wel. Alleen zo kut dat je dan nog weer helemaal terug naar het verre oosten moet rijden.quote:
Kon je niet naar huis glijden?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs dat niet nee. Wel heel lekker gegeten in Bridges gisteren, dat dan weer wel. Alleen zo kut dat je dan nog weer helemaal terug naar het verre oosten moet rijden.
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie gaat er dan ook in het verre oosten wonen
Voor ons is het niet ver hequote:Op dinsdag 10 december 2013 09:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie gaat er dan ook in het verre oosten wonen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er woont daar niemand, dus voor iedereen is het ver.
Het zijn gewoon mijn plichtenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Rijmen en dichten, dat is zo voor nichten.
Doe maar duur met je bridges. Was het wat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs dat niet nee. Wel heel lekker gegeten in Bridges gisteren, dat dan weer wel. Alleen zo kut dat je dan nog weer helemaal terug naar het verre oosten moet rijden.
Ja, je zal maar voor peer pressure zwichtenquote:
Nee nee, dat kunnen ze mij niet verplichten!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je zal maar voor peer pressure zwichten.
Ja, die ligt nu te kezenquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:10 schreef Barbusse het volgende:
Sinterklaas is toch allang uitgewezen?
Het vieze oude mannetjequote:
Het viel niet tegen, alleen het voorgerecht vond ik niks, langoustines en een soort van mousse van mosselen.. Heerlijke rosbiefquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe maar duur met je bridges. Was het wat?
Rosbief in een visrestaurant?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het viel niet tegen, alleen het voorgerecht vond ik niks, langoustines en een soort van mousse van mosselen.. Heerlijke rosbief
Ja, was een vastgesteld menu (100 personen). En ach, ik klaag niet over goed vleesquote:
Ah ok. Gekke keuze voor een visrestaurantquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, was een vastgesteld menu (100 personen). En ach, ik klaag niet over goed vlees
Ja best welquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah ok. Gekke keuze voor een visrestaurant
Ja, the Grand is prachtig. Volgens mij staat die nog op de shortlist voor ons vriendenkerstdinerquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja best welMaar mooie locatie en lekker eten dus
En al helemaal in kerstsferen ook, maakte het nog mooierquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, the Grand is prachtig. Volgens mij staat die nog op de shortlist voor ons vriendenkerstdiner
Amsterdamquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En al helemaal in kerstsferen ook, maakte het nog mooier
Eigen werk. Naja, de leden van de kappersvereniging waar ik voor werk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Met wie was je? Eigen werk of klant?
Langoustinesquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het viel niet tegen, alleen het voorgerecht vond ik niks, langoustines en een soort van mousse van mosselen.. Heerlijke rosbief
Ik vond het niet te vretenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |