SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar gaat de masterclass over?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:08 schreef iamredleader het volgende:
Kantoor, koffie onderweg, eerste afspraak om 10:00 en vanavond een Masterclass beleggen. Zin
Beleggen, vermogensbeheer, diepgang zeg maarquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar gaat de masterclass over?
Oh dat klinkt wel boeiendquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Beleggen, vermogensbeheer, diepgang zeg maar
Maar die is ook gewoon lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben geen hele grote Strartrek fan maar weet dan toevallig weer wel wie 7of9 is
Echt wel.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]Het is in elk geval de laatste dinsdag van de week
ja die jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, je huis waar je 2 jaar hebt verbouwd?
Gaan jullie centraler wonen? Wel een mooie stap
nee hoor. Ik heb ook niks ontvangen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:44 schreef Wiebelkont het volgende:
Is het nou Karma dat ik ook nog niks heb ontvangen?
Ik zou het meer een combi van de verzender die laat is en eventueel de logistieke dienstverlener noemenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:44 schreef Wiebelkont het volgende:
Is het nou Karma dat ik ook nog niks heb ontvangen?
+1, de piek is hier al geweest. Het is nu rustig afronden en dan de laatste week wat internettenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef B.ertha het volgende:
Iedereen is altijd in paniek aan het einde van het jaar.
Ik heb het heerlijk rustig
Altijd als ik skispullen in folders of in de winkels zie denk ik aan jou.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:02 schreef Etcetera het volgende:
Wintersportwij gaan de eerste week februari. En ik heb nu mijn eigen skischoenen
ja hoor, moet je wel even wachtenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:02 schreef wyccie het volgende:
Mijn pakje ontvangen.![]()
Van blijheid 2 verdiepingen te ver doorgelopen. Zeven verdiepingen zonder te hijgen.![]()
ER, mag ik zo een virtueel stukje proeven?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Altijd als ik skispullen in folders of in de winkels zie denk ik aan jou.
Dan moet je maar niet zo dom zijn om het op Marktplaats te zettenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Mensen zijn echt dom!!!
Krijg berichten binnen op mijn advertentie op marktplaats, willen onder het minimum bod zitten
"Nooit geschoten is altijd mis!"quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Mensen zijn echt dom!!!
Krijg berichten binnen op mijn advertentie op marktplaats, willen onder het minimum bod zitten
Wat is er anders dan als je in de spiegel kijkt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
"Nooit geschoten is altijd mis!"
Ik schrik elke keer dat ik langs een spiegel loopwel even wennen dit
Na lang denken ben ik er achter wat PS weer eens niet expliciet meldt:quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat is er anders dan als je in de spiegel kijkt?
liefje, ik had het toch gisteren gezegdquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na lang denken ben ik er achter wat PS weer eens niet expliciet meldt:
Ze had voor de verdwijinig van haar portemonnee haarverf gekocht en nu heeft ze haar haar dus knalrood geverfd.
Da's dan even schrikken als je langs de spiegel loopt, ja...
Nee, waar dan schat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo dom zijn om het op Marktplaats te zetten
Aardbei blond??quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet knalrood. Meer strawberry blonde
rossig?quote:
quote:
Dat ziet er niet uit als een "vuurtoren"quote:
Het ruikt ook heerlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
Fotoooo PS!
ER, ik kan me niet herinneren dat ik wel eens ginger cake heb gehad, maar het klinkt heerlijk! Ik wil het
Troel, dat had je inderdaad gezegd, maar het kan zijn dat niet iedereen dat gelezen heeft (zie lubje's reactie...) en het kan ook zo maar zijn dat niet iedereen de betreffende 2 posts aan elkaar relateert.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
liefje, ik had het toch gisteren gezegd
picsquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
"Nooit geschoten is altijd mis!"
Ik schrik elke keer dat ik langs een spiegel loopwel even wennen dit
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
Fotoooo PS!
ER, ik kan me niet herinneren dat ik wel eens ginger cake heb gehad, maar het klinkt heerlijk! Ik wil het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
[..]je ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
[..]Wow, dat staat je echt supermooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Op die foto... Ik denk tien minuten? het is niet echt netjes gedaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:16 schreef wyccie het volgende:
Mooi. Wat heb je je haar goed gestyled. Hoe lang ben je daar mee bezig?
En die panda's zijn schattig.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Staat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Hoor je ook gegrom?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:34 schreef Etcetera het volgende:
Mijn secret santa heeft wel wat gewicht ingepakt
bij ons is het aan het einde van het jaar extreem druk omdat artiesten en boekhouding niet bepaald goed samengaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef B.ertha het volgende:
Iedereen is altijd in paniek aan het einde van het jaar.
Ik heb het heerlijk rustig
+1quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:39 schreef Soempie het volgende:
Staat goed PS! Mooie kleur en als ik zulke mooie haren wil ben ik denk ik een uur bezig (en dan nog niet, want ik weet dus niet goed hoe je haren moet stylen).
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het lijkt er op dat ik toch kan reizen!
thanks!quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het lijkt er op dat ik toch kan reizen!
I knew it, I said it...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu nog die nieuwe kaart regelen, maar minder stress
was echt geen garantie hoorquote:
ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:23 schreef TradeMarkie het volgende:
De kapper, daar moet ik ook weer eens heen...
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was echt geen garantie hoorgelukkig ben ik heel goed geweest met het bewaren en documenteren van belangrijke papieren
tis degene aan wie de SC me na een Rome trip altijd wil koppelen. Hij zit wel eens in DWDDquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Eerst tot 10 tellen, beetje relativeren en dingen nagaan.
Daarna pas, in het uiterste geval, moord en brand schreeuwen...
En ik ken die gasten op FB niet...
Dat is verder irrelevant voor deze aanmoediging maarquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:17 schreef wyccie het volgende:
En wat is je meest recente 'status' dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Kunstmatig jaquote:
Ik heb kennelijk iets gemist, het zegt me niets.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tis degene aan wie de SC me na een Rome trip altijd wil koppelen. Hij zit wel eens in DWDD
Blijkbaar wel, dacht dat je met status zoiets bedoelde als single/relatie/getrouwd/gescheiden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat is verder irrelevant voor deze aanmoediging maar
[..]WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat met tien minuten
daar heb ik 3u voor nodig. En een styliste. En een visagiste. En ... nee laat maar
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Nog nietquote:
Oei goed puntquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of bedoel je 'niet meer'? Het is nu vast te laat om ademgaatjes te prikken.
Arme babyrendier.
Jij bent net zo eng nuchter als E. is volgens mijquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Eerst tot 10 tellen, beetje relativeren en dingen nagaan.
Daarna pas, in het uiterste geval, moord en brand schreeuwen...
En ik ken die gasten op FB niet...
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je staat er goed op
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Seabird! Eh nee...Swiebert!....oh nee...quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tis degene aan wie de SC me na een Rome trip altijd wil koppelen. Hij zit wel eens in DWDD
vandaag geweest, was ook wel weer nodigquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:23 schreef TradeMarkie het volgende:
De kapper, daar moet ik ook weer eens heen...
[..]WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zeker leuk om een beeld te hebben bij je![]()
make up was ook nog eens 10 hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wauwen dat met tien minuten
daar heb ik 3u voor nodig. En een styliste. En een visagiste. En ... nee laat maar
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Seabird! Eh nee...Swiebert!....oh nee...
Ja sorry, ik bedoel natuurlijk die zwabbert.quote:
Ja meer dan de helft hier heeft me ook op FB danwel Twitter hahaquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Wauw![]()
En zeker leuk om een beeld te hebben bij je
Ik heb beide ook, maar geen idee naar welke naam ik zou moeten zoeken. Heb laatst wel een poging gewaagd om mensen te vinden (quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja meer dan de helft hier heeft me ook op FB danwel Twitter haha
Ik ben minder nuchter dan je denkt en dan niet door de whisky of zo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij bent net zo eng nuchter als E. is volgens mijIk snap het wel hoor, als mij het zou overkomen zou ik ook flippen. En onze SC is dan een goede plek om je hart te luchten.
Getverdemme, da's wel klote nieuws.quote:Net zoals dat ik geestelijk nu een beetje flip want ik heb vandaag gehoord dat mijn contractverlenging eind december maar een kleine kans heeft. De enige reden dat ik niet als een kip zonder kop rondren is omdat ik wel klaar ben met dat klotemanagement daaro, ik ben gewoon pissig. Beter dan paniekerig
Da's ook wel makkelijk, gezien mijn achternaam...quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb beide ook, maar geen idee naar welke naam ik zou moeten zoeken. Heb laatst wel een poging gewaagd om mensen te vinden () , maar ik vond enkel MM
Misschien leer ik dat ooitquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben minder nuchter dan je denkt en dan niet door de whisky of zo.
Maar ik probeer wel eerst te bekijken wat mijn mogelijkheden zijn, alvorens ik ga brullen.
Ik denk daarbij ook vaak dat ik niet de enige/eerste ben die iets dergelijks overkomt en er dus een oplossing moet zijn. Dat helpt vaak wel...
Neuh. Niet bij hen denk ik, ik heb ook bijzonder weinig zin om er nog voor te knokken ofzo. Als ik weer op sollicitatiegesprekken mag komen dan kan er weer geduimd wordenquote:Getverdemme, da's wel klote nieuws.
Hebben we nog iets om voor te duimen in jouw geval?
Maar jouw achternaam heb je hier toch nooit genoemd?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Da's ook wel makkelijk, gezien mijn achternaam...
Via mij en IARL kan je er een hoop van hier terugvinden...
Jawel, MadMaster...quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar jouw achternaam heb je hier toch nooit genoemd?
Nou dan ben ik geen hele goeie speurneusquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's ook wel makkelijk, gezien mijn achternaam...
Via mij en IARL kan je er een hoop van hier terugvinden...
Yeah, something like that.quote:
Er wordt geprobeerd of ik bij mijn 2de opdrachtgever voor 20u kan blijven werken, maar dat moet nog besproken worden. En is dus ook niet zeker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar Etcie, wat kl*teDat is toch niet wat je gehoopt hebt. Heb je kans op een andere baan? Of zijn er weinig vacatures?
Als ik mazzel heb? Half januari denk ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:11 schreef Soempie het volgende:
EtcieDie had ik niet aan zien komen. Wanneer hoor je meer?
gewoon geen atlassen van dat ene bekende merk kopenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Shit Etc. Wat een stelletje mutsen. Welk bedrijf moeten we boycotten?
Crap. Nou ja, 20 is beter dan niets. Maar toch. Het zuigtquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er wordt geprobeerd of ik bij mijn 2de opdrachtgever voor 20u kan blijven werken, maar dat moet nog besproken worden. En is dus ook niet zeker.
En bedanktquote:
Het zuigt inderdaad, dikke vette kerstballen zeg maar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Crap. Nou ja, 20 is beter dan niets. Maar toch. Het zuigt
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zuigt inderdaad, dikke vette kerstballen zeg maar.
Uhm, ik had een lijstje gemaakt, maar blijkbaar niet opgeslagen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de stand nu, Wyccie, qua pakketjes?
Heeft PS al een pakketje gehad, met een nieuwe portemonnee bij voorkeur?
Pakketje dan wel netjes terug sturen naar de afzender...quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:16 schreef Tinuviel het volgende:
Heb me vreselijk vergist, maar ik kan zowel donderdag as alsook vrijdag as niet meeposten met de SS. Baal er wel van.
Goed dat je toch ook wel weer altijd snel je hoofd opheft en verder kijkt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:16 schreef Etcetera het volgende:
Maar goed, donderdag lekker Secret Santa doenen vrijdag nog een etentje met E.'s werk. En E. zelf is de hele week thuis dus als ik thuis kom kunnen we meteen eten
![]()
Voor hetzelfde geldt besluiten ze wel om me een contractverlenging te biedenwe zien het wel weer.
Een Cubaanse sigaar uit eigen doos...quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:24 schreef B.ertha het volgende:
Mijn SS brengt me alvast in de stemming voor Cuba: onderop mij doos staat "no abra de 12 de diciembre"
Dan weet ik van wie het is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:24 schreef B.ertha het volgende:
Mijn SS brengt me alvast in de stemming voor Cuba: onderop mij doos staat "no abra de 12 de diciembre"
Is die koppigheid toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed dat je toch ook wel weer altijd snel je hoofd opheft en verder kijkt.
Ik hoop dat je met kerst goed nieuws krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |