SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar gaat de masterclass over?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:08 schreef iamredleader het volgende:
Kantoor, koffie onderweg, eerste afspraak om 10:00 en vanavond een Masterclass beleggen. Zin
Beleggen, vermogensbeheer, diepgang zeg maarquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar gaat de masterclass over?
Oh dat klinkt wel boeiendquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Beleggen, vermogensbeheer, diepgang zeg maar
Maar die is ook gewoon lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben geen hele grote Strartrek fan maar weet dan toevallig weer wel wie 7of9 is
Echt wel.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]Het is in elk geval de laatste dinsdag van de week
ja die jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, je huis waar je 2 jaar hebt verbouwd?
Gaan jullie centraler wonen? Wel een mooie stap
nee hoor. Ik heb ook niks ontvangen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:44 schreef Wiebelkont het volgende:
Is het nou Karma dat ik ook nog niks heb ontvangen?
Ik zou het meer een combi van de verzender die laat is en eventueel de logistieke dienstverlener noemenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:44 schreef Wiebelkont het volgende:
Is het nou Karma dat ik ook nog niks heb ontvangen?
+1, de piek is hier al geweest. Het is nu rustig afronden en dan de laatste week wat internettenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef B.ertha het volgende:
Iedereen is altijd in paniek aan het einde van het jaar.
Ik heb het heerlijk rustig
Altijd als ik skispullen in folders of in de winkels zie denk ik aan jou.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:02 schreef Etcetera het volgende:
Wintersportwij gaan de eerste week februari. En ik heb nu mijn eigen skischoenen
ja hoor, moet je wel even wachtenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:02 schreef wyccie het volgende:
Mijn pakje ontvangen.![]()
Van blijheid 2 verdiepingen te ver doorgelopen. Zeven verdiepingen zonder te hijgen.![]()
ER, mag ik zo een virtueel stukje proeven?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Altijd als ik skispullen in folders of in de winkels zie denk ik aan jou.
Dan moet je maar niet zo dom zijn om het op Marktplaats te zettenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Mensen zijn echt dom!!!
Krijg berichten binnen op mijn advertentie op marktplaats, willen onder het minimum bod zitten
"Nooit geschoten is altijd mis!"quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Mensen zijn echt dom!!!
Krijg berichten binnen op mijn advertentie op marktplaats, willen onder het minimum bod zitten
Wat is er anders dan als je in de spiegel kijkt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
"Nooit geschoten is altijd mis!"
Ik schrik elke keer dat ik langs een spiegel loopwel even wennen dit
Na lang denken ben ik er achter wat PS weer eens niet expliciet meldt:quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat is er anders dan als je in de spiegel kijkt?
liefje, ik had het toch gisteren gezegdquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na lang denken ben ik er achter wat PS weer eens niet expliciet meldt:
Ze had voor de verdwijinig van haar portemonnee haarverf gekocht en nu heeft ze haar haar dus knalrood geverfd.
Da's dan even schrikken als je langs de spiegel loopt, ja...
Nee, waar dan schat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo dom zijn om het op Marktplaats te zetten
Aardbei blond??quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet knalrood. Meer strawberry blonde
rossig?quote:
quote:
Dat ziet er niet uit als een "vuurtoren"quote:
Het ruikt ook heerlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
Fotoooo PS!
ER, ik kan me niet herinneren dat ik wel eens ginger cake heb gehad, maar het klinkt heerlijk! Ik wil het
Troel, dat had je inderdaad gezegd, maar het kan zijn dat niet iedereen dat gelezen heeft (zie lubje's reactie...) en het kan ook zo maar zijn dat niet iedereen de betreffende 2 posts aan elkaar relateert.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
liefje, ik had het toch gisteren gezegd
picsquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
"Nooit geschoten is altijd mis!"
Ik schrik elke keer dat ik langs een spiegel loopwel even wennen dit
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
Fotoooo PS!
ER, ik kan me niet herinneren dat ik wel eens ginger cake heb gehad, maar het klinkt heerlijk! Ik wil het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
[..]je ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
[..]Wow, dat staat je echt supermooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Op die foto... Ik denk tien minuten? het is niet echt netjes gedaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:16 schreef wyccie het volgende:
Mooi. Wat heb je je haar goed gestyled. Hoe lang ben je daar mee bezig?
En die panda's zijn schattig.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Staat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Hoor je ook gegrom?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:34 schreef Etcetera het volgende:
Mijn secret santa heeft wel wat gewicht ingepakt
bij ons is het aan het einde van het jaar extreem druk omdat artiesten en boekhouding niet bepaald goed samengaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef B.ertha het volgende:
Iedereen is altijd in paniek aan het einde van het jaar.
Ik heb het heerlijk rustig
+1quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:39 schreef Soempie het volgende:
Staat goed PS! Mooie kleur en als ik zulke mooie haren wil ben ik denk ik een uur bezig (en dan nog niet, want ik weet dus niet goed hoe je haren moet stylen).
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het lijkt er op dat ik toch kan reizen!
thanks!quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het lijkt er op dat ik toch kan reizen!
I knew it, I said it...quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu nog die nieuwe kaart regelen, maar minder stress
was echt geen garantie hoorquote:
ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:23 schreef TradeMarkie het volgende:
De kapper, daar moet ik ook weer eens heen...
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was echt geen garantie hoorgelukkig ben ik heel goed geweest met het bewaren en documenteren van belangrijke papieren
tis degene aan wie de SC me na een Rome trip altijd wil koppelen. Hij zit wel eens in DWDDquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Eerst tot 10 tellen, beetje relativeren en dingen nagaan.
Daarna pas, in het uiterste geval, moord en brand schreeuwen...
En ik ken die gasten op FB niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |