Dat laatste, denk ik, want ik heb ze nog niet live gezien. Het album is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:25 schreef Felagund het volgende:
Ik vind dat album van Wooden Shjips waar Norrage lyrisch over is wel aardig, maar niet heel bijzonder. Of was het vooral een goede liveband?
nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:16 schreef Moody het volgende:
Mooie stad hoor. Je fiets is er ook veilig.
Awesome!quote:Flying Lotus Finishing New Album
In late November, Flying Lotus tweeted, "So excited for u all to hear this. Alllllmost done." As it turns out, he was probably referring to his next Flying Lotus album. Today, in a Twitter Q&A session, he said the LP has a tracklist, a title, and it's "almost ready for mixing".
He said the album has more of a "jazz feel", that he's in the process of scoring a film, and he's been working with jazz legend Herbie Hancock. Also, his current favorite artist is Freddie Mercury.
http://pitchfork.com/news/53181-flying-lotus-finishing-new-album/
Wat hebben die lui eigenlijk gepresteerd dat ze 42 euro plus servicekosten durven te vragen voor een kaartje?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:53 schreef Norrage het volgende:
Editors naar Tivoli. En je kan de kaarten alleen krijgen door voor de deur te gaan liggen bij Plato![]()
Geniaal
Een aardig debuut en een niet-verkeerde tweede plaat. Hopeloos overtrokken band naar mijn mening.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat hebben die lui eigenlijk gepresteerd dat ze 42 euro plus servicekosten durven te vragen voor een kaartje?
Ik vond café Weemoed altijd wel leuk in Tilburg. Voor de rest niet echt aan mij besteed, al is de 013 natuurlijk een hartstikke tof poppodium.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:00 schreef brooklyndodger het volgende:
Hey stedendiscussie ik ben net weer wakker en ik ben een blijf een trotse (semi)-Tilburger.
Mist gelukkig het gejaagde van Amsterdam, de hipheid van Utrecht maar is eigenlijk gewoon een groot dorp waar alles is wat je eigenlijk nodig heb(prima kroegen, een van de beste concertzalen van Nederland en een hoop kleine podia).
En het is spuuglelijk maar ach welke stad is dat niet(ohwee wie nu Amsterdam zegt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dan is 40 euro nog niks."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Davequote:Op dinsdag 10 december 2013 10:01 schreef MCH het volgende:
Ik ben afgelopen weekend bij The Kik geweest wat iedereen natuurlijk een verschrikkelijke kutband vindt met een frontman die ze niet kunnen uitstaan maar ik vond het prachtig. Ze deden namelijk een show over de nederbiet. Zaal vol babyboomers en tussen de liedjes door vertelde Dave op komische wijze het verhaal van de nederbiet. Held Armand was er ook nog. 12,50 euro was ik kwijt.
Dat komt ook nog in Utrecht. Moet ook maar heen denk ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:01 schreef MCH het volgende:
Ik ben afgelopen weekend bij The Kik geweest wat iedereen natuurlijk een verschrikkelijke kutband vindt met een frontman die ze niet kunnen uitstaan maar ik vond het prachtig. Ze deden namelijk een show over de nederbiet. Zaal vol babyboomers en tussen de liedjes door vertelde Dave op komische wijze het verhaal van de nederbiet. Held Armand was er ook nog. 12,50 euro was ik kwijt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:57 schreef Norrage het volgende:
Er zijn steeds mensen die vinden dat ze groter zijn dan Arcade FireIn Nederland zijn ze ook groter dan Arcade Fire, zie maar hoe vaak ze gedraaid worden op 3FM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dan is 40 euro nog niks.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ze deden maar twee eigen nummers.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:18 schreef Felagund het volgende:
Ik vind The Kik wel leuk, maar alleen voor een paar nummers. Ik kan er geen heel album achter elkaar van luisteren.
[..]
In Nederland zijn ze ook groter dan Arcade Fire, zie maar hoe vaak ze gedraaid worden op 3FM.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat komt ook nog in Utrecht. Moet ook maar heen denk ik
Paar jaar geleden deze ze al, toen nog als The Madd, iets vergelijkbaars op De Parade. Hadden ze ook gastzangers, sommige orgineel en sommige huidige. Zo deed Lucky Fonz een nummer van Q65 omdat dat de enige was die ze konden vinden die net zo beroerd engels zong als de orginele zanger (die al een poosje dood is)
Begin dit jaar uitgekomenquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:28 schreef Norrage het volgende:
Hey die nieuwe Depeche Mode is best wel leuk. Ben totaal geen fan, (alhoewel dat vooral komt omdat ik ze niet ken...).
3 dagreizen lopenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:07 schreef Kerftminister het volgende:
Heren, heb jullie hulp nodig.
Heb morgen een concert van Deltron 3030 in De Melkweg. Maar heb geen idee hoe er met vervoer te komen, hoe ver is het ongeveer lopen vanaf het station? Valt dat te doen, of wordt er aangeraden om met de bus ofzo te gaan?
Waar woon je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:07 schreef Kerftminister het volgende:
Heren, heb jullie hulp nodig.
Heb morgen een concert van Deltron 3030 in De Melkweg. Maar heb geen idee hoe er met vervoer te komen, hoe ver is het ongeveer lopen vanaf het station? Valt dat te doen, of wordt er aangeraden om met de bus ofzo te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |