Rijstwafels, met pindakaas, hagelslag (melk) en vlokken (puur).quote:
Wow.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Rijstwafels, met pindakaas, hagelslag (melk) en vlokken (puur).
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wow.
Ik meestal twee sneetjes tijgerbrood met vruchtenhagel, maar de laatste tijd krijg ik het niet meer naar binnenMisschien moet ik maar aan vloeibaar voedsel
Koop je van die Breakers. Zijn niet allemaal even lekker maar zitten wel vezels enzo in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wow.
Ik meestal twee sneetjes tijgerbrood met vruchtenhagel, maar de laatste tijd krijg ik het niet meer naar binnenMisschien moet ik maar aan vloeibaar voedsel
Maar dan heb ik niet echt het gevoel dat ik ontbijtquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Koop je van die Breakers. Zijn niet allemaal even lekker maar zitten wel vezels enzo in.
Thanks HeaNquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:35 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu via IMGUR, hij moet nu goed zijn.
Wow. Dat moet zoet zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik eet brioche met nutella als ontbijt
Krentenbollenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:55 schreef Fopje het volgende:
Ik ontbijt nooit. En als ik ontbijt dan is het 1 krentenbol
Jaquote:
lolwatquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moest even testen. Ik droomde dat Yvonne mij promoted had tot Admin, en dat ik rood was e.d, maar neen, tests geven blauw aan![]()
Sommige dromen zijn stom.
Soms heb je dat. Maar ach, er waren ook zombies. Dus ik had beter moeten weten.quote:
Weet je welke muziek yvonne luistert?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Soms heb je dat. Maar ach, er waren ook zombies. Dus ik had beter moeten weten.
Neen?!quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Weet je welke muziek yvonne luistert?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |