Ik haat dat, zeker na mijn inspanningquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat dat, zeker na mijn inspanning
In ieder geval niet deze aap.quote:
Dat is een neger man. Discriminatiequote:
ok dankje nu snap ik hetquote:Op maandag 9 december 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van de boom via de boswachter in de schuur
Incl. banaanquote:
Bestaan die nog eigenlijk? Boswachters.quote:Op maandag 9 december 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van de boom via de boswachter in de schuur
Ja die kan je mee pellenquote:
Sorryquote:
Nee er zit een banaan in mijn oogquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bestaan die nog eigenlijk? Boswachters.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
OMG , ik ga nog wat paddos in de thee gooien.
Als het er maar ééntje blijftquote:
Raar spul is dat, je wilt veel en uiteindelijk komt er niets van terecht.quote:
Goed plan.quote:
Tis niet voor de lol hoor...quote:Op maandag 9 december 2013 22:29 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
40plussers hebben he tmaar makkelijk
Een nacht overslaan geeft ook gratis trip effecten.quote:Op maandag 9 december 2013 22:34 schreef trippy_trippy het volgende:
dan blijf ik morgen ook maar liggen
Ik eauk, ben nog geen 40 maar VAKANTIONE is best fijn. Overigens ken ik maar weinig 40plusser die morgen niet om 7.00 der nest uit moeten rollenquote:Op maandag 9 december 2013 22:34 schreef trippy_trippy het volgende:
dan blijf ik morgen ook maar liggen
nu even nietquote:Op maandag 9 december 2013 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een nacht overslaan geeft ook gratis trip effecten.
Yeah idd, maar moet zeggen doe het niet nog een keer 48uur wakker zijn. Erg amusant was het de laatste uren niet meerquote:Op maandag 9 december 2013 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een nacht overslaan geeft ook gratis trip effecten.
30 dan?quote:Op maandag 9 december 2013 22:36 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik eauk, ben nog geen 40 maar VAKANTIONE is best fijn. Overigens ken ik maar weinig 40plusser die morgen niet om 7.00 der nest uit moeten rollen
Ik slaap altijd het lekkerst in de ochtend.quote:Op maandag 9 december 2013 22:36 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik eauk, ben nog geen 40 maar VAKANTIONE is best fijn. Overigens ken ik maar weinig 40plusser die morgen niet om 7.00 der nest uit moeten rollen
Mijn nest!! Niet dr.. Maar als ik er pas na 3en in kruip ...quote:Op maandag 9 december 2013 22:36 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ja de eeuwige kwestie, waarom wil je savonds niet vroeg naar bed maar sochtends wil je er niet uitquote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik slaap altijd het lekkerst in de ochtend.
zo is hetquote:Op maandag 9 december 2013 22:39 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ja de eeuwige kwestie, waarom wil je savonds niet vroeg naar bed maar sochtends wil je er niet uit
Midden in de nacht heb ik altijd de meeste inspiratie, in de ochtend het minst.quote:Op maandag 9 december 2013 22:39 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ja de eeuwige kwestie, waarom wil je savonds niet vroeg naar bed maar sochtends wil je er niet uit
klopt, maar meestal val ik vanzelf op een doordeweekse dag om vd slaap om 23.00, slapen is erg plezant. Kan ook geen tv kijken op een bank ben zeau wegquote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn nest!! Niet dr.. Maar als ik er pas na 3en in kruip ...
Ik heb altijd de meest briljante ideeën als ik sta te douchenquote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Midden in de nacht heb ik altijd de meeste inspiratie, in de ochtend het minst.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Midden in de nacht heb ik altijd de meeste inspiratie, in de ochtend het minst.
de ochtend douche is puur om wakker te worden volgens mij denk ik dan nog niet eens, na een dikke 10 minuten pak ik langzaam de zeepquote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb altijd de meest briljante ideeën als ik sta te douchen
Het is voor mijn omgeving niet prettig, ik ben, als ik wakker ben, écht wakker en begin te ratelenquote:Op maandag 9 december 2013 22:41 schreef Speedball het volgende:
[..]
de ochtend douche is puur om wakker te worden volgens mij denk ik dan nog niet eens, na een dikke 10 minuten pak ik langzaam de zeep
Onder de douche vergeet ik meestal alles en tijd is abstract dan.quote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb altijd de meest briljante ideeën als ik sta te douchen
8.00 uur ook goed?quote:Op maandag 9 december 2013 22:36 schreef Speedball het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
Het is voor mijn omgeving niet prettig, ik ben, als ik wakker ben, écht wakker en begin te ratelen
Lekker uitslapen, uitsmijter eten en dan werken.quote:Op maandag 9 december 2013 22:53 schreef trippy_trippy het volgende:
3-11 dat was de beste dienst die ik ooit heb gehad
quote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn beste uren liggen tussen 22 en 6.
Beginnen die huisdames morgenvroeg weer te zeiken .. Tis nooit goed hier ...quote:Op maandag 9 december 2013 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan post ik teveel YT linkjes.![]()
Mijn set heb ik gezet.. All yours PPquote:Op maandag 9 december 2013 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan post ik teveel YT linkjes.![]()
Ik geloof het ja. of iedereen is aan t dansen kan eaukquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft indruk gemaakt... Iedereen stil gekregen
Nee, andere songs aan het luisteren...quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:40 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik geloof het ja. of iedereen is aan t dansen kan eauk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |