quote:Gasten van vanavond:
Melle Daamen
Wil het mes in de kunstsector zetten.
Hans Spekman
Over de integriteit van PvdA-bestuurders.
Kenneth Herdigein
Over de film 'Mandela, Long Walk to Freedom'.
Gerard Spong
Over de vraag of Desi Bouterse te arresteren is in Zuid-Afrika.
Gerard Spong, dat is altijd leuk.quote:
Zou hij stiekem ook meewillen naar de woonboot?quote:Op maandag 9 december 2013 22:53 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Gerard Spong, dat is altijd leuk.
Ik denk dat Gerard overal voor open staatquote:Op maandag 9 december 2013 22:54 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Zou hij stiekem ook meewillen naar de woonboot?
Heb je alle Tweets die avond niet gezien?quote:Op maandag 9 december 2013 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen naar wie Mandela ooit een keer heeft gezwaaid, komen nu aan het woord. Vanaf woensdag is het woord aan de mensen die Mandela alleen op tv hebben gezien, vanaf vrijdag zijn de mensen aan de beurt die nog nooit van Mandela hebben gehoord.
Niet om het één of ander, maar ik zal blij zijn als het maandag 16 december is. Daarmee doe ik niks af aan de verdiensten van Mandela en zijn betekenis voor de mensheid, maar ik vind bijna anderhalve week wereldwijde rouw voor een 95-jarige overledene toch een tikje overdreven.quote:Op maandag 9 december 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je alle Tweets die avond niet gezien?
Iemand had hem een keer op 200 meter gezien.
Topverhalen.
Hij was toch een rechter?quote:Op maandag 9 december 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Geen rechter, hoofdofficier van justitie oid.
Ik neem aan dat je het NWS topic ook leest.quote:Op maandag 9 december 2013 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar ik zal blij zijn als het maandag 16 december is. Daarmee doe ik niks af aan de verdiensten van Mandela en zijn betekenis voor de mensheid, maar ik vind bijna anderhalve week wereldwijde rouw voor een 95-jarige overledene toch een tikje overdreven.
Nee joh, die zijn onafhankelijk. Hij werkt op het OM en is de aanklager.quote:
Nee, niet gelezen.quote:Op maandag 9 december 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het NWS topic ook leest.
Dat is je goed recht, om dat niet te gelovenquote:Op maandag 9 december 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geloof er geen anus van, Elflettering.
quote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef regiliopeace het volgende:
Spekman zit er weer bij als een kantineheld
Waarom is dat?quote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, om dat niet te geloven
Ik vind die man een karikatuur van zichzelf. Een soort Johan Cruijff, maar dan anders.quote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef regiliopeace het volgende:
Spekman zit er weer bij als een kantineheld
Nee ging om zijn rol in Spangas. Ik heb hem daar nooit gezien trouwens maar herkende de naam Avalanchequote:Op maandag 9 december 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn onafhankelijk. Hij werkt op het OM en is de aanklager.
Tenminste als je op zijn rol in Overspel doelt.
We hadden het toch over Spangas? Overspel kijk ik niet.quote:Op maandag 9 december 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn onafhankelijk. Hij werkt op het OM en is de aanklager.
Tenminste als je op zijn rol in Overspel doelt.
Balletquote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is jullie mening hierover usertjes?
Ja, stukje ellendige provincie. Leer zelf eens een echt vak en geef dan je mening.quote:Op maandag 9 december 2013 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Oprotten met dat ballet, alsof iemand dat serieus leuk vindt.
Alles kan wel weg. Kunstwerken kunnen weg, orkesten kunnen weg, schilderijen en beeldhouwwerken kunnen weg... - de vraag is of je het ook moet willen. Je houdt straks niks meer over.quote:
Ah, maar je kon wel concluderen dat het een matige serie is?quote:Op maandag 9 december 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hadden het toch over Spangas? Overspel kijk ik niet.
Euh.. totaal niet?quote:Op maandag 9 december 2013 23:23 schreef regiliopeace het volgende:
Deze man lijkt op die vent van Stichting Martijn
Homo!quote:Op maandag 9 december 2013 23:23 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ja, stukje ellendige provincie. Leer zelf eens een echt vak en geef dan je mening.
Heb ik dat ooit gezegd? Ik heb gezegd dat ik Penoza beter vond. Ik heb het eerste seizoen wel gezien namelijk.quote:Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ah, maar je kon wel concluderen dat het een matige serie is?
PSV, Utrecht, FC Twente, Heerenveen (allemaal bagger), + alle Hockey kan allemaal wel weg. Kost allemaal geld, niemand in geïnteresseerd en totaal geen doel.quote:
Dat dansje ga ik instuderenquote:
Bewuste keuze; meer wil ik er verder niet over kwijt.quote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom is dat?
Cold turkey afgekicked?
Nou nou nou.quote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, naar strond stikende boer.
Nou jongens en meisjes, dit is niet zo leuk.quote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, naar strond stikende boer.
Nou ja, bij sport heb je vaak wél een doel.quote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
PSV, Utrecht, FC Twente, Heerenveen (allemaal bagger), + alle Hockey kan allemaal wel weg. Kost allemaal geld, niemand in geïnteresseerd en totaal geen doel.
Niks mis mee, maar je moet er wel weer een keer gaan posten natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bewuste keuze; meer wil ik er verder niet over kwijt.
Bij volleybal heb je geen doelquote:Op maandag 9 december 2013 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, bij sport heb je vaak wél een doel.
Dat heeft er dus weer niks mee te maken, tuttebel.quote:
Nee (en ook niet met kloons). Ander onderwerp maar meer.quote:Op maandag 9 december 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar je moet er wel weer een keer gaan posten natuurlijk.
Tegengeluiden zijn er te weinig.
Ik zeg er ook nog 1 ding over: wel een compliment voor je toch, dat Specularium dat zegt.quote:Op maandag 9 december 2013 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee (en ook niet met kloons). Ander onderwerp maar meer.
Fusies tussen musea, vang ik net op.
Ook niet als we je naam gaan scanderen?quote:Op maandag 9 december 2013 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee (en ook niet met kloons). Ander onderwerp maar meer.
Fusies tussen musea, vang ik net op.
Specularium is een prima gast en NWS-mod. Jou mag ik ook.quote:Op maandag 9 december 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg er ook nog 1 ding over: wel een compliment voor je toch, dat Specularium dat zegt.
Dankje. Jij bent ook best tof en als je er geen zin meer in hebt om wat voor reden dan ook, geeft niks, kan gebeurenquote:Op maandag 9 december 2013 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium is een prima gast en NWS-mod. Jou mag ik ook.
Omdat die wel aangehouden was, maar slechts een klein beetje over de grens. Ook fout, maar minder fout dan nodig is om voor te komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |