Ja!quote:Op maandag 9 december 2013 21:04 schreef MsMessy het volgende:
TT valt wel een beetje op in de AT lijst
Hoihoihoihallohallohalloquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben wel aan het luisteren hoor
Wanneer wil je ?quote:
VirtualDJ History - 2013/12/09quote:Op maandag 9 december 2013 21:17 schreef ToT het volgende:
Ow volgens mij heb ik heel wat tofs qua muziek gemist hier!
Nee.quote:Op maandag 9 december 2013 21:18 schreef Rockiejj het volgende:
Wisten jullie eigenlijk al dat ik een eigen radio heb met minimaal 700 luisteraars?
Bij deze dan!quote:Op maandag 9 december 2013 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
VirtualDJ History - 2013/12/09
------------------------------
20:10 : Editors - Bones
20:14 : Editors - Blood
20:17 : Foo Fighters - Good Grief
20:21 : Fiction Plane - Two Sisters
20:25 : The Prodigy - Run with the Wolves
20:29 : Nirvana - Dive
20:33 : Queens Of The Stone Age - Little Sister
20:36 : The Police - Roxanne
20:39 : Danko Jones - Full of Regret
20:43 : 01. One Hit (To The Body).mp3
20:47 : Triggerfinger - Commotion
20:53 : Wolfmother - Woman
20:56 : AC_DC - Thunderstruck.mp3
21:00 : Graveyard - Ain't Fit To Live Here
21:03 : Neil Young & Crazy Horse - Fuckin' Up
21:10 : Soundgarden - Been Away Too Long
21:13 : Linkin Park - One Step Closer
[..]
Nee.
quote:Op maandag 9 december 2013 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
VirtualDJ History - 2013/12/09
------------------------------
20:10 : Editors - Bones
20:14 : Editors - Blood
20:17 : Foo Fighters - Good Grief
20:21 : Fiction Plane - Two Sisters
20:25 : The Prodigy - Run with the Wolves
20:29 : Nirvana - Dive
20:33 : Queens Of The Stone Age - Little Sister
20:36 : The Police - Roxanne
20:39 : Danko Jones - Full of Regret
20:43 : 01. One Hit (To The Body).mp3
20:47 : Triggerfinger - Commotion
20:53 : Wolfmother - Woman
20:56 : AC_DC - Thunderstruck.mp3
21:00 : Graveyard - Ain't Fit To Live Here
21:03 : Neil Young & Crazy Horse - Fuckin' Up
21:10 : Soundgarden - Been Away Too Long
21:13 : Linkin Park - One Step Closer
[..]
Nee.
En mijquote:
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 21:20 schreef EggsTC het volgende:
IM SO UGLY, BUT THATS OKAY COZ SO ARE YOU!
jij zegt hetquote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
IM JUST A SUCKER WITH NO SELF ESTEEM!
Robquote:
Yep.quote:
DM of JC had ook gekundquote:
quote:
http://www.radio49.nl/quote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kun je ook zien hoeveel mensen er luisteren?
Wut?huh?hoe?Neeeeee...quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Cool cool, jullie zitten m'n info toch niet door te spelen aan de overheid?
quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Cool cool, jullie zitten m'n info toch niet door te spelen aan de overheid?
quote:Op maandag 9 december 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]Je ziet de dagvaarding vanzelf wel op de mat ploffen!
quote:Op maandag 9 december 2013 21:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]Ik heb al 2 maanden geen huur betaald, ssst
Dago draaitquote:Op maandag 9 december 2013 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]Handig!
Maar jij bent dus aan het draaien?Had je al inloggegevens?
Huh? Neequote:Op maandag 9 december 2013 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]Handig!
Maar jij bent dus aan het draaien?Had je al inloggegevens?
Trustenquote:
Doei broeder!quote:
Bedankt voor de fijne muziekquote:
Graag gedaan!quote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bedankt voor de fijne muziek
pr?quote:
Persoonlijk Record?quote:
Ja ik schrok al, vanwege je vraag!quote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh? Nee. Ik zit te luisteren, ben hier nieuw [ afbeelding ]!
GOLDBÄRENquote:
Hariboquote:
R.I.P.quote:
En vrouw heeft al een kindje van 6 las ikquote:Op maandag 9 december 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn vrouw is 13 jaar jonger dan haar eigen stiefdochter nu!
(Dochter is 33, vrouw is 20)
quote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
En vrouw heeft al een kindje van 6 las ik
Kan ook zijn dat ik niet goed gelezen heb, dan non nieuws scan ik even vlug als ik het al leesquote:Op maandag 9 december 2013 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]Srsly? Ik weet wel dat ze nu zwanger van hem is, en dat zijn vorige vrouw 14 was toen die een kind van hem kreeg.
Dat zijn huidige vrouw 14 was toen ze een kind kreeg wist ik dus niet.
Frontpage!quote:Op maandag 9 december 2013 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
WTF weten jullie vanalles over PJR, die ik al jaaaaaaaren niet meer tegen ben gekomen nergens.
Was toevallig vandaag nieuws dat zijn vrouw drachtig is.quote:Op maandag 9 december 2013 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
WTF weten jullie vanalles over PJR, die ik al jaaaaaaaren niet meer tegen ben gekomen nergens.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Was toevallig vandaag nieuws dat zijn vrouw drachtig is.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Was toevallig vandaag nieuws dat zijn vrouw drachtig is.
Ach ik hou ook wel van een groen blaadje, maar dit leeftijdsverschil is idd wel behoorlijk extreem.quote:
Ik snap het van hem uit ook wel, maar van haar uitquote:Op maandag 9 december 2013 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik hou ook wel van een groen blaadje, maar dit leeftijdsverschil is idd wel behoorlijk extreem.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik snap het van hem uit ook wel, maar van haar uitIs ze zo wanhopig of lelijk?
Grappig/popi/jeugdig doen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom kijkt hij zo raar op al die foto's
Hmmm dat kwam er niet in voor, maar dat is volgens mij wel voor kinderen in de zelfde leeftijdscategorie!quote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
En waarom moet ik bij de Meneer cactus show (wat van voor mijn tijd is maar wel eens heb meegepikt ooit) altijd denken aan groene limonade?
Groene limonadequote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
En waarom moet ik bij de Meneer cactus show (wat van voor mijn tijd is maar wel eens heb meegepikt ooit) altijd denken aan groene limonade?
Wat?quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 22:35 schreef ToT het volgende:
Kogel met vlindervleugels van Pompoenen Kapotrossen!!!
quote:
Nee, het is gewoon het zelfde niveau als:quote:Op maandag 9 december 2013 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik had toch op zijn minst een exploderend einde verwacht
Lekker nummer wel.quote:Op maandag 9 december 2013 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou dat stukje wat ik net hoorde van SoaD, klonk apart.
This song, with the lyric "Ain't Got No T-Bone," refers to a common response to the waitresses at the Bella Vista Restaurant from the cook Art Morris when they asked about the T-Bone steak. On busy weekend nights some of the menu choices would become unavailable. "Ain't Got No T-bone" was a well known rant when the restaurant was busy and the stress levels high. Mike Warner, who worked at the Bella Vista at the time, told us: "Art Morris could be rather grumpy and dismissive - 'gruff' would describe him well. Pegi Morton, Neil Young's love interest, was a waitress at the Bella Vista (and at Alex's down the road). Neil may have heard Art when he yelled this phrase to the waitresses - but more than likely, this is a story that Pegi relayed to him and he found inspiration in. I'll never forget walking into the meat locker and seeing the flat of T-Bone steaks separated with waxed paper. The meat delivery was weekly and sometimes it just didn't last the whole week.quote:
Dat is het platenlabel ofzo.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 22:53 schreef Zokunen. het volgende:
Ik ga naar bed, toch nog een heel album geluisterd
Toch wel sneu, zit de naald net in de groef mag je de plaat alweer bijna omdraaien.quote:Op maandag 9 december 2013 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Side A:
01. Napalm Death - You Suffer (1.9s)
02. Napalm Death - Dead (2.7s)
03. Napalm Death - Your Achievement (4.2s)
04. Wormrot - False Grind Sodomy (2.5s)
05. Wormrot - You Suffer But Why Is It My Problem (4.0s)
06. Brutal Truth - Collateral Damage (4.0s)
07. A.C. - Howard Wulkan's Bald (4.0s)
Side B:
01. Lawnmower Deth - Be Scene Not Heard (4.7s)
02. Painkiller - Trailmarker (6.0s)
03. Brutal Truth - Blockhead (7.3s)
04. Morbid Angel - Bil Ur-Sag #2 Lava (6.9s)
05. A.C. - Windchimes Are Gay (9.5s)
06. Insect Warfare - Street Sweeper (13.5s)
Tja, wat moet ik daar nu van zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon het zelfde niveau als:
quote:Op maandag 9 december 2013 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel sneu, zit de naald net in de groef mag je de plaat alweer bijna omdraaien.
Zeker een 500 toeren plaat?
Zo weinig seconden en dan nog zo gierig doen met je vinyl.quote:
Nog een compilatie-album ook!quote:Op maandag 9 december 2013 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Side A:
01. Napalm Death - You Suffer (1.9s)
02. Napalm Death - Dead (2.7s)
03. Napalm Death - Your Achievement (4.2s)
04. Wormrot - False Grind Sodomy (2.5s)
05. Wormrot - You Suffer But Why Is It My Problem (4.0s)
06. Brutal Truth - Collateral Damage (4.0s)
07. A.C. - Howard Wulkan's Bald (4.0s)
Side B:
01. Lawnmower Deth - Be Scene Not Heard (4.7s)
02. Painkiller - Trailmarker (6.0s)
03. Brutal Truth - Blockhead (7.3s)
04. Morbid Angel - Bil Ur-Sag #2 Lava (6.9s)
05. A.C. - Windchimes Are Gay (9.5s)
06. Insect Warfare - Street Sweeper (13.5s)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 9 december 2013 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
@ToT
Deze zou ook nog kunnen voor een Franse showDit is wel een lekker nummer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op maandag 9 december 2013 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
@ToT
Deze zou ook nog kunnen voor een Franse showDaar zou je luisteraars mee winnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Absoluutquote:
Moet toch wat doen!quote:Op maandag 9 december 2013 23:13 schreef ToT het volgende:
Whehehe tof dat je meekijkt met het painttopic, Dago!
Ik zat in Frankrijk bij een gastgezin in mei 2012 en toen werd net dat nummer een beetje een zomerhit daar dus ik kwam hier in Nederland overal dat nummers spammen op FOK! enzo, niemand die het konquote:Op maandag 9 december 2013 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Absoluut
Ik zat door mijn nummers heen te gaan die met Frans getagged waren. Kwam ook op de Mars van het Franse legioen uit
Ik kwam vanavond tot ontdekking dat ik voor 10 uur Franse muziek heb, waarvan 6 uur jonger dan 2000quote:Op maandag 9 december 2013 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat in Frankrijk bij een gastgezin in mei 2012 en toen werd net dat nummer een beetje een zomerhit daar dus ik kwam hier in Nederland overal dat nummers spammen op FOK! enzo, niemand die het kon
Schoolbandquote:
Nah, sorry haalt het niet bij de cover die ik tijdens een barn party in Georgia gehoordquote:
Maar.. maar.. Jack Whitequote:Op maandag 9 december 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, sorry haalt het niet bij de cover die ik tijdens een barn party in Georgia gehoord
Ik ben niet zo van de covers en mash-upsquote:
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 9 december 2013 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Na dit nummer gooi ik het eens even lekker over een ander genre.
quote:
In DEF wordt het wat minder gewaardeerdquote:Op maandag 9 december 2013 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn laatste topickaap is alweer een halfuurtje terug:
ONZ / [ONZ-SC #54] KOM BAGGEREN !! #2
In ONZ krijg je er een ban voor als je het vaker doet, in DEF nietquote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In DEF wordt het wat minder gewaardeerd
Liever een ban dan een Fal op mij gerichtquote:Op maandag 9 december 2013 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In ONZ krijg je er een ban voor als je het vaker doet, in DEF niet
Graag gedaan! Bedankt voor het luisterenquote:Op maandag 9 december 2013 23:37 schreef Watertornado het volgende:
Zo Dago, ik ga maar eens op mijn bultzak liggen. Dankjewel voor de muziek!
Ne me quitte pas!!!!!quote:
Trustequote:Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
Bedankt voor het draaien Dago
ik ben slapen
quote:Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
Bedankt voor het draaien Dago
ik ben slapen
OPEN JE OGEN!quote:
Tot FOK!squote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb weer genoeg gespammed op FOK! vandaag
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb weer genoeg gespammed op FOK! vandaag
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:13 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 9 december 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 386 Dagoduck
02. 279 LittleBrownie
03. 257 Littlerabbit
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Klik hier voor meer stats
Ja ik ga dan ook aftaaien.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Nog één plaatje hierna dan ga ik slapen. Toch weer 124 muziekjes geluisterd vandaag
Vind ik ookquote:
Ik check!quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:28 schreef robdriessen het volgende:
Rob's five minutes of fame gisteren
De Helpdesk: Wat betekent zo'n Chinees/Japans katje? Deel 1
De Helpdesk: Wat betekent zo'n Chinees/Japans katje? Deel 2
quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:28 schreef robdriessen het volgende:
Rob's five minutes of fame gisteren
De Helpdesk: Wat betekent zo'n Chinees/Japans katje? Deel 1
De Helpdesk: Wat betekent zo'n Chinees/Japans katje? Deel 2
Armand wel. Jij nooitquote:
Da's te makkelijk. Ik had ook naar Wikipedia kunnen gaan. Veel leuker om die twee randdebielen naar Chinese restaurants te laten bellen. Zo leert de rest van Nederland ook nog ietsquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:35 schreef ToT het volgende:
En het is nooit ook maar ene seconde in je op te komen om die collega te vragen over dat katje?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Da's te makkelijk. Ik had ook naar Wikipedia kunnen gaan. Veel leuker om die twee randdebielen naar Chinese restaurants te laten bellen. Zo leert de rest van Nederland ook nog iets
Ah!quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Da's te makkelijk. Ik had ook naar Wikipedia kunnen gaan. Veel leuker om die twee randdebielen naar Chinese restaurants te laten bellen. Zo leert de rest van Nederland ook nog iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks weer rijles, al de 7e in drie weken tijd en nog krijg ik kriebels in m'n buikquote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks weer rijles, al de 7e in drie weken tijd en nog krijg ik kriebels in m'n buik
Yeahquote:
Ach leuk toch, beetje spanningen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks weer rijles, al de 7e in drie weken tijd en nog krijg ik kriebels in m'n buik
Hoe gaat ie ?quote:
Nou, nee.quote:
wat dan verlieft op de rijinstructeur?quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat dan verlieft op de rijinstructeur?
Mijn allereerste rijles:quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat dan verlieft op de rijinstructeur?
En wanneer moet je op examen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn allereerste rijles:
Hallo Rob, ik zal even voordoen hoe gas, rem en koppeling werken. Zo, nu naar een industrieterrein, even oefenen. Heb je het door? Ja? OK. Zie je die dame op de achterbank? Die had het vorige uur les, nu wil ze graag naar huis. Aan de andere kant van Eindhoven, dwars door het centrum graag.
Zeven. Kleuren. Stront. Gescheten.
Zozo Editors in Tivoli? Lekker knus!quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
Gofferdomme! Zaterdag maar naar Utrecht denk!
[ afbeelding ]
Over 3 weken? Dat is rond de jaarwisseling?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut geslapen, net te horen gekregen dat ik over 3 weken geopereerd gaat worden en moe!
Daaro?
Die stonden hier ook laatst!quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zozo Editors in Tivoli? Lekker knus!
Ik ga overmorgen naar het Lantarenvenster in Rotterdam
[ afbeelding ]
Hier wel goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut geslapen, net te horen gekregen dat ik over 3 weken geopereerd gaat worden en moe!
Daaro?
Nee dusquote:
Je bent wel een bikkel zeg, met al dat gedoe met gezondheid en huis enzo. Nog even en het ligt allemaal achter je. 2013 snel vergeten. 2014 wordt helemaal jouw jaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Daaro?
Als het nou een vrouw was geweest, had het nog gekund.quote:
Een dag voor mjin verjaardag!quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Over 3 weken? Dat is rond de jaarwisseling?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je bent wel een bikkel zeg, met al dat gedoe met gezondheid en huis enzo. Nog even en het ligt allemaal achter je. 2013 snel vergeten. 2014 wordt helemaal jouw jaar
Ik ben destijds tussen kerst en oud en nieuw aan mijn knie geopereerd (nieuwe kruisband). Ik had een ruggeprik gehad dus alles onder de gordel was verdoofd, maar zelf nog bij kennis. Het was heel surreëel om naar een plafond te staren terwijl de chirurg mee aan het neuriën was met de Top 2000. Love Shack zal voor mij nooit meer hetzelfde klinkenquote:
Rij zequote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben destijds tussen kerst en oud en nieuw aan mijn knie geopereerd (nieuwe kruisband). Ik had een ruggeprik gehad dus alles onder de gordel was verdoofd, maar zelf nog bij kennis. Het was heel surreëel om naar een plafond te staren terwijl de chirurg mee aan het neuriën was met de Top 2000. Love Shack zal voor mij nooit meer hetzelfde klinken
Dus jij moest jaren later nog ....quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja operaties onder plaatselijke verdoving blijven gewoon bizar.
En wat betreft neuriënde artsen: zo had ik een keer een tandarts die tijdens het boren een heel gesprek met zijn assistente had over de kip van de buurvrouw! Aangezien het verhaal behoorlijk idioot was en die gast ook echt een heel bizar stemmetje had en amper oplette wat hij aan het doen was, was het een best wel fucked up experience!
Dat geintje kostte me jaren later nog > ¤600 aan nabehandelingen omdat hij idd echt niet had opgelet wat hij aan het doen was.
Klote kip van de buurvrouw van de tandarts ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Niet mee eens; ik ben het wel mee eens dat je niet extra uren moet draaien als het amper meer oplevert, en wat betreft toeslagen: er zijn genoeg mensen die niet kunnen werken, of niet meer dan een X aantal uren. Die afschaffen is geen goed idee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef robdriessen het volgende:
Dit. Duizend keer dit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dus jij moest jaren later nog ....LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben er ook niet voor dat alle toeslagen klakkeloos worden afgeschaft, maar ik zie hier in Schiedam honderden voorbeelden van mensen die gewoon te LUI zijn om te werken en die prima rond kunnen komen van al hun subsidies en toeslagen. Dat is de groep die aangepakt moet worden. Als je niet KAN werken, dan moet er een vangnet zijn. Als je niet WILT werken, dan moet er een schop onder je reet komen. De situatie die er nu is, is dat er veel mensen zijn die wel willen werken, maar er van af zien omdat ze er bijna niet op vooruit gaan als ze weer aan de slag gaan. Dat moet anders. Voor hen moeten toeslagen veranderd worden in kortingen op loonbelasting of andere beloningen zodat het voor hen ook weer interessant wordt om te gaan werken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet mee eens; ik ben het wel mee eens dat je niet extra uren moet draaien als het amper meer oplevert, en wat betreft toeslagen: er zijn genoeg mensen die niet kunnen werken, of niet meer dan een X aantal uren. Die afschaffen is geen goed idee.
Ook veel voorkomende situatie: moeder wil werken, wil niet alleen maar huisvrouw zijn. Moeder ontdekt dat een part-time baan niet eens genoeg betaalt om de kinderopvang van de kids te dekken. Dus blijft moeder maar thuis. Dat soort kromme dingen zou eens aangepakt moeten worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:04 schreef ToT het volgende:
Daarbij: allebei gaan werken enzo: mensen met kinderen willen af en toe ook nog wel een paar minuutjes aan hun gezin kunnen besteden.
24 graden hier!quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:33 schreef sararaats het volgende:
en weer thuis. het is lekker warm binnen (ongeveer 19.5°C)
ik hou van jullie![]()
mogguhquote:
Dinsdagquote:
Er bestaat in Nederland zoiets als wettelijk bestaans minimum en dat is echt niet veel. Misschien moet het minimumloon maar omhoogquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet voor dat alle toeslagen klakkeloos worden afgeschaft, maar ik zie hier in Schiedam honderden voorbeelden van mensen die gewoon te LUI zijn om te werken en die prima rond kunnen komen van al hun subsidies en toeslagen. Dat is de groep die aangepakt moet worden. Als je niet KAN werken, dan moet er een vangnet zijn. Als je niet WILT werken, dan moet er een schop onder je reet komen. De situatie die er nu is, is dat er veel mensen zijn die wel willen werken, maar er van af zien omdat ze er bijna niet op vooruit gaan als ze weer aan de slag gaan. Dat moet anders. Voor hen moeten toeslagen veranderd worden in kortingen op loonbelasting of andere beloningen zodat het voor hen ook weer interessant wordt om te gaan werken.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er bestaat in Nederland zoiets als wettelijk bestaans minimum en dat is echt niet veel. Misschien moet het minimumloon maar omhoog
Wat? Wanneer?quote:
Oh zo! Sorry dat ik die zeeeeermatige humor niet begrijp.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dacht dat je bij hem in de buurt woonde
tis nog vroegquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh zo! Sorry dat ik die zeeeeermatige humor niet begrijp.![]()
Oh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |