SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
hij s egt natty!quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef McNulty het volgende:
Wordt die foto van roid delt mofo weer herkauwd?![]()
Beter kom je een originelere OP skkltj.
quote:Do you think that washboard abs, bulging biceps and a massive chest will get you a girlfriend?
Doe een suggestie dan McNaughtyquote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef McNulty het volgende:
Wordt die foto van roid delt mofo weer herkauwd?![]()
Beter kom je een originelere OP skkltj.
Ja?quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Do you think that washboard abs, bulging biceps and a massive chest will get you a girlfriend?
You're not gonna make it.quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Maandag is train dag, had alleen nog een dikke deadline voor vandaag dus kan ik nu pas trainen.
En maandagavond trainen? Mooi niet
Ik train morgen wel, moet wel m'n schema even aanpassen.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik train morgen wel, moet wel m'n schema even aanpassen.
M-maar als ik hetzelfde aantal dagen train dan is er toch niks aan de hand.quote:
Niet 's avonds trainen watquote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Maandag is train dag, had alleen nog een dikke deadline voor vandaag dus kan ik nu pas trainen.
ben je bang in het donker?quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |