lolquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:19 schreef Montelly het volgende:
Woow hoorde netnummer op de radio, guilty pleasuretje
![]()
http://m.youtube.com/watch?v=BW3gKKiTvjs
Dit was cool, eh, heet. Hot Water Beach heet niet voor niks Hot Water Beach.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lekker automaat. VRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrr
cewlquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit was cool, eh, heet. Hot Water Beach heet niet voor niks Hot Water Beach.![]()
[ afbeelding ]
Ik hield het niet heel lang vol.
Er loopt lava onder het strand.
Mijn gaydar alarm ging wel even rinkelen iddquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
die kende je toch hopelijk al wel?
1982 belde![]()
wel goed nr gewoon heur. Staat ook op m'n ipodje
gay top2000 staat i waarsch. op nr 1 lol ....
Kate heb wel meer goeie nrs![]()
Yep, er staan ook overal borden waar je heen moet bij een tsunami aan de kust.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
cewl
is dat geologisch ook nog erg actief dat land?
Lekker man, geniet ervan, hier is het koudquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit was cool, eh, heet. Hot Water Beach heet niet voor niks Hot Water Beach.![]()
[ afbeelding ]
De zomer begint hier net. Ik ben al twee keer goed verbrand.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Lekker man, geniet ervan, hier is het koud
die roest nooit meer met al die spaanse olijfoliequote:Op dinsdag 10 december 2013 09:39 schreef fathank het volgende:
Goed invetten snakes. Je wil geen roest oplopen door het zeewater.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:07 schreef Beach het volgende:
Ik dacht even; is dat je prothese daar in het zand maar later zag ik dat het een schep was.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef dezomervoorbij het volgende:
Beste allen,
Ik ben een sportieve jongen van 19 jaar.
Omdat ik 4 keer per week voetbal, zie ik geen mogelijkheid om naast deze sport ook nog aan mijn kracht/spieren te werken.
Ik train 3 keer per week en speel een wedstrijd op zondag. Ik trek het niet om daarnaast ook nog naar de sportschool te gaan. Gewoon omdat het duur is en ik nog een extra avond van huis af moet gaan.
Ik eet gezond en mijn conditie is oké. Echter zou ik graag wat werken aan mijn buik/arm/been spieren.
Ik weet dat je dit ook thuis kunt doen, maar wat zijn hiervoor de juiste oefeningen? Ik heb gehoord dat je hier snel mee de mist in kan gaan.
Daarbij zou ik ook graag willen weten of jullie hiervoor een soort van schema of een app voor gebruiken?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef G.R.S. het volgende:
Ik haat kerstAl dat zoetsappig gedoe.
Lekker Sky Radio aan op de achtergrondquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef G.R.S. het volgende:
En straks Home Alone kijken zekerquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Lekker Sky Radio aan op de achtergrond
Indien geen troll:quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
http://www.detuinen.nl/sp(...)protein-natural.html
idd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef G.R.S. het volgende:
Las grismes i gave u my hard, but the verie lest day u said u where gay i gave u ewayquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Lekker Sky Radio aan op de achtergrond
Christ Church ben ik nog geweest voor die aardbeving.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, er staan ook overal borden waar je heen moet bij een tsunami aan de kust.![]()
Google maar eens Christ Church. Daar was nog niet zo lang geleden een aardbeving.
Nog mooie vrouwen gezien in NZ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |