Die 13-2013 is niet rechts uitgelijndquote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Schuimpjes het volgende:
Halldor, wil je deze in de OP erbij zetten:
[ afbeelding ]
Niet huilen jij!quote:Op maandag 9 december 2013 18:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die 13-2013 is niet rechts uitgelijnd
Donequote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Schuimpjes het volgende:
Halldor, wil je deze in de OP erbij zetten:
[ afbeelding ]
Die is ook zo zuur.. Schaft die een licentie aan van 80 euro moet die een week later stoppentwitter:AH_Plaza_iOS twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 21:19:33@MessageThom een licentie om de app in appstore te plaatsen kost 80,- per jaar. Heb zelf geen Apple producten dus maak zelf geen gebruik 1/2 reageer retweet
Misschien heeft ie dat allang terug verdiend.quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef d4v1d het volgende:
Die is ook zo zuur.. Schaft die een licentie aan van 80 euro moet die een week later stoppentwitter:AH_Plaza_iOS twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 21:19:33@MessageThom een licentie om de app in appstore te plaatsen kost 80,- per jaar. Heb zelf geen Apple producten dus maak zelf geen gebruik 1/2 reageer retweet
Betwijfel ik. van die 89 cent die de app kost gaat ook nog een deel naar Apple zelf.. Zou die echt heel veel downloads moeten hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dat allang terug verdiend.
Bij 100 downloads heeft hij al 89 euro. Oké daar gaat nog de fee voor Apple af. Maar het lijkt mij niet ondenkbaar dat hij binnen een paar dagen 100+ downloads heeft gehad.quote:Op maandag 9 december 2013 19:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Betwijfel ik. van die 89 cent die de app kost gaat ook nog een deel naar Apple zelf.. Zou die echt heel veel downloads moeten hebben
Wel een goede manier om geld te verdienenquote:Op maandag 9 december 2013 19:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij 100 downloads heeft hij al 89 euro. Oké daar gaat nog de fee voor Apple af. Maar het lijkt mij niet ondenkbaar dat hij binnen een paar dagen 100+ downloads heeft gehad.
Dit ja.quote:Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Toch blijf ik het raar vinden dat Einschtein zegt dat de developer contact heeft gehad met Albert Heijn en/of Ahold (IM) en dat hij nu, nu de app is gelanceerd, wordt teruggefloten.
Heeft ie ook, hij in -early stages- nog op het HK geweest. Toen was het alleen nog zijn Andriod app, maar dat veranderd niets.quote:Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Toch blijf ik het raar vinden dat Einschtein zegt dat de developer contact heeft gehad met Albert Heijn en/of Ahold (IM) en dat hij nu, nu de app is gelanceerd, wordt teruggefloten.
Daarom vind ik het ook zo raar dat ze er dus nu mee komen. Had het die jongen laten weten toen hij nog geen letter code op papier had gezet.quote:Op maandag 9 december 2013 19:31 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heeft ie ook, hij in -early stages- nog op het HK geweest. Toen was het alleen nog zijn Andriod app, maar dat veranderd niets.
Hij heeft tot en met vorige week, met toestemming en samenwerking van AH aan de apps kunnen werken. Mocht dat niet, dat weet AH net zo goed als jou en mij dat ze de app zo uit de Appstore konden laten halen.
Ze wilden hem eerst zelf even downloaden natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo raar dat ze er dus nu mee komen. Had het die jongen laten weten toen hij nog geen letter code op papier had gezet.
Je kunt het vanuit IM natuurlijk ook samen doen, desnoods eerst IM de hele app laten testen en de code controleren op mogelijke lekken.quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze wilden hem eerst zelf even downloaden natuurlijk.
Toen ik er mee bezig was, werd er gezegd dat er al een team van een bedrijf op zat om te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn en wat er in de app moet komen. Dat was in 2012, rond april.quote:Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je kunt het vanuit IM natuurlijk ook samen doen, desnoods eerst IM de hele app laten testen en de code controleren op mogelijke lekken.
quote:Ha Einschtein, wereldheerser,
Klinkt goed!
Zoals je weet zijn we bezig het proces voor eigen door medewerkers ontwikkelde apps beter en veilig te regelen. Dat houd ook in dat we een app van tevoren door een externe partij die ook voor Appie werkt laten checken.
Wij willen inderdaad ook toe naar rechtstreekse koppeling van app naar Plaza zonder een tussenliggende server. Wellicht zijn ook REST feeds vanuit Plaza mogelijk. We zullen deze vragen even uitzetten bij IBM. Ook voor de Android app vervolgstappen is dit van belang.
Andere hoofdpunten die veiligheid bepalen: verkeer over beveiligde verbinding https, en veiligheid van app op device zelf bijv. versleuteld opslaan van wachtwoorden e.d.
IBM heeft een demo gemaakt voor een feed link.
Zou jij die in je app kunnen opnemen en dit op basisgebruik kunnen testen?
Here is the demo feed link. Please use the following credential to access -
User Id : UNAMEHIHI VAN MIJ
Password : NEE KRIJG JE NIET.
[LINK HIER]
Sorry voor deze late reactie. Je hebt misschien vernomen dat er een Android app voor Plaza is geweest die nogal wat problemen heeft veroorzaakt. Hierdoor is de noodzaak van een goede en veilige app nogmaals naar voren gekomen. En wordt er hier en daar schuw gereageerd op een iPhone app voor Plaza. Wij van Communicatie willen heel graag dat er apps komen voor mobiele apparaten en liefst dat we de makers hiervan kunnen begeleiden.
We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen en horen graag van jou of je iets met die demo hebt kunnen doen.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
XXXXXXXXXXXXXXXX
Ahold Europe Communications
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam
Phone: +31 (0XXXXXXXXXX
Mobile: +31 (0XXXXXXXXXXXX)
Email: XXXXXXXXXXXXXX
Dat was ook de intentie, maar ergens is het mis gegaan.quote:Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je kunt het vanuit IM natuurlijk ook samen doen, desnoods eerst IM de hele app laten testen en de code controleren op mogelijke lekken.
Kunnen ze het beter gelijk helemaal opnieuw opbouwen, vanaf de grondquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef TommieAH het volgende:
Ik heb enkele maanden geleden nog contact gehad met de OR hierover. Zij hebben navraag gedaan en er zou vanuit Albert Heijn de komende 2 jaar nog geen App voor IOS naar buiten komen omdat ze eerst Plaza volledig goed werkend wouden krijgen.
Maak het ze nu niet meteen zo lastigquote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef einschtein het volgende:
Of ze maken er een sprankelende screen-veranderende website van.Lekker 1 website voor alle devices.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maak het ze nu niet meteen zo lastig
bootstrap ALL the things.quote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef einschtein het volgende:
Of ze maken er een sprankelende screen-veranderende website van.Lekker 1 website voor alle devices.
Gewoon een responsive html-/css framework nemen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maak het ze nu niet meteen zo lastig
Die games.quote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Misschien moeten ze eens beginnen met al het overbodige van Plaza te verwijderen. En dan doel ik onder andere op die vreselijk avater zooi onder het tabblad persoonlijk (inclusief geluidje) en de spelletjes
Dat geluidje jaquote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Misschien moeten ze eens beginnen met al het overbodige van Plaza te verwijderen. En dan doel ik onder andere op die vreselijk avater zooi onder het tabblad persoonlijk (inclusief geluidje) en de spelletjes
Ja duh. Maar laat ze eerst eens zorgen dat Plaza zoals het nu is functioneel is in de winkel. Dat is het belangrijkste. Dat Plaza het thuis wel of niet doet is vervelend maar niet prioriteit #1 van de ToDo-list mag ik aannemen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon een responsive html-/css framework nemen.
Het huidige systeem schrikt eerder af.quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef d4v1d het volgende:
Maar je moet het wel hip houden. Anders trek je de jeugd natuurlijk nooit aan toch._
Jaquote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het huidige systeem schrikt eerder af.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef ikbenschipper het volgende:
Echt wat een k dag vandaag. Plaza weer niet werkbaar. Try en buy acties waar ik opeens iets voor moet regelen. Als je die in de wap zet en van te voren communiceerde kan je er in de planning rekening mee houden. Ik los het nu wel op mijn manier op. Dat is acties combineren en vrijdag 16-19 en zaterdag 9-14 en daar doen ze het maar lekker mee. Rare vogels op dat hk.
Maar ook Spa Marie-Henriette en Holy Soda kwamen volgens mij op de lijst voorquote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef UncleSam het volgende:
Coca Cola proeven
Zullen ze wel een mooie bonus voor hebben gekregen op HK.
ohw is dat dan Spa groen. Maar goed het is weer k geregeld allemaalquote:Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar ook Spa Marie-Henriette en Holy Soda kwamen volgens mij op de lijst voor
Jup.quote:Op maandag 9 december 2013 20:35 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ohw is dat dan Spa groen. Maar goed het is weer k geregeld allemaal
Hebben nog een chocomousseactie ook. als 1 van de 199 winkels. en dan nog liefde n passiebrood en en feeststol die 2 vind ik nog wel leuk de rest had niet gehoeven van mij. Ik ga het ook op andere dagen doen dan ze aangeven. we krijgen 10 uur. of je nu 1,2,3 of 4 T&D acties hebt. dus dat is ook niet logisch. Maar ze vragen om 4uur per actie dus niet dan hoor.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:49 schreef UncleSam het volgende:
Is die 10 uur niet een schatting? In de WAP staat ook dat de gebruikte uren achteraf centraal worden vergoed.
Dat zou voor ons 48 uur zijn (12 T&B * 4)
Ja maar een schatting vind ik nogal ruim dan, bijna geen één winkel zou dan namelijk uitkomen als ik de T&Bs zie. Ze kunnen er dan ook van maken 4 uur per T&D. Ik heb er nog geen vertrouwen in aangezien de flop al een feit is door de slechte communicatie.quote:Op maandag 9 december 2013 20:49 schreef UncleSam het volgende:
Is die 10 uur niet een schatting? In de WAP staat ook dat de gebruikte uren achteraf centraal worden vergoed.
Dat zou voor ons 48 uur zijn (12 T&B * 4)
Sven heeft voor de Android app constant contact gehad met HK ook met hun goedkeuring uiteindelijk in de Play store geplaatst. Voor de iOS ook contact gehad.quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef einschtein het volgende:
Ik zal eens contact opnemen met de developer, ben zelf wel erg nieuwsgierig. Had toendertijd ook contact met hem, omdat hij geen tijd had voor iOS en ik wel.
Dus dat... ik blijf mijn android app lekker gebruikenquote:Op maandag 9 december 2013 21:04 schreef einschtein het volgende:
Zo, contact gehad met de developer van de AH Plaza apps.
Hij heeft niets gehoord van Albert Heijn, meerdere malen contact opgenomen met ze over de iOS app en dacht "als ik niets hoor, zet ik hem online".
De vorige mensen die over dit onderdeel gingen van IT, hebben andere taken gekregen waardoor er dus een nieuw persoon op dit gedeelte zit.
Die was niet op de hoogte van de afspraken en heeft verzocht beide(!) apps uit de stores te halen. De Android ook, want daar was recentelijke en update naar buiten van gekomen en daar was de nieuwe man dus niet van op de hoogte. Of in ieder geval niet van de afspraken.
Hij zou deze week een afspraak maken met de afdeling, of in ieder geval de nieuwe contactpersoon. Maar die heeft er nog niets van gehoord en nu leest hij zelf ook, zonder dat hij contact heeft gehad, op Plaza dat beide apps niet meer ondersteund worden.
Ja, dat weet ik. Voor alsnog lijkt het dat de communicatie op HK verre van in orde is.quote:Op maandag 9 december 2013 21:05 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
Sven heeft voor de Android app constant contact gehad met HK ook met hun goedkeuring uiteindelijk in de Play store geplaatst. Voor de iOS ook contact gehad.
Van de iOS snap ik ergens nog dat deze offline moest worden gehaald omdat deze nog niet geheel officieel door hen is goedgekeurd. Android is goedgekeurd door AH dus belachelijk dat deze nu ook offline moest. Draait al bijna 2 jaar met ruim 20.000 gebruikers.
Bovendien is de Android app, in mijn herinnering, zelfs officieel via Plaza aangekondigd... Dus lekker tegenstrijdig hun bericht dat het alleen via officiele kanalen bekend wordt gemaakt.
Jupquote:Op maandag 9 december 2013 21:08 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
Dus dat... ik blijf mijn android app lekker gebruiken
Ja, inderdaad. Lekker slordig weer.quote:Op maandag 9 december 2013 21:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Voor alsnog lijkt het dat de communicatie op HK verre van in orde is.
Dat zijn we toch gewend?quote:Op maandag 9 december 2013 21:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Voor alsnog lijkt het dat de communicatie op HK verre van in orde is.
Maar dat zijn we dan wel weer gewend en het is enorm herkenbaar ten opzichte van AH's projecten, zoals de Nieuwe Bonuskaart. Ze willen een hoop, zeggen een hoop, maar er komt meestal erg weinig van.quote:Op maandag 9 december 2013 21:12 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Lekker slordig weer.
Ja, inderdaad.quote:
Tja, maar de organisatie duld ook geen tegenspraak. Iedere vorm van commentaar wordt afgedaan met "we nemen het mee in de evaluatie"quote:Op maandag 9 december 2013 21:17 schreef ikbenschipper het volgende:
Sorry zoals ook op de FB van groente word gezegd door een SMM het erge is we raken er aan gewend en vinden het normaal...
Heel herkenbaar die zinquote:Op maandag 9 december 2013 21:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tja, maar de organisatie duld ook geen tegenspraak. Iedere vorm van commentaar wordt afgedaan met "we nemen het mee in de evaluatie"
Je hoeft het natuurlijk ook niet meteen tijdens die 4 uur te verkopen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja communicatie HK is zeer slecht. Lees nu de try en Buy acties even verder door.
Instuwing onbesteld
NASA nr Artikel Aantal
811081 Luchtige mousses 166
811082 Luchtige mousses 166
811083 Luchtige mousses 166
Krijg ik nu 3x 166x een 6=pack van die glaasjes binnen. MIJN GOD wat veel voor 4 uur proeven..... hebben maar 2500 klanten per dag.... Ik ga morgen toch nog even kijken wat ik nog extra ga regelen want spa citroen (spa groen) en die luchte mousses moeten ook nog even erbij komen toch maar als ik de aantallen zie.
Niet eens. Als ze op "Handel dit kutbericht van die kutmedewerker"-button drukken komt er automatisch een random antwoord uitrollen waardoor de medewerker zich de haren uit het hoofd trekt en de SSC-medewerker door de computer heen wilt trekken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Staat onder een sneltoets op het SSC
Het is de instuwing speciaal voor de proeverij.... De rest kan RE gewoon besturen lijkt me.....quote:Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je hoeft het natuurlijk ook niet meteen tijdens die 4 uur te verkopen.
Wordt er trouwens nog een actie mee gedaan, of is alles reguliere prijs?
Waar zie je de colli aantallen staan?quote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Het is de instuwing speciaal voor de proeverij.... De rest kan RE gewoon besturen lijkt me.....
Handboeken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waar zie je de colli aantallen staan?
Zit te kijken maar zie het niet staanquote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef ikbenschipper het volgende:
Het gaat allemaal om het principe
[..]
Handboeken.
Doen jullie wel mee met een try en buy actie? want het is alleen zichtbaar voor die winkels.quote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zit te kijken maar zie het niet staan
Vergeet de proefbekertjes niet. Morgen moet ik ze zelf ook niet vergeten eventjes te bestellen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:33 schreef ikbenschipper het volgende:
Dan moet ik zelf bestellen
VRO zelf bestellen
NASA nr Artikel
578174 Lepeltjes
549661 Servetten
Maar helaas die komen woensdag pas binnen want dan heb ik stroom 10 pas weer. en we moeten het woensdag laten proeven..... Sorry morgen gaat er een tweede SSC over uit en de OM zal zeker ook van mij deze klacht ontvangen.
[..]
Doen jullie wel mee met een try en buy actie? want het is alleen zichtbaar voor die winkels.
quote:Op maandag 9 december 2013 21:33 schreef ikbenschipper het volgende:
Dan moet ik zelf bestellen
VRO zelf bestellen
NASA nr Artikel
578174 Lepeltjes
549661 Servetten
Maar helaas die komen woensdag pas binnen want dan heb ik stroom 10 pas weer. en we moeten het woensdag laten proeven..... Sorry morgen gaat er een tweede SSC over uit en de OM zal zeker ook van mij deze klacht ontvangen.
[..]
Doen jullie wel mee met een try en buy actie? want het is alleen zichtbaar voor die winkels.
Ik zal je vertel wat ik met liefde (& passie) ga doen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Vergeet de proefbekertjes niet. Morgen moet ik ze zelf ook niet vergeten eventjes te bestellen.
Ja ik zie alleen
Coca Cola
Feeststol en L&P brood
Spa Citron
Spa Marie Henriette
Alles mag toch weg worden geboekt
16:30 - 17:00 anders had ik niet geklaagdquote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef UncleSam het volgende:
[..]heerlijk wat een faal weer.
Krijg je wel vroeg op de dag beleverd op pas 's avonds?
Rustig, Schipper, rustig. Denk om je hart.quote:Op maandag 9 december 2013 21:40 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik zal je vertel wat ik met liefde (& passie) ga doen.
Ohw ja die zit ook op woensdag (maar geloof dat ik die bekertjes nog heb). Maar ik ga er wel een lekker eigen schema van maken. ze kunnen me wat. We gaan het wel eens zien hoe ik het ga doen.
Die reactie was gericht aan Andrea hoorquote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Moet wel zeggen dat ik de reactie van AH op het bericht van ons-aller Mara wel erg laat vind. Bijna 24 uur later ofzo
Kan die sufferd nog niet lezen ook.quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die reactie was gericht aan Andrea hoor
Dit.quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Kan die sufferd nog niet lezen ook.
Gaat heel goed met me hoorquote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Rustig, Schipper, rustig. Denk om je hart.
Niet waarschijnlijk. Die dacht dat ze vrij was vanmiddagquote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef d4v1d het volgende:
Nu vraag ik me wel af hoe ze het heeft afgehandeld.
Ze is nu door jou haar baan kwijtquote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef d4v1d het volgende:
Nu vraag ik me wel af hoe ze het heeft afgehandeld. En of ze een officiële heeft
Die had een middagje vrij.quote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef d4v1d het volgende:
Nu vraag ik me wel af hoe ze het heeft afgehandeld. En of ze een officiële heeft
Ik zou me geeneens schuldig voelenquote:Op maandag 9 december 2013 21:51 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze is nu door jou haar baan kwijt
Donequote:Op maandag 9 december 2013 21:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die had een middagje vrij.
Bericht haar? Jij hebt haar als mattie op FB.
u wot m8?quote:Op maandag 9 december 2013 21:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, die heeft zijn momentjes vananavond. Zal wel door potentiele overkoop van Yahoo komen.
Wou je mijn SM? 't Is een vrouw, maar het heeft de emoties en sociale vaardigheden van een stuk karton.quote:Op maandag 9 december 2013 21:59 schreef exelletor het volgende:
Vorige week 1000 boven plan gedraaid, was ook al een tijdje geleden.Sinterklaas zooi is bij ons trouwens na zaterdag allemaal aan de voedselbank gegeven, dus die troep(waren nog een paar rolly's) hebben wij iig niet meer.
![]()
De nieuwe SM is trouwens een grote drama, hopelijk is die snel weg.
Die vorige was ten minste zo aardig om zich even voor te stellen. Deze liep maar wat rond... Gelukkig is het maar een tijdelijk iemand zodat we de kerstperiode door komen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:59 schreef einschtein het volgende:
Wou je mijn SM? 't Is een vrouw, maar het heeft de emoties en sociale vaardigheden van een stuk karton.
Dat doet die van ons ook, alleen die van ons is niet tijdelijk.quote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die vorige was ten minste zo aardig om zich even voor te stellen. Deze liep maar wat rond... Gelukkig is het maar een tijdelijk iemand zodat we de kerstperiode door komen.
quote:Zegt degene die zoo fucking dom is om te geloven dat ik ook echt ontslagen word mij willen ze niet kwijt hahaha hoe lol klanten vragen naar mij dusss sssst
Top dealquote:Op maandag 9 december 2013 22:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Breezah-taal. Geef haar een breezer en ze heeft sex met je. 3 keer.
Nieuwe welkomstdeal. Krijg je ook een voucher voor. Moet je wel je Bonuskaart voor 27 december registerenquote:
Goede vraagquote:Op maandag 9 december 2013 22:07 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar is ze nu wel of niet ontslagen??
quote:Op maandag 9 december 2013 22:11 schreef mujentas het volgende:
Hoezo vragen klanten naar haar dan? Biedt ze een gangbang aan in het dozenhok ofzo?
Doe een gokje, volgende week zelfde tijd?quote:Op maandag 9 december 2013 22:12 schreef einschtein het volgende:
Vraag anders wanneer ze weer moet werken, bel ik dan wel even naar het filiaal of ik mevrouw de Haan mag spreken.
Duurt laaaang.quote:Op maandag 9 december 2013 22:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doe een gokje, volgende week zelfde tijd?
quote:Doe maar cool tegen een dislect
>agossie
>moet ik je nu zielig vinden?
Heb ik jou iets gevraagt dan nee
>Pubertijd dus.
nvmquote:Op maandag 9 december 2013 22:12 schreef einschtein het volgende:
Vraag anders wanneer ze weer moet werken, bel ik dan wel even naar het filiaal of ik mevrouw de Haan mag spreken.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
had puberteit moeden zijn, jeesus ben je dislekct ofso.
Bijnaquote:Puberteit en pubertijd zijn beide correcte Nederlandse woorden, die in veel naslagwerken staan. Het zijn niet zomaar spellingvarianten; ze hebben een verschillende betekenis.
Ik duik het dozenhok wel even inquote:Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef mujentas het volgende:
Volgens is d4v1d een hosselpoging aan het ondernemen.
Die heeft wel interesse in een gangbang in het dozenhok.quote:Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef mujentas het volgende:
Volgens is d4v1d een hosselpoging aan het ondernemen.
Deze kende ik nog niet als ik inlogde op plazaquote:SRVE0017W: A WebGroup/Virtual Host to handle /wps/myportal/ahplaza has not been defined.
SRVE0017W: A WebGroup/Virtual Host to handle /wps/myportal/ahplaza has not been defined.
IBM WebSphere Application Server
Bij mij vallen die taken de laatste tijd regelmatig weg en dan moet je weer helemaal opnieuw inloggen om ze tevoorschijn te krijgen. Strugglesquote:Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet als ik inlogde op plaza
Godverquote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Valt dat ook onder try & buy..?
Verder:
quote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Verder:
gvdquote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Verder:
AH-Medewerkerstopic [deel 172] d4v1d-Mara verlovings-topiquequote:Op maandag 9 december 2013 22:18 schreef d4v1d het volgende:
AH-Medewerkerstopic [deel 172] Mara adoratie-topique
quote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
AH-Medewerkerstopic [deel 172] d4v1d-Mara verlovings-topique
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op maandag 9 december 2013 22:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar wie uit dit topic is ArnoldMoet wel een naab zijn, want:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Over negers gesproken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nummer 39 met rijstquote:Op maandag 9 december 2013 22:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Racist, ga bij Holland's Got Talent zitten ofzo.![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 22:27 schreef d4v1d het volgende:
Nog even alles bij elkaar.Ik ben het wel eens, je bent gewoon een saboteur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens, je bent gewoon een saboteur.
Maar wel een goeie saboteurquote:Op maandag 9 december 2013 22:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens, je bent gewoon een saboteur.
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 9 december 2013 22:52 schreef Ferry_76 het volgende:
De kerstsfeer zit er al aardig in zo:
[ link | afbeelding ]
Jammer van dat ene missende bordje bij de toegangshekjesquote:Op maandag 9 december 2013 22:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[ link | afbeelding ]
We nemen het mee in de evaluatie.quote:Op maandag 9 december 2013 22:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jammer van dat ene missende bordje bij de toegangshekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:57 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
We nemen het mee in de evaluatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem je dat ook niet mee in de evaluatie?quote:Op maandag 9 december 2013 22:58 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat valt me nu pas op, morgen even laten fixen.
Wat een mooie grote opening.quote:Op maandag 9 december 2013 22:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat krijg je bij zo'n geweldige organisatie (oeps ben geloof ik vandaag beetje sarcastisch)quote:
Stunten doe je ook niet in de supermarkt...quote:Op maandag 9 december 2013 23:13 schreef d4v1d het volgende:
Misschien morgen toch even langs de huisarts met mn armHeb er nog steeds last van toen ik donderdag van een impulstafel af sprong en achterover viel
Het was niet als stunt bedoeld dusquote:Op maandag 9 december 2013 23:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Stunten doe je ook niet in de supermarkt...
Dank je, en dan is dit nog het smalste punt van de winkel! Schuin naar links staan de kassa's zeg maar, wat je rechtdoor ziet is de vers met helemaal achterin het brood.quote:Op maandag 9 december 2013 23:08 schreef einschtein het volgende:
Wat een mooie grote opening.
Ziet er goed uit!
Ongelukken blijven in een klein hoekje zitten zeker in een supermarkt vreemd genoeg.quote:Op maandag 9 december 2013 23:13 schreef d4v1d het volgende:
Misschien morgen toch even langs de huisarts met mn armHeb er nog steeds last van toen ik donderdag van een impulstafel af sprong en achterover viel
Gelukkig zijn het meestal de kleine ongelukjes (colli yoghurt welke sneuvelt) en niet echt grotequote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ongelukken blijven in een klein hoekje zitten zeker in een supermarkt vreemd genoeg.
Gelukkig maar, want voor een FHV'er kan ik bijzonder slecht tegen bloed.quote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef d4v1d het volgende:
Gelukkig zijn het meestal de kleine ongelukjes (colli yoghurt welke sneuvelt) en niet echt grote
Als je arm een beetje gekneust is, dan is dat natuurlijk niet binnen een paar dagen over.quote:Op maandag 9 december 2013 23:13 schreef d4v1d het volgende:
Herkenbaar, al zat die spier bij mij in m'n rug..quote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef mujentas het volgende:
Maar goed, ik hobbel niet zo heel snel naar de huisarts, ik loop liever 2 maanden door met een gescheurde spier in mijn been voordat iedereen mij over kon halen om toch even een bezoekje te brengen
Ik wil dus weten of die gekneust is of niet.quote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als je arm een beetje gekneust is, dan is dat natuurlijk niet binnen een paar dagen over.
Maar goed, ik hobbel niet zo heel snel naar de huisarts, ik loop liever 2 maanden door met een gescheurde spier in mijn been voordat iedereen mij over kon halen om toch even een bezoekje te brengen
Au, gewoon doorgewerkt zeker?quote:Op maandag 9 december 2013 23:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Herkenbaar, al zat die spier bij mij in m'n rug..
Ik liep bovendien nogal moeilijk, eigenlijk had ik moeten stoppen met sporten en rust nemen, maar ik bleef gewoon doorgaan met fitness en hardlopen, onder het mom van het gaat wel over, ondanks de pijnquote:Op maandag 9 december 2013 23:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil dus weten of die gekneust is of niet.
Ik hobbel ook niet heel vaak langs de huisarts hoor, sowieso niet omdat ik mezelf zielig vind of iets dergelijks maar meer omdat ik wil weten wat er is. En dan wil de huisarts er natuurlijk iets aan doen
[..]
Au, gewoon doorgewerkt zeker?
Heb 2 week met een gebroken poot rond gelopenquote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als je arm een beetje gekneust is, dan is dat natuurlijk niet binnen een paar dagen over.
Sukkelquote:Op maandag 9 december 2013 23:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik liep bovendien nogal moeilijk, eigenlijk had ik moeten stoppen met sporten en rust nemen, maar ik bleef gewoon doorgaan met fitness en hardlopen, onder het mom van het gaat wel over, ondanks de pijn
Word er haast jaloers op.quote:Op maandag 9 december 2013 23:16 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dank je, en dan is dit nog het smalste punt van de winkel! Schuin naar links staan de kassa's zeg maar, wat je rechtdoor ziet is de vers met helemaal achterin het brood.
Wat dat betreft ben ik gewoon koppig. De huisarts heeft mij niets verteld wat ik al niet wist, gewoon rust nemen.quote:
Die zegt geen idee meneer d4v1d maar we kunnen wel fotos laten maken in het ziekenhuis.quote:Op maandag 9 december 2013 23:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil dus weten of die gekneust is of niet.
Ik hobbel ook niet heel vaak langs de huisarts hoor, sowieso niet omdat ik mezelf zielig vind of iets dergelijks maar meer omdat ik wil weten wat er is. En dan wil de huisarts er natuurlijk iets aan doen
Klopt. Maar je hebt die doorverwijzing toch nodig om een foto te laten maken.. Dit is niet echt een gevalletje eerste hulpquote:Op maandag 9 december 2013 23:31 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die zegt geen idee meneer d4v1d maar we kunnen wel fotos laten maken in het ziekenhuis.
De reden dat ik er dus weinig (laatste keer is alweer 8 jaar geleden) kom. Ze kunnen bij de meeste klachten je toch niet helpen. 12 jaar geleden hebben ze me nog het verkeerde voorgeschreven waardoor ik me alleen maar beroerder ging voelen sindsdien alleen 8 jaar geleden nog geweest voor een oorontsteking (maar ja toen was mijn eigen op vakantie.... .(dat zijn ze altijd als je zelf wat hebt)).
quote:Op maandag 9 december 2013 23:32 schreef d4v1d het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had Mara toch om je arm te ontlasten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 23:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je had Mara toch om je arm te ontlasten?![]()
![]()
Ik heb het gewone werk nog bijna een week volgehouden tot ik echt niet meer verder kon, daarna met een bak pijnstillers voornamelijk codeboeken geprobeerd te lopen.quote:
Het spiertje zat precies onder mijn schouderblad en tussen mijn ribben, dus het deed pijn bij elke beweging zo'n beetje. Anderhalf jaar later ging het weer mis op dezelfde plek, en nu nog steeds heb ik er regelmatig last van, maar niet meer zo extreem als de eerste twee keer. (Even afkloppen.) En dat allemaal doordat ik met een volle 23 cm fust maaltijden mezelf verstapte toen ik op de onderste rand stond om bovenin iets te vullen.![]()
Ik had ook een keer een spier ergens in mijn bovenlichaam overbelast. Ik kon bijna geen kracht meer zetten. Bij het lossen van de wagen ging ik kapotquote:Op maandag 9 december 2013 23:34 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik heb het gewone werk nog bijna een week volgehouden tot ik echt niet meer verder kon, daarna met een bak pijnstillers voornamelijk codeboeken geprobeerd te lopen.
Het spiertje zat precies onder mijn schouderblad en tussen mijn ribben, dus het deed pijn bij elke beweging zo'n beetje. Anderhalf jaar later ging het weer mis op dezelfde plek, en nu nog steeds heb ik er regelmatig last van, maar niet meer zo extreem als de eerste twee keer. (Even afkloppen.) En dat allemaal doordat ik met een volle 23 cm fust maaltijden mezelf verstapte toen ik op de onderste rand stond om bovenin iets te vullen.![]()
Maar ja, ik kan er altijd gelukkig wel om lachen.![]()
Bedenk je eigen dan maar dat de groenten en maaltijdenhoek helemaal voorin zijn, en onze koelcellen helemaal links achterin, ze kunnen zo'n beetje niet verder van de afdelingen vandaan zijn... En vervolgens moet je op drukke dagen tig keer per dag met containers doorheen.quote:
150-200 meter op en neer met een karretje panklaar..
Het heeft ook wel wat nadelen! (Maar het houd je wel in beweging..)![]()
Hoe zit dat nou toch met winstuitkering? Ik ben vakkenvuller, krijg ik dit ook? Zo ja, hoeveel en wanneer dan?![]()
Wow! Ziet er superleuk uit! Dan baal ik toch wel dat ik in een kleine mandjeswinkel werkquote:Op maandag 9 december 2013 22:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Je bemt een KPT'er zeker? Dan krijg je in december niks.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:00 schreef terrorsjaak het volgende:
Hoe zit dat nou toch met winstuitkering? Ik ben vakkenvuller, krijg ik dit ook? Zo ja, hoeveel en wanneer dan?![]()
Ik denk dat ik kpter ben ja. Krijg ik dan wel wat? Of is dat niet voor mij?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je bemt een KPT'er zeker? Dan krijg je in december niks.![]()
Je krijgt standaard 11% bij je uurloon op, daardoor krijg je in december niets extra's. Je krijgt in maart mogelijk wel een nabetaling, maar dat is afwachten naar de cijfers van AH.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:14 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik kpter ben ja. Krijg ik dan wel wat? Of is dat niet voor mij?![]()
Heeft iemand nog screenshots gemaakt van dat (volledige) bericht op Facebook. Het is namelijk verwijderd...
Moet natuurlijk in de OP opgenomen gaan worden
[ Bericht 30% gewijzigd door JohnBercow op 10-12-2013 11:31:27 ]Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:52 schreef Wupgup het volgende:
De start tab is weer terug op plaza bij mij.
![]()
![]()
Kut. Enkel die chatquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:13 schreef Schuimpjes het volgende:
Heeft iemand nog screenshots gemaakt van dat (volledige) bericht op Facebook. Het is namelijk verwijderd...
Moet natuurlijk in de OP opgenomen gaan worden![]()
![]()
Page cannot be crawled or displayed due to robots.txt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:21 schreef mujentas het volgende:
Heeft Google de pagina niet al geïndexeerd?Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Het is weer raak, netwerk in de winkel er uit..
Geen plaza
Geen terminals
Geen toepassingen
Geen omzetregistratie
Wat een gedoe. Storingslijn gebeld, blijkt een grote storing te zijn, wordt aan gewerkt......![]()
Beter dat het nu gebeurt dan over 2 wekenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:15 schreef SausDip het volgende:
Geen plaza
Geen terminals
Geen toepassingen
Geen omzetregistratie
Wat een gedoe. Storingslijn gebeld, blijkt een grote storing te zijn, wordt aan gewerkt......Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Als zoiets gebeurd doet de zelfscan het dan nog wel?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:15 schreef SausDip het volgende:
Geen plaza
Geen terminals
Geen toepassingen
Geen omzetregistratie
Wat een gedoe. Storingslijn gebeld, blijkt een grote storing te zijn, wordt aan gewerkt......
Of alleen de controles ervan niet?![]()
Helemaal mee eens, maar het beperkt je enorm in je werk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Beter dat het nu gebeurt dan over 2 weken
Wij hebben geen zelfscan, maar de kassa's doen het nog wel. Alleen geen omzet in fbis.![]()
Hier ook!quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:52 schreef Wupgup het volgende:
De start tab is weer terug op plaza bij mij.
![]()
Ik heb een greasemonkey/tampermonkey script geschreven wat onnodige troep(incl. de start tab) van plaza kan weghalen als je thuis op plaza gaat. DM maar als je hem wiltquote:![]()
Hoe is dit anders dan elements hider functie vam adblock?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb een greasemonkey/tampermonkey script geschreven wat onnodige troep(incl. de start tab) van plaza kan weghalen als je thuis op plaza gaat. DM maar als je hem wilt![]()
Deze haalt de start tab weg en stuurt je direct door naar de "Mijn werk" tab. Dat kan adblock niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoe is dit anders dan elements hider functie vam adblock?
Verder kreeg ik het pling geluidje nooit weg met adblock, maar dat kan aan mij liggen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2013 15:28:40 ]![]()
Er wordt dus 20 uur vergoedquote:Inzet uren voor Try&Buy-acties
Tijdens de kerstcampagne brengen we de Kerst lukt-campagne tot leven in de winkel door o.a. een groot aantal Try&Buy-acties. Voor het uitvoeren van deze acties wordt er totaal 20 uur vergoed. We adviseren je daarom verschillende Try&Buy-acties te combineren.
In de handboekpagina’s over de Try&Buy-acties staat dat er voor elke actie 4 uur moet worden ingepland. Omdat in jouw winkel echter een groot aantal Try&Buy-acties plaatsvindt, vragen we je om verschillende Try&Buy-acties te combineren.
In totaal is er voor elke winkel 20 uur beschikbaar voor de Try&Buy-acties. Je kan bijvoorbeeld alle frisdranken combineren tot één Try&Buy-actie van 4 uur.
Veel plezier met deze Try&Buy-acties en op naar een kerst die lukt!
Afzender: Karina Boom, Marketing![]()
![]()
Verder niets van gemerkt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:15 schreef SausDip het volgende:
Geen plaza
Geen terminals
Geen toepassingen
Geen omzetregistratie
Wat een gedoe. Storingslijn gebeld, blijkt een grote storing te zijn, wordt aan gewerkt......
Ik zag alleen dat het terminal logboek niet up to date was. Net nu er een terminal zoek was natuurlijkmaar hij is inmiddels weer terecht.
![]()
Ik gooide laatst bijna een terminal in de kartonpersquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Verder niets van gemerkt.
Ik zag alleen dat het terminal logboek niet up to date was. Net nu er een terminal zoek was natuurlijkmaar hij is inmiddels weer terecht.
Had hem op mn container met karton gelegd en toen vergeten![]()
![]()
Uit ervaring weet ik dat alle handscanners dan ook uitvallen, dan staan er namelijk gelijk twintig klanten om je heen om dat te melden..quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:23 schreef donald500 het volgende:
Als zoiets gebeurd doet de zelfscan het dan nog wel?
Of alleen de controles ervan niet?![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:47 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat alle handscanners dan ook uitvallen, dan staan er namelijk gelijk twintig klanten om je heen om dat te melden..![]()
![]()
Uit ervaring weet ik dat terminals tegen drijven in een waterbak kunnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:30 schreef d4v1d het volgende:
Ik gooide laatst bijna een terminal in de kartonpers
Had hem op mn container met karton gelegd en toen vergeten![]()
![]()
Ik denk dat die iets minder goed tegen een kartonpers kan die bijna vol zitquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:42 schreef exelletor het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat terminals tegen drijven in een waterbak kunnen.![]()
![]()
Ik denk dat hij meer kans maakt in een volle kartonpers dan in een zo goed als lege.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat die iets minder goed tegen een kartonpers kan die bijna vol zit![]()
![]()
Dus dan kun je net zo goed dicht..?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:47 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat alle handscanners dan ook uitvallen, dan staan er namelijk gelijk twintig klanten om je heen om dat te melden..![]()
Als ie tussen t karton valt, mwah. Hij moet alleen niet bovenop komen te liggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat die iets minder goed tegen een kartonpers kan die bijna vol zit![]()
![]()
Als het te lang duurt heb je wel een probleem. We hebben het laatst een paar keer gehad na installatie van de Wifi, maar gelukkig startte het systeem gelijk weer op waardoor het maar een paar minuten duurde.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:48 schreef einschtein het volgende:
Dus dan kun je net zo goed dicht..?![]()
Ja, maar als je dan 2u lang last hebt van zo'n storing, werken de kassa's dan nog wel?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:13 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als het te lang duurt heb je wel een probleem. We hebben het laatst een paar keer gehad na installatie van de Wifi, maar gelukkig startte het systeem gelijk weer op waardoor het maar een paar minuten duurde.
Want als je maar 4 kassa's hebt, omdat je normaliter zelf-scan hebt. Dan is dat niet te doen. Wat een drukte dan.![]()
De kassa's werkten bij ons nog wel, alleen de draadloze apparaten niet meer. Gelukkig hebben we naast de achtscanpalen nog elf reguliere kassa's.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef einschtein het volgende:
Ja, maar als je dan 2u lang last hebt van zo'n storing, werken de kassa's dan nog wel?
Geen idee of onze storing zo erg was als die van SausDip btw.![]()
11 kassa's, dat is nog redelijk. Is meer dan ons.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De kassa's werkten bij ons nog wel, alleen de draadloze apparaten niet meer. Gelukkig hebben we naast de achtscanpalen nog elf reguliere kassa's.
Geen idee of onze storing zo erg was als die van SausDip btw.![]()
![]()
Ik denk dat het bij zijn filiaal op vrijdag avond/zaterdag voor problemen kan zorgen, als al het zelfscan eruit ligt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef einschtein het volgende:
11 kassa's, dat is nog redelijk. Is meer dan ons.![]()
Dat sowieso, je hebt niet voor niets 11 kassa's + zelfscan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:24 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij zijn filiaal op vrijdag avond/zaterdag voor problemen kan zorgen, als al het zelfscan eruit ligt.![]()
Dat weet ik wel zeker ja!quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:24 schreef exelletor het volgende:
Ik denk dat het bij zijn filiaal op vrijdag avond/zaterdag voor problemen kan zorgen, als al het zelfscan eruit ligt.![]()
Dat worden dan heel lange rijen..![]()
Week 51 in een notendop: 30 uur werken (dankzij toeslaguren +/-43 uur uitbetaald), 8 uur college, 2 tentamens.
Ik mag nu al wel beginnen met plannen![]()
![]()
Vandaag bleven er 2 ladingdragers in de vrachtwagen staan, een rolly en een minitainer. De vrachtwagen moest nog naar een ander filiaal, alleen wij als filiaal kwamen er te laat achter dat er 2 mistten. Opgezocht welke 2 wij mistten, SSCtje aangemaakt met de vraag dat er 2 mistten. We wisten toen nog niet dat het in de vrachtwagen was blijven staan.
Nadat alle bonnen zijn gechecked en SSC is aangemaakt krijg ik een telefoontje van AH in Groningen. "ja, we hebben een rolly en minitainer van jullie, als je de SSC even afwachten. anders maken we er een OZ-zending van". Nou, prima, makkelijk opgelost. Reactie van SSC, ja je voelt hem aankomen: "er is niets van jullie op het DC blijven staan, grgr".
Dus, OZ-zending gefixed. Pleuriswerk. Je moet alle artikelen muteren, snelle manier is er niet. En scannen kan ook niet, want je hebt geen streepjescodes op je pakbon staan. Dus, NASA invoeren, aantal invoeren, op 123-button drukken en overnieuw. Ben ik daar weliswaar klaar mee en rond ik de boel af: hoor ik een vrachtwagen. Was die held van een chauffeur nog even teruggekomen om de 2 ladingdragers af te leveren.Top vent, aardige man, zie je bijna niet meer bij de chauffeurs.
Maar het probleem is dus dat AH Groningen tegen ons zegt dat we het of via SSC of OZ-zending gaan doen, met andere woorden: zij houden de ladingdragers op hun filiaal. Zo werd het gezegd en zo kwam het ook over. Maar de tijd die ik in de OZ-zending heb gestoken was niet nodig, omdat het weer geleverd zou worden door de chauffeur.![]()
Nu mogen zij dus weer OZ-zending aanmaken.![]()
![]()
Maakt mij niet zoveel uit hoe wij het spul krijgen, zolang we het maar krijgen. En alles kan de laatste tijd toch wel mee, bijna geen retourfust voor vers alleen een boel CC-rolcontainers van houdbaar.![]()
Tja, simpele fout van ladingdragers verkeerd tellen. Gebeurt je niet vaak, want het is een pleuriswerk om te corrigeren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:44 schreef einschtein het volgende:
Vandaag bleven er 2 ladingdragers in de vrachtwagen staan, een rolly en een minitainer. De vrachtwagen moest nog naar een ander filiaal, alleen wij als filiaal kwamen er te laat achter dat er 2 mistten. Opgezocht welke 2 wij mistten, SSCtje aangemaakt met de vraag dat er 2 mistten. We wisten toen nog niet dat het in de vrachtwagen was blijven staan.
Nadat alle bonnen zijn gechecked en SSC is aangemaakt krijg ik een telefoontje van AH in Groningen. "ja, we hebben een rolly en minitainer van jullie, als je de SSC even afwachten. anders maken we er een OZ-zending van". Nou, prima, makkelijk opgelost. Reactie van SSC, ja je voelt hem aankomen: "er is niets van jullie op het DC blijven staan, grgr".
Dus, OZ-zending gefixed. Pleuriswerk. Je moet alle artikelen muteren, snelle manier is er niet. En scannen kan ook niet, want je hebt geen streepjescodes op je pakbon staan. Dus, NASA invoeren, aantal invoeren, op 123-button drukken en overnieuw. Ben ik daar weliswaar klaar mee en rond ik de boel af: hoor ik een vrachtwagen. Was die held van een chauffeur nog even teruggekomen om de 2 ladingdragers af te leveren.Top vent, aardige man, zie je bijna niet meer bij de chauffeurs.
Maar het probleem is dus dat AH Groningen tegen ons zegt dat we het of via SSC of OZ-zending gaan doen, met andere woorden: zij houden de ladingdragers op hun filiaal. Zo werd het gezegd en zo kwam het ook over. Maar de tijd die ik in de OZ-zending heb gestoken was niet nodig, omdat het weer geleverd zou worden door de chauffeur.![]()
Nu mogen zij dus weer OZ-zending aanmaken.![]()
Dat dat verkeerd gaat, prima, kan iedereen gebeuren. Alleen zeg niet tegen een winkel dat als SSC geen oplossing geeft je maar een OZ moet doen, terwijl de vrachtwagenchauffeur het nog gaan langsbrengen. Zo bezorg je 2 winkels extra tijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Froop het volgende:
[..]
Tja, simpele fout van ladingdragers verkeerd tellen. Gebeurt je niet vaak, want het is een pleuriswerk om te corrigeren.![]()
Zijn er uberhaupt fillialen waar het aantal ladingdragers wat binnenkomt wordt geteld en vergeleken wordt met het manifest? Bij ons in ieder geval (vrijwel) nooitquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Froop het volgende:
[..]
Tja, simpele fout van ladingdragers verkeerd tellen. Gebeurt je niet vaak, want het is een pleuriswerk om te corrigeren.![]()
![]()
Je telt niet meteen hoeveel ladingdragers uit je wagen komen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat dat verkeerd gaat, prima, kan iedereen gebeuren. Alleen zeg niet tegen een winkel dat als SSC geen oplossing geeft je maar een OZ moet doen, terwijl de vrachtwagenchauffeur het nog gaan langsbrengen. Zo bezorg je 2 winkels extra tijd.![]()
Ik hou meestal wel in mijn hoofd hoeveel kleppen we ongeveer moeten krijgen. Dit keer hadden we dus 7 kleppen met 3 ladingdragers en 1 met 2 ladingdragers. Die ene klep met 2 ladingdragers hebben we dus nooit gehad.![]()
Ik speel altijd vliegende keep bij laden/lossen, laat ik meestal aan de ander over.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:01 schreef Froop het volgende:
[..]
Je telt niet meteen hoeveel ladingdragers uit je wagen komen?![]()
Ik wel, de chauffeur ook. Ik ben ook een van de weinigen die ook de Transposafe controleert, maar dat weten de chauffeurs ondertussen gelukkig wel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt fillialen waar het aantal ladingdragers wat binnenkomt wordt geteld en vergeleken wordt met het manifest? Bij ons in ieder geval (vrijwel) nooit![]()
CBL-15 naast de OG-deur,van alle ladingdragers het label aftrekken en in het bakje gooien, wagen leeg > labels tellen en als het klopt flikker je het hele zooitje alsnog weg. Vrijwel geen extra werk, en als je wat mist heb je meteen de nummers van de ladingdragers die je wel hebt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt fillialen waar het aantal ladingdragers wat binnenkomt wordt geteld en vergeleken wordt met het manifest? Bij ons in ieder geval (vrijwel) nooitOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Dat doe ik ook altijd, ik wil achteraf geen gezeur daarmee. Stel er wordt met HB tabak gejat en het nummer klopt: valt er in ieder geval uit te sluiten dat het na het vertrekken vrachtwagen en het filiaal is gebeurd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:03 schreef Froop het volgende:
[..]
Ik wel, de chauffeur ook. Ik ben ook een van de weinigen die ook de Transposafe controleert, maar dat weten de chauffeurs ondertussen gelukkig wel.![]()
Ah, ok. Klinkt mij ook vrij logisch in de oren, maar ik doe het zelf nooit. Ik heb sowieso de indruk dat wij een vrij 'laks' filliaal zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:03 schreef Froop het volgende:
[..]
Ik wel, de chauffeur ook. Ik ben ook een van de weinigen die ook de Transposafe controleert, maar dat weten de chauffeurs ondertussen gelukkig wel.![]()
![]()
Wij hebben inderdaad CLB-fustje naast de deur. Daar gooien we alle labels in, mocht er dus iets niet kloppen/zeker weten: weten we waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
CBL-15 naast de OG-deur,van alle ladingdragers het label aftrekken en in het bakje gooien, wagen leeg > labels tellen en als het klopt flikker je het hele zooitje alsnog weg. Vrijwel geen extra werk, en als je wat mist heb je meteen de nummers van de ladingdragers die je wel hebt.![]()
![]()
Maar dan moet er wel geteld worden vóórdat de vrachtwagen vertrekt. Dat gebeurt bij ons nooit. Ze worden er min of meer voor de sier ingegooid, en als er achteraf iets niet blijkt te kloppen worden die labels nog eventjes geteld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij hebben inderdaad CLB-fustje naast de deur. Daar gooien we alle labels in, mocht er dus iets niet kloppen/zeker weten: weten we waar het aan ligt.![]()
Maak er een gewoonte van dat je de labels telt voor je je krabbel op het manifest zet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Maar dan moet er wel geteld worden vóórdat de vrachtwagen vertrekt. Dat gebeurt bij ons nooit. Ze worden er min of meer voor de sier ingegooid, en als er achteraf iets niet blijkt te kloppen worden die labels nog eventjes geteld.![]()
Werkt inderdaad prima.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:04 schreef Janneke141 het volgende:
CBL-15 naast de OG-deur,van alle ladingdragers het label aftrekken en in het bakje gooien, wagen leeg > labels tellen en als het klopt flikker je het hele zooitje alsnog weg. Vrijwel geen extra werk, en als je wat mist heb je meteen de nummers van de ladingdragers die je wel hebt.Al hadden wij laatst een kar waarvan het label wel goed was, alleen niet de kar waar het label aan hing.....
Of ze bellen op vrijdagochtend of we even wat dingen kunnen tellen omdat er mogelijk een verwisseling is geweest..![]()
![]()
Bij ons ook niet door iedereen. Ik maak meestal de berekening even van hoeveel kleppen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Maar dan moet er wel geteld worden vóórdat de vrachtwagen vertrekt. Dat gebeurt bij ons nooit. Ze worden er min of meer voor de sier ingegooid, en als er achteraf iets niet blijkt te kloppen worden die labels nog eventjes geteld.
Het filiaal waar wij contact mee hadden zei dat zij altijd A4'tjes op hangen met labels erop en dat zij, wanneer de ladingdrager binnen is, hem afvinken.![]()
![]()
Dat moet ook. Maar ook ik ben wat dat betreft enorm gemakzuchtig. Ten eerste omdat de verantwoordelijkheid/consequentie niet bij mij ligt en ten tweede omdat mijn direct leidinggevende het ook niet doet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:07 schreef Froop het volgende:
[..]
Maak er een gewoonte van dat je de labels telt voor je je krabbel op het manifest zet.![]()
Dat hadden wij laatst 2 keer in 1,5 week.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:08 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Werkt inderdaad prima.Al hadden wij laatst een kar waarvan het label wel goed was, alleen niet de kar waar het label aan hing.....
Of ze bellen op vrijdagochtend of we even wat dingen kunnen tellen omdat er mogelijk een verwisseling is geweest..Jij handelt het laden/lossen af? Dan is het checken van het aantal binnengekomen ladingdragers zeer zeker wel jouw taak.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat moet ook. Maar ook ik ben wat dat betreft enorm gemakzuchtig. Ten eerste omdat de verantwoordelijkheid/consequentie niet bij mij ligt en ten tweede omdat mijn direct leidinggevende het ook niet doet.Al helemaal als jij je krabbel zet. Jij tekent dan voor het correcte ontvangst, he.
![]()
Beetje schijncontrole natuurlijk. Vooral als je van die clownchauffeurs erbij hebt zitten die haast hebben en het liefst 5 containers per klep doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij ons ook niet door iedereen. Ik maak meestal de berekening even van hoeveel kleppen.
Het filiaal waar wij contact mee hadden zei dat zij altijd A4'tjes op hangen met labels erop en dat zij, wanneer de ladingdrager binnen is, hem afvinken.![]()
![]()
Daar doen wij niet aan, 5 containers per klep. Het is 3 per klep. Als het 3 containers met 1 minitainer/melkric erachter: prima. Of eenmalig 4, omdat ie anders de klep voor 1 ladingdrager moet laten zakken. Maar ik ga echt niet continu 5 doen, dat kan de chauffeur vergeten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Beetje schijncontrole natuurlijk. Vooral als je van die clownchauffeurs erbij hebt zitten die haast hebben en het liefst 5 containers per klep doen
En als de chauffeur het daar niet mee eens is, wens ik hem succes en kan ie de groten doen bij K&H met zijn vrachtwagen vol handel.![]()
![]()
K&H?
Tijdje terug ruzie met een jong chauffeurtje die dacht dat tien melkriccen tegelijk ook wel kon.![]()
Vier karren vind ik prima, maar dan houd de chauffeur die achterste kar zelf maar vast tot de voorste drie karren eraf zijn.![]()
Kuhne & Hagel, de plek waar ze de retouren lossen. Als ze nog voorraad van ons in hun wagen hebben, kunnen ze moeilijk daarheen gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:17 schreef Ferry_76 het volgende:
K&H?
Tijdje terug ruzie met een jong chauffeurtje die dacht dat tien melkriccen tegelijk ook wel kon.![]()
Vier karren vind ik prima, maar dan houd de chauffeur die achterste kar zelf maar vast tot de voorste drie karren eraf zijn.
10 melkriccen, die riccen zitten al zo stabiel in elkaar.Ik heb wel es 10 Coca-Cola's gedaan, dat is nog wel te doen. Die dingen zijn wel stabiel.
En 4 ladingdragers wil ook nog wel eens oke zijn, maar lang niet allemaal. Ik hoef geen te hoge opgetopte rolly erachter.![]()
Dat niet alleen, maar tien van die dingen is bij elkaar bijna 2000 kilo, dat doe je niet met twee man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:21 schreef einschtein het volgende:
10 melkriccen, die riccen zitten al zo stabiel in elkaar.Ik heb wel es 10 Coca-Cola's gedaan, dat is nog wel te doen. Die dingen zijn wel stabiel.
En 4 ladingdragers wil ook nog wel eens oke zijn, maar lang niet allemaal. Ik hoef geen te hoge opgetopte rolly erachter.![]()
Hou er sowieso niet van om mij een hernia te tillen voor die paar seconden tijdswinst. Net zoals rolcontainers, ik zie collega's 3 rijen van 12 doen om op het einde nog even 1 rij van 4 te doen. Doe dan lekker 3 van 9 en 1 van 10 ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:22 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar tien van die dingen is bij elkaar bijna 2000 kilo, dat doe je niet met twee man.![]()
Precies! Die tijdswinst is voor je baas, de rugpijn voor jezelf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:25 schreef einschtein het volgende:
Hou er sowieso niet van om mij een hernia te tillen voor die paar seconden tijdswinst. Net zoals rolcontainers, ik zie collega's 3 rijen van 12 doen om op het einde nog even 1 rij van 4 te doen. Doe dan lekker 3 van 9 en 1 van 10 ofzo.![]()
zij heeft ook mijn tweede ssc behandeld. Toen gingen ze nog kijken hoe en wat ze verder gingen doen. Voor mij dus duidelijk wij doen alleen de stol. En volgende week zie ik wel weer dan denk ik alleen liefde en passie.quote:Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.![]()
En ach, die tijdwinst. Luttele seconden. Als een chauffeur daarover moeilijk gaat doen, dan zou ik eens contact opnemen met zijn baas.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Precies! Die tijdswinst is voor je baas, de rugpijn voor jezelf.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:13 schreef Schuimpjes het volgende:
Moet natuurlijk in de OP opgenomen gaan worden
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.![]()
Ik zal morgen eens navraag doen over die T&B, volgens mij heeft niemand zich er tot nu toe mee bezig gehouden.TL VKK niet, misschien de ASM maar ik vraag het me af.
Had aan het einde van de middag al even het een en ander op papier gezet, voor de overzichtelijkheid, maar weet niet wie er over gaat.![]()
Ik heb een keer zo'n ouwe rot gehad die de wagen al open had voor hij het manifest had afgegeven. Nou, dat heeft ie ook geweten. Hij verweet me dat ik een regelneuker was, en dat dat bij andere filialen nooit gebeurde. Als je je bedenkt hoeveel die handel in zo'n wagen waard is, vraag je toch af hoe anderen zo laks kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, ik wil achteraf geen gezeur daarmee. Stel er wordt met HB tabak gejat en het nummer klopt: valt er in ieder geval uit te sluiten dat het na het vertrekken vrachtwagen en het filiaal is gebeurd.![]()
Zo erg is het niet geweest, soms willen ze het nog wel eens open maken zonder dat ze hebben gezien of ik het nummer heb gechecked.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:52 schreef Froop het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n ouwe rot gehad die de wagen al open had voor hij het manifest had afgegeven. Nou, dat heeft ie ook geweten. Hij verweet me dat ik een regelneuker was, en dat dat bij andere filialen nooit gebeurde. Als je je bedenkt hoeveel die handel in zo'n wagen waard is, vraag je toch af hoe anderen zo laks kunnen zijn.
Dan reageer ik altijd met "he, en wat als ik nou het nummer wilde controleren?". Ik heb het dan al stiekem gedaan, maar het gaat even om het punt.![]()
Scannen jullie altijd de losse rolcontainers in? Wij doen dat eigenlijk nooit, want er zit toch geen waarde in dus ik trek die voorraadstand altijd weer recht met de ELF-telling. Alleen deed er vandaag voor het eerst in 6,5 jaar een chauffeur lastig dat die dingen niet op de vrachtbrief stonden. Hij liet ze dus staan. Na een beetje onderhandelen heeft hij ze toch meegenomen, maar ik moest ze maar met de hand op de vrachtbrief plaatsen.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Ach, dat zegelnummer is toch niet waterdicht. Als je wilt frauderen als chauffeur dan hoef je alleen maar vriendjes te worden met iemand uit een filiaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:52 schreef Froop het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n ouwe rot gehad die de wagen al open had voor hij het manifest had afgegeven. Nou, dat heeft ie ook geweten. Hij verweet me dat ik een regelneuker was, en dat dat bij andere filialen nooit gebeurde. Als je je bedenkt hoeveel die handel in zo'n wagen waard is, vraag je toch af hoe anderen zo laks kunnen zijn.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Ene keer wel, andere keer niet. Random eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Scannen jullie altijd de losse rolcontainers in? Wij doen dat eigenlijk nooit, want er zit toch geen waarde in dus ik trek die voorraadstand altijd weer recht met de ELF-telling. Alleen deed er vandaag voor het eerst in 6,5 jaar een chauffeur lastig dat die dingen niet op de vrachtbrief stonden. Hij liet ze dus staan. Na een beetje onderhandelen heeft hij ze toch meegenomen, maar ik moest ze maar met de hand op de vrachtbrief plaatsen.
Maar het is niet zo van, 'dat MOET worden ingescanned'. Want zoals jij zegt, zit toch geen waarde aan. Heb ook nog geen chauffeur meegemaakt die daar moeilijk over doet.![]()
Eerst laden, dan het aantal op één label zetten en de bon verzenden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Scannen jullie altijd de losse rolcontainers in? Wij doen dat eigenlijk nooit, want er zit toch geen waarde in dus ik trek die voorraadstand altijd weer recht met de ELF-telling. Alleen deed er vandaag voor het eerst in 6,5 jaar een chauffeur lastig dat die dingen niet op de vrachtbrief stonden. Hij liet ze dus staan. Na een beetje onderhandelen heeft hij ze toch meegenomen, maar ik moest ze maar met de hand op de vrachtbrief plaatsen.![]()
![]()
Het ging hem erom dat hij moet kunnen aantonen wat hij vervoerd. Als bij een controle van de politie of andere instanties blijkt dat hij 40 rolcontainers vervoerd die niet zijn geregistreerd op zijn vrachtbrief, dan pleegt hij een economisch delict.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ene keer wel, andere keer niet. Random eigenlijk.
Maar het is niet zo van, 'dat MOET worden ingescanned'. Want zoals jij zegt, zit toch geen waarde aan. Heb ook nog geen chauffeur meegemaakt die daar moeilijk over doet.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
In principe worden die krengen bij bij ons bij het lossen ook niet of zo goed als niet geteld. Ja, alles wordt geteld, maar uiteindelijk gecorrigeerd zodat het juiste aantal ladingdragers uitkomt. Heb in me carrière ook nooit een missende container gehad of gehoord, maar scheelt vaak dat wij amper deelleveringen hebben. En dat zegelnummer... Tja, chauffeurs mogen bij ons net zo goed zelf opschrijven, als ze zin hebben.En met vrachtbrieven - wat moet je doen als je alles hebt ingescand, maar er vervolgens een deel de vrachtwagen niet in past? Tja, dan gaat het met de volgende rit mee, maar is het niet op zijn vrachtbrief te vinden. Nooit wat van gehoord, maar goed, de meeste chauffeurs weten dat vers chauffeur bij ons de lul is.
![]()
![]()
Waarom zou je iets inscannen terwijl je niet zeker weet of het niet past?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:35 schreef exelletor het volgende:
In principe worden die krengen bij bij ons bij het lossen ook niet of zo goed als niet geteld. Ja, alles wordt geteld, maar uiteindelijk gecorrigeerd zodat het juiste aantal ladingdragers uitkomt. Heb in me carrière ook nooit een missende container gehad of gehoord, maar scheelt vaak dat wij amper deelleveringen hebben. En dat zegelnummer... Tja, chauffeurs mogen bij ons net zo goed zelf opschrijven, als ze zin hebben.En met vrachtbrieven - wat moet je doen als je alles hebt ingescand, maar er vervolgens een deel de vrachtwagen niet in past? Tja, dan gaat het met de volgende rit mee, maar is het niet op zijn vrachtbrief te vinden. Nooit wat van gehoord, maar goed, de meeste chauffeurs weten dat vers chauffeur bij ons de lul is.
![]()
![]()
Alles wat er staat wordt ingescand.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:36 schreef einschtein het volgende:
Waarom zou je iets inscannen terwijl je niet zeker weet of het niet past?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: