abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134088811

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopklaar (In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2014.

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Halldor op 09-12-2013 18:54:56 ]
  maandag 9 december 2013 @ 18:50:12 #2
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_134088864
Ja David!
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134088874
:D
  maandag 9 december 2013 @ 18:51:04 #4
378682 JohnBercow
pi_134088893
Halldor, wil je deze in de OP erbij zetten:

Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134088951
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Schuimpjes het volgende:

[ afbeelding ]
Die 13-2013 is niet rechts uitgelijnd :'(
  maandag 9 december 2013 @ 18:53:02 #6
378682 JohnBercow
pi_134088958
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2013 18:52 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die 13-2013 is niet rechts uitgelijnd :'(
Niet huilen jij!
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134089014
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Schuimpjes het volgende:

[ afbeelding ]
Done :)
  maandag 9 december 2013 @ 18:55:31 #8
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_134089022
Zullen we maar weer eens een zoekplaatje doen dan?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_134089333
Geen herkenningspunten ;(
pi_134089887
AH_Plaza_iOS twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 21:19:33 @MessageThom een licentie om de app in appstore te plaatsen kost 80,- per jaar. Heb zelf geen Apple producten dus maak zelf geen gebruik 1/2 reageer retweet
Die is ook zo zuur.. Schaft die een licentie aan van 80 euro moet die een week later stoppen :')
pi_134090109
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef d4v1d het volgende:
AH_Plaza_iOS twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 21:19:33 @MessageThom een licentie om de app in appstore te plaatsen kost 80,- per jaar. Heb zelf geen Apple producten dus maak zelf geen gebruik 1/2 reageer retweet
Die is ook zo zuur.. Schaft die een licentie aan van 80 euro moet die een week later stoppen :')
Misschien heeft ie dat allang terug verdiend. :P
pi_134090180
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef einschtein het volgende:

[..]

Misschien heeft ie dat allang terug verdiend. :P
Betwijfel ik. van die 89 cent die de app kost gaat ook nog een deel naar Apple zelf.. Zou die echt heel veel downloads moeten hebben :P
  maandag 9 december 2013 @ 19:26:56 #13
378682 JohnBercow
pi_134090263
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2013 19:25 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Betwijfel ik. van die 89 cent die de app kost gaat ook nog een deel naar Apple zelf.. Zou die echt heel veel downloads moeten hebben :P
Bij 100 downloads heeft hij al 89 euro. Oké daar gaat nog de fee voor Apple af. Maar het lijkt mij niet ondenkbaar dat hij binnen een paar dagen 100+ downloads heeft gehad.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134090290
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:26 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Bij 100 downloads heeft hij al 89 euro. Oké daar gaat nog de fee voor Apple af. Maar het lijkt mij niet ondenkbaar dat hij binnen een paar dagen 100+ downloads heeft gehad.
Wel een goede manier om geld te verdienen _O_ Ik ga onwetend ook een plaza app maken en dan moet die na een week weer de appstore uit :')
  maandag 9 december 2013 @ 19:30:23 #15
378682 JohnBercow
pi_134090434
Toch blijf ik het raar vinden dat Einschtein zegt dat de developer contact heeft gehad met Albert Heijn en/of Ahold (IM) en dat hij nu, nu de app is gelanceerd, wordt teruggefloten.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134090459
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Toch blijf ik het raar vinden dat Einschtein zegt dat de developer contact heeft gehad met Albert Heijn en/of Ahold (IM) en dat hij nu, nu de app is gelanceerd, wordt teruggefloten.
Dit ja.

Vraag me af wat er nou eigenlijk achter zit.
pi_134090511
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Heeft ie ook, hij in -early stages- nog op het HK geweest. Toen was het alleen nog zijn Andriod app, maar dat veranderd niets.

Hij heeft tot en met vorige week, met toestemming en samenwerking van AH aan de apps kunnen werken. Mocht dat niet, dat weet AH net zo goed als jou en mij dat ze de app zo uit de Appstore konden laten halen.
  maandag 9 december 2013 @ 19:32:47 #18
378682 JohnBercow
pi_134090550
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:31 schreef einschtein het volgende:

[..]

Heeft ie ook, hij in -early stages- nog op het HK geweest. Toen was het alleen nog zijn Andriod app, maar dat veranderd niets.

Hij heeft tot en met vorige week, met toestemming en samenwerking van AH aan de apps kunnen werken. Mocht dat niet, dat weet AH net zo goed als jou en mij dat ze de app zo uit de Appstore konden laten halen.
Daarom vind ik het ook zo raar dat ze er dus nu mee komen. Had het die jongen laten weten toen hij nog geen letter code op papier had gezet.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 9 december 2013 @ 19:33:18 #19
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_134090573
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Daarom vind ik het ook zo raar dat ze er dus nu mee komen. Had het die jongen laten weten toen hij nog geen letter code op papier had gezet.
Ze wilden hem eerst zelf even downloaden natuurlijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_134090683
Ik zal eens contact opnemen met de developer, ben zelf wel erg nieuwsgierig. Had toendertijd ook contact met hem, omdat hij geen tijd had voor iOS en ik wel.
  maandag 9 december 2013 @ 19:37:57 #21
378682 JohnBercow
pi_134090792
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ze wilden hem eerst zelf even downloaden natuurlijk.
Je kunt het vanuit IM natuurlijk ook samen doen, desnoods eerst IM de hele app laten testen en de code controleren op mogelijke lekken.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134091124
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Je kunt het vanuit IM natuurlijk ook samen doen, desnoods eerst IM de hele app laten testen en de code controleren op mogelijke lekken.
Toen ik er mee bezig was, werd er gezegd dat er al een team van een bedrijf op zat om te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn en wat er in de app moet komen. Dat was in 2012, rond april.

Toen heb ik de laatste e-mail gekregen en ik kreeg pas weer een reactie in juli(!). Met dit als tekst:
quote:
Ha Einschtein, wereldheerser,

Klinkt goed!
Zoals je weet zijn we bezig het proces voor eigen door medewerkers ontwikkelde apps beter en veilig te regelen. Dat houd ook in dat we een app van tevoren door een externe partij die ook voor Appie werkt laten checken.

Wij willen inderdaad ook toe naar rechtstreekse koppeling van app naar Plaza zonder een tussenliggende server. Wellicht zijn ook REST feeds vanuit Plaza mogelijk. We zullen deze vragen even uitzetten bij IBM. Ook voor de Android app vervolgstappen is dit van belang.
Andere hoofdpunten die veiligheid bepalen: verkeer over beveiligde verbinding https, en veiligheid van app op device zelf bijv. versleuteld opslaan van wachtwoorden e.d.

IBM heeft een demo gemaakt voor een feed link.
Zou jij die in je app kunnen opnemen en dit op basisgebruik kunnen testen?

Here is the demo feed link. Please use the following credential to access -

User Id : UNAMEHIHI VAN MIJ
Password : NEE KRIJG JE NIET.

[LINK HIER]

Sorry voor deze late reactie. Je hebt misschien vernomen dat er een Android app voor Plaza is geweest die nogal wat problemen heeft veroorzaakt. Hierdoor is de noodzaak van een goede en veilige app nogmaals naar voren gekomen. En wordt er hier en daar schuw gereageerd op een iPhone app voor Plaza. Wij van Communicatie willen heel graag dat er apps komen voor mobiele apparaten en liefst dat we de makers hiervan kunnen begeleiden.

We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen en horen graag van jou of je iets met die demo hebt kunnen doen.

Met vriendelijke groeten / Kind regards,
XXXXXXXXXXXXXXXX

Ahold Europe Communications
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam
Phone: +31 (0XXXXXXXXXX
Mobile: +31 (0XXXXXXXXXXXX)
Email: XXXXXXXXXXXXXX
pi_134091141
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat was ook de intentie, maar ergens is het mis gegaan.
pi_134091347
Ik heb enkele maanden geleden nog contact gehad met de OR hierover. Zij hebben navraag gedaan en er zou vanuit Albert Heijn de komende 2 jaar nog geen App voor IOS naar buiten komen omdat ze eerst Plaza volledig goed werkend wouden krijgen.
pi_134091505
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef TommieAH het volgende:
Ik heb enkele maanden geleden nog contact gehad met de OR hierover. Zij hebben navraag gedaan en er zou vanuit Albert Heijn de komende 2 jaar nog geen App voor IOS naar buiten komen omdat ze eerst Plaza volledig goed werkend wouden krijgen.
Kunnen ze het beter gelijk helemaal opnieuw opbouwen, vanaf de grond :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')