toch vreemd, want de combinatie lijkt wel door paypal te worden gecheckt..quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:18 schreef -tape- het volgende:
USB kabel + Charging dock voor mijn iPhone 5S kunnen kopen met gratis 10$Even gebeld met Paypal over de e-mails dat die niet naar iedereen worden verstuurd, hier heeft Paypal geen invloed op. De mailtjes komen van Ebay en zijn compleet random.
Omdat het de zelfde vorm heeft xD?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Iriver 180t aansluiten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dit is wel zo, het is alleen te gebruiken bij accounts waar het email adres waar het mailtje naar toe is gestuurd is inbegrepen. Het is mogelijk een emailadres toe te voegen aan een ander accountquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
toch vreemd, want de combinatie lijkt wel door paypal te worden gecheckt..
Waar gaan al die kabels naartoe, naar een scherm wat al in je auto is ingebouwd?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:41 schreef Skiet het volgende:
gen in mijn dashboardkastje. Dus Rood en wit voor het geluid en geel voor video. Wat kan ik daar het beste op aansluiten om video te kunnen kijken?
Ik zocht iets voor Micro-USB naar RCA maar kan g
Jup. Er zit een navigatiescherm in mijn auto. In het menu kom ik de videomode tegen welke ik kan selecteren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waar gaan al die kabels naartoe, naar een scherm wat al in je auto is ingebouwd?
En wat voor spul zou je willen kijken dan? Heb je ook een stroomvoorziening bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jup. Er zit een navigatiescherm in mijn auto. In het menu kom ik de videomode tegen welke ik kan selecteren.
Waarom waarschuw je mij dan niet, oelewapperquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef shiznuts het volgende:
Zoiets had ik al verwacht door er alleen al naar te kijken...
Yeah!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef shiznuts het volgende:
Da's wel gemeen ja.
Wij zijn team Earson!
JA!! Ik was al bijna op mijn brommer gestapt richting jouw huis.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef RobertNL het volgende:
En dan ook een beetje de verkeerde persoon beschuldigen ook nog
Ik heb hem heul niet aangeraden! Iemand anders is hier schuldig...
Dit is de boosdoenerquote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en daar is hij weer:
¤14.99 Bluetooth MP3 speaker bij Kruidvat. Voorraad zal wel weer beperkt zijn dus haast is geboden.
[ afbeelding ]
Ik kan me toch echt herinneren dat een persoon zei...dit is de beste bluetooth speaker die ik ooit ben tegengekomen voor zo'n prijs. Dat schijtding is ook niet heel goedkoop in andere shopsquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:00 schreef shiznuts het volgende:
Dat is eigenlijk alleen een feitstelling geweest.
Daar had je natuurlijk niks mee hoeven doen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:41 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Deze http://www.buyincoins.com(...)c-product-17220.html
Ondertussen ook al 3 nieuwe batterijen erbij besteld, we gebruiken hem zo vaak/lang
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Beter! echt een top dingetje voor dat geld
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef rene90 het volgende:
Shiz, is die earson nu echt waterdicht, of wat is het nou?
Banggood denk ik, staat hij voor 30 dollar op nu.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:51 schreef roflmaker het volgende:
Wat is nou ongeveer de goedkoopste prijs om zo'n Earson te bemachtigen?
Hier nog ietsje goedkoper:quote:Op woensdag 18 december 2013 09:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Banggood denk ik, staat hij voor 30 dollar op nu.
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html
En als je nog geen account hebt bij banggood kan je b185f7 gebruiken voor 5% discount. Dan kom je dus op 28.50 dollar.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hier nog ietsje goedkoper:
http://www.ebay.nl/itm/Wa(...)tem3cd9bcf93c&_uhb=1
Oh nee, weg
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Banggood denk ik, staat hij voor 30 dollar op nu.
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html
Thanks!!! Grand Total: ¤21.30 (totale korting 1,12quote:Op woensdag 18 december 2013 10:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
En als je nog geen account hebt bij banggood kan je b185f7 gebruiken voor 5% discount. Dan kom je dus op 28.50 dollar.
Zit een ander naampje op hequote:Op woensdag 18 december 2013 10:34 schreef rene90 het volgende:
Ik heb BIC even gevraagd of zij hem ook gaan toevoegen aan hun website. En het blijft hilarisch dat ze hem hier verkopen voor 88 euro
http://www.bol.com/nl/p/h(...)er/9200000010913788/
Linkje?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:10 schreef Goddelijker het volgende:
Net weer een leuke RGB-led-strip besteld bij BIC, was in de aanbieding.
Blijven altijd leuke dingen om te kopen, zeker omdat ze hier niet te betalen zijn.
Care-to-share?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:10 schreef Goddelijker het volgende:
Net weer een leuke RGB-led-strip besteld bij BIC, was in de aanbieding.
Blijven altijd leuke dingen om te kopen, zeker omdat ze hier niet te betalen zijn.
Die duurdere ligt bij de action voor +- 20eu geloof ik. Zat er aan te twijfelen om hem te halen maar dacht bij mezelf van ik kijk wel ff in Chinaquote:Op woensdag 18 december 2013 11:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
http://www.buyincoins.com/item/37670.html
of
http://www.buyincoins.com/item/35937.html
Klopt, alleen ik ken iemand die hem daar wilde halen, heeft er 3 keer mee terug gekund, omdat er elke keer een aantal cm LED een andere kleur bleef branden.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:46 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Die duurdere ligt bij de action voor +- 20eu geloof ik. Zat er aan te twijfelen om hem te halen maar dacht bij mezelf van ik kijk wel ff in ChinaIs overigens ook 5m.
Test hem wel meteen, niet dat je hem eerst een tijdje laat liggen voor je hem gaat gebruiken.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef Deugniett het volgende:
Haha lekker dan het blijft action natuurlijkAl kan natuurlijk ook met die van BIC gebeuren. Had achteraf wel spijt dat ik hem niet had meegenomen er lagen er niet zoveel meer. Misschien volgende maand maar even in verdiepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tegenwoordig een chinees die altijd voor mij werkt
Hello, is it me you are looking for!?
en hogere lonen, belastingen, langere/betere garantievoorwaarden etc.quote:
Is het dezelfde??quote:Op woensdag 18 december 2013 10:34 schreef rene90 het volgende:
Ik heb BIC even gevraagd of zij hem ook gaan toevoegen aan hun website. En het blijft hilarisch dat ze hem hier verkopen voor 88 euro
http://www.bol.com/nl/p/h(...)er/9200000010913788/
Geen schroefjes iig. Heb er een met een vierkante achterplaat, die moet je wss opwippen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je hebt meestal 3 soorten, schroefjes, plaat met lipje of plaat met schroefdraad.
Ik kan niet ruiken welke je hebt.
+ op de pagina van Hercules zie ik ook dat er een microfoon in zit(maakt mij niks uit)quote:Op woensdag 18 december 2013 13:12 schreef shiznuts het volgende:
1200mAh VS 1500mAh.
Maar goed, vaak laten ze zich waarden door de wind aanwaaien en gebruiken ze dus zomaar wat.
Anyways. Is gewoon een rebrand. Zal verder identiek zijn. Ze hebben waarschijnlijk gevraagd: 'is het mogelijk dat we deze toffe speaker onder ons eigen logo laten produceren? Bij MOQ van 3000 stuks? Ja? OK! Geweldig! Die zouden het hier goed doen. Eh. Wel hebben we dan een wens, kunnen jullie er een plastic/rubber dinkie aan maken met een 1/4" tripod schroefgaatje? Dan kunnen we ook geld maken met allerlei gare accessoires. Ping Pingkassa.'
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:23 schreef SanAnt het volgende:
[..]
+ op de pagina van Hercules zie ik ook dat er een microfoon in zit(maakt mij niks uit)
Ik hoop trouwens wel dat die app werkt op de earson .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |