Lezen is moeilijkquote:Op maandag 16 december 2013 12:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Probeer 't eens met tool belt of zo.
Geen idee waar je zoekt:quote:Op maandag 16 december 2013 14:17 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Die had ik geprobeert zie mijn post ,maar geen resultaat
THx ik zocht bij chinaprices.usquote:Op maandag 16 december 2013 14:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen idee waar je zoekt:
http://www.ebay.com/sch/i(...)t&_sacat=0&_from=R40
Ik heb ze paar keer besteld. Ze doen het prima hoor (afhankelijk van je kabel die je er in stopt). Nadeel is dat als je een hoesje om je iPhone hebt, dat je een breder "gat" moet hebben bij dat dock. Ik heb vaak gehad dat mijn hoesje er af moest om hem te gebruiken. De brede gebruik ik dagelijks die werkt perfect.quote:Op maandag 16 december 2013 10:41 schreef -tape- het volgende:
Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een docking voor mijn iPhone 5s. Is er hier iemand die ervaring heeft met het bestellen van een dergelijke oplaad docking? Ik vind er wel een aantal maar ben benieuwd door jullie ervaringenOf zal ik gewoon de originele van Apple kopen?
Voorbeeld: http://www.banggood.com/W(...)ne-5-5G-p-54467.html
De awei es900i en de es500iquote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef FreaZ het volgende:
Ik weet dat ze slecht te verkrijgen zijn in NL en ze hier ook niet vaak ter sprake komen, maar kunnen jullie mij aangeven welke oordopjes aan te raden zijn MET microfoon?
(zijn bedoeld voor een iPhone)
Hoe kom je aan die coupon dan is waar iedereen natuurlijk benieuwd naar isquote:Op maandag 16 december 2013 14:53 schreef Miniem het volgende:
Kan iets gratis via ebay.nl bestellen met een bepaalde coupon twv 10 euro.
Alleen geen idee wat
Hoe kan je dat checken, als je op ebay kiest voor 'nu kopen' dan heb je de aankoop al vastgelegd, straks werkt die coupon niet en ben je alsnog de lulquote:Op maandag 16 december 2013 15:00 schreef jeroendh het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1573245/last
Schijnt alleen te werken als je ook een mail hebt gekregen van PayPal
Oordoppen?quote:Op maandag 16 december 2013 15:50 schreef shiznuts het volgende:
Goeie actie en niet eens van Pearl!
http://www.ebay.nl/itm/310657094985 ; bikemount / ballhead voor cam.
Die maar ff besteld. Had verder echt geen idee wat ik moest halen.![]()
waarmee maak je het open danquote:Op maandag 16 december 2013 17:08 schreef RobertNL het volgende:
Vervangen kan je zelf toch ook? Batterijtjes van Ebay of zo'n action assorti pak knoopcellen en je bent klaar.
Maar waarom zou je een nieuwe willen openen?quote:Op maandag 16 december 2013 17:18 schreef Downstar het volgende:
Ik heb ook geen code gekregen, ik heb destijds wel een email gekregen Dat als in een nieuwe paypal rekening zou openen, er dan een bepaald bedrag op zou staan...
Het is gebonden aan een combo; je kan er blijkbaar alleen gebruik van maken als je het mailtje hebt ontvangen (wat ik dus blijkbaar niet heb).quote:Op maandag 16 december 2013 19:24 schreef Michael-H het volgende:
Helemaal leuk, de code werkt gewoon weer als je een nieuwe order plaatst
Edit: never mind![]()
X-AS10: Het maximum aantal keren dat deze afkoopcode kan worden gebruikt, is bereikt. De code kan niet langer worden gebruikt.
Dus blijkbaar niet gebonden aan je ebay maar aan je PayPal account. Code ziet er niet uniek uit, denk dat het gewoon voor iedereen te gebruiken is.
Echt he? Ik heb geen mailtje gehad terwijl ik best veel koop via paypal.quote:Op maandag 16 december 2013 16:59 schreef RobertNL het volgende:
De beste klanten krijgen blijkbaar geen code
Je hebt meestal 3 soorten, schroefjes, plaat met lipje of plaat met schroefdraad.quote:Op maandag 16 december 2013 17:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
waarmee maak je het open dan
allemaal van die kutklepjes
heb ook eens zon watchknife gekocht maar dat werkt niet.
Idd, kost ze toch ook klauwen met geld lijkt me.quote:Op maandag 16 december 2013 17:21 schreef Michael-H het volgende:
Deze kabel gratis besteld, leuk kerstcadeau van Paypal
Bellen iddquote:Op maandag 16 december 2013 19:58 schreef -tape- het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het best mijn wachtwoord kan herstellen van Paypal? Ben hem kwijt en weet mijn geheime vragen niet, waardoor ik hem niet kan resetten. Zeker bellen naar paypal e.d.?
Ik werd niet goed van al jij berichtjes, dus ik heb je maar een nieuw lampje opgestuurdquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n Tmart lampje wordt nog eens verzonden
Weer 3 maanden in onzekerheid
Op zon bedrag vind ik het toch wel ergs netjes om nog even contact te zoeken met de verkoper,quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:53 schreef SanAnt het volgende:
Wat doen jullie als na ruim 75 dagen alsnog je pakketje binnenkomt???
Voor mij de eerste keer dat na een paypallclaim hier iets binnenkomt ,ik heb "mijn" 55$ terug gekregen.
Was ook nog een pakketje zonder track nr en de postbode had het voor mijn deur gelegd (ps doet ie wel vaker er woont hier niemand in de buurt)
Iriver 180t aansluitenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:27 schreef Downstar het volgende:
Ohja trouwens!
Ik had op een oude paypal account dus wel die code email ontvangen!
Dus ik gauw wat geld overzetten van huidige.. even uitgerekend en ik zou er 12 euro bij moeten leggen..
wou ik bestellen, kon ik niet betalen met dat account in ebay... alleen CC toevoegen of extra storten..
Nieuw ebay account gemaakt met dat oude paypal adres, nog niet..
wat blijkt nou, ben ik vergeten de paypal marge mee te rekenen en kwam ik 10 cent te kort ofzo xD
10 cent overgemaakt en ja hoor gelijk kunnen betalen
zodoende een nog mooiere deal kunnen sluiten voor de earson bluetooth speaker
ipv de deal bij banggood voor 20 euro(inmiddels afgelopen).
voor +- 12 euro
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |