Ligt dat aan je CPU of GPU? Wat/welke heb jij, ik wil ook Litecoins gaan minen maar ik ben beginner!quote:Op maandag 9 december 2013 17:50 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Dus mooi kut. Nu kan ik nog maar 0.21LTC per dag minen.
Waar handel je in WDC?quote:Op maandag 9 december 2013 17:51 schreef Scorpie het volgende:
15.1 BTC in totaal nu. Thanks WDC en QRK, lekkere coins. Laten we nog even staan
Ook niet weinig. Hoeveel kosten staan daar tegenover?quote:Op maandag 9 december 2013 17:50 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Dus mooi kut. Nu kan ik nog maar 0.21LTC per dag minen.
quote:Op maandag 9 december 2013 17:57 schreef Scorpie het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan zetacoin btw ?
Weer een coin die bijna de hele supply in het eerste jaar eruit gooit. En dan ook nog eens SHA, dus over een jaar of 2 kun je met één ASIC een 51% uitvoeren.quote:Based on latest Bitcoin 0.8.99 source
Block target: 30 seconds (20x Bitcoin)
Difficulty retargets every 4 blocks based on last 90 blocks (Quick difficulty readjustment)
Block reward: 1000 ZET, halving every 80640 blocks (about 1 month), not dropping below 1 ZET (inflationary)
Total coin supply: 160 million ZET + small yearly inflation
160 million coins will be mined in around first year
Thereafter around 1 million per year (inflationary). This small inflation is a better incentive to keep the network hashing than purely transaction fees.
Listen port: 17333
WDC is snel met confirmations. Maar de meerderheid van blocks zijn orphans.quote:Op maandag 9 december 2013 18:00 schreef richolio het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan die coins als WDC en QRK ed.? Als je ermee handelt, wat is dan het verschil met LTC of BTC?
Is ook. Maar dat is slechts in het hypothetische geval dat Bitcoin als regulier betaalmiddel doorbreekt. Als dat niet gebeurt (wat hoogwaarschijnlijk is), dan is de Peercoin ook niks waard.quote:Op maandag 9 december 2013 18:02 schreef Wave103 het volgende:
Was Peercoin niet de grote belofte van de altcoins?
Tja.. Lekker makkelijk hier, meestal snel antwoord e.d. Op Google vind ik niet altijd alles. Maar bedankt!quote:Op maandag 9 december 2013 18:02 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
WDC is snel met confirmations. Maar de meerderheid van blocks zijn orphans.
Waarom gebruik je niet gewoon Google?
Die verkoop en buy is helemaal fout op QRKquote:Op maandag 9 december 2013 17:51 schreef Scorpie het volgende:
15.1 BTC in totaal nu. Thanks WDC en QRK, lekkere coins. Laten we nog even staan
quote:Op maandag 9 december 2013 17:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Ook niet weinig. Hoeveel kosten staan daar tegenover?
quote:Op maandag 9 december 2013 17:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ligt dat aan je CPU of GPU? Wat/welke heb jij, ik wil ook Litecoins gaan minen maar ik ben beginner!
Maar volgens mij is mijn GPU best goed.
Ik heb 7950 of 7970, zit daar een (groot) verschil in? En als ik die 7950 heb, heb ik dan precies hetzelfde als jij of zijn er nog andere factoren?quote:Op maandag 9 december 2013 18:13 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Heb een 7950. Loont het nu nog om een kaart erbij te kopen?
quote:Op maandag 9 december 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb 7950 of 7970, zit daar een (groot) verschil in? En als ik die 7950 heb, heb ik dan precies hetzelfde als jij of zijn er nog andere factoren?
BIT / [MINE] Centraal mining topic #9 | Zonder miners geen Bitcoin!quote:Op maandag 9 december 2013 18:13 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Heb een 7950. Loont het nu nog om een kaart erbij te kopen?
Op ebay wordt er al 50ct per stuk geboden http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item3a888f89a8 nog 3uur te gaanquote:Op maandag 9 december 2013 18:09 schreef lf2 het volgende:
[..]
Die verkoop en buy is helemaal fout op QRK
Volgens hun staat ie al op 26 cent :\
Gehalveerd, dat valt volgens mij wel reuze mee hoor, voor mij neemt de opbrengst met 1/6per maand af als de koers gelijk blijft. Zo spannend is het dus niet echt.quote:Op maandag 9 december 2013 17:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Het minen van LTC is moeilijker geworden, dus de opbrengst van coins is gehalveerd.
Kijk morgen nog ff aan. Best kans dat hij vannacht gedumpt wordtquote:Op maandag 9 december 2013 18:28 schreef lf2 het volgende:
[..]
Laat je m nog hele week of spring je eruit bij een bepaald bedrag
Rustig dagje inderdaad. Heb desondanks 1% gepakt met daytraden. Verwacht vanavond na 22:00 wel vuurwerk.quote:Op maandag 9 december 2013 18:34 schreef strbo het volgende:
Bitcoin koers is nog exact hetzelfde als toen ik wakker werd vanochtend. Volatiliteit? Wat?
Ja.quote:Op maandag 9 december 2013 18:02 schreef Wave103 het volgende:
Was Peercoin niet de grote belofte van de altcoins?
1% = een halve dollar?quote:Op maandag 9 december 2013 18:37 schreef Born2trade het volgende:
[..]
Rustig dagje inderdaad. Heb desondanks 1% gepakt met daytraden. Verwacht vanavond na 22:00 wel vuurwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |