Pluim laat geen winter zien in ieder gevalquote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef pietkanarie het volgende:
Weer geen koude kerst, laat staan een witte....Of het moet ineens enorm anders worden, maar denk het niet.
Hopelijk in januari en februari compensatie voor dit december-gekwakkel. Ik denk iedere keer: morgen komen de winterkaarten... Maar tot nog toe is dat iedere keer weer valse hoop.
Die hoort toch eigenlijk ook ergens rond de 21e te beginnen (meteorologisch 1e, dat dan weer wel) , dus volgens mij verloopt alles nu eigenlijk wel redelijk "normaal". Ik hoop dat het in januari en februari ook zo verloopt, mag NUON gaan betalenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Pluim laat geen winter zien in ieder geval
[ afbeelding ]
In de periode 1998 t/m 2008 waren alleen de winters van 1999 en 2003 normaal, de rest was te zacht!quote:Op donderdag 12 december 2013 01:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Maar die winter zal heus wel komen.
Die van vorig jaar voelde eigenlijk wel als "streng" ja, maar kan ook komen omdat het allemaal wat langer duurde. In maart zat je de ene week op het terras en de andere week weer sneeuw te schuivenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
In de periode 1998 t/m 2008 waren alleen de winters van 1999 en 2003 normaal, de rest wast zacht!
En vanaf 2009 waren alle winters 'normaal'. Normaal is eigenlijk het nieuwe streng geworden voor de mensen. Echt streng is al zo lang geleden...
(1997 dus)
Weer een prachtige dag, iets meer wit maar nog steeds voldoende blauw.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:59 schreef MaLo het volgende:
Was het maar weer stormachtig, zoals vorige week. Wat een vreselijk saai grauw mistig koudaanvoelend dagje is het vandaag.
Zo ervoer ik vorige week de gehele week in Nederland. wat een saai weer. Bewolking en wind of windstil en mistig. En altijd koudquote:Op donderdag 12 december 2013 09:59 schreef MaLo het volgende:
Was het maar weer stormachtig, zoals vorige week. Wat een vreselijk saai grauw mistig koudaanvoelend dagje is het vandaag.
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:30 schreef INViCTuS het volgende:
Wellicht licht aan de horizon, al ligt dat er wel aan hoe je het bekijkt
[ afbeelding ]
En kouquote:
Hoeft ook niet...;)quote:Op donderdag 12 december 2013 11:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Tja daar geloof ik dus gewoon helemaal niet in.
Hier in Twenterand breekt nu eindelijk een waterig zonnetje door de mist. Lichtquote:Op donderdag 12 december 2013 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer een prachtige dag, iets meer wit maar nog steeds voldoende blauw.
Enkel iets te koud...
Leuk, na een sinterklaasstorm een kerststorm en dan een nieuwjaarsstorm en een paasstormquote:
Liever niet, vorig jaar was vuurwerk afsteken bijna onmogelijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Leuk, na een sinterklaasstorm een kerststorm en dan een nieuwjaarsstorm en een paasstorm
+ een meter sneeuw en -10!quote:Op donderdag 12 december 2013 11:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, dat zou een goed begin van de Kerst zijn.
Okee Okee, eerst een meter sneeuw, daarna de vorst pas zodat er toch een mooie ijslaag ontstaatquote:Op donderdag 12 december 2013 12:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik haat sneeuw, ik wil schaatsen.
Ver weg, maar kan...;) al is het geen kerst...quote:Op donderdag 12 december 2013 11:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Leuk, na een sinterklaasstorm een kerststorm en dan een nieuwjaarsstorm en een paasstorm
Heiligabend is kerstavond toch? (24 december). Ik zie je plaatje niet in de post die ik quote dus ik weet niet of daar wat anders instaatquote:Op donderdag 12 december 2013 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ver weg, maar kan...;) al is het geen kerst...
[ afbeelding ]
Plaatje moet je even opslaan en ergens anders uploaden, zit op een prive forumquote:Op donderdag 12 december 2013 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ver weg, maar kan...;) al is het geen kerst...
[ afbeelding ]
Partypooperquote:Op donderdag 12 december 2013 16:40 schreef Lemans24 het volgende:
Eerst was het steeds "volgende week wordt het kouder".
Toen werd het even "over twee weken misschien kouder".
Nu is het "nog lang niet zeker dat het zacht wordt over twee weken".
Zolang de winter zacht blijft, vermaak ik me wel, met dit soort positief denken van winterliefhebbers.
Het zou je hobby maar zijn, strenge winters, en dan sinds 1963 niks meer meemaken wat daar ook daadwerkelijk onder valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |