Zo?quote:Op maandag 9 december 2013 14:35 schreef Stink-ui het volgende:
Ijslollie met een kerstmuts? Is dit wat?
quote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
Kan iemand hier wat van maken?
Thanks!
[ afbeelding ]
Mag ik daar ook aan meedoen?quote:Op maandag 9 december 2013 20:36 schreef Natalie het volgende:
Oh, en de kerst-avatar wedstrijd hebben we net geopend, dus mooie Kerst-avatars mogen genomineerd worden
Let's see.... kerstmuts? Check. Kerstversiering? Check.quote:
Bonquote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Let's see.... kerstmuts? Check. Kerstversiering? Check.
Ga je gang
Alweer druk bezig hierquote:
Dat mag maar aangezien ik die andere niet voor niks heb gemaakt heb ik ze gecombineerdquote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
Kan iemand hier wat van maken?
Thanks!
[ afbeelding ]
Nee, die kat is niet voor mij, maar een verrassing voor iemand andersquote:Op maandag 9 december 2013 20:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Alweer druk bezig hier
[..]
Dat mag maar aangezien ik die andere niet voor niks heb gemaakt heb ik ze gecombineerd![]()
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op maandag 9 december 2013 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, die kat is niet voor mij, maar een verrassing voor iemand anders
Wel een geniale UI!
Kan je mijn zuurstokmeisje eruitknippen?
Excuses zijn niet nodig! Heel erg bedankt, als het kon had ik je een biertje gegeven.quote:Op maandag 9 december 2013 21:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry
[ afbeelding ]
Asteblaft, graag gedaan
quote:Op maandag 9 december 2013 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, die kat is niet voor mij, maar een verrassing voor iemand anders
Dank jullie wel!quote:Op maandag 9 december 2013 21:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry
[ afbeelding ]
Asteblaft, graag gedaan
Done!quote:Op maandag 9 december 2013 21:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Graag gedaan
meedoen: FEE / [DOE MEE!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2013!
Held!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:57 schreef HaJee het volgende:
Al die aanvragen. Het wordt me teveel....Sorry, ik heb een mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Nee, hij's lelijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, hij's lelijk...Ik zou zeggen, leef je uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral lampjes doen het goed.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Oei, dat van die lampjes zie ik nu pasquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leef je uit
[ afbeelding ]
Vooral lampjes doen het goed.
Ik wil er wel wat mee maar wordt nu wel op z'n vroegst morgen aan 't begin van de avond...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Welke baas kan er voor mij een bazige kerst UI van deze UI maken?![]()
Maakt niet uit, here Jezus laat ook nog ff op zich wachten met z'n geboorte enzoquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik wil er wel wat mee maar wordt nu wel op z'n vroegst morgen aan 't begin van de avond...
Neen, ik ben toe aan iets nieuws. Iets BOOMING! Ik ga er een nachtje over slapen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:01 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hebt er al een gekregen maar dat was wel ongevraagd dus je zit er niet aan vast
Alleen als dit een onbekende Pokémon soort betreft, die ik nog niet kan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een mooi stel tetten met kerstmutsjes erop.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een mooi stel tetten met kerstmutsjes erop.
Voor die van jou heb ik meer tijd nodig, dat moet wat speciaals wordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja en dat kan zeker wel ineens vanavond nog he![]()
Awhquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Voor die van jou heb ik meer tijd nodig, dat moet wat speciaals worden
En ik moet echt naar bed zo...
Ja zeg, nu heb je 't zelf verraden. Ik had expres het gezicht weggelaten....quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Awh
Ik dacht trouwens dat je de foto's die ik je in DM stuurde niet zomaar op het forum zou posten, ook niet in UI vorm
Die kerstmutsjes staan me wel goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja zeg, nu heb je 't zelf verraden. Ik had expres het gezicht weggelaten....
Ik kon op interweb ook geen mooiere boobies vinden. Oh, ik zoek nog een mooi basisplaatje voor een skiheuvel dus misschien kun je nog wat meer sturen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die kerstmutsjes staan me wel goed
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
Wil één of andere baas het menneke dat uit m'n TARDIS komt voorzien van een kerstmutsje?
En misschien een willekeurig verdwaald sneeuwvlokje? Alvast heel erg bedankt.
Upload je UI eens, dan kan ik even kijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 02:29 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb wel een leuke kerst avatar maar hij wil niet ladenIemand enig idee hoe dat kan? Klik m aan bij de usericon manager maar ik blijf mijn normale avatar houden
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Upload je UI eens, dan kan ik even kijken.
Het is al geluktquote:Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Upload je UI eens, dan kan ik even kijken.
Wel een klein beetje hetzelfde idee weer maar wel leuk toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Welke baas kan er voor mij een bazige kerst UI van deze UI maken?![]()
Deze even opslaan en uploaden in je usericonmanager. Dit is een .gif, die je nu hebt is een .jpg....quote:Op woensdag 11 december 2013 16:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zo technisch ben ik helaas niet.
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:07 schreef JaneDoe het volgende:
kan iemand mutley helpen aan een warme kerstmuts en wat sneeuwvlokken?
door de kou bibbert hij zo
edit: mag ook andere kerstversiering bij, een randje lampjes bv
Dank je! Ga ik doen als ik weer op een pc zit.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Deze even opslaan en uploaden in je usericonmanager. Dit is een .gif, die je nu hebt is een .jpg....
[ afbeelding ]
haha, t sneeuwt gewoon heel hard, nogmaals bedankt!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sneeuwvlokjes vallen een beetje snel omdat het gifje erg snel is...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef Uccie het volgende:
Is het mogelijk mijn Tardis in de sneeuw of kerstlampjes te zetten?
Alvast bedankt
quote:
Helemaal primaquote:Op woensdag 11 december 2013 17:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wel een klein beetje hetzelfde idee weer maar wel leuk toch?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier eventueel nog met sneeuw zoals je vroeg...
[ afbeelding ]
Ja, tenzij ik nog een nieuwe maak voor mezelfquote:Op woensdag 11 december 2013 18:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Helemaal primaThanks bro
Hier ga ik de UI contest wel mee winnen
Neequote:Op woensdag 11 december 2013 18:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, tenzij ik nog een nieuwe maak voor mezelf
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Pas maar op anders delete ik 'm weer.
Oh, je hebt 'm al geupload...![]()
Stiekem krijg jij sowieso altijd wel kopietjes van de prijs thuisgestuurd gezien jij eigenlijk degene bent die wint als iemand met één van jouw creaties wintquote:Op woensdag 11 december 2013 18:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou ja, we laten het gewoon aan het plebs over. Dat de beste moge winnen!
Nooit iets van gemerkt. Nog niet eens een fotootje van een prijsquote:Op woensdag 11 december 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stiekem krijg jij sowieso altijd wel kopietjes van de prijs thuisgestuurd gezien jij eigenlijk degene bent die wint als iemand met één van jouw creaties wint
onterecht welquote:Op woensdag 11 december 2013 18:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt. Nog niet eens een fotootje van een prijs
Extraatje naast de mutsquote:Op woensdag 11 december 2013 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag mijn alpaca ook een kerstmuts?
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Extraatje naast de muts
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Oh, ik heb hier wat monniken die schreeuwen om wat mutsjes of iets anders kerstigs! Zou je dat willen doen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Deze even opslaan en uploaden in je usericonmanager. Dit is een .gif, die je nu hebt is een .jpg....
[ afbeelding ]
Ok, zal 'm erbij zetten, dan is het aan jou om de prijs in ontvangst te nemen (mocht dat rullevant zijn).quote:Op donderdag 12 december 2013 10:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooi!
Eventueel meedoen: FEE / [DOE MEE!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2013!
Nee, dat hoeft niet. Ik ga zelf ook nog een UI maken om mee te doenquote:Op donderdag 12 december 2013 10:37 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ok, zal 'm erbij zetten, dan is het aan jou om de prijs in ontvangst te nemen.
Aha, ok.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Ik ga zelf ook nog een UI maken om mee te doen
Wat denk je hiervan? Als dit 't nog niet helemaal is, ze 't dan gerust...quote:Op donderdag 12 december 2013 15:53 schreef Diconnected het volgende:
Kan iemand wat leuks met mijn Chesire Cat doen?
Edit: als dit plaatje crappy is, dan kan je misschien een beter plaatje opzoeken via google aangezien ik deze zelf heel raar heb verkleind
Oeh!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat denk je hiervan? Als dit 't nog niet helemaal is, ze 't dan gerust...
[ afbeelding ]
Ja hoor...quote:Op donderdag 12 december 2013 16:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh!Kan je de sterren wat kleiner maken? Of bewegende sterren?
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:53 schreef Diconnected het volgende:
Kan iemand wat leuks met mijn Chesire Cat doen?
Edit: als dit plaatje crappy is, dan kan je misschien een beter plaatje opzoeken via google aangezien ik deze zelf heel raar heb verkleind
Ohhhhh dies ook leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |